Suki Yaki

Molenstraat 36 5461 JR Veghel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Suki Yaki

Rick V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Helaas een dikke onvoldoende voor de service, op koningsdag 2016.
Waren met een groep van 14, verdeeld over 2 tafels. Wat normaal nog nooit een probleem is geweest, want we komen hier vaker.
Maar vanaf binnenkomst gaat het helemaal mis. Na aan tafel te gaan wordt er geen drankje opgenomen, en geen aandacht aan ons geschonken. Uiteindelijk zelf om gevraagd.
De bestellingen werden opgehaald, maar we hebben elke keer moeten vragen waar ons eten bleef.
We kregen verkeerde bestellingen (zowel voor het eten als het drinken), we kregen lang niet alles wat we per ronde besteld hadden, en wat we wél kregen was vaak niet eens voor ons, en tevens vaak koud door het lange wachten!
We zaten dicht bij de bar, en we zagen onze bestellingen gewoon op de balie staan. Maar echt elke ober/serveester liep hier gewoon aan voorbij. De gerechten stapelde hierdoor letterlijk op.
We zijn het uiteindelijk gewoon zelf gaan halen, want de bediening was gewoon dramatisch.
Tafel 1 heeft uiteindelijk in 3 uur tijd maar 3 keer kunnen bestellen. Tafel 2 heeft 4 keer kunnen bestellen.
We hebben meerdere malen aangegeven dat het niet goed ging voor ons (we waren het overigens niet alleen, andere mensen waar ook boos, en sommige zijn zelfs halverwege opgestaan en weggelopen) en uiteindelijk wel excuses gekreken, maar oplossen konden ze niet.

We hebben uiteindelijk 5% korting gekregen op het eet-gedeelte van onze rekening, na lang aandringen, en de gratis kop koffie hebben we maar afgewezen, want we wilden echt voort weg.

Nogmaals, normaal heb ik hele goede ervaringen hier, zowel eten als service is altijd keurig in orde! Maar voor deze keer was het een absoluut fiasco. Volledig te wijten aan het serverend team.
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Het is natuurlijk maar waar je het mee vergelijkt.... Het restaurant is groot en prima als je met grotere groepen en met gezinnen gaat. Persoonlijk vind ik het geen plek voor een gezellige diner for two. Er waren er twee in onze groep die nog nooit sushi hadden gegeten; dan is dit de ideale plek om het eens te proberen. De Japanse gerechten zijn wat je in dit soort restaurants kunt verwachten; prima voor wat je ervoor betaalt en veel variatie. Bediening was bijzonder vriendelijk.
Yellowstone-Wyoming .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Heerlijk gegeten. Sushi is van prima kwaliteit en gevarieerd. Vers en smaakvol, zowel de warme als koude gerechtjes. Bediening is ook uitstekend. Heel vriendelijk en snel. Perfect.
De inrichting (minst belangrijke onderdeel) is weinig stijlvol en heeft niet echt uitstraling, maar is daarentegen wel functioneel en ruim genoeg. Dus een dikke voldoende maar niet super.
voor de toekomst gaan we zeker weer terugkomen in de prima restaurant.
J1805 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Dit restaurant viel mij alleszins mee. Van buiten ziet het er ongezellig uit (uitstraling "vreetschuur") en ik had, onterecht, het vooroordeel dat het eten navenant zou zijn. Het tegendeel was waar: heel lekker en afwisselend gegeten (formule "2 uur onbeperkt") voor een schappelijke prijs. En binnen is het een stuk gezelliger dan het er van buiten uit ziet. Jammer dat het personeel niets deed tegen vijf dronken klanten die er een gênante vertoning van maakten.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Gezellig sushi restaurant met een mooie entourage. Jonge maar vriendelijke bediening. Eigenaresse helpt zelf in de bediening en besteed aandacht aan elke tafel. Kaart afwisselend en er is voldoende keuze, ook voor de niet sushi eter. Prijs is prima.
Mappie4 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Als echte sushiliefhebbers gingen we met hoog gespannen verwachtingen (door de vorige recensies) naar dit restaurant. Als je een fijnproever bent en van goede sushi houdt, dan moet je hier niet zijn. De mensen zijn ontzettend aardig, de bediening is heel goed maar de sushi is niet lekker. De sushi is erg smakeloos en in veel sushi's wordt volgens mij geen verse vis gebruikt. Wanneer er wel verse vis wordt gebruikt is de kwaliteit niet goed. We denken eerder tonijn en zalm uit blik, zo smaakt het tenminste. De gefrituurde hapjes zijn best lekker, maar als sushi-fan kom je daar niet voor. Wij komen hier zeker niet meer terug.
Mythio .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Een uitstekend sushi restaurant (bij ons 1 van de favorieten).

Het eten is fantastisch. Uiteraard kom je voor de sushi (nigiri, maki, etc.) en sashimi (tonijn/zalm), maar ze hebben ook gevarieerde warme gerechten (kip teriyaki, octopus, verschillende kleine salades). Als je echter alleen sushi wilt kun je daar prima de avond mee vullen. Het is ook een echte aanrader om Japans bier bij de sushi te proberen (Iki bier bijvoorbeeld). Dit smaakt prima met elkaar en is voor de mensen die niet van Sake houden een goed alternatief.

De service is goed, al hebben ze op drukke avonden wel eens moeite om genoeg personeel op de vloer te hebben. Hierdoor kan het dan lang duren voor gerechten arriveren, wat gezien de eetstijl met meerdere rondes van kleine porties toch vervelend kan zijn. De gastvrouw(en) zijn vriendelijk en komen geregeld vragen of alles naar wens is. Mocht er iets niet goed zijn dan wordt dit snel en correct opgelost.

Het decor van het restaurant is redelijk standaard voor sushi restaurants. Gelukkig zijn de stoelen/banken comfortabel om lang op te zitten en is alles erg schoon.

Ook afhalen is mogelijk bij dit restaurant (het wordt dan vers voor je bereid).
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
We komen net terug van Suki Yaki in Veghel. We hebben uitstekend gegeten en zijn door beide eigenaressen op een erg aardige manier aangesproken. Het eten is uitstekend (lamsrack is werkelijk voortreffelijk!!!) en de bediening goed. De entourage is ook erg fijn. Ruime zitplaatsen en een goede tafel. Echt jammer dat we dit restaurant nu pas hebben ontdekt! Wij vinden het een enorme goede aanvulling aan restaurants in Veghel. We komen hier zeker terug!
Kaiji .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Alle diverse keren daar heerlijk gegeten. Heerlijke sushi en yakitori. Echt een aanrader. Onze dochter is hier echt verzot op.
Lakltjoeng .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Zeer goede nieuwe Sushi restaurant. Al vanaf eind 2011 gegeten en het blijft top kwaliteit sashimi, sushi en yakitori. Bediening wordt stap voor stap geroutineerder, in het begin was het zo zo.
Laatste keer met 4 en gegeten en net vandaag ook eens "afgehaald". Weer top. Zeer aan te bevelen.