Sultan's Palace

Maandag t/m Zondag vanaf 14:00
Duur
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Niet in het restaurant zelf geweest, maar twee gerechten afgehaald.
Het lamsvlees was te taai, de saus was wel goed, de groente gewoontjes. De kip was erg droog, rest wel aardig. De frietjes waren taai. Zo te proeven waren het frietjes die tijdens de lunch over zijn gebleven en 's avonds weer opgewarmd zijn. Smakeloos, dus.
Gezien de andere recenties, vraag ik me af of ze de restjes van een andere keer speciaal voor de afhalers bewaren. Jammer.
Arnopfeil .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk gegeten. De gamba's waren verrukkelijk. Entrecote zeer mals. Bediening prima. Ambiance prima. Prijs/kwaliteit zeer goed. Helaas waren we de enige eters. Misschien heeft dit te maken met de opengebroken Hamersestraat. Maar hierdoor laten we ons toch niet kennen ? Dus mensen ga daar eten. Een aanrader.
JFafiani .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Lekker gegeten. Gamba's waren heerlijk gekruid en niet te ver doorgebakken. De spare ribs waren heerlijk mals, viel zo van het botje. Had wat mij betreft minder naar koriander mogen smaken. Maar dat is persoonlijk. Dessert ook goed. Toch wel jammer dat in een lekker dessert niet de echte slagroom is gebruikt. Maar kwaliteit prijs is prima in orde en bediening uiterst vriendelijk.
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
voorgerecht mosselen;hoofdgerecht een lekker vleesstoofpotje met rijst en als dessert koffie. De smaken zijn zo puur en echt.De bediening is terzake kundig en heel erg vriendelijk en heeft oog en oor voor de klant.
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
champignons gestoofd in tomatensaus super lekker. Vis met turkse rijst en groenten zo puur en met de smaak van Cappadocie.Bediening ,weet waar men het over heeft en is behulpzaam bij de keuze en belangstellend.