Sukiyaki

Moeregrebstraat 8 4611 JC Bergen op Zoom Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sukiyaki

Remy D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We kwamen toevallig langs Bergen op Zoom dus ook toevallig hier terecht. We werden vriendelijk ontvangen en snel bediend, het was ook niet zo druk rond 20.30. Er is redelijk veel keus op de kaart, niet teveel verrassende variaties maar dat werd wel goedgemaakt door de smaak van de meeste zaken. Bijna alles smaakte wel goed en best vers. Ik heb al meer van dit soort all you can eats geprobeerd en deze is gewoon gemiddeld goed (niet een highscore maar dat hoeft ook niet) . De vis smaakte best vers en de rijst die wordt gebruikt is ook smaakvol en bleef goed plakken. Vleesgerechten waren ook nog best goed. Als we toevallig weer eens langs rijden, zeker weer een bezoekje waard.
AlexanderEnSteffie .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Ben hier vandaag wezen eten met 6 personen voor een verjaardag. Laatste keer. Sushi was van matige qualiteit maar de rest drijft werkelijk in het vet. Garnalen smaken naar niks en vlees is gewoon niet te eten. Daarna is er nog slechte ongeïnteresseerde bedining en worden fout op fout gepresenteerd. Het decor is gewoon een all you can eat tent niks bijzonders. Geen aanrader.
Jannie-zwh .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Sinds 4 maanden nieuwe eigenaars in restaurant Miyako. Het heet nu Suki Yaki. Hele nieuwe inrichting. Heerlijk gegeten. Soms heb je wel dat alles in sushi/all you can eat restaurants hetzelfde smaakt en in dezelfde saus drijft. Dat is hier absoluut niet het geval. Lekkere variatie aan gerechtjes en goede variatie is sushi's. Aanrader.
Orange-elly .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Nieuwe eigenaar, nieuwe aankleding, erg vriendelijke en vlotte bediening. Nog steeds de all-you-can-eat formule maar merkbaar beter en lekkerder. Wij hebben genoten en komen zeker terug.