Sugo Amsterdam

Ferdinand Bolstraat 107 1072 LE Amsterdam Nederland Kaart
31-203638737

Over het restaurant Sugo Amsterdam

Pizza al taglio is het favoriete street food van Rome. Kleurrijke, ambachtelijke pizza voor ieder moment van de dag. Combineer en deel verschillende stukken met familie en vrienden. We maken onze pizza helemaal met de hand. Voor het deeg gebruiken we uitsluitend meel, water, zout en een beetje gist. Het rijst na het kneden tot wel 72 uur. Zo wordt onze pizza lekker licht en luchtig. Met pizza al taglio kun je eindeloos variëren. Je kunt bij Sugo iedere dag kiezen uit 20 heerlijke smaken pizza, waarvan veel vegetarisch. Laat je steeds weer verrassen door nieuwe combinaties!

Meer informatie over restaurant Sugo Amsterdam

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Sugo Amsterdam

Thijs M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prettige sfeer en goede keuze uit veel pizza’s, lekkere pinot grigio. Goede prijs kwaliteitsverhouding.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Bijzondere plek in Amsterdam! Heerlijk gegeten en mooie wijnen werden geschonken, ons zie je snel weer terug! Goede aanwinst voor deze buurt
Coen R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Fantastisch lekkere pizza. Bijzondere combinaties en klassiekers voor een vriendelijke prijs. Ontzettend aardig personeel en perfect voor een snelle hap.
Miki L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Erg lekker gegeten! Voortreffelijke keuzes aan assortiment van pizza's. Gelieve eerst met 2 stukken pizza's te bestellen als dit je eerste keer is! Verder werden we vriendelijk begeleid naar onze tafel en werd het concept uitgelegd. Hebben zeer genoten en zullen dit zeker nog een keer langs gaan, echt een top ervaring!
Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Mooi ingericht. Sommige plaatsen zijn heerlijk om te zitten en sommige plaatsen zijn zeer oncomfortabel. We kregen eerst een tafel tussen twee andere koppels in, Dan voelt het echt of je met z'n zessen aan tafel zit. De tafeltje staan echt zeer dicht op elkaar. We gingen op het balkon zitten toen daar plek vrijkwam, reageerde de bediening wat geirriteerd op maar daar zit je heerlijk.Bediening ook wat chaotisch. Prima eten, het lijkt alleen goedkoper dan het is voor 4 euro krijg je een grote slice pizza maar alles bij elkaar kom je op een gewoon bedrag uit voor een restaurant. Een ruime voldoende maar niet uitmuntend.
Chantal R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Super concept. Heerlijk eten!
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Altijd lekkere pizza!
Susanna B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Prima voor een snelle hap. De pizza’s zijn vers en knapperig en daarin is een ruime keus. Er is weinig anders. De salade was ietswat teleurstellend. Bijzonder vriendelijke jongen achter de balie. Dat maakt weer veel goed.
Joanne K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Erg lekkere pizza's, aantrekkelijke prijzen en vriendelijk personeel!!
Sheila M.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
perfect
Simon H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Op straat loop je deze zaak zo voorbij, weinig Amsterdammers kennen deze zaak. Daar mag wel verandering in komen, want het eten is fantastisch en het uitzicht nog mooier.
Tuomas T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Semi zelf service. Vriendelijke bediening. Leuk interieur, alleen niet heel comfortabel. Heerlijke pizza, leuk ook dat het kleine stukken zijn, kan je verschillende dingen proeven.
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Vanwege verjaardag dochter naar Sugo gegaan omdat onze dochter van Italiaans eten houdt. Fantastische pizza’s en salades. Hele leuke bediening
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Lekker gegeten. Dessert ook heerlijk. En zeker niet duur!
Mats V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekkere pizzas, ongedwongen sfeer, aardige medewerkers. Leuk voor een snel avondje uit.
Rabbi M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heel gezellige plek met veel keuze uit verschillende soorten pizza's die je niet snel tegenkomt en die ook nog eens erg lekker zijn. Je zou ze ook bijna allemaal willen proberen, dus vandaar dat ik hier weer snel terugkom! Een hele goede plek waar je vooral in de middag een stevige bite kan halen, maar kan ook makkelijk in de avond als je geen grote hap wilt. Tenslotte zijn de prijzen verbazingwekkend laag voor wat je krijgt en was de rekening heel laag gebleken. Een echte aanrader!
Sascha R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijke pizza, veel keus en leuk dat je kunt variëren.
Zeker een aanrader !
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Wij hadden gereserveerd met de 20% korting promotie. De korting werd niet aangeslagen. Nadat we betaald hadden aan de counter, merkten we dit op. Men kwam het kortingsbedrag later terugbetalen aan tafel, maar het bedrag was niet 20% van de totale rekening. Omdat het om een gering bedrag ging, hebben we het maar zo gelaten en hebben verder gegeten. De pizza's waren redelijk en werden lauwwarm geserveerd.
Greg S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
EXCELLENT!
Jason W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Prima hap! snel en lekker.....
Oh ja, vriendelijke service