Sugo Amsterdam

Ferdinand Bolstraat 107 1072 LE Amsterdam Nederland Kaart
31-203638737

Over het restaurant Sugo Amsterdam

Pizza Al Taglio komt naar Nederland

Sugo brengt de pizza al taglio naar Nederland. Pizza al taglio is de moderne variant van de pizza, uit Rome. Men eet hem op ieder moment van de dag, maar het is en blijft pizza! Nu als overheerlijke snelle lunch of tussendoortje, maar ook als avondmaaltijd. Je kunt hem bij Sugo proeven. Wie weet is dit het begin van een mooie en vooral trend! Wees de eerste en kom langs bij Sugo.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Sugo Amsterdam

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 22:00

ProeverHH .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Super lekkere pizza's. Ze hebben een ander formaat (ze zijn kleiner) daardoor kun je verschillende pizzas proberen. De zalm pizza was verrukkelijk net als de pizza met kip een bbq saus. Je proeft dat er verse ingrediënten zijn gebruikt en dat er veel liefde in zit. Ik kom hier erg graag terug.
hansvandewaard .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Op een super leuke plek vlakbij de ingang van metrostation de pijp zit Sugo. Bij binnenkomst viel me gelijk op hoe schoon en netjes de zaak is. Het personeel legde me het concept uit en ik ging voor de kip met bbq saus pizza. Gewaagd maar erg lekker! Een verse krokante bodem en goede niet al te grote porties tegen een zeer goede prijs. Hierdoor had ik het gevoel dat ik zelf kon bepalen hoeveel ik wilde. Al met al een zeer positieve ervaring! Dank sugo en tot snel!
iroosje .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Zakelijk geluncht met een klant. Keurig gepresenteerde pizza's met als uitschieter de salami pizza. De bodem lekker krokant en vers. Verder zeer schoon en netjes, altijd een fijn idee! Personeel erg aardig en de sfeer is als relaxed te omschrijven.
Berend E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Leuke plek voor een snelle hap. Door de hoge cijfers die er gegeven waren hadden wij echter een verkeerd beeld en hadden hier een tafel gereserveerd om te gaan eten. Dit is echter meer fastfood idee dan echt een pizzarestaurant. Pizza was niet verkeerd, maar de bodem was naar mijn mening veel te dik en krijgt dan ook net een voldoende. Bij lange na niet de beste pizzaplek in Amsterdam
annanas1 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Perfecte plek met wat oudere kinderen een hapje te eten. (wij waren met kinderen van 9-13 - perfecte doelgroep!) Je kunt delen, je kunt precies bepalen hoeveel je zelf wilt eten, je kunt zelf aanwijzen wat je wilt. Aardig personeel, leuke sfeer. Beetje krap allemaal om te gaan zitten, er is niet veel plek, maar met een reservering vooraf lukte het allemaal prima. Als je met zijn tweeën romantisch wil doen ga je beter elders heen, wil je met een paar vrienden of zoals gezegd kinderen een hapje eten, perfecte plek. Let op: vanwegen trappen niet geschikt voor kleine kinderen of mensen moeilijk ter been!
Wanda K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Zelf hou Ik erg veel van pizza maar met een simpele Margherita neem ik geen genoegen. Ik wil graag allerlei soorten pizza proberen en kijken of er wat lekkere smaken tussen zitten. Zo besloot ik naar Sugo in Amsterdam te gaan met mijn gezin. Eenmaal aangekomen zag ik dat alles heel modern maar toch knus was ingericht. De ober vertelde ons dat alle pizza’s zelf gemaakt zijn, dit vond ik erg fijn om te horen en ik was benieuwd naar alle smaken. Ik besloot voor een pizza te gaan die bestond uit: Gekarameliseerde ui, mascarpone, walnoot, olijf, tomaat, en mozzarella. De kinderen kozen voor een simpele Margherita. Het personeel was erg snel en vriendelijk we hoefden niet lang te wachten op ons eten. En dat alles ook nog eens zelf gemaakt is maakt het alleen maar beter. Ik raad dit restaurant aan iedereen aan.
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ik ben samen met de familie naar Sugo Pizza geweest, zelf ben ik er nog nooit geweest maar mijn dochter vertelde mij dat het eten er erg lekker en bovendien erg gezond is. Ik besloot met mijn familie naar Sugo te gaan er waren veel soorten pizza zo had je een Margherita, Ricoto, Salami en nog veel meer. Ik besloot voor een pizza Salami met tomaat-basilicumsaus en mozzarella te gaan. Mijn dochter houdt niet zo van vlees dus die besloot voor een pizza Pompoencrème te gaan. De rest nam een heerlijke pizza margherita te gaan. Het personeel was erg vriendelijk en de pizza’s waren snel klaar. De bodems waren erg lekker en de je kon proeven dat de pizza’s zelf gemaakt zijn. De sfeer van het restaurant is ook erg goed. Ik kom hier zeker weer terug.
josephinem2 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Echt italiaans, supervers en met liefde klaargemaakt.
Hier wordt je echt in de watten gelegd. Tevens ontzettend aardige bediening.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Leuk concept. Voorgebakken pizza's waarvan je een klein stuk kunt kopen waardoor het makkelijk is de (vaak bijzonder) varianten te proberen. Alles wat wij probeerden smaakte erg goed, maar haalt het niet bij een klassieke Italiaanse pizza die net uit de oven komt. Geschikt voor een snelle hap, niet voor een avondje uit.
Reena J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Mooie zaak, een goed concept en heel veel keuze!! Je kan verschillende smaken pizza's bestellen, wat echt fijn is, als je bijvoorbeeld zin hebt in meerdere smaken. Ons werd aangeraden 2 a 3 stukjes per persoon te nemen, dan zou je wel vol zitten. We namen er in totaal 4 (met z'n tweetjes) en dat was inderdaad precies goed. De keuze is enorm en de een lijkt nog lekkerder dan de ander. De pizza's worden in 4 stukjes gesneden, zodat je het makkelijk kan eten en met elkaar kan delen. Zo kan je alles proeven. De favoriet van de avond was de pikante kip en die met champignons en gekarameliseerde uien op een goede tweede plek. Het personeel is aardig en legt, ondanks de drukte, goed uit hoe het concept werkt.

Goede plek om een heerlijke pizza te eten, als lunch of avondeten!
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Dat de pizzastukken van Sugo geweldig zijn had ik al in Rotterdam geproefd. Mazzel voor Amsterdam dat je die nu ook op de Ferdinand Bolstraat kan eten. Lichte, knapperige bodem en veel keuze uit combi's met top ingrediënten. Voor de snelle trek volstaat één stuk, meerdere stukken maken samen een goede maaltijd. Ga dat proeven!
dvijverberg .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Plankjes met pizza slices met verschillende soorten ingrediënten belegd. Zo hoef je dus niet 1 soort pizza te nemen, maar kun je verschillende soorten proeven. Inrichting is was sober, maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door de heerlijke pizza en de vriendelijke bediening.
Marcoen V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Heerlijke pizza's met originele en verantwoorde ingrediënten. Sugo onderscheidt zich ten opzichte van andere pizza-zaken dat het kleine pizza's (rechthoeken) maakt, waar je na ca 2 of 3 stukken genoeg hebt als avondeten. Daardoor kun je verschillende smaken variëren, in tegenstelling tot één groot karrenwiel met dezelfde smaak. Het interieur is strak, alhoewel je als je beneden zit en de deur steeds open en dicht gaat, het toch regelmatig koud hebt... Sugo is fijn om even snel verschillende soorten pizza's te eten met ingrediënten die je normaal niet bij de meeste pizzeria's ziet.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Een nieuwe aanwinst in de Amsterdamse Pijp. Ik kwam binnen in een zeer verzorgd restaurant. De pizza was vers goed op smaak en een goede portie. In combinatie met de prijs en uitstekende prijs kwaliteit verhouding. De mozzarella pizza is een aanrader. De dame achter de toonbank is zeer vriendelijk en heeft goed geholpen. Een echte aanrader voor de lunch!
hansvandewaard .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Het restaurant ziet er erg verzorgd uit van binnen en je ziet dat er aandacht is voor details. De pizzas worden mooi gepresenteerd door een glazen vitrine en de jongeman wist mij te vertellen dat het 'kleine' stukjes pizza zijn die als lunch gegeten kunnen worden. Zo gezegd zo gedaan en ik ben gegaan voor de pizza met gerookte zalm en courgette. Het smaakte heerlijk! Verse ingredienten en een bodem die lekker luchtig en krokant is. Samen met een espresso een lekkere lunch gehad. Personeel erg vriendelijk en het restaurant zeer verzorgd en schoon uiterlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
maximeboer .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Ik kan niets anders zeggen dan perfect, een dikke 10 dus! Ik kwam binnen in een splinternieuwe zaak met hele mooie inrichting waar alles nieuw strak en netjes was. De zaak doet italiaans aan met stellages vol italiaanse producten. Te woord gestaan door een vriendelijke meneer die uitlegde dat ze aan de ene kant vegetarische pizzas hadden en aan de lange zijde de pizzas met vlees en vis. Ik ben gegaan voor de Tonijn Pizza met rode uitjes en die werd op een plankje geserveerd en netjes in eetbare stukjes gesneden. De pizza was heerlijk en vers! Wat mij betreft een aanrader. Volgende keer boven zitten en dan langer de tijd nemen met een kopje koffie.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Bij binnenkomst werd ik begroet door iemand die meteen weg liep en pas na vijf minuten kwam een ander uit de wc die kwam bedienen: een vreemde gang van zaken. De pizza's zijn goed, met name het luchtige deeg, maar het beleg is tamelijk doorsnee. Aardig voor een snelle lunch, meer ook niet.
Antti B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Geweldig 'concept' ( altijd zo'n raar woord) maar pizza al taglio ken ik uit Rome en ook altijd het eerste wat ik daar doe. Nu pizza van hetzelfde niveau in Amsterdam. Geweldig aanbod aan pizza's en vriendelijke bediening. Aanrader!
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Wat een fijne plek! Het eerste wat je voelt is een warm welkom door de pizzamakers zelf. Ze hebben duidelijk veel kennis van zaken en een liefde voor goed voedsel (biologische ingrediënten, licht deeg met weinig gist). We hebben met ons team van 5 een stukje van elke soort genomen (11 verschillende soorten) en èlke variant voegde wat nieuws toe aan de ervaring (mijn favorieten waren de zalm-courgette, champignon-truffel en de paprika-aubergine combo's, en de lekker eigenwijze tiramisu). Echt een aanrader, en een plek waar ik snel terug ga komen.
Tycho J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Eerste keer bij Sugo met een groep van vier. Het eerste wat ons opviel was dat wij gelijk vriendelijk en behulpzaam werden geholpen door het personeel. Pizza stukken waren erg lekker en er was genoeg keuze, vooral de korst was erg lekker. Inrichting is ietwat kaal maar toch wel gezellig. Niet te hip maar er is wel over nagedacht. Aanrader: de pizza met truffel en aardappel :)