Sugo - Westblaak

Westblaak 87 3012 KG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Sugo - Westblaak

Pizza al taglio is het favoriete street food van Rome. Kleurrijke, ambachtelijke pizza voor ieder moment van de dag. Combineer en deel verschillende stukken met familie en vrienden. We maken onze pizza helemaal met de hand. Voor het deeg gebruiken we uitsluitend meel, water, zout en een beetje gist. Het rijst na het kneden tot wel 72 uur. Zo wordt onze pizza lekker licht en luchtig. Met pizza al taglio kun je eindeloos variëren. Je kunt bij Sugo iedere dag kiezen uit 20 heerlijke smaken pizza, waarvan veel vegetarisch. Laat je steeds weer verrassen door nieuwe combinaties!

Meer informatie over restaurant Sugo - Westblaak

Zondag t/m donderdag: 10:30 - 22:00
Vrijdag en zaterdag: 10:30 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sugo - Westblaak

Wim K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Goede kwaliteit voor een scherpe prijs.
L. V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We hebben echt heerlijk genoten. Daarnaast was de bediening heel vriendelijk en legde alles goed uit! We komen zeker terug.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Wel aardig geholpen, maar duurde lang.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker gegeten. Leuk concept, doordat je meerdere kleine pizza's eet. Veel variatie en alles wat wij gegeten hebben was erg lekker.
Felix M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Lekkere pizza gegeten voor een aantrekkelijke prijs. Ze waren bij een bestelling de wijn gekregen, maar kregen daarvoor een extra stempel op de spaarkaart
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuk concept om je vingers bij af te likken! Verwacht geen restaurant waar je uitgebreid gaat dineren. Goed betaalbaar en origineel. Even ‘anders’ pizza eten!
Kyla V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
De pizzapuntjes waren enorm lekker en de bediening was top. Een absolute aanrader!
Adamo R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Hele vriendelijke bediening. Pizza’s had ik eerlijk gezegd meer van verwacht.
Ernst S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Goeie gelegenheid om weer eens op een andere manier pizza's te eten. Het enige jammere vonden wij dat we min of meer plaats moesten maken voor een grote groep, die vervolgens behoorlijk veel herrie maakten. Dat werd niet zo tactisch gecommuniceerd. Als je weet dat je een grote groep gaat ontvangen, bereid je daar dan wel goed op voor. Of doe je best om de mensen die aan de tafels zitten die je nodig hebt in ieder geval op hun gemak te stellen.
GLT .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Af en toe was er teveel werk voor maar 2 mensen in de bediening, dus moest je wat langer wachten. Erg veel keuze uit pizza-slices, veel vegetarisch, een aantal veganistisch en een aantal met vlees/vis/kip. Zo stel je makkelijk een gevarieerd menu samen. Originele en smakelijke toppings. Heerlijke nagerechten. Met 2 personen, ieder 2 slices, een nagerecht en drinken 40 euro, prima prijs.
Dini D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
industrieel, wel goed voor dit concept maar niet echt gezellig om lang te tafelen.
Geert A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Veel keuze. Goede smaak. Vriendelijk personeel. Je moet het niet erg vinden om 'van tafel' te gaan om is je verse pizzadelen uit de vitrines te kiezen. Wij vonden dat wel leuk!
Pascale D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijke pizza's voor een eerlijke prijs, goede service, vriendelijk personeel en leuke sfeer
Marjolijn B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Erg goede pizza en nog betere desserts! Zeer goede kwaliteit voor wat je betaalt. Ga hier zeker nog een keer heen!
Ivy Y.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
heeerlijk gegeten! kom gauw terug, en heerlijk die 50%!! <3 it!
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijke pizzapunten, veel keuze (ook vega en vegan), snel uitgeserveerd. Leuke ambiance, wel wat gehorig. Beetje aan de prijzige kant maar het zeker waard.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Zondag wezen eten met mijn familie, was een groot succes. Het is de lekkerste pizza van Rotterdam!
Lekker ongedwongen, je kunt de tijd nemen of even snel, als je bijvoorbeeld naar de film wilt.
Gaan zeker nog eens langs!
Gijsje70 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Veel verschillende soorten pizza die zeer goed van smaak zijn. Personeel is top en de koffie was ook heerlijk. Voor herhaling vatbaar. Wil je lekkere smaakvolle pizza eten ga dan naar Sugo.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
In het centrum van Rotterdam is dit fijne restaurant. Je besteld aan de counter je pizza’s en die worden vlot opgediend. Ik had de pizzapunt met huisgemaakte pesto encherrytomaten en een met tomatensaus/ mozzarella .
Yasmina H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lekkere pizza stukken, fijne drankjes en toetjes.
Er ging iets mis, maar dat werd netjes opgevangen en recht gezet.
Heel goed gedaan!