Sultan Ahmet

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Sultan Ahmet

Elsa K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Op het koffiekopje zat nog veel lippenstift. Aangegeven bij personeel, weliswaar nieuwe gekregen maar zonder excuus. 2e kopje was goed. De bestelde sinaasappelsap bleek echter al verrot en gegist te zijn ("prikte") Laten staan. We gingen al weg maar nog wel aangegeven ivm volgende bestellingen. Werd niets mee gedaan. Pas na nog een keer aandringen dat andere klanten ook verrot drinken zouden krijgen werd er gehandeld. Moest vol tarief afrekenen. Moest zelf aangeven dat ik niet voor een product betaal dat verrot was.
M. N.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Je waait weg op het terras met uitzicht op hun overvolle afvalcontainers waar de meeuwen en raten zich te goed doen. Personeel vriendelijk eten heel redelijk.
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Zeer slechte service: of het bestelde kwam niet of in drievoud. De serveersters kijken meer op de tablet dan naar de gasten. Eten is oke maar duur. Relatief duur voor hetgeen je krijgt. Geen sfeer en te harde muziek. Absoluut geen aanrader.
tes B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
met paar vrienden hier gegeten wij hebben koteletten spareribs gegeten allebei waren niet lekker ,sigara borek was lekker !!
Tabitha V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
zaterdagavond iets te laat binnen gekomen. keuken was al gesloten, maar we mochten nog kipgerechten bestellen.
ieder een kippensoep genomen.
heerlijk gevuld.
mooie kaart. mooi interieur.alles super netjes en schoon.
wij komen zeker nog een keer terug!
Hakim S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Kipkoteletten en kipfilet besteld, was helaas niet te eten. Het eten was absoluut niet vers. Het wordt vlak voor de bestelling in de magnetron gegooid en vervolgens (nauwelijks warm) geserveerd. Ook de 'verse' Jus d'Orange was verre van vers. Jus d'Orange van de Aldi zou 10x beter zijn.
Hier werden we niet vrolijk van. Voor ons nooit meer Sultan Ahmet!
Xstreamer M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Eten was op zich wel goed, maar de bediening was zeer matig.
We zaten er al 10 minuten, te wachten of iemand ons kwam helpen. Naast ons een tafel met dames die lekker zaten te kletsen, maar dat bleken later de serveersters te zijn.
Lekker geïnteresseerd in je baan ben je dan. En ook lekker klant vriendelijk.
Verder veel gestuntel met serveren. Totaal geen opleiding of training in gehad, dat was wel duidelijk. Bestek vergeten, dingen verkeerd neerzetten e.d.
Eten was verder wel goed, maar ook niet heel bijzonder.
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Afgelopen vrijdag met vier 3 man gegeten (vier in totaal). Goed ontvangen, eten was top, de deuren werden zelfs opengehouden bij vertrek. Het personeel denkt mee en deed er alles aan om ons zo goed mogelijk van dienst te zijn. Petje af!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
"Op Zuid" Rotterdam is dit restaurant met een groot terras en veel personeel. Vlotte bediening en hier de cacik en lamsvlees gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Smakelijk gegeten met vriendelijk personeel. Nee,er wordt hier geen alcohol geschonken.
Naz K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Ik had zes meze genomen waarvan ik de gefrituurde aubergine erg lekker vond. Humus vond ik erg droog en niet lekker genoeh om op te eten..de rest neutraal..ik had een soep vooraf genomen maar deze Linzensoep was gewoon niet lekker..met Linzensoep kan niet heel veel misgaan en meestal is Linzensoep in een Turks restaurant sowieso lekker..deze soep had een gebroken smaak..alsof er iets anders nog doorzat zodat er minder linzen gebruikt hoeven te worden ( misschien had het ook een andere reden) ik heb de soep niet op. Daarna had ik spareribs..niet echt boeiend gemarineerd..een chilisaus erover deed gelukkig nog wel wat voor de smaak maar het was niet zo lekker..de patatjes waren wel ok...mijn tafelpartner had een vegetarisch gerecht: gevulde bladerdeeg met groenten..er werd niet omschreven dat deze groente met superrveel (teveel) pesto was gekruid..ik vins pesto lekker maar dit was echt too much en eigenlijk ook niet echt lekker in combinatie met deze groenten..een jaar geleden vond ik het eten hier erg smakelijk maar de twee keer erna was het niet meer lekker genoeg om nog een keer terug te gaan..blijkbaar is er iets veranderd in de keuken.
Iestegaar J.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Het was wederom druk in het restaurant, maar desondanks goed ontvangen en geholpen. Het eten was lekker! De mix grill is een aanrader. Deze werd ook mooi in een pan geserveerd. Bediening deed ondanks de drukte goed haar best om ons zo goed mogelijk te helpen.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
vrijdag avond met 11 personen gegeten bij Sultan Ahmet, van tevoren doorgegeven welk menu
enz. het verliep erg soepel. Eten was erg lekker en goed verzorgd, porties ruim voldoende. Bediening vriendelijk en behulpzaam.
Het was gezellig, echt top!
Ishu .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Gisteren gegeten bij sultan ahmet. Decor heel aantrekkelijk. Wij waren met 8 personen en vond de bediening heel erg traag en slecht. Wij moesten ruim een uur op de hoofdgerecht wachten terwijl het niet erg druk was. Voorgerecht werd gewoon vergeten. Manti als gerecht was uitermate slecht. De mix grill zou voor 2 personen moeten zijn, maar de portie was erg weinig voor twee personen. Toen we meer wilden bestellen kregen we te horen dat de keuken dicht was en niks meer werd geserveerd. Bij navraag waarom dit niet eerder is doorgegeven kregen we te horen dat het gewoon op de website staat en buiten op de deur ook vermeld staat. Erg onvriendelijk personeel die niet aan oplossingen denken maar in conclaaf gaan. Wij zijn maar snel weg gegaan zonder dessert. Hier ga ik nooit meer heen.
Rondezeeuw .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Locatie Laan op zuid te Rotterdam.
Eten is lekker, prijs kwaliteit erg goed, lekkere tapas hapjes en de spairribs zijn erg goed!
Service daarentegen, Bediening niet attent, laten eigen 'vrienden' of familie die er eet voorgaan waardoor we totaal 75 minuten moesten wachten op een hoofdgerecht, te gek voor woorden.
ook mag de bediening wat meer lachen?

Kim H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Afgelopen vrijdagavond hier gegeten. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gewezen. In dit restaurant wordt geen alcohol geschonken. Voor ons geen groot probleem maar dit is ook verder nergens te lezen. De drankjes vonden wij wel stevig geprijst. We zijn bij andere restaurants geweest waar je 1.95 betaalde voor een cola, hier was dit 2,50. Dan het eten. Ik en mijn schoonmoeder hadden als voorgerecht Stokbrood met Cacik en een soort prutje waar ik helaas de naam niet meer van weet maar dit was goed van smaak. We hebben alleen erg lang moeten wachten op de soep van mijn man. Onze hoofdgerechten bestonden uit, van schoonmoeder: Dorade vis -> erg goed van smaak, van mij: Adana kebab -> lekker pittig en goed gekruid en van mijn man een Kipschotel ->lekker maar wel erg veel kip, persoonlijke mening van mijn man. Als nagerecht hebben we alleen turkse thee genomen en dit was prima. Dan de conclusie: Komen we hier terug. Ik denk zeker van wel, het eten was goed en lekker van smaak.
Lale Y.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Met een groep vrienden gegeten hier. Mijn gegrilde kip (tavuk sis) was heel lekker, mals en zeer goed gekruid. Het was echt heerlijk. De sac kavurma (stukjes vlees met groente) van mijn partner was echt superweinig en wat vettig. Dat was echt een teleurstelling voor hem. Het sloeg echt nergens op hoe weinig zijn gerecht was. Daarnaast was het jammer dat ze heel veel gerechten hadden doorgekrast op de menukaart! Het was ook nog eens zaterdagavond. Over het algemeen was de sfeer gezellig en we genoten van het decor.
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Afgelopen zaterdag bij dit restaurant gegeten. Je kan na 18.00 uur gratis parkeren, dat vonden we wel fijn.
Bij binnenkomt werden we vriendelijk ontvangen en werden we naar onze tafel gebracht. We hadden vooraf gereserveerd. Er werd niet meteen gevraagd wat we wilden drinken, maar dat vonden we niet zo erg. We kregen de kaarten en de meneer legde vriendelijk uit wat de turkse mezzes allemaal waren. Die wilden wij wel.
De mezzes smaakten goed. Enige minpuntje was dat het lang duurde dat men onze borden weghaalden. Toen het hoofdgerecht aankwam lagen onze borden van de mezzes er nog.

Als hoofdgerecht had ik de kofte (zalig) en mijn man had een soort van mixed grill. Hij vond dit ook erg lekker.

Als nagerecht had mijn man de cheesecake. Ik zat te vol. Ik kreeg een turkse thee van het huis. De ober kwam er zelf al mee dat hij het niet te donker voor me zal maken. Heel fijn!

Het eten incl 4 drankjes was zeker niet duur. Ik weet alleen niet meer hoeveel.. We hadden meer verwacht, dus dat was een meevaller.

De sfeer/ aankleding van de zaak vond ik vrij modern, ik houd daar niet zo van, maar dat is een kwestie van smaak. Er waren veel kinderzitjes in de zaak. Er wordt geen alcohol geschonken.

Ik vind het zeker de moeite waar om hier eens te eten!
Zeliha P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Wat een mooi ingericht restaurant. Prachtige foto's en ruimte scheidingen. Bediening is ietwat onervaren maar erg netjes. Eten is erg goed voor de prijs die gevraagd wordt. Één van de beste lamskoteletten die ik tot nu toe gegeten heb. De rest van ons gezelschap had de cupra ( dorade) en de sefin kofte. Zij waren ook uiterst tevreden. Zeker een aanrader dit restaurant.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Wat een verrassing! Heerlijk gegeten in dit authentieke turkse restaurant. Voor hadden we mezze met vers gebakken brood. Elk bakje smeer was even lekker en toen het brood op was, kregen we gewoon nieuw. Als hoofdgerecht hadden we allebei lamsvlees, perfect gebakken en heerlijk gekruid. Wij gaan hier zeker terugkomen. Dat dit restaurant geen alcohol schenkt hebben wij geen enkel probleem mee, alleen respect.
Gulay S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Mooi restaurant op de Kop van Zuid. Het terras is nog niet wat het moet zijn, ongezellig en geen aankleding. De bediening is nog onervaren en jong. Iedereen is vriendelijk maar je moet wel de aandacht zien te krijgen. Er is nog weinig initiatief vanuit het personeel. Ook missen ze achtergrondinformatie over het eten en is het een beetje knullig. Het eten zelf is uitstekend en wordt mooi en netjes opgediend. Maar de rest is nog een beetje amateuristisch. Ik hoop dat ze daar aan gaan werken. Dit restaurant gun ik een lang leven.