Suhumi

Elandstraat 48 2513 GT Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Suhumi

Georgisch genieten

Waan je in een Georgische sfeer bij restaurant Suhumi. De huisgemaakte gerechten worden op traditionele wijze bereid en zien er bijzonder mooi uit. Het fijne personeel en de knusse uitstraling geven je dan ook het gevoel er even lekker tussenuit te zijn!

Meer informatie over restaurant Suhumi

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 02:00
Vrijdag t/m Zondag 14:00 - 02:30

6,9
6,6
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Suhumi

Marike S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Al een tijdje stond Georgisch eten op ons to-do-lijstje, dus het was tijd voor een bezoek aan Suhumi. Ik heb niet eerder Georgisch gegeten dus het is lastig te beoordelen of het 'echt' authentiek is, maar helaas waren wij niet onder de indruk. Je merkt wel dat het eten echt handgemaakt is, en dat is top! Maar de bouillon was erg zout, de tussengerechten hebben het formaat van een big-americans pizza en het mist finesse. Het deeg van de dumplings is bijvoorbeeld op sommige plekken wel 2 cm dik! Zo'n taaie hap deeg is gewoon niet erg plesant. Het was leuk om eens Georgisch te proberen maar ik denk dat wij niet terug gaan. De serveerster was vriendelijk maar is na ons eerste drankje nooit teruggekomen waardoor we het grootste gedeelte van het diner met een leeg glas zaten. De inrichting is simpel en de Georgische muziek die op de website was beloofd is ver te zoeken! Leuk om eens Georgisch te hebben gegeten maar niet voor herhaling vatbaar
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Ingaande op de kritiek in de recensies hieronder:
- ik kan mij voorstellen dat het bij een hoge bezetting rumoerig is, aangezien de akoestiek inderdaad nogal ´gevoelig´ (b)lijkt voor een drukkere sfeer; tijdens ons bezoek hebben wij daar echter geen last van gehad
- ik kan mij voorstellen dat de communicatie met de bediening soms hapert, aangezien zij louter Engels spreekt; wij spreken zelf ook Engels, dus was het voor ons geen drempel
- ik kan mij voorstellen dat bij een bezetting van meerdere tafels de bediening langzaam (b)lijkt, aangezien zij alleen is en héél veel dingen (lees: álles) zelf moet regelen: opnemen, serveren, afruimen, drank schenken, afrekenen; daar door blijk/ft er weinig tijd en energie over voor persoonlijke attentie zoals informeren of het smaakt, een wijntje bijschenken of bijtijds afruimen; hoe drukker het werd, hoe meer wat dat ook merkten/ervoeren

MAAR, één ding staat hier als een grote dikke paal boven water: AL het eten smaakt hier zó onwijs goed, daar is niets tegenin te brengen. De kwaliteit is bovengemiddeld hoog voor restaurants in dit genre, en de prijzen zijn heel netjes.
Tis wel spijtig dat er alleen maar relatief dure wijnen verkrijgbaar zijn; die smaken prima, maar zijn hun geld niet waard; zoiets kan ook voor 8-9 euro minder....
Desalniettemin kom ik zéker terug, want dit smaak naar MÉÉR !!
Nia V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Het zou een georgisch restaurant moeten zijn, echter heb geen georgiers gezien daar, zowel in de keuken als bij de bediening. Het eten was redelijk. Inrichting was afschuwelijk, wat doet men denken aan een sovjetische cantine anno 1988.
Helaas voor ons niet voor de herhaling vatbaar.
Elsemarieke1 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben dit restaurant de voordeel van de twijfel gegeven, en zijn er nogmaals gaan eten. De eerste keer was het eten prima,maar was er een grote groep familie/vrienden, die zoveel lawaai maakte dat we niet wisten hoe snel we weer weg moesten.
Ook dit keer was het eten prima maar was gezellig eten niet mogelijk vanwege weer een grote groep vrienden/familie.. Met eigen flessen drank,die er rap door gingen, en kinderen liepen en gilde door de zaak. Heeeel erg jammer van dit restaurant. Het eten is werkelijk heerlijk, maar je wilt toch ook rustig kunnen eten.
er komt geen derde keer meer...
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Interessante schotels, lekkere wijn en een vlotte bediening. Onze eerste ontmoeting met de Georgische keuken was een succes.
joris-gloris .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Prachtige restaurant, klein maar fijn. Wij eten eens in 1 á 2 maanden bij Suhumi. Dit is een traditie geworden in mijn huishouding en graag wil ik dit ook aan jullie aanraden. Dit omdat er altijd een goede sfeer hangt en het eten is altijd heerlijk!!!

Prijs en kwaliteit verhouding naar mijn mening is redelijk goed, want deze keuken vergt enorm veel energie en ingrediënten aan de gerechten toegepast waardoor de toegevoegde waarde vanzelfsprekend stijgt. Hiermee bedoel ik te zeggen dat je niet bij ene andere fastfood keten eet maar bij een restaurant, en dat nog van Georgisch komaf.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Voor het eerst bij Suhumi gegeten. Ik ben door het reizen in dit prachtige gastvrije land goed bekend met de Georgische keuken en omgangsvormen. We bestelden de Mixed grill voor twee personen, je krijgt dan naar later bleek, een paar houten stokjes met uitsluitend vlees. De kwaliteit van het vlees was redelijk maar voor € 39,00 verwacht je toch wel meer. Er werd geen groente bij geserveerd, je krijgt de stokjes vlees met een enkel karig plakje tomaatje wat grauwe patat-achtige aardappels en dat is het. We dronken een flesje rode wijn uit Telavi die weliswaar goed smaakte maar eveneens stevig geprijsd is en dan was het nog een van de goedkopere wijnen. Het viel ons op dat de bezoekers voornamelijk uit Oost Europa afkomst waren. Een aantal stevig uitziende heren in de hoek van de zaak "tilden" in een flink tempo een fles Georgische cognac weg. Bezoekers lopen door naar de keuken, we vonden er daardoor een "ons kent ons" sfeer aanwezig. De zaak zelf ziet er prima en verzorgd uit en ook de bediening is vriendelijk, maar toch.....We voelden ons als Nederlanders niet erg op ons gemak. We rekenden € 71,00 af en dat is stevig aan de prijs als je in aanmerking neemt wat je er voor krijgt. Voorlopig even niet meer naar Suhuni, we vonden de prijs /kwaliteits verhouding niet in orde.
Dmitry Z.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Lekker gegeten bij een Georgisch restaurant-cafe Suhumi. Ik adviseereen aubergine salade te proeven en een kaasbrood - Khachapuri.
E-K- .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Gerechten waren verrassend, lekker en goed op smaak. Met de Albert Heijn actie alleen óf de keuze voor drie vaste gerechten (voor, hoofd, na) of kiezen en dan is de voucher een korting van 15 euro. Bediening was erg attent, vriendelijk! De moeite waard nog eens terug te gaan.
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Dit was de eerste keer dat wij Georgichs hebben gegeten en het was heerlijk, Het zag er heel netjes uit en de bediening was ook goed en vriendelijk, Wat ook leuk was dat de kok even naar het restaurant kwam, Je moet alleen goed Engels spreken want we hadden niet alles begrepen, Voor herhaling vatbaar,
anaa .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het eten was prima, bediening slecht. Bij binnenkomst werd gevraagd of we van de ah actie gebruik wilde maken. Omdat we niet via de ahsite konden reserveren,hadden we het via hun eigen website gedaan. We gaven aan dat als het mogelijk was wel via de ah. Kwam 5 min later de eigenaresse naar ons toe. Op een boze toon deelde ze mee dat we niet van de ah actie gebruik konden maken. Hallo..? We vroegen er helemaal net om. De bediening kwam er zelf mee. Toen zeiden we dat is prima. Ging de eigenaresse verder boos zeggen dat ze maar beperkte tafels had. Na 5 minuten kwam de bediening langs of we al een keuze hadden gemaakt. We hadden voor 6 p gereserveerd en we moesten nog wachten op 4 anderen. Dat gaven we aan. Kwam ze 5 minuten later weer vragen of we al een keuze hadden gemaakt.
Het eten was prima. Maar doordat de eigenaresse ons zo had aangesproken, kregen we een naar gevoel. Gelukkig hadden we goed gezelschap.
Albana S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Voertaal Engels niet vooraf bekend.

Opdienen van de gangen te snel.

ETEN UITSTEKEND & SFEER GOED

maar aucoustiek lastig.
Eetgraaglekker2 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Helaas...we hadden een voorgerecht dat heel smakelijk was, maar het hoofdgerecht (mixed grill voor twee personen) was te duur (39.95) voor een beetje vet vlees geserveerd op slappe friet. Jammer.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Een aanrader. Het was allemaal lekker vers en veel (ook veel om uit te kiezen). Persoonlijke benadering en service. Geen espresso (en cappuccino) maar wel Turkse koffie. Wij gaan zeker nog eens terug.
Nino D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Wij zijn voor de derde keer geweest en heb me voorgenomen om (zeker voor een echte cheat-dag) bij de Georgiër in Den Haag te zijn! Man man man! Wat een voortreffelijk deegwerk! wat letterlijk in je mond smelt. Kazen brood, alsmede brood gevuld met stukjes vlees allemaal overheerlijk. Als voorgerecht hadden wij Borsch, bijzonder smaakvolle soep bomvol groente en lekker vlees. Wat ons fijn gevoel geeft is de vriendelijkheid van de eigenaresse en de behulpzaamheid van het personeel maar bovenal telt voor ons de versheid van de ingrediënten en de smaak van de gerechten wat zich op een zeer positieve manier van andere keukens onderscheidt! Chapeau aan de Georgiër in Den Haag!
Olddaddy .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het is even wennen aan de sfeer van Suhumi, maar gaandeweg de avond beviel het allemaal goed. Nog nooit eerder Georgisch gegeten, dus nieuwsgierig aan het avontuur begonnen. Smaak en porties zijn alle disgenoten goed bevallen. De bediening was vriendelijk, maar wat onwennig en dus niet altijd even alert. Een klein minpuntje is de taal: er wordt engels gesproken met een beperkte vocabulaire hetgeen de communicatie wat lastig maakt.
Al met al een positieve ervaring die we beslist nog eens gaan overdoen om meer combinatioes van de kaart te kunnen proeven.
elcokoks .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het eten en de wijn waren erg goed en lekker! Service was goed, maar de lichten mogen misschien wel wat gedimt worden...
Gela M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Was heerlijk eten! We waren met 8 personen, iedereen genoot van het heerlijk eten en sfeer. Iedereen vond het lekker. Wat ik ook erg lekker vond is de rode wijn.
vfresen .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Heerlijk vlees van de gril. Combineert goed met Georgische rode wijn. Het brood gevuld met kazen is een absolute aanrader. Alles wordt vers bereid, zelf het brood. Verder geen hoogstaande keuken, maar dat is de insteek ook niet geloof ik. Bediening wel aardig
hansvana .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Ongezellig en weinig sfeer. Een echt onaardige dame in de bediening die niet bijdraagt aan de sfeer. Maar dan de keuken. Verrassend. Goede smaken, goede kruiden, goede balans. Tegen een hele goede prijs- kwaliteitsverhouding. Als u relatief goedkoop verrassend lekker even wat wilt eten is dit uw restaurant. Wilt u een mooie avond uit, vergeet het dan maar.