Sugo - Westblaak

Westblaak 87 3012 KG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Sugo - Westblaak

Klaar om je wereld op zijn kop te laten zetten? Bij Sugo Westblaak serveren ze rechthoekige pizza en dat heet pizza al taglio en dat is anders dan ronde pizza. Als je bekomen bent van de schrik is het tijd om te proeven; van heerlijke verse ingrediënten en een perfecte bodem - geleerd van de Italiaanse meesterbakker Santocono.

Halve fles mineraalwater

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Sugo - Westblaak

Erik B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
In het centrum van Rotterdam is dit fijne restaurant. Je besteld aan de counter je pizza’s en die worden vlot opgediend. Ik had de pizzapunt met huisgemaakte pesto encherrytomaten en een met tomatensaus/ mozzarella .
Yasmina H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lekkere pizza stukken, fijne drankjes en toetjes.
Er ging iets mis, maar dat werd netjes opgevangen en recht gezet.
Heel goed gedaan!
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Als je lekker en snel willen eten dan ben je op het juist adres. Aardig personeel en hoog kwaiteit gerechten. Hadden ook een lekkere huiswijn trouwens.
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk gegeten, vrolijke bediening. De pizza's stonden lekker snel op tafel waardoor we ruim op tijd waren voor onze volgende IFFR film. Keuze vegetarische gerechten ook prima!
Stef V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Prima eten in een leuk ingerichte omgeving. Beetje jammer dat je voor elke ronde nieuwe pizza’s met de trap naar beneden moet om te gaan bestellen. Wel lekker gegeten!
Miranda G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijke pizza, luchtige bodem en verse ingrediënten. Pizza kan dus ook gewoon een gezonde maaltijd zijn!
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Hele vriendelijke en vlotte bediening. Heel gastvrij en heerlijk gegeten met mooie keuze aan pizza. Een aanrader.
pietje58 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Op 23 november 2017 hebben we hier met 5 personen gegeten.
Je hebt hier zoveel keus uit verschillende pizza , dat je bijna geen keus kunt maken.
We hebben hier diversen stukken pizza's genomen op plakje van 5 stuks, zodat iedereen de verschillende smaken kan proeven , dit is van hartig tot zout kun je hier bestellen. Niet de bekende pizza waar ze wel eens reclame voor maken, Dit kun je hier niet bij vergelijken. Als toetje hebben we Cannoli genomen.
We hebben hier gelucht voor een totaalprijs van 13 euro per persoon.

Wij hebben hier gezeten van 12.00 tot 13.30 het was toen niet overdreven druk. Als je de stad in gaat ligt deze zaak zeer gunstig om eens te gaan lunchen. Dit is wel een aanrader. Wij hebben tijdens onze lunch. 2 a 3 rondes gedaan om zo'n plankje pizza te proeven met verschillende smaken.

De volgende keer gaan we weer hierheen.
Barbara G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heel erg leuk, modern en gezellig restaurant waar je vriendelijk wordt ontvangen en het concept duidelijk wordt uitgelegd. De (stukken) pizza's zijn overheerlijk en supervers; je krijgt het idee dat pizza eten op deze manier heel gezond is :-).
Guus R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eenvoudige pizzeria voor jonge mensen
wim V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
heerlijk gegeten, supervriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar! u vroeg om een korte feedback, bij dezen. blijkbaar nog te kort,
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Hele relaxte sfeer en leuk concept. De pizza’s zijn vers, bereid met goede ingrediënten en erg smaakvol.
De service is super. Met m’n koemelk allergie kon ik zo terecht. Uiteten gaan is altijd lastig, maar hier hebben ze zelfs even onderzoek gedaan naar welke melkbestanden de feta bevat. Hartstikke bedankt! :)
hannekelafeber .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten voor een betaalbare prijs. Leuk om stukken pizza te kunnen uitkiezen en die met elkaar te delen. Aanrader.
Jonah S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het is een prachtige plek! heel netjes en schoon! exht awesome ingericht! en lekkere pizza's! Super!
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Vierkante pizza is verrassend, net als de plank met allerlei verschillende pizza soorten. Personeel had een keertje extra mogen vragen of we nog wat hadden willen drinken. Was overigens niet hinderlijk.
Fenna D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk eten! Vooral de huisgemaakte tiramisu is verrukkelijk! Lekker ontspannen sfeer.
femke-vb .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijke pizza's voor een klein prijsje!
We werden gastvrij ontvangen en hebben maar even op het eten moeten wachten.
Leuke sfeer!
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het waren lekkere pizza's en salade super vers
Maxime V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Prima plek om even wat te eten of te drinken. Lekkere pizza's, door de kleine stukken kan je meerdere smaken proberen en delen met je tafelgenoten. Ook lekkere desserts. Beperkte drankkaart. Prima koffie.
Ook afhaal en bezorging mogelijk.
Hadid H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijke pizza's!! We komen zeker nog terug !!