Summertime

Strandweg 34 2586 JW Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Summertime

Jouw recensie over het restaurant Summertime

Remco R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Na een teleurstelling van een ander strandpaviloen terecht gekomen bij Summertime. Daar ben ik blij om, want
direct vriendelijk begroet, smakelijke kaart en heerlijke ambiance.
Attente bediening, muziek precies goed... oftewel, heerlijk genieten.
Wveiens V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Op een rustige maandag met mooi weer neergestreken bij strandpaviljoen Summertime voor diner. Duidelijke (houten) menukaarten op tafel die ook zonder bril leesbaar zijn. De kaart is niet zeer uitgebreid, maar voor ons was er meer dan voldoende keuze. Mijn partner koos voor de zeebaarsfilet en ik voor de spareribs. Zeer snel werd dit geserveerd. De zeebaarsfilet was smaakvol, en de spareribs uitstekend. Bij de spareribs werden 2 sausjes geleverd (knoflook + pikant). Omdat de spareribs wat mij betreft heerlijk gemarineerd waren, heb ik daarvan niets gebruikt. Zo horen spareribs te smaken. Ik eet dit vaak als wij uit eten gaan, maar het was erg lang geleden dat ik zulke heerlijke malse spareribs heb gekregen! Chapeau. Als bijgerecht hadden wij gekozen voor frites (je kunt ook voor gepofte aardappelen kiezen). De frites waren wat dikker, goed doorbakken en warm.
De locatie is prima met comfortabele stoelen. De muziek staat niet te hard, en zal weinigen irriteren. De bediening snel, netjes en attent. Tenslotte: de prijzen zijn geen budget, maar zeker geen hoofdprijzen. En als je ziet wat je ervoor krijgt is de prijs/kwaliteitsverhouding hier meer dan dik in orde. Wij hebben er een nieuw vast adres bij in Scheveningen!
Fiona33 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
MInder weer en toch lekker buiten kunnen zitten overdekt, dat kan hier ideaal. In een van de nisjes gaan zitten en lekker genieten van de zee. Geen muziek die te hard staat of andere luidruchtige mensen. Personeel snel aan tafel voor je bestelling, soms wel wat opdringerig voor drankjes maar dit zal een gewoonte zijn. Genoten van de kipsate die lekker van de grill kwam met frietjes (die minder gekruid mogen van mij, teveel paprikapoeder). Al met al een aanrader voor lekker eten in een frisse omgeving.
eat2eat .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Na een wandeling over de boulevard hier gestrand op een geweldige locatie met zicht op de zee. Dit kan niet meer stuk. We bestelde een Kipsaté en een schnitzel met spekjes en uitjes. De gerechten waren matig maar niet vies. Eten was niet warm! Jammer.
Kwaliteit van het eten kan voor dit soort bedragen een stuk beter ons inziens.
Toeristineigenland .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Het eten was lekker behalve dat we de kok moesten helpen herinneren dat de geitenkaas in de salade ontbrak; die werd nog wel nagebracht. Maar achteraf zien we dat de rekening dan weer niet klopt; de 19,50 voor de salade blijkt te zijn aangeslagen als 24,50. En 13,80 voor 3 glaasjes Palm (4,60 per glas) ?? We hebben onze leuke avond in het Circustheater niet laten verpesten maar het eten gaf toch een vervelend nasmaakje.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Het ziet er leuk uit. Zomerse kleuren en het personeel is daarin ook netjes en herkenbaar gekleed, mooi! We zijn goed geholpen en hebben daar heerlijk gezeten. Tot snel!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Echt superleuk gegeten hier op een zomerse dag! De service was snel, drukte van mensen en erg veel gezelligheid. Kwaliteit van eten was goed en er werd zo te proeven gewerkt met verse ingrediënten. Inrichting, zoals de naam al zegt 'zomers'.
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2013
Mooie verzorgde locatie! Er wordt veel aandacht besteed aan het terras! De bediening is snel en vriendelijk! De keuken is lekker en wordt in een rap tempo geserveerd! Leuke middag gehad!
Lianne C.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Voor een congres moesten wij al vroeg in het Kurhaus zijn, tussentijds hadden wij veel tijd over, dus wat doe je dan als het in NL een keer mooi weer? Juist dan ga je het strand op, hier erg vroeg neergestreken ( ze waren net 5 min open ), omdat wij iets te vieren hadden bestelde wij direct wijn, de uiterst vriendelijke jongen hielp ons geweldig, de broodjes waren er in een mum van tijd en waren ook heerlijk. Op een mooie dag kom ik hier zeker terug!