Sugo Amsterdam

Ferdinand Bolstraat 107 1072 LE Amsterdam Nederland Kaart
31-203638737

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • CARPACCIO VAN OSSENHAAS - Met kappertjes, Parmezaanse kaas en truffel mayonaise
      CARPACCIO VAN TOMAAT (V) - Met buffel mozzarella, basilicum en een balsamico dressing
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht
    • TIRAMISU - Onze huisgemaakte Italiaanse tiramisu
      PANNA COTTA - Huisgemaakt romig nagerecht uit Noord-Italië
      KOFFIE MET ONZE ‘HOLY CANNOLI’

Over het restaurant Sugo Amsterdam

Pizza al taglio is het favoriete street food van Rome. Kleurrijke, ambachtelijke pizza voor ieder moment van de dag. Combineer en deel verschillende stukken met familie en vrienden. We maken onze pizza helemaal met de hand. Voor het deeg gebruiken we uitsluitend meel, water, zout en een beetje gist. Het rijst na het kneden tot wel 72 uur. Zo wordt onze pizza lekker licht en luchtig. Met pizza al taglio kun je eindeloos variëren. Je kunt bij Sugo iedere dag kiezen uit 20 heerlijke smaken pizza, waarvan veel vegetarisch. Laat je steeds weer verrassen door nieuwe combinaties!

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Goed gegeten
Corien S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Gezellig klein tentje, mochten zelf een plek uitkiezen. Het voorgerecht van de AH actie was helaas niet beschikbaar, gelukkig wel andere opties gekregen. Hoofdgerecht, 3 slices pizza, en toetje, tiramisu, was echt heerlijk! Wel jammer dat het voorgerecht lang duurde. Wel een aanrader voor iemand die van kleinschalig houdt en van simpel en gezellig.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
De diversiteit van de Pizza slices was leuk en lekker. Uitleg van concept was duidelijk. Bediening was goed. We moesten er alleen een beetje abrupt uit. Geen probleem verder, maar een vooraankondiging van : we sluiten met 15 minuten zou subtieler zijn.
Antoine K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Leuke formule. Pizza’s per partje te koop. Veel smaken verkrijgbaar, ook bijzondere. Goede kwaliteit.
Tineke P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Gebruik gemaakt van het AH diner menu. De carpaccio van tomaat met mozzarella en basilicum olie was verrassend lekker. De pizza slices zijn knapperig en royaal belegd. Erg goed! De pannacotta was een heerlijke afsluiter. In dit diner menu heb je recht op 3 pizza slices, maar dat is eigenlijk 1 teveel. We mochten de 3e meenemen, maar omdat we onderweg waren naar een feestje was dat geen optie. De aardige medewerkster stempelde toen een kaart af waarmee we op een ander moment kunnen terugkomen voor een gratis stuk pizza.
Mehrdad R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Lekker eten, goede service en grote porties.

Dank je voor je review, hopelijk zien we je snel weer!
D W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Prima service gerichte gastvrije medewerkers, niets is ze teveel. Eten heerlijk, vooral voor en nagerechten. Pizza's waren in dit menu teveel. Rest in aangeboden doggie-bag kunnen meenemen voor morgen. Heel goed. Pizzabodem erg luchtig maar smaken verschillen, de gewone pizzabodem kan ons persoonlijk wat meer bekoren maar voor ieder wat wils.
Hallo Meneer/Mevrouw Witmiond,
Dank je voor je leuke review! Fijn om te lezen dat jullie het fijn bij ons hebben gehad!
We hebben de review gedeeld met ons team.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We kwamen bij Sugo met de AH restaurantactie, en daarvoor konden we kiezen uit een speciaal menu. Als voorgerecht kun je kiezen tussen een carpaccio van vlees of eentje van tomaat, wij namen van beide een. Die smaakten prima, behalve dat het vlees erg koud was (leek wel uit de vriezer te komen).

Voor het hoofdgerecht mag je drie stukken pizza kiezen. Ze hebben elke dag ongeveer twintig verschillende soorten liggen, dus er is voor ieder wat wils. De pizza smaakt prima, de bodem is erg dik en luchtig, haast als een soort foccacia.

We werden geholpen door iemand die nog niet zoveel ervaring had, ze was heel lief en deed erg haar best, maar het viel wel op dat er niemand was om haar te begeleiden en te trainen.

Het driegangendiner kost dertig euro, en dat vinden we opvallend duur: de stukken pizza zijn vier euro per stuk (drie stukken maakt dus twaalf euro), plus een dessert van vijf euro en een voorgerecht, dan zit je toch niet aan dertig euro.
Hallo Floris,
Dank je voor je review en je feedback, wij waarderen de moeite die je hebt genomen om dit met ons te delen! Je opmerking over de carpaccio en de jonge medewerker hebben we met het team gedeeld. Dank je daarvoor! Door dit soort Feedback kunnen we ons steeds verbeteren.

Nogmaals dank voor je review!
ps. De prijs van het menu (29 Euro voor 2 personen) leg ik je graag uit in een mail (info@sugo.nl)
Annemarie F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Ahrestaurantactie. Leuk keuzemenu. Enorme porties ???? Heerlijke nagerechten. Zeer vriendelijke bediening.
Ineke .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Was erg gezellig, voor herhaling vatbaar!
Veel keus en smaakvol!
Idee, om in het Noorden ook een Sugo te openen!

Jammer, dat een recensie 120 tekens moet bevatten!
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Lekkere krokante pizza stukken, na 1 stuk neem je zeker nog een tweede !
Thijs M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prettige sfeer en goede keuze uit veel pizza’s, lekkere pinot grigio. Goede prijs kwaliteitsverhouding.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Bijzondere plek in Amsterdam! Heerlijk gegeten en mooie wijnen werden geschonken, ons zie je snel weer terug! Goede aanwinst voor deze buurt
Coen R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Fantastisch lekkere pizza. Bijzondere combinaties en klassiekers voor een vriendelijke prijs. Ontzettend aardig personeel en perfect voor een snelle hap.
Miki L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Erg lekker gegeten! Voortreffelijke keuzes aan assortiment van pizza's. Gelieve eerst met 2 stukken pizza's te bestellen als dit je eerste keer is! Verder werden we vriendelijk begeleid naar onze tafel en werd het concept uitgelegd. Hebben zeer genoten en zullen dit zeker nog een keer langs gaan, echt een top ervaring!
Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Mooi ingericht. Sommige plaatsen zijn heerlijk om te zitten en sommige plaatsen zijn zeer oncomfortabel. We kregen eerst een tafel tussen twee andere koppels in, Dan voelt het echt of je met z'n zessen aan tafel zit. De tafeltje staan echt zeer dicht op elkaar. We gingen op het balkon zitten toen daar plek vrijkwam, reageerde de bediening wat geirriteerd op maar daar zit je heerlijk.Bediening ook wat chaotisch. Prima eten, het lijkt alleen goedkoper dan het is voor 4 euro krijg je een grote slice pizza maar alles bij elkaar kom je op een gewoon bedrag uit voor een restaurant. Een ruime voldoende maar niet uitmuntend.
Chantal R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Super concept. Heerlijk eten!
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Altijd lekkere pizza!
Susanna B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Prima voor een snelle hap. De pizza’s zijn vers en knapperig en daarin is een ruime keus. Er is weinig anders. De salade was ietswat teleurstellend. Bijzonder vriendelijke jongen achter de balie. Dat maakt weer veel goed.