Sumangali

Gedempte Nieuwesloot 119 1811 KR Alkmaar Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Soep (Naar keuze)
      Chicken masala (Gemarineerde in deeg gehuld stukjes kipfilet met verse kruiden en tomatenchutney).
      Chicken tikka. (Malse stukjes kipfilet, gemarineerd en gegrild in een geurig kruidenmengsel)
  • Hoofdgerechten
    • Chicken kashmir (Heerlijke milde curry, licht gekruid kipfilet daarna bereid met Cashewnoten tot een curry met speciale masala-saus)
      Lam Sag (Een bijzondere combinatie van zacht lamvlees en verse spinazie met knoflook en verse kruiden. Zeer populair in Noord-India).
      Madu erachi poriyal (Gemarineerde gebakken runde biefstuk met Sri Lankaanse verse kruiden mild of pittigsaus)
  • Nagerecht
    • Mangoijs (Huis gemaakte mango/papaya ijs met slagroom)
      Dame blanche (Heerlijk roomijs met chocoladesaus).
      Koffie of Thee

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Sumangali

Vakantiegevoel bij Sumangali

Bij Sumangali in Alkmaar krijg je meteen het gevoel er even lekker tussenuit te zijn. Indiaan en Sri Lankaanse gerechten staan altijd op de menu en worden bereid met verse kruiden volgens authentieke recepten. Kom helemaal in de Oosterse sfeer en geniet van een heerlijk diner!

Meer informatie over restaurant Sumangali

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Sumangali

Jan K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
als we ala cart hadden gegeten, waren we niet veel meer geld kwijt dan de €35 per stel die we daar moesten afrekenen. sommige gerechten waren goed, andere echter niet .
Deze recensie klopt niet want als de klant drie gangen menu ala cart in ons restaurant besteld ben je per persoon ongeveer € 35,00 euro kwijt dat betekent voor 2 personen € 70,00.
Door de Albert Heijn restaurant actie bent u € 35,00 kwijt voor 2 personen voor een 3 gangen menu omdat de tweede persoon gratis is en geen € 70,00.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Heel gezellig personeel. Het was vanavond lekker druk maar daar hebben we geen last van gehad qua wachten ofzo. We komen vast nog eens terug.
Mc F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Eten was heerlijk en voldoende, de personeel waren attent , wel stilletjes , werd wel even wachten voor ze vroegen wat we wilden drinken, verder was goed
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
De kwaliteit en smaak waren goed.
De presentatie van de gerechten was kleurloos als dat met meer fantasie zou gebeuren zou het er smakelijker uitzien.
volgens mij is presentatie in de meeste restaurants erg belangrijk en dat ontbreekt bij Sumangali en dat is jammer.
Een hele vriendelijke bediening dat viel ons op.
Mimi D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Miste wat groenten!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Gastvrij btirnfrlijkr rigrnaar die goed inspeelde op de wens van 2 kleine kinderen van 4 en 8 jaar
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken .
Te V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Wij hebben hier wel vaker gegeten. Vriendelijke mensen. Het eten is goed. Alleen de tandori-gerechten verschijnen niet op een pruttelende schaal uit de klei-oven maar zien er net zo uit als de curry's. Jammer is dat het personeel niet oplet of je nog wat wil bestellen, je moet zelf naar de bar gaan om wat te bestellen. Gebruikt servies wordt ook niet van tafel meegenomen als er wat nieuws gebracht wordt. Hier valt veel te verbeteren wat niets kost.
Gelukkig geen lawaaierige muziek. Met de korting goede prijs/kwaliteit verhouding.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het eten was redelijk. We vonden het vlees wat droog!
J.G.N. K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lang wachten voor het eten op tafel kwam. Duurde ongeveer anderhalf uur. Na het voorgerecht weer een uur wachten op het hoofdgerecht. En zo druk was het nog niet eens. Moesten om een aantal dingen vragen. Jammer, een gemiste kans.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Het eten was heerlijk, maar de houten stoelen zijn zo vreselijk hard en daar kan mijn rug helaas niet tegen.
fenna J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekkere gerechten maar had soms wat meer gemogen in hoeveelheid. Verder prima.
jamijaral .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij komen vaker bij Sumangali. Heerlijk eten. Deze keer via de Albert Heijn gegeten dus aangepast menu. Maar was weer heerlijk! Soms kan het wat lang duren maar deze keer was het heel snel. Het was er gezellig druk en goede sfeer.
Francisca F.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We kregen een plastic menu-kaart voor de AH-actie. De gerechten waren niet slecht, maar we hebben wel eens beter gegeten. De bediening heeft geen enkele keer gevraagd, of alles naar wens was, de gerechten werden neergezet, en dat was het. De rekening was, gezien het feit dat het tweede menu gratis zou zijn, veel te hoog. Bij thuiskomst kreeg ik een e-mail van IENS, waarin stond, dat het restaurant had doorgegeven dat ik had geannuleerd, terwijl we daar nog geen half uur daarvoor hadden gegeten. Dit meteen aan IENS doorgegeven. Nee, wij zullen hier niet nog eens naartoe gaan!
mariken B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We vonden dat we een fijne bejegening kregen,zachte muziek was precies goed en je kan er zeer rustig eten zonder dat je bord meteen weggehaald werd-het werd zelfs gevraagd of ze af mochten ruimen.
Een aanrading.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Inrichting is wat verouderd maar wel gezellig en sfeervol. Alleen die indiase muziek (het leek wel of ze de soundtrack van een film draaiden) vonden wij wat minder.
Els T.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Leuke ontvangst goede bediening lekker eten wij gaan er zeker nog een keer naar toe, het enige wat beter kan zijn de houten stoelen voor de rest niets op aan te merken.
Nel K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Eten was goed maar voor die prijs merk je en zie je ook op de kaart dat de prijs erg is om hoog gegaan .volgens mijn betaal je gewoon voor 2 personen.zou het nooit meer doen kan ook niets zelf kiezen ik heb nog meer kaarten maar zal hen niet meer gebruiken..erg nep. Dus AH geen aan raden.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zijn vriendelijk ontvangen en geholpen! De inrichting is nogal gedateerd, maar daar smaakt het eten niet minder om. Van harte aanbevolen!
MikyMe .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hebben al vaker laten bezorgen door Sumangali. Een goede ervaring. Nu kregen we een 2e diner gratis van de Xenos en hebben hier vanavond gebruik van gemaakt.
Het betrof daarom een aangepast menu maar, de keuze was prima en het eten was fantastisch en we komen zeker nog eens terug!!