Sumangali

Gedempte Nieuwesloot 119 1811 KR Alkmaar Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Sumangali

Vakantiegevoel bij Sumangali

Bij Sumangali in Alkmaar krijg je meteen het gevoel er even lekker tussenuit te zijn. Indiaan en Sri Lankaanse gerechten staan altijd op de menu en worden bereid met verse kruiden volgens authentieke recepten. Kom helemaal in de Oosterse sfeer en geniet van een heerlijk diner!

Meer informatie over restaurant Sumangali

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

6,6
Nel K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Eten was goed maar voor die prijs merk je en zie je ook op de kaart dat de prijs erg is om hoog gegaan .volgens mijn betaal je gewoon voor 2 personen.zou het nooit meer doen kan ook niets zelf kiezen ik heb nog meer kaarten maar zal hen niet meer gebruiken..erg nep. Dus AH geen aan raden.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zijn vriendelijk ontvangen en geholpen! De inrichting is nogal gedateerd, maar daar smaakt het eten niet minder om. Van harte aanbevolen!
MikyMe .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hebben al vaker laten bezorgen door Sumangali. Een goede ervaring. Nu kregen we een 2e diner gratis van de Xenos en hebben hier vanavond gebruik van gemaakt.
Het betrof daarom een aangepast menu maar, de keuze was prima en het eten was fantastisch en we komen zeker nog eens terug!!
Joni D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Dit restaurant serveert Naan uit een pakje en beweert dan hoog bij laag dat het vers is. We gaan vaak uit eten en hebben in veel Indiase restaurants gezeten. Daarnaast koken we zelf veel. Ik denk dat we zelf inmiddels wel het verschil weten tussen vers en niet.

Dit is een typisch restaurantje die in zo'n show van Gordon Ramsey zou voor komen om te "redden". Te weinig klanten, het eten niet altijd vers (sommige gerechten waren aardig), een haar in je rijst, te hoog geprijsd maar vooral geen service. Niet luisteren naar je klant, niet om kunnen gaan met feedback. En dan niet begrijpen waarom het restaurant niet erg succesvol is. Hoe dan ook, wij ervaarden een avond van teleurstelling in plaats van verwelkoming. We komen hier dus nooit meer.
Wij zijn niet mee eens deze recensie omdat wij maken Naan brood dagelijks vers niet uit een pakjes. Verder hun waren 24 juni 2017 met 7 personen bij onze restaurant om te Dineren. Hun waren menu besteld en 4 Naan ook besteld extra. Wij hebben alles netjes uit geserveerd en hun waren alles netje op gegeten. Daarna komen bij afrekening (Joni Daan) heeft gezegd dat hij Naan brood niet willen betalen (wel alles opgegeten) toen onze medewerker heeft gezegd alles moet betalen. Toen hij wordt boos en heeft gezegd dat hij slechte recensies gaan schrijven over ons restaurant en daarna weg gelopen.Verder ook geen haar in de rijst omdat deze ben ik zelf geserveerd. Wij luisteren altijd Klanten anders kunnen wij 21 jaar bestaan.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vooral de soep een geweldige ervaring en verder heerlijk eten. Nogal wat onderbreking van het eten door telefonische bestelling die afgehandeld moesten worden.
L V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
zeer smakelijk en originele kaart. altijd heerlijk gekruid en naar keuze pittig. bijgerecht met groente was wat doorgekookt. bediening is bij drukte wat traag, maar we hadden geen haast en het was prima zo.
meerdere keren gegeten en altijd tevreden!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
we zijn netjes ontvangen. verder was er niet heel veel aandacht voor de gasten, je krijgt de kaart....
uiteindelijk gekozen voor het bombay diner. bestond uit kip een lam (volgens de kaart). de smaak was redelijk maar het lamsvlees had veel meer weg van sucadelappen dan dat het op lam leek een dat zou natuurlijk uit den boze zijn. Maar lam..... in de verste verte niet.
Bart en karin D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Fijn restaurantje! Omdat we niet zo vaak Indiaas eten, kregen we een aangepast menu met voor elk wat wils. Super! Heerlijk gegeten, echt voor herhaling vatbaar.
Kevin W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het eten was goed.
Jammer dat als er extra rijst wordt gevraagd (was erg weinig voor 2 personen) hier extra voor betaald moet worden.
Dit geldt hetzelfde voor het drinken door de smalste drinkglazen op tafel te zetten.
Door de prijs komen wij hier niet meer terug.
wezel23 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Op zaterdagavond uit eten geweest met een aantal dames in dit gezellige restaurant. De bediening werd door de eigenaar zelf uitgevoerd en was gezellig met veel uitleg m.b.t. de zeer ruimte menukaart. Het eten was heerlijk, vers en puur. Mijn zoon bestelt wekelijks een diner en vindt vooral de roti overheerlijk.
Het is een aanrader.
Anne Marie .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gisteravond (zondag) de enige klanten.
Wat wij toch vreemd vinden want het eten (linzensoep en pastei vooraf en gemengde schotel als hoofdgerecht) is zeer smaakvol.
Bediening (eigenaar) klantvriendelijk.
Srilankees eten geniet een wat mindere bekendheid dan Thais maar het is zeker aan te raden het eens te proberen. Goede prijs/kwaliteit verhouding en ruime keus, zowel vegetarisch als vis en vlees.
Decor misschien wat gedateerd maar dat doet niets aan de smaak af.
bmrouwen .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Lange wachttijden tussen de gangen. Voorgerechten spicy en lekker. Hoofdgerecht goed van smaak maar de saus ontbrak. De diverse soorten groente streelden het oog NIET. We zaten er wel lekker en lang maar werden tegen tienen wel weg gekeken. Met een paar wijntjes waren we voor dit diner 46,50 euro kwijt. Veel te duur !!! Ik zal dit restaurant niet aanbevelen bij vrienden.
hagendordt .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
het was niet wat we verwacht hadden. Het eten gaf geen wow gevoel wat ik bij andere indiaas restaurants wel kreeg.

helaas niet voor herhaling vatbaar
Nicolien G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
We waren met z'n achten en hebben de vier gerechten van het menu gewoon 2x besteld, zodat we allemaal alles konden proeven. Die variatie op het bord maakte het prima, ieder had z'n eigen voorkeur.
De prijs voor het AH-menu is flink opgeschroefd denk ik, zonder AH-actie kun je hier (als groep) ook voordelig eten.
gjwijst .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het eten viel tegen. Het menu 32.50 is in verhouding tot de menukaart erg duur.
We moesten 45 minuten wachten tot de soep kwam. Soep was goed. Hoofdgerecht redelijk maar niet bijzonder. Rijst zag er niet uit zo plakkerig. Bediening afstandelijk.
Gaan niet zo snel anderen adviseren naar Sumangali te gaan.
esther_rosendahl .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Heerlijke soep vooraf! De hoofdgerecht waren heerlijk (we hebben even van elkaars gerecht geproefd, wat trouwens prima gaat want het wordt in schaaltjes op een warmhoudplaat geserveerd).
De bediening is erg vriendelijk. Zeker een aanrader.
liameer .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
We vonden het erg jammer dat er een vastgesteld menu was en we niet van de kaart konden bestellen. Het menu was 32,50 en vonden we best duur. Toen we op de kaart keken zagen we dat de gerechten los niet zo duur zijn. Dus tweede gratis is daar niet helemaal waar. Het was verder wel lekker en de bediening was goed.
logman .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Gezellig als altijd en ditmaal op een drukke avond hebben we genoten van het driegangenmenu wat voor het hoofdgerecht een prima keuze te bieden had.
Alkmaarproever .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Eigenlijk zou ik hier vaker willen eten dan ik nu doe, want ik vind de gerechten erg lekker. Het is een knus restaurant, met een aantal leuke Sri Lankaanse details. De bediening die we tot nog toe hebben meegemaakt (we nemen aan de eigenaar) is altijd vriendelijk. Verwacht alleen geen snelle hap, maar neem de tijd. Laatst had hij toevallig een speciale sterke drank uit Sri Lanka die we mochten proeven voor een schappelijk prijsje. Soep, vegetarische en vleesgerechten, en vooral ook de toetjes met mango of kokos zijn erg lekker. Ook voor de prijs hoef je het niet te laten hier een keer - of vaker! - te gaan dineren.
robhoekstra.carlakater .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Gisteren lekker gegeten bij Sumangali, het was een actie van Xenos. Het menu bestond uit soep vooraf daarna de keuze ui 4 gerechten en nog wat bijgerechten waarvan wij er twee besteld hadden. De soep was naar onze smaak wat te pittig de hoofdgerechten waren prima en de hoeveelheid was voor ons ook voldoende. Het nagerecht bestond uit de keuze van ijs of koffie, wij hebben het ijs genomen dit was lekker ijs met cocos erin verwerkt. De bediening was goed. Het decor was voor deze zaak voldoende. De sfeer was gezellig. Als je van indiaas eten houdt dan is dit zeker leuk om te gaan eten. Vertel ons alles over Sumangali! Welk gerecht vond je het lekkerst? Hoe was de bediening? Hoe zou je de sfeer omschrijven? Wat is je nog meer bijgebleven? Iedereen is benieuwd naar jouw recensie!