Meer informatie over restaurant Suiderstrand

6,7
Erg lang
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Op een zonnige doordeweekse dag kwamen we bij Suiderstrand in Kijkduin terecht. De service was ondanks dat het rustig was en genoeg personeel aanwezig was onder de maat, het personeel liep rond maar had geen oog voor de klant.
De koffie in de ochtend hebben we uiteindelijk aan de balie besteld en afgerekend bij de balie.
Ook voor de lunch zijn we uiteindelijk zelf naar de balie gelopen om te betalen.
Gelukkig was het ’s avonds qua service iets beter.

Het eten is goed. De uitsmijter was lekker en een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Als diner (flammkuchen waren helaas niet voorradig) de Ceaser salade, helemaal prima. Opvallend: er zat van alles in wat niet op de kaart stond en wat op de kaart stond zat er niet in. De oosterse curry was echt smullen. Aanrader!
Een goede locatie voor deze strandtent, met een mooie ondergaande zon op de achtergrond.
Arend J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Een aantal keren gedineerd, nu geluncht, ook even lekker. smaakvol, verzorgd eten vergezeld van een lekker glas wijn met fabuleus uitzicht. Top!
Cvandenbosch .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijk gegeten met een groep van 7 personen. Goed eten.

Onze reservering hadden ze niet ontvangen (via website). Gelukkig was er voldoende plek. Dat had wel kwalijk kunnen zijn bij drukte.
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Wat ben ik een fan van Suiderstrand, de sfeer is super relaxed al is het nog zo druk. Afgelopen week heb ik hier meerdere keren gegeten. Het eten is goed, de bediening vriendelijk en alles ziet er verzorgt en gezellig uit. Mooi weer en een prachtig uitzicht over zee en strand helpen hier natuurlijk ook bij.
Dewi B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Afgelopen zondag tijdens Moederdag een bezoekje gebracht aan Suiderstrand. Wat een super gave & sfeervolle zaak. De broodjes (o.a. falafel en rosbief met truffelmayonaise) waren erg lekker.
Wegens het mooie weer was het erg druk, maar hier hebben wij niks van gemerkt. De bediening was vlot en vriendelijk!
Wij komen hier zeker terug!
Petermm .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Vorig seizoen Suiderstrand ontdekt! Voor ons gezin een super leuke relaxte plek.
Ik ben fan van de Steak en mijn vrouw vind de flammkuche erg lekker. De kids vermaken zich hier ook prima met het speelhuisje dicht bij onze tafel. We zijn eigenlijk vaak terug gekomen en zijn van plan dit aankomend seizoen weer zeker vaak te bezoeken! Nog een pluspuntje is dat het personeel erg vriendelijk en vrolijk rondloopt. Kortom leuke plek!