Suikerkist

- Lunch 12:00

Voordelig
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Recent spontaan besloten om 1 drankje te gaan doen in de stad. Waarna we 5 uur later nog steeds bij de Suikerkist zaten. Vervolgens besloten om er ook wat te gaan eten. De pizza's waren heerlijk! De bediening was super vriendelijk en de nieuwe kussentjes op het terras doen het ook wel goed als je 5 uur lang stil zit.
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Met 3 personen neergestreken op het gezellige terras van de Suikerkist in Breda. Na een paar drankjes ook graag een hapje eten. Op de vraag of een maaltijdsalade uitgebreid kon worden werd niet echt positief gereageerd. Uiteindelijk 2x de maaltijdsalade met vis, m'n disgenoot had een vleesgerecht waarvan ik de naam vergeten ben. Vooraf alle 3 tomatensoep. De prijzen zijn niet hoog, maar de kwaliteit van het eten was ook niet spectaculair. Dikke pluim voor het meisje dat ons bediende, zij was erg vriendelijk.
Evelien G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
De broodjes waren lekker maar daarvoor zou ik niet speciaal naar de Suikerkist gaan. Ik had op Facebook gezien dat iemand 3 keer had afgerekend en wij hebben ook 2x hetzelfde afgerekend omdat we niet wisten dat iemand anders van onze tafel al had afgerekend. Dit is gelukkig wel meteen recht gezet maar je moet zelf goed opletten! Ze zijn er wel vriendenlijk. Het interieur ziet er op de website beter uit dan in het echt, harde stoelen maar ze waren ook aan het verbouwen dus misschien hebben ze ook andere stoeltjes besteld? Voor ons was dit geen goede keuze om te gaan lunchen.
Gemma A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Op een zonnige herfstdag op het terras geluncht. Waar ik gekozen had voor de club sandwich met beenham. Ivm zwangerschap vroeg ik of ze enkele dingen weg konden laten. Dit kon al wist de ober niet wat de keuken ervan vond. Na een uur (!) Gewacht te hebben kreeg ik de sandwich met rauwe ham (er stond beenham op de kaart) toen ze terug kwamen met het broodje zat er nog geen beenham op maar gewone ham die ze op een tosti doen. Ik vond het vies tegenvallen voor een broodje waar je 9,50 voor betaald. Een pluspuntje was de mooie locatie en de mogelijkheid om in het zonnetje te zitten.
Eline-93 B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Gisteren bij Suikerkist in Breda gegeten, wegens positieve recensies en zoektocht naar een te betalen restaurantje waar we vlot konden eten voor een concert in Breda. Je kan helaas pas reserveren vanaf 6 personen maar de doorstroom van kleinere tafels gaat erg vlot en er is voldoende plek dus dit was geen probleem. Wij hebben aan de bar gegeten wat gezien de sfeer en het gezellige, jonge personeel juist heel erg leuk was!
De wijn (huiswijn Sauvignon Blanc) was gemiddeld lekker, de menu-kaart biedt veel interessantere drankjes maar bij het eten en gezien de tijd hebben we dat helaas niet gedaan, moet nog een keer terug om te borrelen dus! (daar lijkt de locatie me erg geschikt voor trouwens).
We kozen ervoor om de salade met vis en een bacon burger te delen, ook al zijn de pasta's en pizza's blijkbaar een vette aanrader en rook de pasta naast ons heerlijk.
Het eten kwam erg snel, wat ons in dit geval zeer goed uitkwam gezien de tijd.
De salade was goed, niet extreem bijzonder maar lekkere combinatie van Gamba's (helaas niet heel veel), gerookte zalm en makreel, met een heerlijk broodje met pesto en mozzarella erbij. De burger was erg goed, voldoende belegd en met heerlijke frietjes erbij geserveerd! Beetje jammer was dat ik me pas later bedacht dat ze natuurlijk naast de geserveerde mayonaise ook ketchup moesten hebben, dit weer even duurde en er uiteindelijk voor betaald moest worden op de rekening (zagen we achteraf...).

Uiteindelijk waren we niet veel geld kwijt, wat paste bij de kwaliteit, en heeft het personeel ons erg goed geholpen met tips en gezelligheid. Het restaurant bestaat blijkbaar nog niet erg lang maar aan het decor is hard gewerkt, ik zou het dus zeker aanraden voor een budget hapje eten of een gezellige borrel (borrelhappen en drankjes op de kaart zagen er zeker goed uit!)
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Op het terras hebben we genoten van een heerlijke maaltijdsalade. We bestelden de salade Suikerkist met kip, ansjovis en Parmezaanse kaas. Daar hebben mijn partner en ik geen spijt van gekregen. Een vol bord met een heerlijke salade, met ook een flinke hoeveelheid frisse komkommer. De smaak van de ansjovis combineerde heel goed met de gekruide kip. Lekker en zeker genoeg als lunch. Daarnaast leuke en vlotte bediening. Aanrader op een relaxte middag.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Suikerkist is een mooi en nieuw ingericht eetcafé waar je ook buiten, op het terras op de Havermarkt, een hapje of drankje kunt doen. De hamburger en biefstuk smaakte prima voor een mooie prijs. De service is vriendelijk en attent. Jammer dat de website en dus ook het menu op dit moment nog niet online staan.
Hallo Edwin,

Bedankt voor je recensies, fijn om te horen dat het naar wens was. Onze website is inderdaad nog onder constructie. Mocht je honger krijgen en je wilt alvast even in het menu kijken hebben wij dit wel op Facebook staan, Het menu kun je vinden op de info pagina en tussen de fotoalbums. Mocht je geen Facebook hebben dan is dit inderdaad minder. We hopen je nog eens te mogen ontvangen,
Ruud E.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Gisteren spontaan binnengevallen. Erg lekker gegeten van een eenvoudige kaart met een prima huiswijntje. Bediening is uiterst vriendelijk. Prijs/prestatie is hier goed op orde.
Het interieur ziet er overigens niet Italiaans uit.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Zeer mooi verbouwd, ontzettend vriendelijk personeel, prijs-kwaliteit verhouding kan niet beter. Een geweldige plek voor een gezellige borrel, lekkere pasta of pizza, hier komen wij zeker terug!

Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
wat en prima tent om eventjes te lunchen. heerlijke pizza met parmaham en een pizza met quattro formaggie. goed glas bier (2x) en prima rode cabernet (2x) en dat alles voor net twee tientjes.
Fijn dat het u zo beviel, we hopen u snel weer eens terug te zien.
Jolanda E.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
De nieuwe huiskamer van Breda. Good Food. Gezellige ambiance, leuke attente bediening. Heerlijk, om lekker wat te drinken en meteen een hapje te eten!!