Sugo - Aert van Nesstraat

Aert van Nesstraat 20 3012 CA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Sugo - Aert van Nesstraat

Vers uit eigen keuken

Het recept voor deze populaire pizza al taglio komt uit het hart van Rome. De vleeswaren en kazen uit alle windstreken van Italië, maar het huisgemaakte deeg, pesto en sauzen zijn net zo waardevol voor de verrassende smaaksensaties. Het is de passie van de chef die ervoor zorgt, dat je hier dagelijks kunt kiezen uit twintig verschillende soorten van deze pizza. De meeste pizza’s zijn vegetarisch of vegan, altijd bereid met veel verse groente en een perfecte bodem.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Sugo - Aert van Nesstraat

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Sugo - Aert van Nesstraat

Simona M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijke avond gehad! Restaurant voldeed aan alle verwachtingen. Het is lekker casual en omdat je zelf kan aangeven hoeveel stukken pizza je wil, eet je nooit teveel. Desserts waren ook heerlijk, vooral de cannoli!
Zyhilfra G.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gezellig
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekkere pizza met verschillende onverwachte toppings. Anders dan met een reguliere pizza eet je meer vulling dan bodem. De bodem is mooi dun en luchtig. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.
margrietlenkens .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
heerlijk gegeten en snelle service!
Veel keuze uit smaakvolle pizza met voldoende groenten, dus ook fijn voor vegetariers.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Veel meer van verwacht. Leuk concept! Aardige bediening.
Maar Sugo? (saus) ..geen saus te vinden op onze stukken pizza, te droog, te weinig smaak, teveel bodem die wel lekker crispy was trouwens.
En cannoli gevuld met chocola..super machtig, helft laten staan.
Ernstjan R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijke aanrader!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Op zaterdagavond dit "restaurant" binnen gestapt. Het is een soort cafeteria maar dan voor pizza's. Er is ruime keuze uit vis, vlees, vegatarisch. Na bestelt te hebben aan de counter kwam de drankjes en de gekozen pizza-parten snel. Ze hebben het eenvoudig gehouden maar daardoor smaakt het heerlijk! Na afloop nog een orginele tiramisu op! Ook geslaagd, voor een snelle lunch/diner een aanrader!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker eten en niet duur. Veel keus.Vriendelijke bediening.
Min puntje is de inrichting. Niet echt gezellig.
K. B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Zoals altijd weer erg lekker gegeten!
lily G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Mag iets pittiger, meer op smaak.. iets meer sfeer. Verder voor herhaling vatbaar!!! Komen wij zeker nog terug!
Christl P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Lekker rustig en relaxed eten samen met familie. Geweldig dat je per stuk kunt bestellen. Kun je verschillende pizza's uitproberen!
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Lekker & vers. Ik had gereserveerd, maar moest toch via de counter mijn bestelling doen. De bediende had uitgelegd dat het menu sterk wisselt, druk was én een persoon was uitgevallen. Begrijpelijk, maar daardoor duurde het wel lang omdat de meeste personen die daar afhaalde de zicht beperkte op de pizza's. We hebben gewacht totdat het minder druk was en we de pizza's beter konden zien. Na bestelling kwamen de pizza's wel snel onze kant op. Ik vond het persoonlijk erg lekker & waren er bijzondere smaken aanwezig. Wel redelijk prijzig. Degene die ons bediende was wel super top!
manja Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk vers eten met een uitgebreid aanbod. Ingericht als lunchroom met afhaalcounter. Prima prijs voor een goede kwaliteit.
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Erg lekker gegeten veel vega en twee keuzes vegan.
Helaas geen vegan toetje...
Gezellige ongedwongen sfeer. Zeker nog een x
jvdbrink .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Super lekkere pizza. Voor de vegetariër genoeg opties. De pozza met spinazie en walnoten is een aanrader. Bedienend personeel erg vriendelijk en koffie ook naar behoren. Mooi zaak en zeker de moeite waard om terug te komen.
Stella M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Kleine stukjes brood met smaakloze toppings die dan 'pizza' wordt genoemd. Overprized. Ben zelf vegetarisch en vind het ronduit belachelijk dat zowel de vega als vlees/vis stukken met dezelfde schaar worden doorgeknipt op dezelfde plaat worden verwarmd! Ik had gewoon een stuk bacon op mijn vega pizza en de bodem zat ook onder het gehakt van andermans stuk... Daarbij komt niemand je vragen of je nog wat wilt drinken of dat je tevreden bent/nog iets nodig hebt. Zonde van mijn geld en tijd!
Gastronomoloog .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Gisteren bij Sugo geweest op de Aert van Nes straat. Na mijn eerdere bezoek aan de westblaak kon ik dit filiaal ook niet overslaan. Ook hier erg lekkere pizza's, ongeveer dezelfde keuze en ditmaal de pizza met Zalm geproefd. Erg lekker en vers. Daarna de pizza met gekruid gehakt waar ik ooke rg over te spreken was. Met name de krokante korst en de grootte van de pizzas zijn erg goed, daardoor kun je meerdere pizzas proeven zonder daar de hoofdprijs voor te betalen. De koffie was ook van goede kwaliteit. WAt mij btreft een echte aanwinst voor Rotterdam.
Elisabeth K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Ik ben gisteren in Sugo geweest, en ondanks dat het heel druk was/werd, was en bleef het personeel heel vriendelijk en beleefd, we kregen een fijn plekje toegewezen, en hebben heerlijk gegeten. Ik was om te beginnen al blij met de Schulp biologische appelsap. Die vind ik erg lekker. Ik heb een heerlijke salade geitenkaas gegeten (lekkere dressing en lekkere balsamico. nou vergeet ik nog een flesje hiervan te kopen; volgende keer maar). en daarnaast een combinatie van pizza's. Ik eet geen vlees, maar keuze genoeg. Ik vind de tonijn erg lekker en mijn favoriet is toch die met gekaramelisseerde ui en walnoot. Heerlijk allemaal, en eigenlijk had ik meer dan genoeg gegeten, maar ik kon de verleiding van de Cannoli niet weerstaan. Die met pistachevulling vind ik de allerlekkerste ....goddelijk.
Ik vind het erg fijn dat je deze combinaties van pizza's kan bestellen, en onderling ook van elkaar zo kan proeven. Prima concept en prima kwaliteit.
Fay V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Mijn vrienden wilden eigenlijk niet naar binnen gaan omdat ze een iets gezelliger restaurant sfeer hadden verwacht. De balie ziet er gezellig uit maar de tafeltjes geven een wat kale indruk en zijn verlicht door een groot logo van witte neon verlichting (geen super flatterende belichting ;)). Mijn vrienden vonden het een snackbar sfeer. Ik heb ze toch naar binnen weten te lokken. Ik vond het concept erg leuk met al die kleine pizza's. We hebben onderling ook nog gedeeld dus uiteindelijk heel veel verschillende pizza's kunnen proeven. Ze waren allemaal erg lekker. Ook de wat ongebruikelijke varianten met aardappel vielen in de smaak! De dames van de bediening vond ik heel aardig en behulpzaam. Ik ga hier zeker terug komen! Ook handig als je wat kleinere trek hebt, want je kunt zo vaak bijbestellen als je wil, maar 1 of twee stukjes kan ook.
Mirellepel .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Super lekker gegeten bij Sugo. Pizza met zalm en spinazie was vers, met een krokante bodem en netjes geproportioneerd. Personeel erg vriendelijk en de zaak erg netjes. Rekening was ook zeer aangenaam. Ik kom hier graag nog eens terug en zou dit zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.