Sugo - Aert van Nesstraat

Aert van Nesstraat 20 3012 CA Rotterdam Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Sugo - Aert van Nesstraat

Vers uit eigen keuken

Het recept voor deze populaire pizza al taglio komt uit het hart van Rome. De vleeswaren en kazen uit alle windstreken van Italië, maar het huisgemaakte deeg, pesto en sauzen zijn net zo waardevol voor de verrassende smaaksensaties. Het is de passie van de chef die ervoor zorgt, dat je hier dagelijks kunt kiezen uit twintig verschillende soorten van deze pizza. De meeste pizza’s zijn vegetarisch of vegan, altijd bereid met veel verse groente en een perfecte bodem.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Sugo - Aert van Nesstraat

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 22:00

manja Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk vers eten met een uitgebreid aanbod. Ingericht als lunchroom met afhaalcounter. Prima prijs voor een goede kwaliteit.
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Erg lekker gegeten veel vega en twee keuzes vegan.
Helaas geen vegan toetje...
Gezellige ongedwongen sfeer. Zeker nog een x
jvdbrink .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Super lekkere pizza. Voor de vegetariër genoeg opties. De pozza met spinazie en walnoten is een aanrader. Bedienend personeel erg vriendelijk en koffie ook naar behoren. Mooi zaak en zeker de moeite waard om terug te komen.
Stella M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Kleine stukjes brood met smaakloze toppings die dan 'pizza' wordt genoemd. Overprized. Ben zelf vegetarisch en vind het ronduit belachelijk dat zowel de vega als vlees/vis stukken met dezelfde schaar worden doorgeknipt op dezelfde plaat worden verwarmd! Ik had gewoon een stuk bacon op mijn vega pizza en de bodem zat ook onder het gehakt van andermans stuk... Daarbij komt niemand je vragen of je nog wat wilt drinken of dat je tevreden bent/nog iets nodig hebt. Zonde van mijn geld en tijd!
Gastronomoloog .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Gisteren bij Sugo geweest op de Aert van Nes straat. Na mijn eerdere bezoek aan de westblaak kon ik dit filiaal ook niet overslaan. Ook hier erg lekkere pizza's, ongeveer dezelfde keuze en ditmaal de pizza met Zalm geproefd. Erg lekker en vers. Daarna de pizza met gekruid gehakt waar ik ooke rg over te spreken was. Met name de krokante korst en de grootte van de pizzas zijn erg goed, daardoor kun je meerdere pizzas proeven zonder daar de hoofdprijs voor te betalen. De koffie was ook van goede kwaliteit. WAt mij btreft een echte aanwinst voor Rotterdam.
Elisabeth K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Ik ben gisteren in Sugo geweest, en ondanks dat het heel druk was/werd, was en bleef het personeel heel vriendelijk en beleefd, we kregen een fijn plekje toegewezen, en hebben heerlijk gegeten. Ik was om te beginnen al blij met de Schulp biologische appelsap. Die vind ik erg lekker. Ik heb een heerlijke salade geitenkaas gegeten (lekkere dressing en lekkere balsamico. nou vergeet ik nog een flesje hiervan te kopen; volgende keer maar). en daarnaast een combinatie van pizza's. Ik eet geen vlees, maar keuze genoeg. Ik vind de tonijn erg lekker en mijn favoriet is toch die met gekaramelisseerde ui en walnoot. Heerlijk allemaal, en eigenlijk had ik meer dan genoeg gegeten, maar ik kon de verleiding van de Cannoli niet weerstaan. Die met pistachevulling vind ik de allerlekkerste ....goddelijk.
Ik vind het erg fijn dat je deze combinaties van pizza's kan bestellen, en onderling ook van elkaar zo kan proeven. Prima concept en prima kwaliteit.
Fay V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Mijn vrienden wilden eigenlijk niet naar binnen gaan omdat ze een iets gezelliger restaurant sfeer hadden verwacht. De balie ziet er gezellig uit maar de tafeltjes geven een wat kale indruk en zijn verlicht door een groot logo van witte neon verlichting (geen super flatterende belichting ;)). Mijn vrienden vonden het een snackbar sfeer. Ik heb ze toch naar binnen weten te lokken. Ik vond het concept erg leuk met al die kleine pizza's. We hebben onderling ook nog gedeeld dus uiteindelijk heel veel verschillende pizza's kunnen proeven. Ze waren allemaal erg lekker. Ook de wat ongebruikelijke varianten met aardappel vielen in de smaak! De dames van de bediening vond ik heel aardig en behulpzaam. Ik ga hier zeker terug komen! Ook handig als je wat kleinere trek hebt, want je kunt zo vaak bijbestellen als je wil, maar 1 of twee stukjes kan ook.
Mirellepel .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Super lekker gegeten bij Sugo. Pizza met zalm en spinazie was vers, met een krokante bodem en netjes geproportioneerd. Personeel erg vriendelijk en de zaak erg netjes. Rekening was ook zeer aangenaam. Ik kom hier graag nog eens terug en zou dit zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.
Skywalker .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Tijdens de vakanties altijd nog even een dagje op stap met mijn zoon. Juist nu i.v.m. een spannend onderzoek in het vooruitzicht konden we wel even een verzetje gebruiken. Wat een vreselijke slappe ervaring is Suggo voor ons geworden. Bij binnenkomst werden we al aangesproken, met een satirische ondertoon; "Goedemiddag dames". Mijn zoon is echt goed zichtbaar een jongen. Maar we onderbraken meneer zijn bezigheid met alles bezig te zijn behalve zijn werk. Er hing een ontzettend nare sfeer onderling. Dit team moet duidelijk naar een teambuilding sessie. De heren in de keuken waren enorm hard aan het werk. De rest van het personeel communiceerde totaal niet met elkaar. We gingen aan een tafel zitten die heel erg smerig was. Deze tafel werd ook niet afgedaan. Ook niet naderhand. We zijn toen verplaatst naar een schone tafel. Na lang wachten kregen we onze pizza's. Die van mijn zoon was warm, van mij ijskoud. Bodem sompig. Geen bestek. Bij het verzoek om bestek, een diepe zucht. Het bestek moest nog afgewassen worden en was enkel afgespoeld. Uit dit rek kreeg ik mijn bestek. Een gesprek kon je niet voeren, of je moest gaan schreeuwen. Bah ik heb er nu nog een nare smaak aan over gehouden. In ieder geval, wij gaan nooit meer terug...
Manuela R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Op basis van de recensies verheugden wij ons op een avond je uit. Kort samengevat is dat flink tegen gevallen. Al dat je wil eten en drinken dien je aan de counter te bestellen en direct af te rekenen. Borden en bestek krijg je er helaas niet bij. Tafels staan veel te dicht op elkaar, de akoestiek is slecht en van sfeer kan niet echt gesproken worden (de felle verlichting aan de muur draagt daar niet aan bij.) Het eten was matig (de bodem was broodachtig en zwaar.) Na 45 min stonden we buiten. 30 euro is niet veel maar in dit geval 30 euro teveel.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
De pizza's waren heerlijk en erg leuk concept! Ruime keuze en wordt snel geserveerd. Enige minpuntje was dat de tafel niet schoon was gemaakt. Verder is het een van de beste restaurants van Rotterdam en de beste pizza's van Rotterdam!
Melanie F.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Allereerst ben ik super blij om altijd standaard twee vegan pizza's te vinden bij SUGO, want dat is niet zo makkelijk als dat het lijkt. Mijn pizza zou vers gemaakt moeten worden, omdat die niet op voorraad was. Vervolgens is er iets misgegaan, kan gebeuren natuurlijk, waardoor ik langer moest wachten. Ik kreeg gelijk te horen dat ik gratis koffie of thee mocht bestellen en bovendien kreeg ik twee pizza's van het huis, als compensatie. Super geregeld en heel vriendelijk personeel. Een dagje shoppen in Rotterdam is voor mij niet compleet zonder een pizza te eten bij SUGO
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Ik wou eens lekker met mijn vrienden pizza gaan eten, wij besloten dit te doen bij Sugo. Ik heb al eerder gegeten bij Sugo dus ik was al een beetje bekend met het menu. Ik besloot voor een simpele mozzarella pizza te gaan. Mijn vriendinnen besloten voor een heerlijk zoete Pizza Nutela te gaan. Het personeel was erg vriendelijk en snel en de sfeer was ook erg goed verder hebben we ook een lekker huisgemaakte tiramisu gehad. Ik raad dit restaurant aan iedereen aan.
Gaelle V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
De pizza's hier zijn werkelijk fantastisch. Als veganist word ik vooral heel erg gelukkig van hun pompoen pizza, zalig! Ik neem de pizza meestal mee to go maar je kunt er ook prima zitten, al zit het vaak vol.
foodchucky .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Leuke tent voor een snelle pizza met uitgebreide mogelijkheden! De bodem is zoals hij moet zijn en ook echte morzarella als topping. Prima zaak en leuk concept.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016

Op een doordeweekse avond met z'n drieën wezen eten bij Sugo. We waren op zoek naar een leuk restaurant om snel en lekker een pizza te eten en dat is hier zeker gelukt. Het concept van het uitzoeken van verschillende soorten stukken pizza's is heel leuk. Wij waren wat aan de late kant en toen was helaas de keus wat minder groot. De smaak van de pizza's is goed met een lekkere bodem. Ondanks dat het bijna een soort fastfood is, was de service prima en vriendelijk. De aankleding was simpel maar het voldeed en was hier op zijn plaats. Leuke plek om snel een goede pizza te kunnen eten. Wij zullen deze zeker onthouden, ook voor de lunch.
RenateVanAcker .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Pizza bestel je zelf aan de 'counter', je wijst gewoon aan van welke pizza je een stuk wilt. Die gaat nog even de oven in en smullen maar. Want dat het hier lekker is, is een feit. De pizzastukken wordt in smalle repen voorgesneden, handig want ik wil ook die van mijn man proeven. Alles is even heerlijk en smaakvol. Ook de toetjes zijn al even lekker! Als je een hele avond rustig wilt tafelen is dit (wat mij betreft) niet de juiste plek maar voor een quick bite of lunch, top!
Karine L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
De pizza's zijn voortreffelijk! Tegen een klein bedrag krijg je een kwalitatief stukje pizza met verse ingredienten. Veel variatie waar je uit kan kiezen, elk liefhebber een ander soort pizza. De medewerkers zijn super aardig en behulpzaam, en de interieur ziet er ook goed uit. Alleen wel jammer dat het wat klein is en je soms moet vechten voor een zitplaats. Al met al een top tent!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Ruime keuze uit pizza's en ze zijn wat we tot nu toe geproefd hebben ook lekker! Leuk decor, helaas kun je beter niet binnen gaan zitten wanneer het te warm is, want je smelt echt weg. Leuk personeel ook en als je even snel wilt eten is dit echt ideaal.
Hoi Rick en Veerle,

Dank voor je leuke recensie! Dat over die hitte klopt helemaal, vandaar dat we binnen enkele weken eindelijk airco krijgen! Dus nog heel even uithouden tot die tijd, of gewoon lekker op t terras hangen.

Groet, Sugo

Reactie van proever:

Mooi! En het houdt ons vooralsnog niet tegen, inderdaad vorige week lekker buiten gezeten. :)
Vlegel V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
'Wát een lekkere pizza's. De bodem is écht zoveel beter dan bij de meeste pizza's die je in een pizzeria kunt eten. Heerlijk knapperig en luchtig. En zoveel keus! De meeste opties zijn vegetarisch, een paar vegan en een paar met vlees- en vis. Leuk dat je een klein stukje kiest (of meerdere stukjes, al naar gelang de honger natuurlijk), en dat die weer in stukjes wordt gesneden, zo kun je optimaal ruilen met eventuele tafelgenoten. Bediening is vrolijk en vriendelijk. Ik kom hier graag nog een keer terug!