Sugo - Westblaak

Westblaak 87 3012 KG Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • CARPACCIO VAN OSSENHAAS - Met kappertjes, Parmezaanse kaas en truffel mayonaise.
      CARPACCIO VAN TOMAAT (V) - Met buffel mozzarella, basilicum en een balsamico dressing
      -----
    • TIRAMISU - Onze huisgemaakte Italiaanse tiramisu
      PANNA COTTA - Huisgemaakt romig nagerecht uit Noord-Italië
      KOFFIE MET ONZE ‘HOLY CANNOLI’

Over het restaurant Sugo - Westblaak

Pizza al taglio is het favoriete street food van Rome. Kleurrijke, ambachtelijke pizza voor ieder moment van de dag. Combineer en deel verschillende stukken met familie en vrienden. We maken onze pizza helemaal met de hand. Voor het deeg gebruiken we uitsluitend meel, water, zout en een beetje gist. Het rijst na het kneden tot wel 72 uur. Zo wordt onze pizza lekker licht en luchtig. Met pizza al taglio kun je eindeloos variëren. Je kunt bij Sugo iedere dag kiezen uit 20 heerlijke smaken pizza, waarvan veel vegetarisch. Laat je steeds weer verrassen door nieuwe combinaties!

Halve fles mineraalwater

Ankie R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Goed eten eten, het personeel legt alles duidelijk uit! Met de actie keuze uit 2 voorgerechten, daarna keuze uit 3 kleine pizza’s die op een speciale manier bereid worden. Dessert keuze uit 2 of koffie met lekkernij. Kortom super concept goede prijs kwaliteit verhouding en geweldige service! Hands down! PS: word ook goed rekening gehouden met vegetariërs
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk eten, veel bio. Aardige bediening.
Fried M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten en ook op ons gemak na een dagje Rotterdam.
Patricia P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Service was top! Eten was lekker. De inrichting ietwat ongezellig. Al met al een erg leuke avond daar gehad.
Askalu O.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Super lekker gegeten en gedronken. In een woord geweldig. Heerlijke apperol spritz. Lieve mensen. Niet duur. Lekkere pizza.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Bij Sugo worden lekkere pizza's geserveerd! Leuk om verschillende smaken te kunnen combineren. Met een groep vrienden gezellig gegeten. Prima concept.
Romana V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Boven verwachting gegeten. Carpaccio was lekker, pizza geitenkaas een aanrader. Vond de kip pesto heel pittig, maar lekker als je daar van houdt!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Leuk concept, ipv een hele pizza stukjes pizza. Met elkaar kies je een plank net verschillende soorten uit. Veel gezelliger dan ieder je eigen pizza en gevarieerder ook. Je proeft de goede ingrediënten. Alles klopte hier! Heerlijk gegeten!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Eten was lekker, alleen de bestel wijze heeft niet mijn voorkeur. Aan de kassa bestellen en plaatsnemen) Personeel was vriendelijk ik moest alleen wel zelf beneden bestek gaan halen. Wat ik een min punt vond.
Ellien V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Leuke modern ingerichte gelegenheid.
Je kan zelf precies bepalen hoeveel je eet en tegelijk verschillende pizza's uitproberen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker en gezellig gegeten. Leuk al die variaties op pizza. Verrassend was wel dat zonder vooraankondiging werd gemeld dat de vorm 'pizza stukjes op een plank' het concept was omdat we met 6 personen (groep) waren. Het ging om de manier waarop, want het concept was prima, verrassend en lekker!
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Goede kwaliteit voor een scherpe prijs.
L. V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We hebben echt heerlijk genoten. Daarnaast was de bediening heel vriendelijk en legde alles goed uit! We komen zeker terug.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Wel aardig geholpen, maar duurde lang.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker gegeten. Leuk concept, doordat je meerdere kleine pizza's eet. Veel variatie en alles wat wij gegeten hebben was erg lekker.
Felix M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Lekkere pizza gegeten voor een aantrekkelijke prijs. Ze waren bij een bestelling de wijn gekregen, maar kregen daarvoor een extra stempel op de spaarkaart
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuk concept om je vingers bij af te likken! Verwacht geen restaurant waar je uitgebreid gaat dineren. Goed betaalbaar en origineel. Even ‘anders’ pizza eten!
Kyla V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
De pizzapuntjes waren enorm lekker en de bediening was top. Een absolute aanrader!