Sumangali

Gedempte Nieuwesloot 119 1811 KR Alkmaar Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Soep (Naar keuze)
      Chicken masala (Gemarineerde in deeg gehuld stukjes kipfilet met verse kruiden en tomatenchutney).
      Chicken tikka. (Malse stukjes kipfilet, gemarineerd en gegrild in een geurig kruidenmengsel)
  • Hoofdgerechten
    • Chicken kashmir (Heerlijke milde curry, licht gekruid kipfilet daarna bereid met Cashewnoten tot een curry met speciale masala-saus)
      Lam Sag (Een bijzondere combinatie van zacht lamvlees en verse spinazie met knoflook en verse kruiden. Zeer populair in Noord-India).
      Madu erachi poriyal (Gemarineerde gebakken runde biefstuk met Sri Lankaanse verse kruiden mild of pittigsaus)
  • Nagerecht
    • Mangoijs (Huis gemaakte mango/papaya ijs met slagroom)
      Dame blanche (Heerlijk roomijs met chocoladesaus).
      Koffie of Thee

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Sumangali

Vakantiegevoel bij Sumangali

Bij Sumangali in Alkmaar krijg je meteen het gevoel er even lekker tussenuit te zijn. Indiaan en Sri Lankaanse gerechten staan altijd op de menu en worden bereid met verse kruiden volgens authentieke recepten. Kom helemaal in de Oosterse sfeer en geniet van een heerlijk diner!

Meer informatie over restaurant Sumangali

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

7,1
6,8

Jouw recensie over het restaurant Sumangali

Marja V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Eten was prima, de man/ baas die aanwezig was, toonde belangstelling in zijn klanten.
Wat jammer is dat er na 1 keer drinken te hebben gekregen er niks meer gevraagd werd door de bediening of we nog wat wilde drinken. Dus daarin kunnen ze nog verbeteren.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten bij Sumangali, het eten was vers en bediening was goed. Zeker een aanrader :)
Lidy En Lambert D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Zaterdag 12 januari hier gegeten met de AH actie...trouwens zoals bijna alle tafeltjes, aan de zichtbaar aanwezige kaarten te zien. Onze ervaring komt erg overeen met die van Maarten B van 1 december en Hans L van 1 september. Uitvoering van de AH actie klopt niet en de bediening is beneden pijl.
Wij komen hier echt nooit meer terug : 1 uur en 10 minuten moeten wachten op ons voorgerecht!!. Druk heen en weer lopende bediening die bijna drukker waren met heen en weer brengen van de tassen afhaalmenu's dan met de aanwezige gasten. Het werd bijna een komische show. Niemand kwam vragen of we na dat ene glaasje spa nog iets wilden drinken. Contact krijgen was lastig....bediening is weinig allert. Het eten op zich was prima maar niet bijzonder
Voor de AH actie hebben ze een speciale menukaart ( begrijpen wij en is helemaal prima). Die menukaart geeft geen afzonderlijke prijzen weer. Een 3 gangen menu is dan €39,50 en daar verwacht ik wel iets voor!
Eenmaal thuis zijn we nog weer eens op de site gaan kijken en na het bekijken van de prijzen op de website voelden we ons best genaaid (eens met Hans van L 1 september) . Zie hieronder:
Ons gekozen AH actie menu:
Voorgerecht Chicken tikka ( menuprijs website €7,75)Schoteltje kip met 3 schijfjes komkommer.
Hoofdgerecht chicken kashmir ( €15,50) Lam sag ( €17,50) (niet al te ruime porties)
Nagerecht keuze uit ijs of koffie/ thee. wij kozen beide voor koffie ( €5,--) ( koffie was waterig en loeiheet ( hoorden we anderen ook al over klagen)
Dus voor de één was het opgeteld €25,75 en voor de ander €27,40. Dan is het tch heel erg raar dat we dan , incl. 2 x spa, €44,50 moesten afrekenen.
De AH spaarkaart mochten we houden "kunt u nog een keer gebruiken"...prima, maar absoluut niet bij Sumangali.
Bediening mag leren alerter te zijn en met elkaar te communiceren.
en als je mee doet aan een actie, voer die dan ook uit zoals buiten gepromoot wordt.
Marije K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heerlijk gegeten, wel wat spicy maar net niet té. Een schaaltje komkommer erbij is geen slecht idee. De lichten in het restaurant mogen wel wat gedimd vinden wij :)
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Bediening erg slecht; drankjes kwamen niet door of erg verkeerd. Jongeman in de bediening: mogelijk zijn eerste dag en werd regelmatig luidruchtig op de vingers getikt door de baas. De prik ontbrak in sommige drankjes. Schaaltjes eten werden op tafel geplaatst zonder uitleg wat waar in zat.
Erg weinig toiletpapier in het damestoilet.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Heel vriendelijk ontvangst voor herhaling vatbaar
Jeannette P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Goed gegeten.
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige en lieve bediening
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Prijs / kwaliteit is totaal niet in balans. Eten is goed, maar eenvoudig en de prijs staat werkelijk niet in verhouding. Wij waren van de AH actie, maar dit lijkt mij zelfs als standaard prijs nog aan de hoge kant.

Zeker niet voor herhaling vatbaar. Voel me genaaid.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het eten was echt heerlijk, echte Indische smaken.
Milja S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Ondanks dat we een beetje krap in de tijd zaten heeft het personeel zo hun best gedaan ons het naar ons zin te maken en wat sneller onze gerechten kregen. Top en erg vriendelijke eigenaar! Eten was echt heerlijk op smaak en ruim voldoende . Wij komen hier zeker vaker!
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
De gerechten waren allemaal heerlijk en goed op smaak. Het naan-brood was wat minder; het deeg mag dunner / luchtiger / knapperiger
Elias S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker geheten en het cobra bier smaakt prima bij de gekruide gerechten
Liesbeth O.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk eten. Vriendelijke bediening.
Echter voor sommige mede eters was de milde versie nog te heet...
Diederik S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prima gegeten. Lekkere indiaase gerechten aardige bediening. Het tandori kip lekker. Het hoofdgerecht was lekker met veel smaak.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Verheugd na lange tijd geen Indiaas eten geproefd te hebben hier via AH-kaart geboekt. Ontvangst was rommelig en kregen een goed gevoel dat AH-2e menu eigenlijk niet welkom zijn. Het eten was voor mij een soort van "gaarkeuken" van het leger vroeger, alles smaakte hetzelfde en ik miste vooral de specifieke Indidaase kruiden. Lamsvlees, wat mi geen lamsvlees was en meer als suddervlees zonder smaak geheel uitgedroogd in de saus lag. Evenzo met de kip, waar verder niets aan gedaan was, gewoon in de saus gedumpt. De saus moet schijnbaar het werk doen en de smaak bepalen. Ook alle bijgerechten bij de maaltijd eenzelfde smaak, enkel de appel uit de salade proefde je, misschien dit wel vers. Het voorgerecht de Linzensoep was ok, moesten er wel enorm lang op wachten maar dan weet je dat er aandacht aan besteed is. Verder is de verhouding in prijs, ook al is het 2e menu gratis in verhouding veeel te duur, vooral wat je er voor terug krijgt. Het frappante is nog dat ik een bericht op mijn mail kreeg dat Sumangali mijn reservering geannuleerd had op een tijd dat wij er al aten. Geen naam Indiaas eten waardig dit restaurant.
Irma A.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Zo slecht hebben we nog nooit indiaas gegeten. Ze hebben geen tandoori oven. Dus bestel je chicken tandoori dan krijg je een opgewarmde kip met een saus. Verder alles smaakloos en peperduur. Een schande dat ze de naam van Indiaas restaurant mogen voeren. Indiaas eten is zo lekker maar wat dit restaurant serveert heeft daar niks mee te maken.
Eigenaar/bediening onsymphatiek en agressief.
Deze recensies klopt niet. Als niet lekker was waarom heeft deze klant rest van de overblijvende eten meegenomen naar huis voor volgende dag ???
wij hebben netjes voor hun deze inpakt.
L. V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Konden kiezen van speciale actie menukaart (2e diner gratis) . Hebben heerlijk gegeten
Marry M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We hebben prima gegeten. Wel vond ik het in verhouding met wat we kregen duur.
Smalle glazen drinken waar de koolzuur al vanaf was voor € 2.50 per glas? Voor mij geen tweede keer.
Anoif H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Redelijk gegeten in eenvoudig ingericht restaurant. Bediening vriendelijk, maar leek weinig horeca geschoold. Bijvoorbeeld. Met onze jas nog aan vragen: hebt u gereserveerd? Op drankje weer lang wachten. Het was niet druk. Hoofdgerecht kwam zeer snel na voorgerecht. We werden verzocht om zelf de borden van het rechaud te halen toen het hoofdgerecht kwam. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.