Sumo Amsterdam (Kleine Gartman Plantsoen)

Kleine-Gartmanplantsoen 17 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-204235131

Meer informatie over restaurant Sumo Amsterdam (Kleine Gartman Plantsoen)

Maandag t/m Woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00

6,3
Duur
Lang
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heel erg onvriendelijke bediening. We zaten met zijn drieën boven in een hoek en hadden de hele avond hetzelfde meisje aan onze tafel . Alle wijnglazen werden van tafel gehaald, zonder te vragen of we nog iets te drinken wilden, terwijl wij nog een nieuwe fles wilde bestellen. We hadden het gevoel dat we weggekeken werden, alles werd veel te snel van tafel gegrist en ze reageerde onvriendelijk wanneer er om nog een cappuchino gevraagd werd, terwijl er niet aan was gegeven dat de bar snel dicht ging. Ik denk dat ze snel naar huis wilde en ze liet dit ook duidelijk merken. Het eten was prima, en het interieur was mooi.
L. D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gisteren bij deze Sumo wezen eten. Bij aankomst (hadden gereserveerd) mochten we zelf een tafel kiezen, echter wilde wij een ronde tafel (nisje) maar dat mocht niet om dat deze al reeds voor een gezelschap van 5 personen was gereserveerd. Het was erg druk en het duurde steeds erg lang voordat alles er was. Ik had van alle gerechtjes, 3 waarbij het vlees niet helemaal gaar was (kip yakitori lichtjes roze, beefrolletjes half gaar, kip spiesjes stukje glazig en half gaar) Ik heb hier al eerder gegeten, maar nooit eerder dit meegemaakt. Vervolgens komen er 2 mensen die plaats nemen in het nisje waar wij niet mochten zitten (zogenaamd gereserveerd voor 5 personen, niet dus) Aan het einde 2 keer om dezelfde toetjes moeten vragen omdat deze steeds vergeten werden. De service was erg traag en toen ik een aantal vragen had over gerechten, wist de ''ober'' daar geen antwoord op te geven. Kortom, ik was best fan van de Sumo, maar dit is echt een domper geweest, erg jammer!
Berjan S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
WIj hebben hier echt prima gegeten. De sfeer is goed en het is mooi om iets terug te zien van de "Budha Bar". Deze tent was voorheen een discotheek en is nu omgetoverd tot een mooi restaurant. Prima sushi en gril, ik raad het iedereen aan!
Guidetti .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wij zijn ervaren"Sumo-eters",maar dit was absoluut teleurstellend: bestelling tot 3 x toe niet gekomen, bestellingen lauw tot koud, verkeerde bestellingen, kortom, nooit meer...
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Hier een avond gegeten om te genieten van Sushi.
Het eten is heerlijk, alleen het gaat hier wel om een restaurant, waar vooral veel gegeten wordt.
Bediening kan beter, witbier wat in een gewoon bierglas geschonken wordt en daardoor ook gelijk dood bier is. Dit zijn enkele verbeterpunten.
Vandaijk .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij Sumo! De bediening mag wat mij betreft wat persoonlijker. Ook kregen we niet alle gerechten tegelijk waardoor de één al kon eten en de ander niet. Daarbij moet ik wel zeggen dat het die avond helemaal vol zat. De opstelling van de tafels is hier ruimer. Je zit helemaal niet dicht op elkaar.
Al met al vond ik het een prima sushi restaurant. Ik zou deze dan ook zeker aanraden als je heerlijke sushi wilt eten!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Tsja... We zijn zo goed gewend van de sumo bij de vijzelstraat. Hier was het echt in één woord. DRAMA!! Ik heb nog nooit in mijn leven zulke slechte service ervaren. Wij hebben 4x moeten vragen naar onze drankjes, steeds toen we het vroegen, kregen we een "sorry" en "het komt eraan". Het eten was lekker. Maar door de slechte service was de sfeer niet de jewelste.
Ik kom hier zeker nooit meer terug, erg jammer want het heeft nog het prachtige uiterlijk van Little Buddha, prachtige tent maar met bagger, ver onder de maar service.
Patty L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Met kerstavond gegeten bij Sumo, we waren met z'n 3e en mochten zelf tussen een aantal tafels kiezen. Drankjes werden snel geserveerd en ook het eten stond snel op tafel. Jammer alleen dat toen de tijd voorbij was wij tijdens het eten van het toetje de rekening al op tafel kregen. Er stonden geen mensen te wachten dus had de serveerster ook nog wel even kunnen wachten daarmee of vragen of wij nog een kopje koffie lusten. Verder ben ik erg tevreden over deze Sumo.
Yates .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Ouderwets goed. Service duurde even om op gang te komen.
Het was een drukke zaterdag avond...
Maar wederom geen spijt.
Tot de volgende keer!
Stan O.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
De Sumo (All You Can Eat Japanner) heeft zijn vestiging verhuisd vanaf de Leidse Dwarsstraat naar het Kleine Gartman Plantsoen. De oude zaak was al redelijk mooi, maar de nieuwe grote tent is echt prachtig. Wellicht kitsch, maar toch, in de enorme zaal van de voormalige CITY Bioscoop is er echt alles aan gedaan om je ogen de kost te geven.

Helaas is de omvang van de nieuwe vreetschuur meteen het grootste nadeel. Het is hier op de drukke dagen (bijna alle dagen dus) een drukte van jewelste, hetgeen inhoudt dat men kortaf te woord wordt gestaan en bij binnenkomst (ondanks reserveringen) op een kluit staat te wachten.
Vervolgens wordt men ergens bij elkaar op schoot gezet. En tot overmaat van ramp is het een kwartier wachten op een eerste drankje. Ook de volgende orders (en die doe je nogal vaak in een AYCE) laten enorm lang op zich wachten. In de tussentijd is het dan ook een behoorlijke chaos in dit kippenhok.

Het eten is zoals in alle (inc oude) filialen gewoon goed. Erg lekker, zeker niet te weinig, en enorm veel keus tegen een acceptabele prijs.
Helaas valt wel op dat de trucs voor het grote publiek inmiddels gretig worden toegepast: Zeer veel saus/mayo, kleine porties, zeer veel zout en bijbetalen voor mooie gerechtjes zoals sashimi. Jammer.

Kortom, zoals bij elke Sumo is het eten echt lekker en de omgeving prachtig, maar in deze enorme vreethut is de Sumo echt uit zijn voegen gegroeid tbv de uitgaande provinciaal.
Niet te doen.
Volgende keer weer naar een kleiner zusje!
PeperenZout .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Een avond naar de film, eerst langs sumo (al you can eat) het werd ons aanbevolen. Ontvangst goed en netjes, aan tafel meteen uitleg hoe het werkt door een dame die alle tijd voor je neemt. Eten van goede kwaliteit en erg mooie presentatie van de borden en goede uitleg van de gerechten.De bediening is vlot en netjes je hoeft ze niet aan te spreken als je je volgende bestelling wil inleveren.
De zaak ziet er netjes en schoon uit wij zaten bij de bar vlak voor het raam.
Ze gaan me zeker terug zien ook al ga ik niet naar de film. Een aanrader ????
Pleuni K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Wij werden in dit prachtige restaurant ontvangen met: "Zegt u het maar". Waarop ik bijna wilde antwoorden dat ik een kilo gehakt en leverworst wilde. Not done voor een "gastvrouw". Vervolgens werden wij op een van de lelijkste tafels in het restaurant gezet, zo een waar je vol een lamp in je gezicht schijnt. 45 min gewacht op eerste serveerster. De volgende ronde weer 30 minuten wachten. Niemand heeft gevraagd of het eten überhaupt lekker was. Bij deze: het was erg lekker! Het eten werd ook zo op tafel gegooid, niemand nam de moeite om de naam van het gerecht te noemen of eetsmakelijk te zeggen. Het dessert viel ook flink in de soep, waarna we genoodzaakt waren om het restaurant te verlaten.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Prachtige leuk kitscherige inrichting, die prima op je humeur werkt. Deze is anders dan saai gemiddeld zoals in veel restaurants. De bediening was uitstekend, professioneel, snel, vriendelijk en bereid om iets extra's te doen zoals t maken van foto's van gasten. Dit is een restaurant waar ook vegetariers uitstekend terecht kunnen en de vegetarische gerechten goed staan aangegeven. De kwaliteit en de smaak bevielen prima. Eindelijk een sushirestaurant waar ik voldaan naar buiten stapte zonder nog honger te hebben.
Nassira .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Ik heb hier een paar keer gegeten en ik vind deze Sumo erg leuk! Zodra je binnenkomt valt direct de decoratie op want het ziet er ontzettend mooi en ruim uit. Je krijgt hier niet het idee dat je in een vreethok zit.

De service was erg goed. Het personeel was heel vriendelijk en er werd gewoon een praatje met ons gemaakt en gevraagd hoe we het vonden enzo.

Het eten was ook heerlijk! Niets op aan te merken. Als je in Amsterdam sushi wilt eten dan moet je bij deze locatie zijn!
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Deze tent is heel mooi, stijlvol en uiterst zorgvuldig ingericht. Het eten van deze keten is prima. Maar eerder een 7,5 dan een 8. Het is goed, maar niet super, wat perfect zou kunnen bij een Asian-Fusion restaurant. Goede, wel wat jonge service waar je geluk bij moet hebben wie je tafeltje helpt. Zo viel mijn oog op een ander tafeltje.
Vandaijk .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
We zijn vandaag naar pathe geweest ,na de film zijn we hier wezen eten.Wat een mooie inrichting zeg! De sushi is overheerlijk, een echte aanrader.We gaan er van uit dat dit de beste sumo in deze omgeving?
Angelanl .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015

Bij binnekomst viel me de decoratie erg op. Erg mooi en sfeervol.Heb hier al regelmatig gegeten met succes! Sushi is prijs kwaliteit verhouden meer dan goed, vers .E
en echt aanrader in het hartje Amsterdam.
Melissadenhaag .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Wederom bij Sumo gegeten, en eigenlijk zoals altijd, was de sushi erg goed; vers, lekker, mooi gepresenteerd en altijd van dezelfde kwaliteit. Blijft een goed concept.
Adam_r .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Heerlijk gegeten, de sushi kwam soms binnen enkele minuten na bestelling op tafel. Qua interieur vond ik de zaak die voorheen hier zat een stuk mooier, desondanks nog steeds is deze sumo-vestiging een mooi restaurant. De grote boeddha beeld is van de vorige zaak gelukkig blijven staan. Op het eind is er dessert besteld, na twee keer navraag is een gedeelte niet aangekomen, daarom een 5 voor de service (ipv een 7).
Levensgeniete .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Smakeloze sushi... Lijkt alsof ze de rijst niet aangemaakt hebben. Vis die erop en erin verwerkt zat was wel van goeie kwaliteit maar de smakeloze rijst overheerste helaas! Sashimi zit niet inbegrepen, daardoor vrij prijzig All You Can Eat! Wij gaan iig niet meer hierheen