Suki Yaki

Duur
Erg lang
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Vanavond samen met mijn dochter hier gegeten. Wat een blunder. Aanvang was rommelig. In eerste instantie kwam niemand aan onze tafel. Het lijstje voor de eerste gang hadden we al ingevuld, maar er was ons nog niet gevraagd wat we wilden drinken. Eerste ronde kwam redelijk vlot. Sushi was redelijk goed, kan echt beter, zowel qua smaak als uitvoering. Na de tweede ronde wilden wij graag nog iets drinken, dus vroegen wij hierom. We kregen toen verteld dat het niet de bedoeling is dat de drankjes op tafel gebracht worden, maar dat we zelf onbeperkt mochten pakken. Op mijn aandringende vraag of ze toch niet de drankjes wilde brengen kregen we de deksel op ons neus. Dit was duidelijk niet de bedoeling. Nou eet ik echt heel vaak buiten de deur, maar heb nog nooit meegemaakt dat ik gewoonweg niet bediend werd, bovendien was dit ook niet verteld bij aanvang. Wat mij betreft trouwens een slecht systeem. De horeca verdient toch juist het meeste aan de drankjes? Volgens mij is het onmogelijk om nog winst te maken als je dit in je totaalprijs wegstopt, althans als je zo weinig berekent als dit restaurant. Bij de derde gang banaan maki besteld, echt nog nooit zoiets vies gegeten als deze sushi. Smakeloos en taai...bah. Daarna waren wij wel klaar met eten. De bediening kwam echter niet de borden weghalen, de eigenaresse zat gezellig bij andere klanten die vast belangrijker waren dan wij te babbelen aan tafel, dus hadden wij tijd zat om alles goed te bekijken. Vol afschuw zagen wij een meisje lopen in de bediening die zo wijd met haar mond open op kauwgom liep te kauwen dat je de kauwgom in haar mond heen en weer zag gaan. Tot een nog grotere verbazing zagen wij nog een meisje dat zo lekker liep te kauwen, weliswaar wat beschaafder, maar toch. Dit kan toch echt niet! Omdat er niemand naar onze tafel kwam ben ik maar gaan afrekenen aan de counter, de eigenaresse moest van het tafeltje bij de andere gasten geplukt worden. Op mijn klacht over het ontbreken van de informatie over het drinken en het kauwen van de bediening werd gereageerd dat ze het erg druk hadden met een groep. Het klopt dat er een groep zat, die overigens wel de drankjes aan tafel kregen, maar daar liep voldoende bediening voor. Het deel van het restaurant waar wij zaten was erg rustig en de eigenaresse vond in ieder geval dat ze tijd genoeg had voor haar privé praatje, dus allemaal smoezen. Absoluut niet voor herhaling vatbaar.
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Nooit meer. Vaak hier sushi afgehaald, maar nu voor het eerst gegeten en dat is ook de laatste keer om meerdere redenen.
Aan tafel gaan zitten en het eerste drankje werd opgenomen. Nadat wij graag nog een tweede drankje wilde bestellen werden we aangekeken alsof de dame water zag branden en werd ons nogal lacherig verteld dat je je drankjes zelf in moet schenken bij een barretje. Had ik geen probleem mee gehad als dat ons aan het begin verteld werd en ik niet constant plateaus met drankjes naar andere tafels gelopen zag worden door het personeel.

Dan het tweede is dat er meerdere personeelsleden waren die met kauwgom in hun mond aan het werk waren. Buiten dat het erg onhygiënisch is en dat het er gewoon buitengewoon asociaal uit ziet als je aan tafel kauwgom staat te kauwen. Vervolgens krijg je als reactie van de eigenaresse: "ja het is erg druk."
Dus laat je je personeel zich zo gedragen? Ik was al lang ontslagen als ik kauwgom in mn mond zou hebben op werk.

En als laatste. Je mag dan misschien een all you can eat zaak zijn, maar dat betekend dan niet dat je totaal niet klantgericht hoeft te zijn. Er mag best wel eens gevraagd worden of alles smaakt en of we nog wat te drinken willen.

Bij mij hebben ze het volledig verpest en zal ik er niet meer terug komen. Ik had het gevoel dat ik bijna zelf aan het werk moest om wat te eten en te drinken te krijgen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Sinds lange tijd weer eens geweest, de verbouwing hadden we nog niet gezien. De zaak is er echt van opgeknapt. Leuke keuze uit sushi's. Zelfs een aardbeien sushi. Frisdranken zijn inclusief en die moet je zelf halen maar wel keuze uit vele soorten. Erg jammer was dat de chocolode fontein het niet deed. Dat had het wel een stuk feestelijker gemaakt,
Wva8x .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Eet hier regelmatig. Sushi en gerechten altijd van goed niveau. Voor all you can eat gewoon dik in orde. Wij vinden het nog steeds een van de betere in de regio. Maar a la carte sushi kan je niet vergelijken. Bediening is behulpzaam maar niet heel attent. En de voordeur in de winter blijft vervelend.
Arno001001 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Zeer slecht, eten was koud en met onze klacht dat er een haar door de Sushi zat werd niets gedaan... Wij hebben dit discreet gemeld maar werd lacherig over gedaan, moesten toch volledig betalen. Wij kwamen elke maand hier.. Moet je vooral doen zo..
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Op 14 juni 2015 gaf ik het eten een 9, service een 2 en decor een 10.
De service was toen nogal slecht.

Gisteren ben ik op een woensdagavond samen met mijn vriendin hier weer wezen eten. Ik denk mijn 13de keer.
Het was niet zo heel druk, ik denk dat een derde van alle tafels gevuld was. Er maar 2 bediendes.

Mijn ervaring gisteren was goed.
De 2 bediendes waren heel alert/oplettend en zeer snel!

Ik vind het eten bij SukiYaki erg lekker, heb niets aan te merken op de sushi.
De sfeer is relaxt in tegenstelling tot een Sumo of Shabu Shabu.
Bij SukiYaki hoef je niet binnen 2 a 2,5 uur te vertrekken.

Sommigen vinden 26,50 / 29,50 p.p. erg duur, maar ik vind dit meevallen.
Ben een grote eter en kom ook tot ronde 5 en drink zeker 7 glazen frisdrank.
Dat het drinken in de prijs inbegrepen is vind ik zeker een pluspunt, stel dat je normaal 2 euro per glas moet betalen, zou ik anders 14 euro aan drinken moeten bestellen.
Dat je op het einde ook nog ijs/dessert kunt pakken is mooi meegenomen.

Zelf het drinken pakken vind ik geen probleem. Juist hierdoor kunnen zij minder personeel aannemen wat het voor ons goedkoper maakt.

Kortom SukiYaki blijft mijn favoriete sushi tent en kom zeker weer terug.
Lenie56 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Zeer snelle bediening, meer dan genoeg aandacht voor drankjes .Smaak ok maar niet echt bijzonder. Rijst sushi aan de harde kant en veel koude gerechten zijn zeer koud waardoor smaakverlies.
Aspanjersberg .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
In tegenstelling tot voorgaande recensie's vonden wij het prima allemaal.
Ik hoop van harte dat de kwaliteit van dit restaurant niet te wisselvallig is. wij kwamen hier voor de eerste keer en hebben zeer goed gegeten, alles was goed op temperatuur, en goed van smaak. Bediening snel en vriendelijk, niets op aan te merken. Het enige puntje vonden wij, dat alles wat betreft timing zeer onregelmatig uit de keuken kwam, sommige gerechten waren we inmiddels alweer vergeten, maar alles was wel echt a la minute klaargemaakt, wat heet moest zijn was ook echt heet, en wat krokant moest zijn was ook echt krokant.
tot nu toe beter dan de twee andere bekende sushi ketens, dus wij hebben het stuk rijden naar hoogvliet er wel voor over.

A.C. Spanjersberg
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Gisteren avond wezen eten had van tevoren de recensies gelezen maar ik moet zeggen het was super zowel het eten de bediening en de inrichting zeker voor herhaling vatbaar.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Gewoon helemaal top. Beste sushi restaurant ooit.ook de andere gerechten super. Eigenaresse leuke vrouw. Schoon. Prijs prima
IEC .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Het was een tijdje geleden dat wij hier kwamen eten. Maar ik moest toch iets kwijt over de eigenaar.. we kwamen zo rond 8 uur binnen en we wisten dat de keuken om 22:00 sluiten. Om 21:30 waren we bij onze laatste ronde en de mevrouw kwam naar ons toe om te zeggen dat wij stip om 22:00 uur moesten vetrekken. Nou sorry hoor ik werk zelf bij een all you can eat restaurant , als de keuken gaan sluiten kan je dat netjes doorgeven maar wat ik weet is dat je gasten nooit weg mag sturen ! En het ergste is nog omdat de mevrouw van suki yaki een afspraak had om 10 's vonds ?? Dus moesten we maar weg en de keuken personeel zat als met haast en al op te ruimen. Gasten hebben recht om na het eten nog even te tafelen , het is niet netjes om ze op een tijdstip weg te sturen. Ik at hier graag eten was goed de meisjes van de bediening ook wel vriendelijk maar de eigenaar of meisje , mischien was je een famillie lid van de eigenaar geen idee? Maar door jou wil ik hier gewoon niet meer gaan eten ik voel me niet meer welkom.. ik hoop dat jullie die niet bij andere gasten flikken. Heeel erg jammer !
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Vorige week voor het eerst hier gegeten,weer eens wat anders.we zijn echte sushi liefhebbers,maar wat een teleurstelling.service is onder de maat,ze lieten ons met tegenzin aan een 4 persoonstafel zitten,geen uitleg,geen contact verder.sfeer is onrustig,werd later niet beter.personeel heeft het drukker met zichzelf,div gerechten niet uitgeserveerd.sushi was lauw,slordig in elkaar gezet.toetjes zijn goed,sverlichting ook wel leuk.slechte nasmaak,nooit meer hier
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Afgelopen zondag met z'n 6en gegeten bij Suki Yaki.
Wat mij opviel is dat de zaak het decor enorm heeft veranderd.

DECOR
Moet zeggen dat ik het decor er zeer stijlvol uit vind zien, erg mooi. Alleen is het er wel best donker.

ETEN
Het eten vind ik heerlijk. De sushi's, warme hapjes eigenlijk vind ik niets vies. Maar een vriend van mij had tot twee keer toe zand in sla (wat in de handrol sushi) zat verwerkt. We hebben dit ook aangegeven bij de bediening en kregen excuses. Dat je zelf je drinken moet pakken vind ik een pluspunt, want dan hoef je niet op de bediening te wachten (we dronken geen alcohol)

SERVICE
Helaas moet ik het een 2 geven. Voorbeelden waarom:
- Ik stak mijn hand op, de bedienster zag mij en keek snel weg. Ik maakte een opmerking hardop daarover en toen kwam ze toch maar treuzelend aanlopen. Ze durfde mij niet eens aan te kijken!
- In het begin kwamen ze snel de kaart ophalen, echter kwam het ook twee keer voor dat de ingevulde kaart ruim 20 minuten op de tafel bleef liggen en wij iemand moesten roepen.
- De bediening staat met 5 man gezellig met elkaar te kletsen (ruim 15 minuten) en wordt niet door een leidinggevende aangesproken, praten zeer luid, hard gelach, zeer irritant.
- Soms werd er eten niet gebracht, moesten we de bediening erop attent maken.
- Of je besteld 3 porties garnalen en je krijgt er vervolgens 2?
Kortom... veelste veel fouten.

Van de bediening merkte ik wel dat er 2 personen, echt enorm hun best deden, maar de rest nogal afwachtend, treuzelend etc. Misschien een tip dat een manager/leidinggevende hun eerst een training geeft hoe het moet en er ook iemand is die hun erop aanspreekt als ze hun werk niet goed doen.

Kortom. Dit is mijn 12de keer dat ik bij Suki Yaki ben wezen eten en ondanks het decor en eten goed is vind ik de service steeds slechter worden. Ik geef het nog een kans, maar als de volgende keer het net zo slecht is, dan zijn ze een paar vaste klanten kwijt.
Denise T.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Dat dit restaurant zulke goede recensies krijgt is echt een wonder. Sushi lijkt niet eens op sushi, dan maar niet te praten over de smaak ervan. Service ernstig slecht, zelf 2x om drinken (wijn) moeten vragen?!?! Je drinken daarna zelf moeten pakken?? Personeel zeer onpersoonlijk, niet vriendelijk, niet gastvrij! Het decor, tja, kleine tafel, harde plastic banken, weinig licht waardoor je zelf met je telefoon op de menukaart moet schijnen om hem te kunnen lezen! Dan als klap op de vuurpijl 29,50 per persoon durven vragen! Dus denk goed na of je hier voor zoveel geld zo slecht wil eten! Al met al slecht eten, slecht personeel en slechte ambiance.
MoVeKo .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Het eten was erg lekker. Voor ons zoontje een leuk speeltuintje. Mooie inrichting. Bediening was dramatisch; geen uitleg over all you can eat and drink, waarbij je je drinken zelf moest halen bleek later. Tot 5x toe dingen die we besteld hadden niet gekregen. Eten wordt op de tafel gezet en personeel is meteen weg, terwijl je net wat wilt vragen. Na 3 rondes kwam er helemaal niemand meer om ons lijstje op te halen, hierop zelf richting kletsend groepje personeel gelopen, welke allemaal wegliepen!! toen ik aankwam. Kortom mooie tent, heerlijk eten, slechte service.
Rottier .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Met ons vieren (2 volwassenen en 2 kinderen van 14 en 8) om 18 uur op Koningsdag gegeten bij Suki Yaki. Sushi zijn goed en vers, warme gerechten zijn echter lauw, de bediening is traag en onattent. Het is chaotisch binnen doordat er veel bediening rond loopt en de gasten zelf hun frisdrank mogen pakken / inschenken. Te rumoerig, McDonalds sfeer. Prijs (28,50 eur pp) is niet in verhouding met de kwaliteit en service. We komen daar niet meer terug. :-(((
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Helaas geen goede ervaring. Het duurde enorm lang voor we bestellingen ontvingen en dan ook nog vaak verkeerd. Eten was ook niet van erg beste kwaliteit. Bediening was vriendelijk maar niet alert en vlot. Wel fijn dat de drank in de prijs zit maar € 28,50 pp vonden wij nu enorm zonde van het geld.
Heksje57 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Op aanraden van vrienden toch maar eens hier sushi eten, wat een teleurstelling, echt niet lekker, sompige rijst, weinig smaak en warme gerechten waren lauw. Heel lang wachten voor je gerechten komen ( ruim 30 min) . Doordat de niet alcoholische drank bij de prijs inbegrepen en je dus zelf je drank moet halen continu lopende mensen langs je tafeltje. Kortom eten is niet lekker, onrustig eten en zeker de prijs niet waard. Na 2 rondes lekker naar huis.
SarahQ .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Wij komen hier regelmatig en zijn altijd erg tevreden! Het eten is heel vers, altijd warm, gewoon heel lekker! Aanraders zijn de California maki en spicy tuna, ook de sweet buns zijn heerlijk. Uitgebreide kaart en dus veel keus.
Inmiddels hebben zij een verbouwing ondergaan en het decor ziet er nu een stuk beter uit! Ook kun je er nu onbeperkt drinken, al zou het beter en service gerichter zijn als je niet zelf je drinken steeds moet pakken. Bediening was voor de verbouwing klantvriendelijker, nu veel nieuw personeel.
Maar al met al, een aanrader, want lekker verse sushi, snel op tafel en goede prijs!
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015

Wij zijn hier met nieuwjaarsdag wezen eten met de familie.
Het eten was smakeloos en slecht.....de bediening had er geen zin in,deed zijn werk niet.
Echt alles ging fout,telkens kregen we eten op tafel wat we niet besteld hadden en wat we besteld hadden werd meerdere malen niet gebracht.
Vervolgens klopte de rekening niet,2 kinderen waar 27 euro voor werd gerekend.
De prijzen op de website/menukaart komen niet overeen met de prijzen die gerekend worden aan het einde van de avond.
Wij komen hier niet meer terug,wat een flop!