Sugo Amsterdam

Ferdinand Bolstraat 107 1072 LE Amsterdam Nederland Kaart
31-203638737

Over het restaurant Sugo Amsterdam

Pizza Al Taglio komt naar Nederland

Sugo brengt de pizza al taglio naar Nederland. Pizza al taglio is de moderne variant van de pizza, uit Rome. Men eet hem op ieder moment van de dag, maar het is en blijft pizza! Nu als overheerlijke snelle lunch of tussendoortje, maar ook als avondmaaltijd. Je kunt hem bij Sugo proeven. Wie weet is dit het begin van een mooie en vooral trend! Wees de eerste en kom langs bij Sugo.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Sugo Amsterdam

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Sugo Amsterdam

Rene B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Lekker gegeten. Dessert ook heerlijk. En zeker niet duur!
Mats V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekkere pizzas, ongedwongen sfeer, aardige medewerkers. Leuk voor een snel avondje uit.
Rabbi M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heel gezellige plek met veel keuze uit verschillende soorten pizza's die je niet snel tegenkomt en die ook nog eens erg lekker zijn. Je zou ze ook bijna allemaal willen proberen, dus vandaar dat ik hier weer snel terugkom! Een hele goede plek waar je vooral in de middag een stevige bite kan halen, maar kan ook makkelijk in de avond als je geen grote hap wilt. Tenslotte zijn de prijzen verbazingwekkend laag voor wat je krijgt en was de rekening heel laag gebleken. Een echte aanrader!
Sascha R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijke pizza, veel keus en leuk dat je kunt variëren.
Zeker een aanrader !
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Wij hadden gereserveerd met de 20% korting promotie. De korting werd niet aangeslagen. Nadat we betaald hadden aan de counter, merkten we dit op. Men kwam het kortingsbedrag later terugbetalen aan tafel, maar het bedrag was niet 20% van de totale rekening. Omdat het om een gering bedrag ging, hebben we het maar zo gelaten en hebben verder gegeten. De pizza's waren redelijk en werden lauwwarm geserveerd.
Greg S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
EXCELLENT!
Jason W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Prima hap! snel en lekker.....
Oh ja, vriendelijke service
Wesley B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk eten, leuke locatie en goede prijzen!
Martijn Z.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prima tent, maar is niet echt uit eten. Bestellen aan bar, en vervolgens worden de pizza punten naar je toegebracht.
ProeverHH .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Super lekkere pizza's. Ze hebben een ander formaat (ze zijn kleiner) daardoor kun je verschillende pizzas proberen. De zalm pizza was verrukkelijk net als de pizza met kip een bbq saus. Je proeft dat er verse ingrediënten zijn gebruikt en dat er veel liefde in zit. Ik kom hier erg graag terug.
hansvandewaard .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Op een super leuke plek vlakbij de ingang van metrostation de pijp zit Sugo. Bij binnenkomst viel me gelijk op hoe schoon en netjes de zaak is. Het personeel legde me het concept uit en ik ging voor de kip met bbq saus pizza. Gewaagd maar erg lekker! Een verse krokante bodem en goede niet al te grote porties tegen een zeer goede prijs. Hierdoor had ik het gevoel dat ik zelf kon bepalen hoeveel ik wilde. Al met al een zeer positieve ervaring! Dank sugo en tot snel!
iroosje .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Zakelijk geluncht met een klant. Keurig gepresenteerde pizza's met als uitschieter de salami pizza. De bodem lekker krokant en vers. Verder zeer schoon en netjes, altijd een fijn idee! Personeel erg aardig en de sfeer is als relaxed te omschrijven.
Berend E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Leuke plek voor een snelle hap. Door de hoge cijfers die er gegeven waren hadden wij echter een verkeerd beeld en hadden hier een tafel gereserveerd om te gaan eten. Dit is echter meer fastfood idee dan echt een pizzarestaurant. Pizza was niet verkeerd, maar de bodem was naar mijn mening veel te dik en krijgt dan ook net een voldoende. Bij lange na niet de beste pizzaplek in Amsterdam
annanas1 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Perfecte plek met wat oudere kinderen een hapje te eten. (wij waren met kinderen van 9-13 - perfecte doelgroep!) Je kunt delen, je kunt precies bepalen hoeveel je zelf wilt eten, je kunt zelf aanwijzen wat je wilt. Aardig personeel, leuke sfeer. Beetje krap allemaal om te gaan zitten, er is niet veel plek, maar met een reservering vooraf lukte het allemaal prima. Als je met zijn tweeën romantisch wil doen ga je beter elders heen, wil je met een paar vrienden of zoals gezegd kinderen een hapje eten, perfecte plek. Let op: vanwegen trappen niet geschikt voor kleine kinderen of mensen moeilijk ter been!
Wanda K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Zelf hou Ik erg veel van pizza maar met een simpele Margherita neem ik geen genoegen. Ik wil graag allerlei soorten pizza proberen en kijken of er wat lekkere smaken tussen zitten. Zo besloot ik naar Sugo in Amsterdam te gaan met mijn gezin. Eenmaal aangekomen zag ik dat alles heel modern maar toch knus was ingericht. De ober vertelde ons dat alle pizza’s zelf gemaakt zijn, dit vond ik erg fijn om te horen en ik was benieuwd naar alle smaken. Ik besloot voor een pizza te gaan die bestond uit: Gekarameliseerde ui, mascarpone, walnoot, olijf, tomaat, en mozzarella. De kinderen kozen voor een simpele Margherita. Het personeel was erg snel en vriendelijk we hoefden niet lang te wachten op ons eten. En dat alles ook nog eens zelf gemaakt is maakt het alleen maar beter. Ik raad dit restaurant aan iedereen aan.
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ik ben samen met de familie naar Sugo Pizza geweest, zelf ben ik er nog nooit geweest maar mijn dochter vertelde mij dat het eten er erg lekker en bovendien erg gezond is. Ik besloot met mijn familie naar Sugo te gaan er waren veel soorten pizza zo had je een Margherita, Ricoto, Salami en nog veel meer. Ik besloot voor een pizza Salami met tomaat-basilicumsaus en mozzarella te gaan. Mijn dochter houdt niet zo van vlees dus die besloot voor een pizza Pompoencrème te gaan. De rest nam een heerlijke pizza margherita te gaan. Het personeel was erg vriendelijk en de pizza’s waren snel klaar. De bodems waren erg lekker en de je kon proeven dat de pizza’s zelf gemaakt zijn. De sfeer van het restaurant is ook erg goed. Ik kom hier zeker weer terug.
josephinem2 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Echt italiaans, supervers en met liefde klaargemaakt.
Hier wordt je echt in de watten gelegd. Tevens ontzettend aardige bediening.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Leuk concept. Voorgebakken pizza's waarvan je een klein stuk kunt kopen waardoor het makkelijk is de (vaak bijzonder) varianten te proberen. Alles wat wij probeerden smaakte erg goed, maar haalt het niet bij een klassieke Italiaanse pizza die net uit de oven komt. Geschikt voor een snelle hap, niet voor een avondje uit.
Reena J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Mooie zaak, een goed concept en heel veel keuze!! Je kan verschillende smaken pizza's bestellen, wat echt fijn is, als je bijvoorbeeld zin hebt in meerdere smaken. Ons werd aangeraden 2 a 3 stukjes per persoon te nemen, dan zou je wel vol zitten. We namen er in totaal 4 (met z'n tweetjes) en dat was inderdaad precies goed. De keuze is enorm en de een lijkt nog lekkerder dan de ander. De pizza's worden in 4 stukjes gesneden, zodat je het makkelijk kan eten en met elkaar kan delen. Zo kan je alles proeven. De favoriet van de avond was de pikante kip en die met champignons en gekarameliseerde uien op een goede tweede plek. Het personeel is aardig en legt, ondanks de drukte, goed uit hoe het concept werkt.

Goede plek om een heerlijke pizza te eten, als lunch of avondeten!
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Dat de pizzastukken van Sugo geweldig zijn had ik al in Rotterdam geproefd. Mazzel voor Amsterdam dat je die nu ook op de Ferdinand Bolstraat kan eten. Lichte, knapperige bodem en veel keuze uit combi's met top ingrediënten. Voor de snelle trek volstaat één stuk, meerdere stukken maken samen een goede maaltijd. Ga dat proeven!