Sukarasa

31-204533067

Meer informatie over restaurant Sukarasa

Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Ook hier een keer de Nasi Rames schotels geprobeerd en de smaak van de geselecteerde gerechtjes is uitstekend. Ook het ei en sate ontbraken niet aan het gerecht. Je kunt zelf uit een een aantal vlees en groeten toevoegingen kiezen, gevarieerd van mild tot pittig. De prijzen van de gerechten zijn qua hoeveelheid, kwaliteit, smaak en variatie zeer goed. Het betreft hier eigenlijk een zogenaamde afhaal toko, maar je kunt hier ook ter plekken aan een van de kleine tafeltjes plaatsnemen en je gerecht consumeren. Voor wie van de echte indonesische keuken houd is dit zeker een aanrader.
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Vandaag een lunch gedaan hier. Sotosoep genomen en die smaakte perfect. Tafelgenote had een lunch actie genomen, rendang en gebakken aubergine. Service was perfect, kregen zelfs zonder te vragen een glas water. Locatie niet top, een beetje verborgen zelfs. Maar het zeker de moeite waard om hier af te halen en of snel een hapje te eten.
David J.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Ik haal regelmatig een bami speciaal bij Sukarasa. Altijd heerlijk, niet te vet, lekker pittig ook. De saté is inderdaad bijzonder goed, vaak bestel ik een extra saté kambing erbij. Het is inderdaad zo dat de eigenaar bijzonder warrig is… Heel vaak vergeet hij iets. Maar ja, na al die tijd weet ik dat van te voren en houd ik het in de gaten.
W.C. N.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Sateh zoals die in Indonesie wodt bereid en geen kleffe hompen kip met pindasaus zoals bij de Chinees. Voortreffelijke gerechten met veel zorg klaar gemaakt!
Negatief is dat de uitbater vaak NEE moet verkopen omdat gerechten zijn uitverkocht en je een tweede of derde keer terug moet komen omdat er geen sateh babi is of de aardappel kroketjes er weer eens niet zijn. Een bestelling vergeten is de eigenaar ook niet vreemd! Maar, die ellende hebben we er voor over!
EdwinT .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Prima Indonesische keuken en met name de sate hier komt van de houtskool oven. Wie Sukasari nog kent in de Damstraat vroeger moet weten dat de broer dit restaurant/afhaal hier heeft geopend. We hebben hier de sate kambing en sate manis gegeten en die waren overheerlijk. Daarnaast veel andere gerechten die het proberen waard zijn zoals lontong cap gomeh, ketoprak en ze hebben wekelijks wisselende specialiteiten. Toen we er zaten waren er redelik veel mensen die voor de afhaal kwamen
Bite Me .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
De pasteitjes vind ik vaak wel lekker hier vergeleken met andere Indo's in de buurt. De bami goreng & nasi rames is ook lekker. De eigenaar is wel warrig. 2x Hebben wij voor het werk snacks besteld, was hij het 2x vergeten! Een collega van me & ikzelf komen er sindsdien wat minder. Alleen als we toch daar in de buurt lopen en echt trek hebben. Die 2 incidenten zijn we nog niet vergeten.