Sui Sha Ya

Erg duur
Erg lang
Willemsss .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
erg weinigeten voor je geldMaar voor het drinken vallen ze je constant lastig.
De rekening is dan ook niet mis voor het drinken.
4,60 euro voor 1 glas wijn is wel erg overdreven.
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hadden via een deal een 7-gangendiner, dit bleken er eerlijkheidshalve maar 5 te zijn. We mochten drie gerechten kiezen van de kaart en kregen tussendoor soep, nasi en een bakje sla, dit telden ze ook als gang. Ik had een nagerecht verwacht maar dit bleef uit. We kregen een plaats aangewezen bij een bakplaat waar ook andere gasten aanschoven, op zich wel gezellig. Het eten smaakte erg goed hoewel de kok met het zout en peper wel raad wist, veel te veel zout erop. Voor het hoofdgerecht had ik ribeye gekozen en mijn tafelgenoten ossenhaas, we kregen echter allemaal hetzelfde. Op zich is het wel een aanrader als je 29,95 wilt betalen. Ik vind het wat te duur voor wat je krijgt, het zijn kleine gerechtjes en je zit er hooguit anderhalf uur. We voelden ons enigszins bedrogen omdat het niet echt een 7-gangendiner was, het is maar hoe je het bekijkt maar sla en nasi horen er gewoon bij. Personeel was vriendelijk maar niet speciaal. Prijs kwaliteit met bon was uitstekend maar meer zouden wij er niet voor over hebben.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Traditioneel Japans, aan de plaat met z'n allen, kok als jongleur. Eten niet spectaculair, maar ook niets mis mee : we hadden een combinatie vis/vlees. Vond 't vlees wat te zout. Geen snelle herhaling waard. Service was netjes.
Ankstaven .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Ga eens eten bij dit restaurant. Erg lekkere gerechtjes en perfecte menu's.Smaak is perfect alleen de act van de koks mogen ze achterwege laten. Waren hoe voor het eerst maar ga ik zeker dit jaar nog een paar keer bezoeken.Een nadeel; vanaf moment van binnenkomst duurde het erg lang voordat we werden geholpen maar uiteindelijk was het het wachten meer dan waard.
SammyL .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Afgelopen weekend heerlijk gegeten in dit Japanse restaurant. Het eten wasgoed bereid en erg vers. Het menu met kreeft is zeker aan te raden. Helaas wel wat foutjes erin geslopen, drinken vergeten, maar toch erg vriendelijk.
Uitetengaan21 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Met 2 personen hier lekker gegeten:

Allebei sashimi als voorgerecht: was duidelijk vers bereid en viel hierdoor goed in de smaak. De gebakken zalm en gamba als tussengerechtjes waren uitstekend. Als hoofdgerecht uiteindelijk toch de zeebaars genomen in plaats van de ossenhaas,een keus waar wij geen spijt van hebben. De hoeveelheid van het keuzemenu was precies genoeg:niet te veel, maar ook niet te weinig. Grote eters zouden er verstandig aan doen om een extra tussengerecht te nemen.Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Ik kan alleen maar tevreden zijn over deze Japanner, en ik ben zeker nog een keer van plan hier te eten. Een echte aanrader!

Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Eten: voor ons de eerste keer Teppan Yaki (tafel met een bakplaat) stijl gegeten. De miso soep is heerlijk. De sushi vers en erg lekker. De Teppan Yaki gerechten worden klaargemaakt met de nodige sauzen. Zelf ben ik niet zo van de sauzen, ik ben zelf meer van de pure smaak van de ingrediënten. Smaak wordt nu vooral bepaald door de saus. Mogelijk is het typisch voor deze stijl. De producten zagen er prima uit. De gebakken rijst was lekker. De toetjes (ijs) zijn ook erg lekker. Je proeft kwaliteit in de gekozen ingrediënten.
De porties zijn uitstekend. Niet te veel (voorgerecht + tussengerecht + hoofdgerecht + toetjes), ruim voldoende voor ons.

Service: ontvangst is vriendelijk. Bediening is vriendelijk en correct, maar een beetje afstandelijk. De Teppan Yaki gerechten worden erg leuk klaargemaakt door een ervaren kok, die ook zelf plezier had aan de tafel. Deze kok zocht ook contact met ons en dat was leuk. Warme pannenkoek met ijs was net mogelijk ivm de drukte, jammer.

Decor: prima inrichting. Niet heel romantisch of gezellig, maar wordt goedgemaakt door de Teppan Yaki tafels. Toiletten schoon, zeep was op.
Miss_Picky .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Dit restaurant dankt haar succes aan het feit dat het al die jaren exact hetzelfde is gebleven in kwaliteit en service. Zelfs het management is al die jaren niet veranderd.

Wij hebben voor a la carte gekozen omdat de menu's vrij groot zijn. De gamba's waren absoluut geweldig en de ossehaas is ook zeer aan te raden. Alles was even smakelijk bereid en we hebben speciaal ruimte bewaard voor het nagerecht met flensjes, banaan en vanille ijs. De beste flensjes die we ooit ergens hebben gegeten.
Elliane .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Gisteren heerlijk gegeten in dit Japans restaurant. We hadden voor het verrassingsmenu gekozen. Een aanrader om dit te nemen.. Prijzig maar je krijgt dan ook de betere gangen zoals kreeft en heerlijke tonijn. Erg leuke vriendelijke bediening! Een echte aanrader!
Mschaik .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Fijn gegeten, leuk om rondom de kok te staan die je bezig ziet met het eten, decor een beetje standaard en het was best rustig deze avond, maar het eten voor de prijs vond ik net iets boven gemiddelde.
GrootVis .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Gisteravond hier voor het eerst en tegelijk ook voor het laatst gegeten. Kwaliteit van het eten is okay. Helaas veel te lang moeten wachten voordat er een gerechtje geserveerd werd. Te druk, door restaurant vooraf niet goed ingeschat hoeveel personeel ze nodig hadden die avond, waardoor wij en de andere gasten uren hebben moeten wachten eer we iets voorgeschoteld kregen.
Iv V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Wij waren hier op een redelijk rustige dag. Je zit aan een tafel met een plaat en het eten wordt vers voor je neus bereid door een (Japanse) kok, die je aan de tafel entertained en zorgt voor een leuke sfeer. Het eten wordt vers bereid en is lekker, ik heb een vleesgerecht gehad maar personen aan de tafel waren zeer te spreken over de kreeft. De aankleding van de locatie vond ik niet heel sprekend. Het is een grote, open ruimte en persoonlijk vind ik het een beetje saai ingericht. Maar dat wordt wel goed gemaakt door het feit dat je eten aan tafel wordt bereid.
Priyanka .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Het eten is heerlijk.Zowel aan de tepan yaki als sushi. Wij komen hier al jaren. De laatste keer viel het ons tegen. Wij besloten om niet aan de plaat te eten maar aan de tafel. We moesten lang wachten, er was maar 1 serveerster die erg hard aan het werken was. De mensen aan de plaat werden goed geholpen en wij werden volledig genegeerd. De gastheer was ook niet in een al te beste stemming. Hij zag niet in wat wij bedoelde met lang wachten. Onze sushi lag al klaar om geserveerd te worden. De kok liet het 30 minuten liggen voordat het opgehaald werd door de serveerster. Dit kan echt niet. Zeker niet met rauwe vis!!.Bovendien is het eten ook nog aan de prijzige kant. Jammer.
Kai83 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Sushi is van een hoge kwaliteit. Erg vers en mooie presentatie. Goede porties met geen overdreven rijst. Het toetje, een kokos crepe met ijs en gebakken banaan in likeur is een aanrader. Service is prima en het is een mooie locatie. Ik ga hier vaker komen.
Sytse A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Afgelopen dinsdag met een gezelschap van 12 collega s hier gegeten. Geweldige bediening, een fantastisch schouwspel afgeleverd door de kok en eten van grote kwaliteit. Een uitgebreid menu waar echt elk gerecht van hoge kwaliteit was. Het toetje, de gebakken banaan met flensjes is een absolute aanrader en de bediening is groots. Op naar de volgende keer
Ming Yin H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Hier geweest met twee volwassenen en twee kinderen. We hadden moeite met kiezen tussen sushi of teppanyaki. Uiteindelijk kozen we voor teppanyaki aangevuld met sushi’s. De kinderen namen een kindermenu. Aan de teppanyaki tafel zitten is altijd leuk, vooral als je het niet zo vaak doet. De acrobatische trucjes van de kok blijven leuke entertainment.
Het kindermenu, bestaande uit 4 gangen, waren qua hoeveelheid ruim voldoende voor onze kinderen. De sushi die we bestelden waren kwalitatief van hoger niveau dan bij een gemiddelde AYCE restaurant. Dat mag ook, want je betaalt hier per stuk.
De smaak bij de teppanyaki gerechten waren zeer goed. Uiteraard verse ingredienten en de porties waren ruim voldoende. Normaliter zal je bij een teppanyaki menu voldoende hebben, zonder extra sushi’s te bestellen.
Het is hier wel (een stuk) duurder dan bij de AYCE restaurants, maar de kwaliteit van het eten is hier beter.
Inrichting is smaakvol en de zaak ziet er ruim uit. Aan de teppanyaki tafels is het overigens een stuk gezelliger dan aan de tafels waar uitsluitend sushi’s besteld kan worden.
Bediening is vriendelijk en overwegend Aziatisch, veelal chinees sprekend, maar ze kunnen overigens wel Nederlands.
Saskiavandervelden .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
De lekkerste Japanse gerechten aan de bakplaat in Den haag vind je bij Sui Sha Ya. De bediening is erg vriendelijk en weet waar ze het over hebben. het eten was vers en op hoog niveau bereid. Ik kom hier graag voor het heerlijke diverse gerechten. De inrichting van het restaurant is strak en tijdloos en geeft en fijne sfeer. Het is zeker de moeite waard om het is een keer te proberen als je hier nog nooit geweest bent. Ik kom hier graag eten. Een echte aanrader!!!!
Ger S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Hier met een groep gegeten, nagenoeg iedereen had voor het verrassingsmenu gekozen. Wat een fantastisch eten, de kwaliteit is van een hoog niveau! De service is prima, de medewerkers zijn zeer attent met tijdig bijschenken. Het decor is misschien wat koel maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de smaakbeleving van het eten! Ga zeker terug.
Jamel L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Gegeten aan de teppan-yaki.
Mooie show van de chef en álle gerechten heer-lijk!
Alle ingrediënten vers en mooi.
De gehele avond een mooie, volle Pinot Blanc gedronken die geen moment werd overheerst door de smaakvolle gerechtjes.
Ik word hier vrolijk van.
De bediening... Tsja.. Echte Japanners! Gereserveerd, af en toe communiceren met handen en voeten maar uiterst vriendelijk en dienstbaar. Heeft toch een bepaalde charme.
Mario I.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Dit is met uitstek de beste japanner in Scheveningen.. We komen er geregeld en nemen telkens het verrassingsmenu, echter is het geen verrassing maar elke keer hetzelfde tonijn in wasabisaus en kreeft, neemt niet weg dat het heel goede kwaliteit is!