Sukiyaki

Moeregrebstraat 8 4611 JC Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Sukiyaki

Dit Japanse restaurant is een ‘All you can eat’-restaurant. Dat klinkt uitnodigend en gastvrij! Naast goed bereid eten wil het team van Suki Yaki ook graag dat je een gezellige avond hebt waar je nog lang van kunt nagenieten. Voor een vast bedrag kun je kiezen wat je wilt en zoveel je wilt. Dé manier om kennis te maken met de veelzijdige Japanse keuken. Genieten van al het goede wat Japan ons te bieden heeft.

Meer informatie over restaurant Sukiyaki

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag 14.00 - 22.00 uur
Vrijdag t/m zaterdag 14.00 - 22.30 uur
Zondag 14.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Sukiyaki

Jasmijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Fijne sfeer mede door mooie uitstraling van het pand, vriendelijk en snelbedienend personeel. Vooral ook lekkere sushi ????
Claire Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk eten, service was superlief :)! Sushi vergelijkbaar met sumo, alleen hier heb je Ebi Tempura. Niet van die slappe ebi fried als bij sumo, maar echte tempura flakes. Super lekker. Zeker met groupon korting voor nieuwelingen het proberen waard. Zelf zal ik zeker blijven komen.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Goed gegeten voor leuke prijs! Bediening was goed en vlot!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening. Helaas was er in de Sushi's teveel Ve-Tsin gebruikt met als gevolg de hele nacht hartkloppingen, niet kunnen slapen en zweten. Ve-Tsin met mate koks! Partner had geen sushi op en dus nergens last van. Verder was het echt heerlijk en gezellig!
JM S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Geweldige sfeer zeer vriendelijke bediening en uitstekende gerechten.
Natasja L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Weer super gegeten vandaag!
Fijne en erg vriendelijke bediening!!!
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Zeer vriendelijke en goede service. Bediening kwam regelmatig langs om te zien of alles naar wens was. Gerechten waren vers.
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Gezellig zitten en zeer vriendelijk personeel. Keuze te over
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We kwamen toevallig langs Bergen op Zoom dus ook toevallig hier terecht. We werden vriendelijk ontvangen en snel bediend, het was ook niet zo druk rond 20.30. Er is redelijk veel keus op de kaart, niet teveel verrassende variaties maar dat werd wel goedgemaakt door de smaak van de meeste zaken. Bijna alles smaakte wel goed en best vers. Ik heb al meer van dit soort all you can eats geprobeerd en deze is gewoon gemiddeld goed (niet een highscore maar dat hoeft ook niet) . De vis smaakte best vers en de rijst die wordt gebruikt is ook smaakvol en bleef goed plakken. Vleesgerechten waren ook nog best goed. Als we toevallig weer eens langs rijden, zeker weer een bezoekje waard.
AlexanderEnSteffie .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Ben hier vandaag wezen eten met 6 personen voor een verjaardag. Laatste keer. Sushi was van matige qualiteit maar de rest drijft werkelijk in het vet. Garnalen smaken naar niks en vlees is gewoon niet te eten. Daarna is er nog slechte ongeïnteresseerde bedining en worden fout op fout gepresenteerd. Het decor is gewoon een all you can eat tent niks bijzonders. Geen aanrader.
jannie-zwh .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Sinds 4 maanden nieuwe eigenaars in restaurant Miyako. Het heet nu Suki Yaki. Hele nieuwe inrichting. Heerlijk gegeten. Soms heb je wel dat alles in sushi/all you can eat restaurants hetzelfde smaakt en in dezelfde saus drijft. Dat is hier absoluut niet het geval. Lekkere variatie aan gerechtjes en goede variatie is sushi's. Aanrader.
Orange-elly .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Nieuwe eigenaar, nieuwe aankleding, erg vriendelijke en vlotte bediening. Nog steeds de all-you-can-eat formule maar merkbaar beter en lekkerder. Wij hebben genoten en komen zeker terug.