Sumac

Spuiboulevard 97 3311 Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Sumac

Sumac is een sfeervol restaurant, geïnspireerd door de culinaire tradities uit de Mediterrane. Alle gerechten zijn vers bereid, zonder kunstmatige toevoegingen. Een hele klus, maar wel een die verschil maakt. Zo wordt ook het vlees met zorg en aandacht uitgezocht en bereid. In ieder gerecht wordt het kruid Sumac gebruikt, het is de basis van een veelzijdig en succesvol menu. Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Sumac

Maandag t/m vrijdag 07.30 - 22.00 uur
Zaterdag en zondag 09.30 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Sumac

Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Hier vorige week gegeten. Het was het allemaal net niet. Het brood bij de mezze was overgoten met sterk smakende olijfolie, hetzelfde gold voor de hummus. Tafeltjes staan wel heel dicht op elkaar. Personeel kan elkaar meer helpen. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
chris V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
wij hebben geweldig en lekker gegeten, we moesten wel wat lang wachten maar was niet echt storend
kregen de koffie gratis voor de wachttijd
wij komen zeker nog een keer terug
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Er wordt hier geen alcohol geschonken, reden voor ons om uit te wijken naar een ander restaurant.
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Om eens goed kennis te maken met de keuken, kozen we voor de mix tepsi. Zes verschillende mezze, vooral koud, uit de keuken. Heerlijk gerechtjes. Gevarieerde smaken, wat overbodige garnituur zoals gedroogde tomaten en tacochips met nacho heese. Wij kozen vooral Turkse hapjes. De overige mediterrane gerechten zijn overbodig, zoals carpaccio, involtini etc. Onze tip: focus je vooral op de 'Oosters' georiënteerde hapjes (denk ook aan merguez, falafel etc. als los hapje geserveerd), serveer alcohol en dan komt het wel goed. Een aanrader voor Dordrecht, buitengewoon vriendelijke prijzen.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten en voor een prijs dat je denkt hebben ze wel alles op de rekening gezet! In één woord voortreffelijke eten! Dank je wel voor deze culinaire ervaring!