Sultan Restaurant - Lounge

Haven 10 4811 WK Breda Nederland Kaart
31-765203050

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Sultan Restaurant - Lounge

Sultan Lounge is een prachtig Turks restaurant, gelegen in het mooie Breda. Het restaurant slaagt in zijn combinatie van traditioneel en eigentijds, zeker op het gebied van interieur. Wanneer je het restaurant binnenkomt, is het net alsof je op vakantie bent. Het interieur is heel aangenaam en warm, waardoor je zorgeloos kunt genieten van je maaltijd. Maak kennis met de smaken van de Arabische keuken en breng zeker een bezoekje aan dit voortreffelijke restaurant.

Meer informatie over restaurant Sultan Restaurant - Lounge

Maandag t/m zondag
- Diner vanaf 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Lang geleden dat we hier geweest zijn, de inrichting is verouderd en kan echt een opfrisbeurt gebruiken, de voorgerechten waren wisselend qua prijs kwaliteit., maar de beyty (hoofdgerecht) was super. De kaart is eveneens verouderd behalve de voorgerechten weinig veggie keuzes. De bediening is aardig, maar organisatie kan een stuk beter. Een matige ervaring waar meer van te maken is. Wel een mooi terras aan de haven.
Max B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Zowel voor- als hoofdgerecht bestond uit doorsnede van hetgeen op de kaart staat, beide waren erg smaakvol. Op de avond van ons bezoek ( donderdag ) was het erg rustig. Sfeer en bediening waren prima, rekening viel een klein beetje tegen, meestal is Turks eten wat gunstiger geprijsd, maar kon er mee door. Volgend bezoek is zeker een optie.
Irene C.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Heerlijk gegeten!! Het was rustig vw dat het maandag was!! Zeker de moeite en geld waard
M. B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Inrichting is ok. Voorgerechten waren niet slecht. Hoofdgerecht matig tot slecht. Nagerecht ook matig tot slecht. Serveesters ok maar kok heeft geen probleem oplossend vermogen. Geen aanrader voor mensen die naar kwaliteit zoeken. Kwantiteit was redelijk.
A K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Op de bank zakt je diep weg en daardoor de tafel wat voor te hoog voor mij.
Wim I.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het Eten was geweldig de hulp ook wat ik ben rolstoel gebonden, het personeel is vriendelijk en wat wil je dan meer.

gr. w. imhoff
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Mooie ligging aan het water. Ontzettend vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten, ruime portie's. Goed prijs kwaliteit verhouding en zeker een aanrader in Breda. Helaas voor ons net te fris om op het terras te eten.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De voorgerechten waren voortreffelijk. Het hoofdgerecht was prima, beetje weinig. Toetje was heerlijk. Prima aanrader dit restaurant. Prijs kwaliteit super
Jolly F.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wat hebben wij genoten van deze Turkse kaart! Na een vriendelijke ontvangst besloten we toch lekker buiten te zitten om de talloze vrijgezellenfeestjes voorbij te zien komen.
Na de champignons in knoflook, waarbij wat brood erbij fijn geweest zou zijn, kregen we beiden een fantastisch hoofdgerecht.
Mijn partner had gekozen voor lamsvlees in een stoofpotje met tomaat, ui en paprika. Het vlees was zeer mals en heerlijk gekruid.
Ik had kipfiletrolletjes gevuld met feta in een jasje van pistachenoten met een sinaasappelsaus. In 1 woord geweldig!
Zeker een restaurant om terug te komen!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
We waren met een grote (10) groep. We kozen in meerderheid bij zowel voor- als hoofdgerecht voor de grote gemengde schotels, feestjes!, maar geen enkel probleem dat enkelen individuele gerechten kozen. Heerlijk was het, alles. Sommige gerechtjes waren zelfs origineel, nergens eerder gegeten! Prijs glas huiswijn €3,30. Heerlijke muntthee! Spannende authentiek Turkse toetjes, laat daar ruimte voor over. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding! Ondanks dat het Ramadan was, en het personeel dus uitgehongerd en gedorst moest zijn, was daar niets van te merken, en waren de dames vriendelijk en attent. Het interieur is te donker. Neem een zaklamp mee om het menu te kunnen lezen! Terugkomadres!
Gabe C.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Goede locatie. Beetje donker binnen. Prima kaart, eten erg lekker en superservice!
Parkeren kan wat lastig zijn. Kom zeker terug.
Claudiaclau .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Het is een mooi ingericht restaurant en de gerechten zijn prima voor de prijs die je betaalt. Het is duidelijk dat je in een oosters(turks) restaurant zit met bijpassende menukaart. Wij hebben op het terras gegeten en dit zat vol, maar zeker niet te druk. Ondanks dat moesten we erg lang op ons eten wachten en de bediening was zeer rommelig. Er werken geen mensen met een horeca-achtergrond/-opleiding en bent als tafel een nummer. Er liep veel personeel, maar ieder met een eigen taak en zeker niet op elkaar afgestemd. Bij de 1 afgerekend, de ander komt vragen voor een dessert bv. De een komt zeggen dat we bij de ander kunnen bestellen etc. Sultan, zorg dat je je terras logistiek beter op orde krijgt en de keuken wat sneller laat uitserveren en ik kom deze zomer zeker terug.
Christelmh .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Heerlijk restaurant, centraal gelegen in Breda. Erg leuk voor speciale gelegenheden: ze maken er iets bijzonders van. Door de open keuken in het restaurant komen de heerlijke geuren je al tegemoet als je binnenkomt en de gerechten zijn allemaal erg lekker. Vooral de lamsgerechten zijn aan te raden. Soms duurt het iets langer voordat het eten opgediend wordt, maar het is het wachten waard!
Rob0800 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Prachtige en sfeervolle locatie.

Maar het eten is erg simpel, met de goedkope vulling heb je toch een vol bord voor je neus.
Wij hadden toevallig beide hetzelfde hoofdgerecht welke opgediend zou worden in een wok dus voor het gemak hadden ze het maar bij elkaar in 1 wok gegooid, scheelde weer afwas denk ik.

Als je een giftforyou bon inlevert kijk dan vooraf goed naar de waarde van deze bon anders wordt je opgelicht! Wij hadden dus niet gekeken en waren te goed van vertrouwen, een leermoment voor ons... Ons werd ter plaatse ook pas verteld dat we alleen recht hadden op een voor- en nagerecht van totaal 21 euro terwijl wij er nadien achter kwamen dat de bon 45 euro waard was. Het hoofdgerecht en drinken moesten we bijbetalen.

Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Vanavond met 12 pers wezen eten bij dit restaurant. Eten was goed, personeel was vriendelijk. Alleen hebben we ruim 2u moeten wachten op ons hoofdgerecht. Erg slecht, hier ga ik zeker nooit meer naar toe.
Ienimini D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Sfeervol restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Vooraf de rode linzensoep, als hoofdgerecht de gestoofde lamsbout en lamsspiezen, toe Turkse yoghurt en pompoen met ijs. Mooie porties en een goede prijs-kwaliteit verhouding.
debbie63 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Het eten was oke, maar de vorige keer vond ik het veel lekkerder.. De sfeer is altijd wel heel leuk en de bediening is zeker vriendelijk
margotprince .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Héérlijk gegeten....bord was bijna leeg. Totdat we een haar in het eten ontdekten. De serveerster reageerde heel netjes en vond t heel vervelend. Als compensatie mochten we een gratis dessert of warme drank bestellen. Hele vriendelijke bediening en smaakvolle gerechten. Mooie sfeervol restaurant. Alleen jammer vd haar, maar goed opgelost.
Levent K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Laat ik eens beginnen bij het begin! We werden geweldig ontvangen door de ober, erg vriendelijk en sociaal. Verder was het eten super, de ober heeft onze alle gerechten uitgelegd. Kortom we gaan er zeker nog heen.
IV5 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Dinsdagavond 2 februari enorm genoten. Gekozen voor de Habibischotel, omdat je dan van alles wat hebt aangezien wij nog geen ervaring hadden met dit soort keukens. Heel divers en elke hap weer anders. Het grand dessert was ook voortreffelijk en divers. Heerlijke wijn en daarnaast nog een prachtige inrichting. Kortom een echte aanrader. Dit moet je een keer hebben meegemaakt