Sumangali

Gedempte Nieuwesloot 119 1811 KR Alkmaar Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Soep (Naar keuze)
      Chicken masala (Gemarineerde in deeg gehuld stukjes kipfilet met verse kruiden en tomatenchutney).
      Chicken tikka. (Malse stukjes kipfilet, gemarineerd en gegrild in een geurig kruidenmengsel)
  • Hoofdgerechten
    • Chicken kashmir (Heerlijke milde curry, licht gekruid kipfilet daarna bereid met Cashewnoten tot een curry met speciale masala-saus)
      Lam Sag (Een bijzondere combinatie van zacht lamvlees en verse spinazie met knoflook en verse kruiden. Zeer populair in Noord-India).
      Madu erachi poriyal (Gemarineerde gebakken runde biefstuk met Sri Lankaanse verse kruiden mild of pittigsaus)
  • Nagerecht
    • Mangoijs (Huis gemaakte mango/papaya ijs met slagroom)
      Dame blanche (Heerlijk roomijs met chocoladesaus).
      Koffie of Thee

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Sumangali

Vakantiegevoel bij Sumangali

Bij Sumangali in Alkmaar krijg je meteen het gevoel er even lekker tussenuit te zijn. Indiaan en Sri Lankaanse gerechten staan altijd op de menu en worden bereid met verse kruiden volgens authentieke recepten. Kom helemaal in de Oosterse sfeer en geniet van een heerlijk diner!

Meer informatie over restaurant Sumangali

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

7,2
6,9

Jouw recensie over het restaurant Sumangali

Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
De gerechten waren allemaal heerlijk en goed op smaak. Het naan-brood was wat minder; het deeg mag dunner / luchtiger / knapperiger
Elias S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker geheten en het cobra bier smaakt prima bij de gekruide gerechten
Liesbeth O.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk eten. Vriendelijke bediening.
Echter voor sommige mede eters was de milde versie nog te heet...
Diederik S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prima gegeten. Lekkere indiaase gerechten aardige bediening. Het tandori kip lekker. Het hoofdgerecht was lekker met veel smaak.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Verheugd na lange tijd geen Indiaas eten geproefd te hebben hier via AH-kaart geboekt. Ontvangst was rommelig en kregen een goed gevoel dat AH-2e menu eigenlijk niet welkom zijn. Het eten was voor mij een soort van "gaarkeuken" van het leger vroeger, alles smaakte hetzelfde en ik miste vooral de specifieke Indidaase kruiden. Lamsvlees, wat mi geen lamsvlees was en meer als suddervlees zonder smaak geheel uitgedroogd in de saus lag. Evenzo met de kip, waar verder niets aan gedaan was, gewoon in de saus gedumpt. De saus moet schijnbaar het werk doen en de smaak bepalen. Ook alle bijgerechten bij de maaltijd eenzelfde smaak, enkel de appel uit de salade proefde je, misschien dit wel vers. Het voorgerecht de Linzensoep was ok, moesten er wel enorm lang op wachten maar dan weet je dat er aandacht aan besteed is. Verder is de verhouding in prijs, ook al is het 2e menu gratis in verhouding veeel te duur, vooral wat je er voor terug krijgt. Het frappante is nog dat ik een bericht op mijn mail kreeg dat Sumangali mijn reservering geannuleerd had op een tijd dat wij er al aten. Geen naam Indiaas eten waardig dit restaurant.
Irma A.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Zo slecht hebben we nog nooit indiaas gegeten. Ze hebben geen tandoori oven. Dus bestel je chicken tandoori dan krijg je een opgewarmde kip met een saus. Verder alles smaakloos en peperduur. Een schande dat ze de naam van Indiaas restaurant mogen voeren. Indiaas eten is zo lekker maar wat dit restaurant serveert heeft daar niks mee te maken.
Eigenaar/bediening onsymphatiek en agressief.
Deze recensies klopt niet. Als niet lekker was waarom heeft deze klant rest van de overblijvende eten meegenomen naar huis voor volgende dag ???
wij hebben netjes voor hun deze inpakt.
L. V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Konden kiezen van speciale actie menukaart (2e diner gratis) . Hebben heerlijk gegeten
Marry M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We hebben prima gegeten. Wel vond ik het in verhouding met wat we kregen duur.
Smalle glazen drinken waar de koolzuur al vanaf was voor € 2.50 per glas? Voor mij geen tweede keer.
Anoif H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Redelijk gegeten in eenvoudig ingericht restaurant. Bediening vriendelijk, maar leek weinig horeca geschoold. Bijvoorbeeld. Met onze jas nog aan vragen: hebt u gereserveerd? Op drankje weer lang wachten. Het was niet druk. Hoofdgerecht kwam zeer snel na voorgerecht. We werden verzocht om zelf de borden van het rechaud te halen toen het hoofdgerecht kwam. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Wel duur in verhouding tot de kaart
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk eten, charmante bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader!
LiaH H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Eten was echt lekker. De eigenaar was er met zijn hoofd niet bij en vergat tot 2x toe om onze drankjes te brengen. Overige bediening was vriendelijk en attent.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
als we ala cart hadden gegeten, waren we niet veel meer geld kwijt dan de €35 per stel die we daar moesten afrekenen. sommige gerechten waren goed, andere echter niet .
Deze recensie klopt niet want als de klant drie gangen menu ala cart in ons restaurant besteld ben je per persoon ongeveer € 35,00 euro kwijt dat betekent voor 2 personen € 70,00.
Door de Albert Heijn restaurant actie bent u € 35,00 kwijt voor 2 personen voor een 3 gangen menu omdat de tweede persoon gratis is en geen € 70,00.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Heel gezellig personeel. Het was vanavond lekker druk maar daar hebben we geen last van gehad qua wachten ofzo. We komen vast nog eens terug.
Mc F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Eten was heerlijk en voldoende, de personeel waren attent , wel stilletjes , werd wel even wachten voor ze vroegen wat we wilden drinken, verder was goed
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
De kwaliteit en smaak waren goed.
De presentatie van de gerechten was kleurloos als dat met meer fantasie zou gebeuren zou het er smakelijker uitzien.
volgens mij is presentatie in de meeste restaurants erg belangrijk en dat ontbreekt bij Sumangali en dat is jammer.
Een hele vriendelijke bediening dat viel ons op.
Mimi D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Miste wat groenten!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Gastvrij btirnfrlijkr rigrnaar die goed inspeelde op de wens van 2 kleine kinderen van 4 en 8 jaar
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken .
Te V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Wij hebben hier wel vaker gegeten. Vriendelijke mensen. Het eten is goed. Alleen de tandori-gerechten verschijnen niet op een pruttelende schaal uit de klei-oven maar zien er net zo uit als de curry's. Jammer is dat het personeel niet oplet of je nog wat wil bestellen, je moet zelf naar de bar gaan om wat te bestellen. Gebruikt servies wordt ook niet van tafel meegenomen als er wat nieuws gebracht wordt. Hier valt veel te verbeteren wat niets kost.
Gelukkig geen lawaaierige muziek. Met de korting goede prijs/kwaliteit verhouding.