Sugo - Westblaak

Westblaak 87 3012 KG Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • CARPACCIO VAN OSSENHAAS - Met kappertjes, Parmezaanse kaas en truffel mayonaise.
      CARPACCIO VAN TOMAAT (V) - Met buffel mozzarella, basilicum en een balsamico dressing
      -----
    • TIRAMISU - Onze huisgemaakte Italiaanse tiramisu
      PANNA COTTA - Huisgemaakt romig nagerecht uit Noord-Italië
      KOFFIE MET ONZE ‘HOLY CANNOLI’

Over het restaurant Sugo - Westblaak

Pizza al taglio is het favoriete street food van Rome. Kleurrijke, ambachtelijke pizza voor ieder moment van de dag. Combineer en deel verschillende stukken met familie en vrienden. We maken onze pizza helemaal met de hand. Voor het deeg gebruiken we uitsluitend meel, water, zout en een beetje gist. Het rijst na het kneden tot wel 72 uur. Zo wordt onze pizza lekker licht en luchtig. Met pizza al taglio kun je eindeloos variëren. Je kunt bij Sugo iedere dag kiezen uit 20 heerlijke smaken pizza, waarvan veel vegetarisch. Laat je steeds weer verrassen door nieuwe combinaties!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Sugo - Westblaak

Metro Churchillplein of Eendrachtsplein
  • : Garage Westblaak / Garage Lijnbaan

7 dagen per week van 10:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Sugo - Westblaak

Toon C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Super lekkere pizzas. Voor groepen zijn de planken met van alle soorten pizza zeker een aanrader.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Erg lekkere pizza en heel veel keus. Heel fijn dat je pizza punten kunt bestellen waardoor kevers hollende smaken kunt nemen. Je kunt ook altijd nog terug om nog een punt te bestellen. Inrichting is eenvoudig maar niet ongezellig. Personeel is erg vriendelijk net als de prijzen van de pizza stukken.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Leuk concept.zeker voor herhaling vatbaar!
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Veel keuze aan pizza's. Leuke
bediening.
Yvette K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Personeel was maar met twee man sterk en heeft onwijs geknald om iedereen het naar hun wens te kunnen maken, respect voor de meiden! Eten was heerlijk en zou zo terug komen alleen al voor de frappucino die een heerlijke koffiesmaak heeft aanrader dus!
Lianda G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk eten! Dat is toch wel het belangrijkste. Je service is goed alleen je moet er wel rekening mee houden dat je alles aan de bar moet bestellen en niet aan de tafel bediend wordt. Dat was voor ons persoonlijk even wennen.
Miriam J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijke pizza, veel variatie, ook voor de vegetarische/veganistische/ kieskeurige eter. Ongedwongen sfeer.
Carlette W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zeer slechte bediening! Werd gezegd, niet eens gevraagd, of we alles opzij wilden schuiven op de tafel. Het eten werd nog net niet neergegooid.
Hallo Carlette,

Wat vervelend dat je onze service zo slecht hebt ervaren. Toch dank je voor je feedback, we hebben het gedeeld met het team wat er die dag stond.
Wij zijn ook wel benieuwd naar je feedback op onze gerechten en de inrichting (die een laag cijfer van je krijgen) zou je jouw feedback willen mailen naar info@sugo.nl?
Dank je!
Sharon R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Lekker eten maar lange wachttijden.
Belinda G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
De moeite waard om naar toe te gaan na een dagje winkelen of zo.
Naomi B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wat een heerlijke pizzabodem! Echt anders, lekker licht, en gevuld met echte verse groenten ! Het verschil proef je gelijk. Ook gezellig zo samen te eten van een plank en verschillende smaken te kunnen proeven. Wij komen terug!
Twan W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten en wat een onwijs lekkere pizza’s. We hadden een selectie van de beste 6. Top !!! Huisgemaakte Cannoli was sublieme afsluiter van een leuke avond. Het was wel halverwege ons diner zo druk dat de medewerkers onvoldoende tijd hadden voor de tafels. Dit was jammer en had voorkomen kunnen worden.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Veel personeel aanwezig, echter weinig personeel in bediening waardoor een en ander wat ongeorganiseerd over kwam. Eten was goed van smaak. In het menu van de AH actie zaten drie stukken pizza, na twee stukken hadden wij echter genoeg. Het derde stuk kregen wij mee naar huis, zodat we dit thuis nog konden afbakken. Top geregeld!
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Ze verkopen uitsluitend stukken pizza. Zo kun je meerdere smaken proberen. En kunnen grote eters een stukje méér bestellen, en kleine eters stukje mìnder.
Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Geen woorden nodig; heerlijk gegeten, goeie service en een fantastische avond gehad! Bedankt!
Rudolf M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Bij de carpacio van het ah menu had het web van mayonaise de winnende hand, de flinter dunnen kaas vlokken werden over het gerecht en de tafel geblazen en hadden zo een andere functie. De pizza parten vielen klein uit maar na de behandeling in de zwart geblakerde oven waren ze ook nog niet warm ondanks een lange tijd.
Na het eten bleef er zeker nog een slice over voor de eenden van onbelegde pizza deeg. Te weinig te duur en gewoon niet klaar.
Marloes W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Het eten was erg lekker en de porties waren ook erg goed in verhouding. Het was een beetje onduidelijk dat als je had gereserveerd je werd bediend, en anders niet. Daar zitten nog wel wat verbeterpunten. Verder een hele gezellige avond gehad. Bediening was vriendelijk en het restaurant netjes.
Christiana G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Personeel was vriendelijk en soepel.
Eten was goed wel hele grote porties.
Prima ook om alleen wat te eten!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Mogelijk was de bediening wat onervaren. Er kan meer omzet gecreëerd worden als goed gekeken wordt dat de glazen leeg zijn, of als geroepen wordt of gewenkt wordt. De salades waren 'even' vergeten, een biertje was vergeten, dat soort dingetjes.
Lizzy D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Leuke zaak, aardige dames en lekker eten! Ideaal in combinatie met een avondje naar de bios bij cinerama!