Sugo - Westblaak

Westblaak 87 3012 KG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Sugo - Westblaak

Klaar om je wereld op zijn kop te laten zetten? Bij Sugo Westblaak serveren ze rechthoekige pizza en dat heet pizza al taglio en dat is anders dan ronde pizza. Als je bekomen bent van de schrik is het tijd om te proeven; van heerlijke verse ingrediënten en een perfecte bodem - geleerd van de Italiaanse meesterbakker Santocono.

Halve fles mineraalwater

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Sugo - Westblaak

Barbara G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heel erg leuk, modern en gezellig restaurant waar je vriendelijk wordt ontvangen en het concept duidelijk wordt uitgelegd. De (stukken) pizza's zijn overheerlijk en supervers; je krijgt het idee dat pizza eten op deze manier heel gezond is :-).
Guus R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eenvoudige pizzeria voor jonge mensen
wim V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
heerlijk gegeten, supervriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar! u vroeg om een korte feedback, bij dezen. blijkbaar nog te kort,
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Hele relaxte sfeer en leuk concept. De pizza’s zijn vers, bereid met goede ingrediënten en erg smaakvol.
De service is super. Met m’n koemelk allergie kon ik zo terecht. Uiteten gaan is altijd lastig, maar hier hebben ze zelfs even onderzoek gedaan naar welke melkbestanden de feta bevat. Hartstikke bedankt! :)
hannekelafeber .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten voor een betaalbare prijs. Leuk om stukken pizza te kunnen uitkiezen en die met elkaar te delen. Aanrader.
Jonah S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het is een prachtige plek! heel netjes en schoon! exht awesome ingericht! en lekkere pizza's! Super!
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Vierkante pizza is verrassend, net als de plank met allerlei verschillende pizza soorten. Personeel had een keertje extra mogen vragen of we nog wat hadden willen drinken. Was overigens niet hinderlijk.
Fenna D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk eten! Vooral de huisgemaakte tiramisu is verrukkelijk! Lekker ontspannen sfeer.
femke-vb .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijke pizza's voor een klein prijsje!
We werden gastvrij ontvangen en hebben maar even op het eten moeten wachten.
Leuke sfeer!
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het waren lekkere pizza's en salade super vers
Maxime V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Prima plek om even wat te eten of te drinken. Lekkere pizza's, door de kleine stukken kan je meerdere smaken proberen en delen met je tafelgenoten. Ook lekkere desserts. Beperkte drankkaart. Prima koffie.
Ook afhaal en bezorging mogelijk.
Hadid H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijke pizza's!! We komen zeker nog terug !!
Katia M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zo heerlijk gegeten. Pizza met mascarpone, gekarameliseerde ui was zo heerlijk.

Maar vriendelijkheid van personeel viel enorm op. Top personeel. Maak je niet vaak meer mee.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Was voor ons de eerste keer en heel goed bevallen! Wat een heerlijke pizza's hier komen wij zeker terug !
Leanne R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Helaas kan ik geen feedback geven betreft het eten. Ik had gereserveerd, maar helaas was hier geen rekening mee gehouden. Ik ben hoogzwanger en wilde niet op een kruk zitten of aan een bar zitten en had dit bij de notities van de reservering gezet. Optie was om te wachten totdat er plek was. Dit wilden we liever niet. Personeel was uiterst vriendelijk en konden terecht bij de andere locatie van SUGO na een telefoontje. Maar hebben dit helaas niet gedaan en zijn elders gaan eten. Jammer dus dat de reservering niet goed is gegaan.
leomots M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heel aardig concept: je kiest een stuk pizza, dat wordt in 4 repen geknipt en in de oven gezet.
Veel verschillende "toppings ", eindeloos variëren.
Erg lekkere krokante bodem, mooie toppings.
Goeie wijn, gewoon een liter kraanwater.
Buitengewoon vriendelijke en snelle bediening.
Lijkt me ook voor een lunch prima.
Je kan zelf bepalen hoeveel je neemt.
Ayse A.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
De pizza's smaken erg goed, allemaal vers en divers. Het personeel is zeer netjes en spontaan. Een zekere aanrader voor de snelle trek, maar ook om even plaats te nemen.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Erg lekker biologisch eten, heerlijke pizza's met luchtige bodem, prima bediening en uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Echt een aanrader!
Gastronomoloog .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Per toeval deze zaak tegen gekomen en erg lekker gegeten. Goede portionering waardoor je meerdere smaken kan proeven. De pizza met truffel roomsaus en champignons is een absolute aanrader! Vers gemaakt en overheerlijk. De inrichting si straks schoon en netjes, kortom een aanrader! De persoon achter de balie die me hielp attendeerde me erop dat er nog een vestiging was dichter bij huis, erg fijn om zo een leuke tent in de buurt te hebben.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Aardige mensen, lekkere pizza. Goed geschikt voor een snelle hap!