Sultan Palace

31-204751950

Meer informatie over restaurant Sultan Palace

SouadB .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Onlangs hier met met z'n tweeen wezen eten en is zeer goed bevallen. Wij hebben de 2persoons schotel besteld welke bestaat uit diverse gegrilde stukjes vlees en kip aangevuld met rijst, patat en salade. Alles was even lekker en smakelijk. Bediening was heel behulpzaam en razendsnel. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Belleblaasbel .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Ik heb hier gegeten met een internetdeal. Het zou onbeperkt eten zijn maar dat bleek alleen voor bepaalde gerechten te gelden. De koude mezzes waren teleurstellend. Het turkse brood was wel vers maar we kregen een soort huzarensalade erbij en wat doorgekookte groente in een rood sausje (niet echt wat ik me voorstel bij turkse mezzes). Voor het hoofdgerecht hadden we de mixed grill. Het vlees was lekker. Vooral de shishkebab en lamskotelet waren lekker, maar daar konden we dus niet van bijbestellen. Erg jammer dat er geen sausje (yoghurt ofzo?) bij het vlees geserveerd werd want het was wel een beetje droog zo. De mayonaise die we bij de patatjes vroegen stond later op de rekening. Salade was onaangemaakt en de stukken wortel en komkommer waren droog. De bediening was vrolijk en vriendelijk.
Natasja833 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Wij waren hier gisteren met z'n 4en met een Groupon aanbieding, hierbij werd duidelijk vermeld dat je hier onbeperkt mocht eten, nou bleek toch dat we lamskoteletten weer niet opnieuw mochten bestellen, we moesten betalen voor mayonaise en ketchup en voor extra patat. Het is jammer dat ze toch mensen willen lokken met zo een aanbieding, maar toch hen eigen regels hanteren over wat er nou wel of niet kan. Het vlees vond ik te droog, de salade had geen dressing, maar de bediening was erg vriendelijk. Maar dit was qua eten en mentaliteit zeker niet voor herhaling vatbaar.
HD133 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Mijn vriendin & ik zijn van ochtend hier gaan ontbijten. Lekker ongecompliceerd ontbeten voor redelijke prijs. Interieur van de zaak is prettig, sober. De bediening moet beter zijn best doen met wat betreft het gerecht dat snel afkoelt, de stof op het bord. het is een afknapper dat van de 3 keer dat ik hier ben gaan eten alle 3 de keren de menu prijs niet overeen komt met de prijs van de website. Op de menukaart staat vermeld dat ontbijt/lunch €6,50 bedraagt maar aan de kassa wordt het € 8,- aangeslagen dat krijg je niet; zet het dan ook niet op de menukaart.
Nanda S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
was hier met mijn dochter en dachten dat we lekkere Turkse mixed grill gingen eten,met salade en friet,we kregen alles,maar lekker was het niet echt!Jammer hoor we hadden ons hier echt op verheugd,salade was niet aan gemaakt,er stond ook niks op tafel om dat wel te doen dus dat was een slechte beurt,en de friet was slappe hap uit de vriezer,de meiden waren wel erg vriendelijk,daar lag het niet aan,en het vlees werd leuk op gediend maar goed het gaat in de 1e plaats om het eten dat was zeker niet bijzonder!De vooraf tapa smeerseltjes waren wel weer heerlijk!Maar ga er niet meer eten,dat vind ik zonde van mijn geld er zijn betere restaurants!