Sugo - Aert van Nesstraat

Aert van Nesstraat 20 3012 CA Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Sugo - Aert van Nesstraat

Vers uit eigen keuken

Het recept voor deze populaire pizza al taglio komt uit het hart van Rome. De vleeswaren en kazen uit alle windstreken van Italië, maar het huisgemaakte deeg, pesto en sauzen zijn net zo waardevol voor de verrassende smaaksensaties. Het is de passie van de chef die ervoor zorgt, dat je hier dagelijks kunt kiezen uit twintig verschillende soorten van deze pizza. De meeste pizza’s zijn vegetarisch of vegan, altijd bereid met veel verse groente en een perfecte bodem.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Sugo - Aert van Nesstraat

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 22:00

Melanie F.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Allereerst ben ik super blij om altijd standaard twee vegan pizza's te vinden bij SUGO, want dat is niet zo makkelijk als dat het lijkt. Mijn pizza zou vers gemaakt moeten worden, omdat die niet op voorraad was. Vervolgens is er iets misgegaan, kan gebeuren natuurlijk, waardoor ik langer moest wachten. Ik kreeg gelijk te horen dat ik gratis koffie of thee mocht bestellen en bovendien kreeg ik twee pizza's van het huis, als compensatie. Super geregeld en heel vriendelijk personeel. Een dagje shoppen in Rotterdam is voor mij niet compleet zonder een pizza te eten bij SUGO
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Ik wou eens lekker met mijn vrienden pizza gaan eten, wij besloten dit te doen bij Sugo. Ik heb al eerder gegeten bij Sugo dus ik was al een beetje bekend met het menu. Ik besloot voor een simpele mozzarella pizza te gaan. Mijn vriendinnen besloten voor een heerlijk zoete Pizza Nutela te gaan. Het personeel was erg vriendelijk en snel en de sfeer was ook erg goed verder hebben we ook een lekker huisgemaakte tiramisu gehad. Ik raad dit restaurant aan iedereen aan.
Gaelle V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
De pizza's hier zijn werkelijk fantastisch. Als veganist word ik vooral heel erg gelukkig van hun pompoen pizza, zalig! Ik neem de pizza meestal mee to go maar je kunt er ook prima zitten, al zit het vaak vol.
Foodchucky .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Leuke tent voor een snelle pizza met uitgebreide mogelijkheden! De bodem is zoals hij moet zijn en ook echte morzarella als topping. Prima zaak en leuk concept.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016

Op een doordeweekse avond met z'n drieën wezen eten bij Sugo. We waren op zoek naar een leuk restaurant om snel en lekker een pizza te eten en dat is hier zeker gelukt. Het concept van het uitzoeken van verschillende soorten stukken pizza's is heel leuk. Wij waren wat aan de late kant en toen was helaas de keus wat minder groot. De smaak van de pizza's is goed met een lekkere bodem. Ondanks dat het bijna een soort fastfood is, was de service prima en vriendelijk. De aankleding was simpel maar het voldeed en was hier op zijn plaats. Leuke plek om snel een goede pizza te kunnen eten. Wij zullen deze zeker onthouden, ook voor de lunch.
RenateVanAcker .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Pizza bestel je zelf aan de 'counter', je wijst gewoon aan van welke pizza je een stuk wilt. Die gaat nog even de oven in en smullen maar. Want dat het hier lekker is, is een feit. De pizzastukken wordt in smalle repen voorgesneden, handig want ik wil ook die van mijn man proeven. Alles is even heerlijk en smaakvol. Ook de toetjes zijn al even lekker! Als je een hele avond rustig wilt tafelen is dit (wat mij betreft) niet de juiste plek maar voor een quick bite of lunch, top!
Karine L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
De pizza's zijn voortreffelijk! Tegen een klein bedrag krijg je een kwalitatief stukje pizza met verse ingredienten. Veel variatie waar je uit kan kiezen, elk liefhebber een ander soort pizza. De medewerkers zijn super aardig en behulpzaam, en de interieur ziet er ook goed uit. Alleen wel jammer dat het wat klein is en je soms moet vechten voor een zitplaats. Al met al een top tent!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Ruime keuze uit pizza's en ze zijn wat we tot nu toe geproefd hebben ook lekker! Leuk decor, helaas kun je beter niet binnen gaan zitten wanneer het te warm is, want je smelt echt weg. Leuk personeel ook en als je even snel wilt eten is dit echt ideaal.
Hoi Rick en Veerle,

Dank voor je leuke recensie! Dat over die hitte klopt helemaal, vandaar dat we binnen enkele weken eindelijk airco krijgen! Dus nog heel even uithouden tot die tijd, of gewoon lekker op t terras hangen.

Groet, Sugo

Reactie van proever:

Mooi! En het houdt ons vooralsnog niet tegen, inderdaad vorige week lekker buiten gezeten. :)
Vlegel V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
'Wát een lekkere pizza's. De bodem is écht zoveel beter dan bij de meeste pizza's die je in een pizzeria kunt eten. Heerlijk knapperig en luchtig. En zoveel keus! De meeste opties zijn vegetarisch, een paar vegan en een paar met vlees- en vis. Leuk dat je een klein stukje kiest (of meerdere stukjes, al naar gelang de honger natuurlijk), en dat die weer in stukjes wordt gesneden, zo kun je optimaal ruilen met eventuele tafelgenoten. Bediening is vrolijk en vriendelijk. Ik kom hier graag nog een keer terug!
Gerda2000 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
We hadden weinig tijd dus moesten we maar een pizza tent in.
Ruime keuze aan pizza's , zeer lekker van smaak.

De bediening is ook heel attent. Leuke inrichting.
een aanrader
Hansvandewaard .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Fantastische pizza, super vers, goede porties. Geserveerd door aardig en behulpzaam personeel. De koffie bij de pizza is een aanrader, want die is overheerlijk. Ik kom hier graag terug.
Fijnsteproeverr .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
We zijn hier vorige week met een grote groep wezen eten. Er werd van tevoren aangegeven dat je maar vanaf 6 personen kan reserveren. Dit is logisch want anders zit de zaak al snel vol. De sfeer in SUGO is erg fijn. Je merkte dat het aardig druk was maar de gasten en het personeel bleven kalm. Gasten maken plek voor elkaar en de bediening is erg behulpzaam. We kregen een mix die de jongen achter de bar zelf in elkaar had geflanst. We hebben uiteindelijk 3 rondes pizza besteld omdat we er niet genoeg van kregen. De pizza's zijn heerlijk! Achteraf nog een toetje genomen en die smaakte ook erg goed.
Jortskie .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Leuk restaurantje. Gezellig ingericht en zonder poeha die je in veel pizzeria's tegenkomt. De bediening is vriendelijk, duidelijk, behulpzaam, vraagt of het smaakt en alles gaat met een glimlach. Prijs: Super! Zeker in verhouding tot de kwaliteit. De bodem is erg luchtig en krokant.

Conclusie: Top avondje, lekker eten, goeie prijs en vooral een fijne sfeer. Voor herhaling vatbaar.
Tim G.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Heerlijke pizza al taglio in een leuk zaakje.

Verschillende verse plaatpizza's vers bereid, heerlijk! Goede desserts.
Vriendelijk personeel, wellicht communiceren dat je zelf moet bestellen aan de vitrine.

Prima decor, fijne pizzageur en leuke schilderijen aan de muur.

Fantastisch voor een snelle al taglio
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Ik blijf hier terug komen. De liefde die in deze zaak wordt gestoken, door zowel de koks als het bedienend personeel, is zo tastbaar dat ik er iedere keer weer warm van word. De bediening blijft aardig en vrolijk, ook al is het restaurant propvol en de stukken pizza al taglio hebben mij nergens anders in Nederland zo lekker gesmaakt als hier. Ik dacht dat lekkere pasta's alleen in Italië te krijgen waren, daar kun je bijna overal verrukkelijk eten. Maar in Nederland.. Dit keer nam ik twee stukken van de variant met gekarameliseerde uien en walnoten. Ze waren zo lekker dat ik, tegen mijn voornemen in, nog maar een derde stuk heb genomen. Gelukkig was het geen lunchtijd, als diner kan het wel.
PacoLima .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Als zoon van Italiaanse immigranten kan ik best kritisch zijn als het op de Italiaanse keuken neerkomt. Gelukkig voldeed Sugo aan alle eisen! Man, eindelijk een goede, smaakrijke pizza zoals ik die alleen in Italië kan krijgen als ik op familiebezoek ben. We begonnen om te proberen met 2 pizze per persoon maar ik moest na de smaakexplosie echt meer bijbestellen, omdat het gewoon te heerlijk was om te laten liggen. Voor de rest vriendelijk personeel en een leuk, eenvoudig interieur. Geen idee wie de oprichters zijn, maar ik heb in ieder geval een boodschap voor ze: GRAZIE MILLE.
Tine63 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijke truffel, aardappel, room combinatie, pittige kip, geitenkaas met gecaramelliseerde ui, bacon met crème fraiche. En 4 soorten paddestoel met op mijn verzoek extra knoflookolie. Echt zo lekker dat we eigenlijk teveel hebben gegeten (3 stukken P.p.) En zodoende geen ruimte meer hadden om een toetje te proberen. Super aardige bediening. Basic inrichting. Wachten op een plekje om te kunnen zitten, maar de smaak maakt alles de moeite waard! En de prijs trouwens ook :-))
MartinX .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Het is zeker de moeite waard om hier een pizza te gaan eten of af te halen.

Het restaurant is niet heel groot, dat vind ik persoonlijk fijn. Ondanks de kleine ruimte hebben wij toch gezellig gegeten met zijn tweetjes. De bediening was vriendelijk en zorgde voor een gezellige conservatie. De pizzabakker is heel vriendelijk en bescheiden.
Het allerbelangrijkste zijn natuurlijk de pizza's, wij hadden een pizza die bereid werd volgens een traditionele manier uit Rome en een huisgemaakte pesto. Beide gerechten waren heerlijk.
Een lekkere krokante pizza, maar toch ook een luchtige bodem bedekt met verse ingrediënten.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Op zaterdagavond rond 20 uur bezochten we met 3 personen dit restaurant. Er was gelukkig plaats vrij (reserveren voor minder dan 6 personen is niet mogelijk).
Na een korte uitleg (bestellen aan de counter, de bestellingen worden aan tafel gebracht) bestelden we alle drie 2 pizza al taglio en onze drankjes. De pizza kwam snel en was ontzettend lekker! Goede ingrediënten, smaakvolle en bijzondere combinaties...heerlijk!
Het aanbod vegetarische pizza's is enorm.
We konden het niet laten om als nagerecht pizza nutella te nemen (voor slechts 2 euro per stuk) en ook deze was heerlijk!
De rekening bedroeg in totaal € 32,80 (voor 3 personen).

Heerlijk eten in combinatie met zeer vriendelijk personeel en een uitstekende prijs / kwaliteitverhouding...fantastisch!
RoelandFotograaf .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Zo, viel dat even tegen. De recensies zijn goed. het eten zou goed moeten zijn, maar is dat niet. 1 of 2 van de 'pizza's' zijn lekker. Maar de meeste zijn te flauw, of te weinig smaak, of .. Er is met de meeste wel wat mis. We waren met zijn 4-en en hebben dus bijna alle varianten geproefd.

De salade was saai, koffie ok.

Personeel was aardig en behulpzaam, maar het was allemaal niet super snel, wat wel 1 van de beloften is.

Veel meer kan ik er niet van maken. Ik geef ze nog 1 kans omdat het uiterst goedkoop is, en ik me er dus niet echt een buil aan kan vallen.
Oei oei pijnlijk om te lezen! We zijn echt een beetje aangeslagen door jouw recensie. Ontzettend jammer dat we geen positieve indruk op jou/jullie hebben kunnen maken. We willen altijd iedereen blij maken. En we nemen iedere mening bloedserieus; het potentieel voor verbetering is immers oneindig.

We willen graag wat kwijt over de originele pizza al taglio, onze specialiteit. Pizza al taglio is al sinds jaar en dag het streetfood van Rome. Eenvoudig, lekker, snel. Supervers en daardoor absoluut niet ongezond. Voor ieder moment van de dag.

Het draait allemaal om de bodem: die moet perfect zijn. Kneden, rijzen, kneden, rijzen etc; 72 uur lang. Bij de juiste temperatuur, vochtigheidsgraad, noem maar op. En dan een plaat bedekken met deeg zonder de lucht eruit te persen: technisch echt ingewikkeld. Het is dan ook geen wonder dat hier in Italië een speciale 1-jarige 'pizzaiolo al taglio' opleiding voor is.

In Rome ontbijten veel mensen met pizza bianca: stukje pizza al taglio deeg met olijfolie en zout. Lekker! Sowieso is het beleg daar bijzaak, en vaak supersimpel. Pizza al taglio met tomatensaus. Met tomatensaus en kaas. Aubergine. Geraspte courgette. Ook wij gebruiken hooguit 5 hoogwaardige ingrediënten per pizza (onze huisgemaakte sauzen niet meegerekend).

Kijk, is het fair om hoogstaande culinaire verwachtingen op zo'n eenvoudig product los te laten? Om in jouw vakgebied te blijven: is het fair om foto's van bruiloften op hun artistieke waarde te beoordelen? Je noemt onze producten saai. Als je daarmee bedoelt dat je allerlei ingewikkelde creaties had verwacht: dan zijn we inderdaad maar liever saai. En oerdegelijk. Meer Volvo dan Ferrari.

Ons doel is het maken van no-nonsense, voor iedereen toegankelijke, zeer goede kwaliteit pizza al taglio. Met pure, eerlijke, recht-voor-z'n-raap smaken. Geen fratsen. Sublieme eenvoud.

Smaken verschillen natuurlijk. Maar wat ons sterkt in de door ons gekozen weg is:
1) de vele 1000en vaste klanten die we hebben.
2) de 100en Italianen die hier onder zijn, zowel in Amsterdam als in Rotterdam, die onze pizza al taglio allemaal Rome-waardig vinden.
3) het handjevol chef-koks dat zeer onder de indruk is van onze handgemaakte bodems. Onder hen François Geurts, die jij hoog hebt zitten zo te lezen!

Beste Roeland, we hopen dat je nog eens terugkomt. We kunnen je dan meer vertellen over de bereiding en ingrediënten. Ja de liefde voor het vak!

Groet,

Igor, Faruk en Anne (de eigenaren van Sugo)