Sultan Restaurant - Lounge

Haven 10 4811 WK Breda Nederland Kaart
31-765203050

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Sultan Restaurant - Lounge

Sultan Lounge is een prachtig Turks restaurant, gelegen in het mooie Breda. Het restaurant slaagt in zijn combinatie van traditioneel en eigentijds, zeker op het gebied van interieur. Wanneer je het restaurant binnenkomt, is het net alsof je op vakantie bent. Het interieur is heel aangenaam en warm, waardoor je zorgeloos kunt genieten van je maaltijd. Maak kennis met de smaken van de Arabische keuken en breng zeker een bezoekje aan dit voortreffelijke restaurant.

Meer informatie over restaurant Sultan Restaurant - Lounge

Maandag t/m zondag
- Diner vanaf 16:00

7,2
gagelheijden35 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Vreemde combinatie tussen restaurant en loungebar. Slechte bediening door jongelui die meer geïnteresseerd waren in rondhangende leeftijdgenoten dan in de dinerende gasten. We voelden ons geen gast. Eten was in orde maar we gaan zeker nooit meer terug.
Has T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Zeer slecht eten veel te weinig als je een voorgerecht en een hoofdgerecht krijgt erg jammer.
Ik heb 4 keer voor de rekening gevraagd.
Kom nooit meer terug.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeervolle omgeving.
(Vakantie-feeling)
Zeer attent en erg vriendelijk personeel,
Eerste maar zeer zeker niet de laatste keer !!@
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Leuk verrassingsmenu. Tijd tussen de gangen door was perfect. Complimenten.

Bijhouden met het opnemen van de drankjes duurde wat langer, maar dat maakte de vriendelijkheid van het personeel makkelijk goed.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Ons eerste bezoek aan Sultan. Het was heerlijk rustig binnen. Na een flinke schaal mezze (voorgerechtjes) een grand dessert besteld. Dat we dit nagerecht helaas niet helemaal op kregen werd ons zichtbaar niet in dank afgenomen. Geheel onterecht, want als we het op hadden gekund hadden we dat zeker gedaan (het was erg lekker), maar het was echt te veel voor ons twee, en we kenden de portiegroottes nog niet. Voor de rest een goede service.
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving!!
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk eten, vriendelijk en gastvrij personeel. Er kan wel wat verbeterd worden aan de service.
Het begon goed, maar na de 2e gang (van de 4) zakte het wat naar beneden. Mijn partner het meerdere malen een drankje besteld (geloof wel 5/6)maar daar heeft hij er uiteindelijk maar 2 van ontvangen. Ook het hoofgerecht, mixed grill was lauw. Vlees was heerlijk bereid en lekker gekruid, maar vermoedelijk heeft het al enige tijd klaargestaan in de keuken. (Het aantal drankjes op de bon klopte wel wat er uitgeserveerd is)
Roger S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Goede kwaliteit, faire prijs. Aan te raden voor wie eens iets anders zoekt.
Karien P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Wel lang wachten tussendoor, maar zeer vriendelijke bediening en lekker eten!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten! Was via AH actie, 3 gangenmenu was TOP, wel teveel..... Mooie rustieke, authentieke inrichting. Tafeltje naast ons viel een glas om, werd alleen schoongemaakt bij hun tafeltje, terwijl het bij ons nat bleef waar mijn tas stond. Aandachtspuntje. Personeel mag iets vrolijker...Verder echt heerlijk gegeten, presentatie was heel goed en mooi.
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Lang geleden dat we hier geweest zijn, de inrichting is verouderd en kan echt een opfrisbeurt gebruiken, de voorgerechten waren wisselend qua prijs kwaliteit., maar de beyty (hoofdgerecht) was super. De kaart is eveneens verouderd behalve de voorgerechten weinig veggie keuzes. De bediening is aardig, maar organisatie kan een stuk beter. Een matige ervaring waar meer van te maken is. Wel een mooi terras aan de haven.
Max B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Zowel voor- als hoofdgerecht bestond uit doorsnede van hetgeen op de kaart staat, beide waren erg smaakvol. Op de avond van ons bezoek ( donderdag ) was het erg rustig. Sfeer en bediening waren prima, rekening viel een klein beetje tegen, meestal is Turks eten wat gunstiger geprijsd, maar kon er mee door. Volgend bezoek is zeker een optie.
Irene C.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Heerlijk gegeten!! Het was rustig vw dat het maandag was!! Zeker de moeite en geld waard
M. B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Inrichting is ok. Voorgerechten waren niet slecht. Hoofdgerecht matig tot slecht. Nagerecht ook matig tot slecht. Serveesters ok maar kok heeft geen probleem oplossend vermogen. Geen aanrader voor mensen die naar kwaliteit zoeken. Kwantiteit was redelijk.
A K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Op de bank zakt je diep weg en daardoor de tafel wat voor te hoog voor mij.
Wim I.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het Eten was geweldig de hulp ook wat ik ben rolstoel gebonden, het personeel is vriendelijk en wat wil je dan meer.

gr. w. imhoff
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Mooie ligging aan het water. Ontzettend vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten, ruime portie's. Goed prijs kwaliteit verhouding en zeker een aanrader in Breda. Helaas voor ons net te fris om op het terras te eten.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De voorgerechten waren voortreffelijk. Het hoofdgerecht was prima, beetje weinig. Toetje was heerlijk. Prima aanrader dit restaurant. Prijs kwaliteit super
Jolly F.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wat hebben wij genoten van deze Turkse kaart! Na een vriendelijke ontvangst besloten we toch lekker buiten te zitten om de talloze vrijgezellenfeestjes voorbij te zien komen.
Na de champignons in knoflook, waarbij wat brood erbij fijn geweest zou zijn, kregen we beiden een fantastisch hoofdgerecht.
Mijn partner had gekozen voor lamsvlees in een stoofpotje met tomaat, ui en paprika. Het vlees was zeer mals en heerlijk gekruid.
Ik had kipfiletrolletjes gevuld met feta in een jasje van pistachenoten met een sinaasappelsaus. In 1 woord geweldig!
Zeker een restaurant om terug te komen!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
We waren met een grote (10) groep. We kozen in meerderheid bij zowel voor- als hoofdgerecht voor de grote gemengde schotels, feestjes!, maar geen enkel probleem dat enkelen individuele gerechten kozen. Heerlijk was het, alles. Sommige gerechtjes waren zelfs origineel, nergens eerder gegeten! Prijs glas huiswijn €3,30. Heerlijke muntthee! Spannende authentiek Turkse toetjes, laat daar ruimte voor over. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding! Ondanks dat het Ramadan was, en het personeel dus uitgehongerd en gedorst moest zijn, was daar niets van te merken, en waren de dames vriendelijk en attent. Het interieur is te donker. Neem een zaklamp mee om het menu te kunnen lezen! Terugkomadres!