Sukiyaki

Moeregrebstraat 8 4611 JC Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Sukiyaki

Dit Japanse restaurant is een ‘All you can eat’-restaurant. Dat klinkt uitnodigend en gastvrij! Naast goed bereid eten wil het team van Suki Yaki ook graag dat je een gezellige avond hebt waar je nog lang van kunt nagenieten. Voor een vast bedrag kun je kiezen wat je wilt en zoveel je wilt. Dé manier om kennis te maken met de veelzijdige Japanse keuken. Genieten van al het goede wat Japan ons te bieden heeft.

Meer informatie over restaurant Sukiyaki

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag 14.00 - 22.00 uur
Vrijdag t/m zaterdag 14.00 - 22.30 uur
Zondag 14.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Sukiyaki

Denise F.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Eerder deze week reservering geplaatst voor vier personen. Komen we vanavond aan bij het restaurant, alles donker en leeg en een briefje op de deur ‘Tijdelijk gesloten, excuses voor het ongemak’. Geen mailtje of belletje gehad. Is dit bij iedereen die gereserveerd is zo gegaan? Kan me voorstellen dat op deze manier in 1 avond heel veel mensen zijn afgeknapt op dit restaurant. Jammer want heb er eerder altijd lekker gegeten.
Ashley V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Reservering via Iens gemaakt.. komen we daar blijkt het restaurant gesloten te zijn. Beetje jammer. Normaal gesproken is het eten daar wel lekker. Personeel matig.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Hele slechte bediening en het eten was niet om over naar huis te schrijven.
We kregen niet alle gerechten, kregen zaken die niet voor ons waren - teruggestuurd. Hele tweede ronde sushi kwam niet, behalve wat komkommer.. Ons drinken liet ook op zich wachten, tot een derde ober het vroeg, we nogmaals bestelden en er eindelijk iets kwam.
Als je sushi wilt, zou ik een andere plek aanraden. De bon bij meerdere mensen was bovendien onjuist.
accornelisse C.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk eten, goed klaargemaakt met verse producten.
Netjes geserveerd door vriendelijk personeel.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Helaas kan de bediening voor wat betreft de drankjes beter.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Eten is erg smakelijk en tegen een goede prijs. Bediening vooral m.b.t het bestellen van een drankje is een drama.
Martin N.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Nooit meer !!

Wat een slechte bediening. Wachttijden waren extreem lang.

25 minuten wachten op 1 besteld biertje. 2 uur wachten tot de 2e gang geserveerd werd.

Warme hapjes werden koud geserveerd.

De prijs staat tot geen enkele verhouding tot de kwaliteit en service.

Echt nooit meer !!!!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Zoals altijd zet goed eten en lekkere sushi. Helaas was de service niet optimaal en vaak iets 2 maal moeten vragen. Het eten maakt het gelukkig meer dan goed!
Rohini H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
zit hier altijd goed, heerlijk eten een gezellige sfeer. vriendelijke medewerkers
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk eten, alleen soms beetje te chaotisch waardoor een ander gerecht geserveerd werd ipv wat we hadden aangestreept. Ook wat te drinken besteld waar we een halfuur later nog om moesten vragen, wat helaas vorige keer ook gebeurde. Verder is het eten heerlijk en worden deze kleine foutjes netjes opgelost.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was als vanouds overheerlijk, alleen de bediening liet wel wat te wensen over; lege spullen, zowel glaswerk als bordjes bleven erg lang op tafel staan, de bediening kwam erg onzeker over, de bar stond de hele avond vol met lege glazen, we hebben twee keer om wasabi moeten vragen, één persoon kreeg zijn drinken niet terwijl de andere het allemaal wél hadden gekregen dus hebben we daar ook nog extra om moeten vragen, meerdere keren klopte het gebrachte drinken niet met wat er besteld was. Buiten de kwaliteit van het eten (fantastisch) kwam het nogal amateuristisch over en dat ben ik van Suki Yaki niet gewend!
Jasmijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Fijne sfeer mede door mooie uitstraling van het pand, vriendelijk en snelbedienend personeel. Vooral ook lekkere sushi ????
Claire Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk eten, service was superlief :)! Sushi vergelijkbaar met sumo, alleen hier heb je Ebi Tempura. Niet van die slappe ebi fried als bij sumo, maar echte tempura flakes. Super lekker. Zeker met groupon korting voor nieuwelingen het proberen waard. Zelf zal ik zeker blijven komen.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Goed gegeten voor leuke prijs! Bediening was goed en vlot!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening. Helaas was er in de Sushi's teveel Ve-Tsin gebruikt met als gevolg de hele nacht hartkloppingen, niet kunnen slapen en zweten. Ve-Tsin met mate koks! Partner had geen sushi op en dus nergens last van. Verder was het echt heerlijk en gezellig!
JM S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Geweldige sfeer zeer vriendelijke bediening en uitstekende gerechten.
Natasja L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Weer super gegeten vandaag!
Fijne en erg vriendelijke bediening!!!
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Zeer vriendelijke en goede service. Bediening kwam regelmatig langs om te zien of alles naar wens was. Gerechten waren vers.
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Gezellig zitten en zeer vriendelijk personeel. Keuze te over
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We kwamen toevallig langs Bergen op Zoom dus ook toevallig hier terecht. We werden vriendelijk ontvangen en snel bediend, het was ook niet zo druk rond 20.30. Er is redelijk veel keus op de kaart, niet teveel verrassende variaties maar dat werd wel goedgemaakt door de smaak van de meeste zaken. Bijna alles smaakte wel goed en best vers. Ik heb al meer van dit soort all you can eats geprobeerd en deze is gewoon gemiddeld goed (niet een highscore maar dat hoeft ook niet) . De vis smaakte best vers en de rijst die wordt gebruikt is ook smaakvol en bleef goed plakken. Vleesgerechten waren ook nog best goed. Als we toevallig weer eens langs rijden, zeker weer een bezoekje waard.