Sumangali

Gedempte Nieuwesloot 119 1811 KR Alkmaar Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Sumangali

Vakantiegevoel bij Sumangali

Bij Sumangali in Alkmaar krijg je meteen het gevoel er even lekker tussenuit te zijn. Indiaan en Sri Lankaanse gerechten staan altijd op de menu en worden bereid met verse kruiden volgens authentieke recepten. Kom helemaal in de Oosterse sfeer en geniet van een heerlijk diner!

Meer informatie over restaurant Sumangali

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

6,7

Jouw recensie over het restaurant Sumangali

fenna J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekkere gerechten maar had soms wat meer gemogen in hoeveelheid. Verder prima.
jamijaral .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij komen vaker bij Sumangali. Heerlijk eten. Deze keer via de Albert Heijn gegeten dus aangepast menu. Maar was weer heerlijk! Soms kan het wat lang duren maar deze keer was het heel snel. Het was er gezellig druk en goede sfeer.
Francisca F.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We kregen een plastic menu-kaart voor de AH-actie. De gerechten waren niet slecht, maar we hebben wel eens beter gegeten. De bediening heeft geen enkele keer gevraagd, of alles naar wens was, de gerechten werden neergezet, en dat was het. De rekening was, gezien het feit dat het tweede menu gratis zou zijn, veel te hoog. Bij thuiskomst kreeg ik een e-mail van IENS, waarin stond, dat het restaurant had doorgegeven dat ik had geannuleerd, terwijl we daar nog geen half uur daarvoor hadden gegeten. Dit meteen aan IENS doorgegeven. Nee, wij zullen hier niet nog eens naartoe gaan!
mariken B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We vonden dat we een fijne bejegening kregen,zachte muziek was precies goed en je kan er zeer rustig eten zonder dat je bord meteen weggehaald werd-het werd zelfs gevraagd of ze af mochten ruimen.
Een aanrading.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Inrichting is wat verouderd maar wel gezellig en sfeervol. Alleen die indiase muziek (het leek wel of ze de soundtrack van een film draaiden) vonden wij wat minder.
Els T.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Leuke ontvangst goede bediening lekker eten wij gaan er zeker nog een keer naar toe, het enige wat beter kan zijn de houten stoelen voor de rest niets op aan te merken.
Nel K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Eten was goed maar voor die prijs merk je en zie je ook op de kaart dat de prijs erg is om hoog gegaan .volgens mijn betaal je gewoon voor 2 personen.zou het nooit meer doen kan ook niets zelf kiezen ik heb nog meer kaarten maar zal hen niet meer gebruiken..erg nep. Dus AH geen aan raden.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zijn vriendelijk ontvangen en geholpen! De inrichting is nogal gedateerd, maar daar smaakt het eten niet minder om. Van harte aanbevolen!
MikyMe .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hebben al vaker laten bezorgen door Sumangali. Een goede ervaring. Nu kregen we een 2e diner gratis van de Xenos en hebben hier vanavond gebruik van gemaakt.
Het betrof daarom een aangepast menu maar, de keuze was prima en het eten was fantastisch en we komen zeker nog eens terug!!
Joni D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Dit restaurant serveert Naan uit een pakje en beweert dan hoog bij laag dat het vers is. We gaan vaak uit eten en hebben in veel Indiase restaurants gezeten. Daarnaast koken we zelf veel. Ik denk dat we zelf inmiddels wel het verschil weten tussen vers en niet.

Dit is een typisch restaurantje die in zo'n show van Gordon Ramsey zou voor komen om te "redden". Te weinig klanten, het eten niet altijd vers (sommige gerechten waren aardig), een haar in je rijst, te hoog geprijsd maar vooral geen service. Niet luisteren naar je klant, niet om kunnen gaan met feedback. En dan niet begrijpen waarom het restaurant niet erg succesvol is. Hoe dan ook, wij ervaarden een avond van teleurstelling in plaats van verwelkoming. We komen hier dus nooit meer.
Wij zijn niet mee eens deze recensie omdat wij maken Naan brood dagelijks vers niet uit een pakjes. Verder hun waren 24 juni 2017 met 7 personen bij onze restaurant om te Dineren. Hun waren menu besteld en 4 Naan ook besteld extra. Wij hebben alles netjes uit geserveerd en hun waren alles netje op gegeten. Daarna komen bij afrekening (Joni Daan) heeft gezegd dat hij Naan brood niet willen betalen (wel alles opgegeten) toen onze medewerker heeft gezegd alles moet betalen. Toen hij wordt boos en heeft gezegd dat hij slechte recensies gaan schrijven over ons restaurant en daarna weg gelopen.Verder ook geen haar in de rijst omdat deze ben ik zelf geserveerd. Wij luisteren altijd Klanten anders kunnen wij 21 jaar bestaan.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vooral de soep een geweldige ervaring en verder heerlijk eten. Nogal wat onderbreking van het eten door telefonische bestelling die afgehandeld moesten worden.
L V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
zeer smakelijk en originele kaart. altijd heerlijk gekruid en naar keuze pittig. bijgerecht met groente was wat doorgekookt. bediening is bij drukte wat traag, maar we hadden geen haast en het was prima zo.
meerdere keren gegeten en altijd tevreden!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
we zijn netjes ontvangen. verder was er niet heel veel aandacht voor de gasten, je krijgt de kaart....
uiteindelijk gekozen voor het bombay diner. bestond uit kip een lam (volgens de kaart). de smaak was redelijk maar het lamsvlees had veel meer weg van sucadelappen dan dat het op lam leek een dat zou natuurlijk uit den boze zijn. Maar lam..... in de verste verte niet.
Bart en karin D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Fijn restaurantje! Omdat we niet zo vaak Indiaas eten, kregen we een aangepast menu met voor elk wat wils. Super! Heerlijk gegeten, echt voor herhaling vatbaar.
Kevin W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het eten was goed.
Jammer dat als er extra rijst wordt gevraagd (was erg weinig voor 2 personen) hier extra voor betaald moet worden.
Dit geldt hetzelfde voor het drinken door de smalste drinkglazen op tafel te zetten.
Door de prijs komen wij hier niet meer terug.
wezel23 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Op zaterdagavond uit eten geweest met een aantal dames in dit gezellige restaurant. De bediening werd door de eigenaar zelf uitgevoerd en was gezellig met veel uitleg m.b.t. de zeer ruimte menukaart. Het eten was heerlijk, vers en puur. Mijn zoon bestelt wekelijks een diner en vindt vooral de roti overheerlijk.
Het is een aanrader.
Anne Marie .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gisteravond (zondag) de enige klanten.
Wat wij toch vreemd vinden want het eten (linzensoep en pastei vooraf en gemengde schotel als hoofdgerecht) is zeer smaakvol.
Bediening (eigenaar) klantvriendelijk.
Srilankees eten geniet een wat mindere bekendheid dan Thais maar het is zeker aan te raden het eens te proberen. Goede prijs/kwaliteit verhouding en ruime keus, zowel vegetarisch als vis en vlees.
Decor misschien wat gedateerd maar dat doet niets aan de smaak af.
bmrouwen .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Lange wachttijden tussen de gangen. Voorgerechten spicy en lekker. Hoofdgerecht goed van smaak maar de saus ontbrak. De diverse soorten groente streelden het oog NIET. We zaten er wel lekker en lang maar werden tegen tienen wel weg gekeken. Met een paar wijntjes waren we voor dit diner 46,50 euro kwijt. Veel te duur !!! Ik zal dit restaurant niet aanbevelen bij vrienden.
hagendordt .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
het was niet wat we verwacht hadden. Het eten gaf geen wow gevoel wat ik bij andere indiaas restaurants wel kreeg.

helaas niet voor herhaling vatbaar
Nicolien G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
We waren met z'n achten en hebben de vier gerechten van het menu gewoon 2x besteld, zodat we allemaal alles konden proeven. Die variatie op het bord maakte het prima, ieder had z'n eigen voorkeur.
De prijs voor het AH-menu is flink opgeschroefd denk ik, zonder AH-actie kun je hier (als groep) ook voordelig eten.