Sultan Ahmet

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
6,4
Hakim S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Kipkoteletten en kipfilet besteld, was helaas niet te eten. Het eten was absoluut niet vers. Het wordt vlak voor de bestelling in de magnetron gegooid en vervolgens (nauwelijks warm) geserveerd. Ook de 'verse' Jus d'Orange was verre van vers. Jus d'Orange van de Aldi zou 10x beter zijn.
Hier werden we niet vrolijk van. Voor ons nooit meer Sultan Ahmet!
Xstreamer .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Eten was op zich wel goed, maar de bediening was zeer matig.
We zaten er al 10 minuten, te wachten of iemand ons kwam helpen. Naast ons een tafel met dames die lekker zaten te kletsen, maar dat bleken later de serveersters te zijn.
Lekker geïnteresseerd in je baan ben je dan. En ook lekker klant vriendelijk.
Verder veel gestuntel met serveren. Totaal geen opleiding of training in gehad, dat was wel duidelijk. Bestek vergeten, dingen verkeerd neerzetten e.d.
Eten was verder wel goed, maar ook niet heel bijzonder.
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Afgelopen vrijdag met vier 3 man gegeten (vier in totaal). Goed ontvangen, eten was top, de deuren werden zelfs opengehouden bij vertrek. Het personeel denkt mee en deed er alles aan om ons zo goed mogelijk van dienst te zijn. Petje af!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
"Op Zuid" Rotterdam is dit restaurant met een groot terras en veel personeel. Vlotte bediening en hier de cacik en lamsvlees gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Smakelijk gegeten met vriendelijk personeel. Nee,er wordt hier geen alcohol geschonken.
Naz K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Ik had zes meze genomen waarvan ik de gefrituurde aubergine erg lekker vond. Humus vond ik erg droog en niet lekker genoeh om op te eten..de rest neutraal..ik had een soep vooraf genomen maar deze Linzensoep was gewoon niet lekker..met Linzensoep kan niet heel veel misgaan en meestal is Linzensoep in een Turks restaurant sowieso lekker..deze soep had een gebroken smaak..alsof er iets anders nog doorzat zodat er minder linzen gebruikt hoeven te worden ( misschien had het ook een andere reden) ik heb de soep niet op. Daarna had ik spareribs..niet echt boeiend gemarineerd..een chilisaus erover deed gelukkig nog wel wat voor de smaak maar het was niet zo lekker..de patatjes waren wel ok...mijn tafelpartner had een vegetarisch gerecht: gevulde bladerdeeg met groenten..er werd niet omschreven dat deze groente met superrveel (teveel) pesto was gekruid..ik vins pesto lekker maar dit was echt too much en eigenlijk ook niet echt lekker in combinatie met deze groenten..een jaar geleden vond ik het eten hier erg smakelijk maar de twee keer erna was het niet meer lekker genoeg om nog een keer terug te gaan..blijkbaar is er iets veranderd in de keuken.
Ieste .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Het was wederom druk in het restaurant, maar desondanks goed ontvangen en geholpen. Het eten was lekker! De mix grill is een aanrader. Deze werd ook mooi in een pan geserveerd. Bediening deed ondanks de drukte goed haar best om ons zo goed mogelijk te helpen.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
vrijdag avond met 11 personen gegeten bij Sultan Ahmet, van tevoren doorgegeven welk menu
enz. het verliep erg soepel. Eten was erg lekker en goed verzorgd, porties ruim voldoende. Bediening vriendelijk en behulpzaam.
Het was gezellig, echt top!
Ishu .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Gisteren gegeten bij sultan ahmet. Decor heel aantrekkelijk. Wij waren met 8 personen en vond de bediening heel erg traag en slecht. Wij moesten ruim een uur op de hoofdgerecht wachten terwijl het niet erg druk was. Voorgerecht werd gewoon vergeten. Manti als gerecht was uitermate slecht. De mix grill zou voor 2 personen moeten zijn, maar de portie was erg weinig voor twee personen. Toen we meer wilden bestellen kregen we te horen dat de keuken dicht was en niks meer werd geserveerd. Bij navraag waarom dit niet eerder is doorgegeven kregen we te horen dat het gewoon op de website staat en buiten op de deur ook vermeld staat. Erg onvriendelijk personeel die niet aan oplossingen denken maar in conclaaf gaan. Wij zijn maar snel weg gegaan zonder dessert. Hier ga ik nooit meer heen.
Rondezeeuw .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Locatie Laan op zuid te Rotterdam.
Eten is lekker, prijs kwaliteit erg goed, lekkere tapas hapjes en de spairribs zijn erg goed!
Service daarentegen, Bediening niet attent, laten eigen 'vrienden' of familie die er eet voorgaan waardoor we totaal 75 minuten moesten wachten op een hoofdgerecht, te gek voor woorden.
ook mag de bediening wat meer lachen?

Jantjegulden .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Laatst gegeten bij Sultan Ahmet Restaurant in Rotterdam. Nou, dit overtrof alles, echt Turks eten eindelijk in een prachtige sfeer. Vriendelijke serveersters die af en toe wat armen tekort kwamen (druk en vol) maar echt hun best deden. Het eten was gewoon super, eindelijk buiten Turkije lekkere vlees echt zoals het hoort kunnen eten. Daarna op terras gezeten heerlijke drankjes en ook de desserts ben ik zeer te spreken over. Hier kom ik vaak 100%
CSezen .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Met 7 vriendinnen hier geweest. 4 dames zijn in verwachting dus deden niet mee met het vasten. Kwamen we aan, er werd ons medegedeeld dat we verplicht waren dat we het vaste ramadan menu moesten nemen a 22 euro pp. Toen uitgelegd: sommige willen enkel een soepje en wat lekkers erbij. Nee, dat kon absoluut niet. Bedrijfsleider: of we niet wisten dat we in een restaurant zaten! Ongelooflijk... Na een hele wellis-nietus discussie konden we gelukkig toch afwijken van hun vaste menu. Maar de toon was al gezet. We moesten ook ruim 45 min wachten op 4 glaasjes Turkse thee. Het eten was goed voor de rest.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Afgelopen vrijdagavond hier gegeten. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gewezen. In dit restaurant wordt geen alcohol geschonken. Voor ons geen groot probleem maar dit is ook verder nergens te lezen. De drankjes vonden wij wel stevig geprijst. We zijn bij andere restaurants geweest waar je 1.95 betaalde voor een cola, hier was dit 2,50. Dan het eten. Ik en mijn schoonmoeder hadden als voorgerecht Stokbrood met Cacik en een soort prutje waar ik helaas de naam niet meer van weet maar dit was goed van smaak. We hebben alleen erg lang moeten wachten op de soep van mijn man. Onze hoofdgerechten bestonden uit, van schoonmoeder: Dorade vis -> erg goed van smaak, van mij: Adana kebab -> lekker pittig en goed gekruid en van mijn man een Kipschotel ->lekker maar wel erg veel kip, persoonlijke mening van mijn man. Als nagerecht hebben we alleen turkse thee genomen en dit was prima. Dan de conclusie: Komen we hier terug. Ik denk zeker van wel, het eten was goed en lekker van smaak.
Burhan B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Ik ben met vijf mensen geweest service goed maar echt duur niet normaal ik ga niet meer naar deze restaurant ik heb €260 betald voor beetje saus en vlees
Lale Y.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Met een groep vrienden gegeten hier. Mijn gegrilde kip (tavuk sis) was heel lekker, mals en zeer goed gekruid. Het was echt heerlijk. De sac kavurma (stukjes vlees met groente) van mijn partner was echt superweinig en wat vettig. Dat was echt een teleurstelling voor hem. Het sloeg echt nergens op hoe weinig zijn gerecht was. Daarnaast was het jammer dat ze heel veel gerechten hadden doorgekrast op de menukaart! Het was ook nog eens zaterdagavond. Over het algemeen was de sfeer gezellig en we genoten van het decor.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Afgelopen zaterdag bij dit restaurant gegeten. Je kan na 18.00 uur gratis parkeren, dat vonden we wel fijn.
Bij binnenkomt werden we vriendelijk ontvangen en werden we naar onze tafel gebracht. We hadden vooraf gereserveerd. Er werd niet meteen gevraagd wat we wilden drinken, maar dat vonden we niet zo erg. We kregen de kaarten en de meneer legde vriendelijk uit wat de turkse mezzes allemaal waren. Die wilden wij wel.
De mezzes smaakten goed. Enige minpuntje was dat het lang duurde dat men onze borden weghaalden. Toen het hoofdgerecht aankwam lagen onze borden van de mezzes er nog.

Als hoofdgerecht had ik de kofte (zalig) en mijn man had een soort van mixed grill. Hij vond dit ook erg lekker.

Als nagerecht had mijn man de cheesecake. Ik zat te vol. Ik kreeg een turkse thee van het huis. De ober kwam er zelf al mee dat hij het niet te donker voor me zal maken. Heel fijn!

Het eten incl 4 drankjes was zeker niet duur. Ik weet alleen niet meer hoeveel.. We hadden meer verwacht, dus dat was een meevaller.

De sfeer/ aankleding van de zaak vond ik vrij modern, ik houd daar niet zo van, maar dat is een kwestie van smaak. Er waren veel kinderzitjes in de zaak. Er wordt geen alcohol geschonken.

Ik vind het zeker de moeite waar om hier eens te eten!
Muhammed S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Wat een afknapper. Gegeten met mijn vriendin en het moest een leuke avond worden. Ik had tevoren gereserveerd maar kreeg een tafel waar het koud en vies was. Mijn stoel wiebelde en toen ik er wat van zei werd er niets mee gedaan. Ik heb werkelijk 20-min op mijn menukaart gewacht en kreeg een drankje in een gebroken glas, deze is wel veranderd toen ik het vroeg. Ik at de pirzola en mijn vriendin izgara, deze was koud en er zat bij mij een wimper in, genoeg om te vertrekken voor mij. Nooit meer Sultan Ahmet!
Zilan .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Wat een mooi ingericht restaurant. Prachtige foto's en ruimte scheidingen. Bediening is ietwat onervaren maar erg netjes. Eten is erg goed voor de prijs die gevraagd wordt. Één van de beste lamskoteletten die ik tot nu toe gegeten heb. De rest van ons gezelschap had de cupra ( dorade) en de sefin kofte. Zij waren ook uiterst tevreden. Zeker een aanrader dit restaurant.
Eters123 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
eten is perfect. Helaas is de service zeer slecht!!! Ze waren meer met elkaar bezig dan met de gasten.Hier moet zeker wat aan gedaan worden. Glas is leeg ze zien dit maar wordt niet gevraagd of ik nog wat lus,, dit viel me ook op bij andere gasten. Bord is leeg leun achterover, pas na een half uur werd me bord opgeruimd, misschien luste ik nog wel een toetje, werd er niet eens naar gevraagd. Ik hoop dat ze de reacties lezen en serieus nemen en verbetering aan service brengen. anders is het zonde voor zo'n mooie restaurant met goed eten.
Jacq U.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Wat een verrassing! Heerlijk gegeten in dit authentieke turkse restaurant. Voor hadden we mezze met vers gebakken brood. Elk bakje smeer was even lekker en toen het brood op was, kregen we gewoon nieuw. Als hoofdgerecht hadden we allebei lamsvlees, perfect gebakken en heerlijk gekruid. Wij gaan hier zeker terugkomen. Dat dit restaurant geen alcohol schenkt hebben wij geen enkel probleem mee, alleen respect.
JohnvhWiel .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Met het avondeten (iftar) hier geweest en helemaal genoten. De bediening was ijverig en deed erg zijn best, soms wat onervaren maar de sfeer en de heerlijke gerechten maakten dat goed. Al met al, dit wordt een van mijn favoriete restaurants!