Sugoi Sushi

Meer informatie over restaurant Sugoi Sushi

Dinsdag t/m Zondag 14:00 - 21:30

Charlotte L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Prima kwaliteit sushi. Vers gemaakt. Niet overdreven warm, maar vriendelijk genoeg voor een afhaal. Ook al is het afhaal , de inrichting zou toch iets meer zorg moeten krijgen. Bij zulke verwaarlozing van het interieur ga je toch ook twijfelen aan de rest van de zaak, inclusief het eten.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Sushi gegeten bij Sugoi Sushi was echt top! De sushi wordt vers klaargemaakt terwijl je wacht, alles is lekker knapperig, veel smaakvoller dan bij vergelijkbare sushi restaurants. De dragon en vulcano is echt heerlijk. Je proeft dat alles direct wordt klaargemaakt terwijl bij andere sushi restaurants de sushi gelijk op tafel staat als je besteld moet je hier er even op wachten maar dat is het meer als dubbel waard. Bediening is erg vriendelijk en servicegericht, echt een aanrader!
Marijej .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Beste (afhaal/bezorg) sushi in Amsterdam ons betreft! Inmiddels verschillende sushi tenten in Amsterdam geprobeerd, maar deze steekt er met kop en schouders boven uit. Geen restaurant, al hebben ze volgens mij ook een paar zitjes.
Jochem J.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Een echt gezellig restaurant is het niet. Maar wat is de sushi vers en goed van smaak. Geen overdone Japanse smaken toegevoegd. Vriendelijk personeel. De verschillende maki's worden voor je neus vers bereid. Ze doen ook aan bezorgen. Dat is een absolute aanrader
Ralf V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Ok het ziet er niet geweldig uit .... Maar het eten is gewoon heerlijk!! Super vers en heerlijk zacht!! Zoals het hoort wordt het vers klaargemaakt. Gewoon top!
AlanS .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Goede sushi restaurant. We komen hier regelmatig eten afhalen. Binnen is het wat minder maar het gaat om het kwaliteit van het eten en die is uitstekend!
Foodie90 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
Met zéér grote voorsprong mijn favoriete afhaalrestaurant voor sushi. Je moet hier niet heen gaan om binnen te eten, want het ziet er niet zo gezellig uit, maar haal vooral die lekkere sushi's af. Ik eet nooit zo lekker sushi als bij Sugoi, geen enkel populaire all-you-can-eat-keten die hier aan kan tippen. Bovendien is Sugoi relatief betaalbaar!
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Gister hier gegeten, ambiance was erg matig. Mag je eigenlijk geen restaurant noemen. Eerder snackbar waar wat tafeltjes staan. Erg rommelig en op de tafel naast ons gewoon dozen en de helm van scooterbob... Toch maar besteld, saté leek gewoon kant en klaar en ook de gepaneerde scampi's lijken niet zelf gemaakt. Jammer. De sushi was verder wel top, vers, goed op smaak en op temperatuur. Erg goed. Ze serveren geen alcohol. Tja, is gewoon niet een plek om te gaan zitten. Ik zou t gewoon meenemen volgende keer.
Jaxon W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Heerlijk gegeten, verse sushi, niet te vergelijken met de all you can eat restaurants. Geen gebruik van smaakversterkers, top!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Ik heb hier geluncht en nam de combi menu. De zalm was supervers, dus dat was een goed begin. Ook de tonijn was uitstekende kwaliteit. We moesten even wachten maar als het eten goed is maakt dat niet uit. Qua decor is het niet fantastisch, zal wel omdat ze zowel restaurant zijn als bezorging. Conclusie, erg tevreden en voor herhaling vatbaar.
SergevdE .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Ik moest het uitproberen en de sushi hier is inderdaad echt heel lekker. De mensen zijn echt vriendelijk en ja het decor is niet echt iets waarvan je veel foto's van gaat maken, maar ze doen het gewoon goed.
Gracce .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Ben je bereid om door het decor heen te kijken, dan staat je zeker een verassing te wachten. De sushi hier is bijna net zo lekker en vers als de sushi di ik in Japan had gegeten. Zeker als je prijs kwaliteit vergelijking doen. Super vers, heerlijk en goedkoop. Ook de salades, vis en vleesgerechten zijn ongelooflijk lekker!
Sweek .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Om de week halen wij hier sushi, na eerst behoorlijk wat te hebben uitgeprobeert in amsterdam, zijn wij tot de conclusie gekomen dat we de sushi van sugoi de lekkerste van de stad vinden.

Van de omennabij 20 keer dat wij hier het afgelopen jaar eten hebben besteld, is het geen één keer voorgekomrn dat de sushi niet vers was. Elke sushi wordt vers bereidt en dat proef je! Lauw warme gamba in de dragonrol, verser dan verse zalm en rijst die precies smeuiig en stevig genoeg is.

Betreft het decor een neutrale 6, omdat wij nooit in de zaak zelf eten en dit ook niet heel aantrekkelijk vinden met de continu in en uitlopende bezorgers. Wel is het altijd keurig schoon en opgeruimt.

Na zoveel keer te hebben genoten van de 'best sushi in town', willen wij via deze weg onze complimenten maken en iedereen laten weten dat je hier moet zijn als je Sushi gaat bestellen.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Als sushi liefhebber heb ik inmiddels veel bezorgdiensten van sushitentjes uitgeprobeerd. Na de nodige teleurstellingen en middelmatigheden kwam ik bij Sugoi Sushi terecht en ik ben nog immer blij verrast. De kwaliteit van de vis en de hoeveelheid in de sushi is uitstekend. De keren dat ik hier heb besteld kan ik inmiddels niet meer tellen en de kwaliteit is altijd uitstekend.

De ebi wordt vers gebakken en lauwwarm en knapperig bezorgd.
Bezorgtijden zijn zeer snel. Het komt zelden voor dat ik langer dan 30 minuten op mijn bestelling moet wachten.

Het aanbod op het menu is vrij standaard, maar kwalitatief dus erg goed voor een bezorgdienst. Ook de sashimi is erg vers en de porties zijn groot genoeg (prijs/kwaliteit prima in verhouding).

Het interieur kan ik niet beoordelen, omdat ik nog nimmer bij Sugoi Sushi heb gegeten. Ik heb enkel van de bezorgservice gebruik gemaakt.

Voor mij blijft Sugoi Sushi de beste bezorg sushi service van Amsterdam.
Kapitein-Anders .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Over de sushi (uiteraard, dit kan echt bij niet) niets te klagen. Wel maar een 8 in verband met de niet schone eetstokjes en het plastic servies wat we verder kregen...

Van te voren werd ons al netjes gemeld dat het wel even ging duren voordat onze bestelling af was.

Tijdens het wachten kwamen er, op zijn zachts gezegd, wat louche figuren binnen. Die overduidelijk voorrang op ons kregen. Deze gasten maakten het voor ons een heel on aangename ervaring.
ArthurVonLegger .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2013
We lopen net naar buiten met een gigantische smile op ons gezicht: super sushi en super betaalbaar en super witte wijn en super betaalbaar!! Maar: de service is warrig -lief, maar chaotisch. Geen wijnglazen. Moeten snel bij een ander worden gehaald. De sushi-koeriers lopen in en uit. De politie patrouilleert opvallend vaak... Het tafeltje is schoon, maar de setting is armetierig en de Willemsstraat is echt een ouderwetse griebusstraat in de Jordaan. Eigenlijk hadden we het eten een tien willen geven, want de zeewiersalade is zoooo vers en de gember heerlijk intens, en die sushi fantastisch. Maar de stokjes vlees zijn matig. Vandaar. Krankzinnig goed eten in een vage snackbar voor weinig geld. In Tokio doe je er een moord voor...
Renate T.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Decor kan ik niet over oordelen, ik heb alleen hier altijd Sushi besteld. Dit is mijn favoriete sushi tent in Amsterdam! De sushi smaakt altijd supervers, nooit te warm/te koud, en kwaliteit van de zalm is nog nergens geevenaard bij een bezorgtent. Bovendien is de bezorger altijd supersnel. Prima sushibezorgtentje!
Aldeau .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Een en ander dient wel te worden bezien in het kader van prijs/kwaliteit, maar met die bril op de giechel kan geen andere conclusie worden getrokken dan toptent. We hebben het weliswaar over een suhisnackbar, eigenlijk een afhaal/bestelgelegenheid, maar welk een plek om een waar smikkelfestijn te ontketenen. Geen verfijnde nipponese eetbeleving, maar gewoon een lekkere, eerlijke hap. Ook de wijn was prima, een Domaine Millet Colombard-Ugni Blanc 2011 voor een wel zeer redelijk bedrag. Gewoon een keer doen, en wel in de snackbar eten hoor.
SHP .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Ik heb hier 2x afgehaald, omdat het toch om de hoek ligt. Dat kon al binnen een kwartier. De sushi was héérlijk, soja saus, stokjes, wasabi en gember zat er natuurlijk ook bij, en de prijs was prima. Sushi bestel ik vanaf nu altijd hier! Kortom: toptent :)
Nicomia .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2013
Ik ben hier niet geweest, maar ik heb hier sushi besteld. Ik vond de kwaliteit helemaal niet goed. Er zat ook weinig smaak aan. Misschien als je de sushi daar eet dat het beter is dan wanneer je het besteld. Er zat voornamelijk te veel rijst bij de vis. Het zou een goeie combinatie van rijst en vis moeten zijn, maar dat is eigenlijk zo overal in nederland.