Sugo - Aert van Nesstraat

Aert van Nesstraat 20 3012 CA Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • CARPACCIO VAN OSSENHAAS - Met kappertjes, Parmezaanse kaas en truffel mayonaise
      CARPACCIO VAN TOMAAT (V) - Met buffel mozzarella, basilicum en een balsamico dressing
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht
    • TIRAMISU - Onze huisgemaakte Italiaanse tiramisu
      PANNA COTTA - Huisgemaakt romig nagerecht uit Noord-Italië
      KOFFIE MET ONZE ‘HOLY CANNOLI'

Over het restaurant Sugo - Aert van Nesstraat

Pizza al taglio is het favoriete street food van Rome. Kleurrijke, ambachtelijke pizza voor ieder moment van de dag. Combineer en deel verschillende stukken met familie en vrienden. We maken onze pizza helemaal met de hand. Voor het deeg gebruiken we uitsluitend meel, water, zout en een beetje gist. Het rijst na het kneden tot wel 72 uur. Zo wordt onze pizza lekker licht en luchtig. Met pizza al taglio kun je eindeloos variëren. Je kunt bij Sugo iedere dag kiezen uit 20 heerlijke smaken pizza, waarvan veel vegetarisch. Laat je steeds weer verrassen door nieuwe combinaties!

Meer informatie over restaurant Sugo - Aert van Nesstraat

Maandag t/m Donderdag 10:30 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 10:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Sugo - Aert van Nesstraat

Rachel S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We kenden Sugo al maar meer als eettentje waar je 'even snel' wat kunt gaan eten. Maar ook met de AH actie hebben we er heerlijk gegeten. Heerlijk concept waarbij je slices pizza kunt kiezen in plaats van een hele, waardoor je verschillende smaken kunt proeven. Voor het hoofdgerecht hebben we ons laten verrassen en dat heeft goed uitgepakt. Bediening is ook ontzettend attent en leuk. Aanrader voor zowel de snelle hap als wat uitgebreider eten.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Vriendelijke bediening en lekker eten, voor herhaling vatbaar!
THi Ha T.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Onverwacht het was echt lekker. Pizza deeg.heel luchtig en knapperig. Heerlijk. Personeel.heel vriendelijk. Aan raden. We komen hier terug !
J.L.M J.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Prima tweede ervaring met dit restaurant.
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Echt lekker eten en een perfecte bediening.
De pizza’s zijn heel knapperig en bijzonder smakelijk. Een restaurant om nog eens te komen.
Yvette K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Onwijs lekker vers en veel voor zon klein prijsje! Aanrader ik kom terug!
J.L.M J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Verrassende plek in onze stad, druk bezocht, lekker centraal gelegen, zowel binnen als buiten eten is mogelijk, net als de mogelijkheid je bezoek kort of wat langer te laten duren. Voldoende tafels, prettig opgesteld, sanitair oké.
Ruime keuze in stukken pizza, voor elk wat wils, zowel vega als vis en vlees. Steeds vers aangeleverd.
Goede porties, lekkere voorgerechten en origineel gepresenteerde nagerechten.
De bediening is vriendelijk, adequaat en houdt een goed tempo in aanbieden van de verschillende gerechten.
Wij maakten gebruik van een menu, met voor- hoofd en nagerecht indeling en dat was prima.
Verfrissende ervaring in het stadscentrum van Rotterdam, gelegen op een in eerste instantie wat kille plek -op straatniveau onder de garage van een bekend warenhuis)- tussen de diverse resto's in de nabije omgeving, voor een zowel een klein - als een wat groter budget. Prima keuze.
Eric.marcel V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
goed eten, leuk concept, hippe eetgelegenheid, positieve ingestelde bediening
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Hier heb ik de lekkerste gezonde pizza gegeten met een super lekkere knapperige bodem van spelt meel zonder ongezonde toevoegingen.

Veel topping keuze en heerlijk dat je meerdere kleine stukken kan nemen.

Hippe inrichting en vriendelijk personeel.

Aanrader!
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Prima pizza slices, zowel vegetarisch als veganistisch als met vlees gegeten. De bediening was heel vriendelijke en adequaat.
Soraya K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Pizza's zijn heerlijk! Maar het is niet een pizzaria waar je gezellig kan eten. Meer een restaurant voor een snelle hap.
Joosf H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Bediening zeer sympathiek. Meer dan genoeg eten. Aanrader.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Een prima lokatie in het centrum van de stad . Geen omgeving voor een romantisch diner maar een sfeervolle lokatie om te eten met vriendinnen. Het eten was prima en wat een geweldig concept: je kunt kiezen uit verrrassend belegde stukken pizza. Prima bodem. Het dessert overtrof alle verwachtingen . Vriendelijk personeel. Kortom: een aanrader!
Solvej R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Het eten was heerlijk, de inrichting liet wat te wensen over (niet heel comfortabel of sfeervol) en de bediening was erg vriendelijken behulpzaam. Het duurde bij de tweede ronde te lang waardoor we naar binnen moesten gaan om te informeren of we konden bestellen. Erg jammer ook dat er later op de avond nog maar zo weinig keuze was.
Thomas N.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Verwachte een iets meer restaurant gevoel, reviews online waren beter dan het werkelijk is...
Kan vergeleken worden Met het Hema restaurant mar met beter eten
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Leuk concept en lekker eten! Vriendelijke medewerkers
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Pizza was lekker, ontvangst door de jongedame die duidelijk de leiding had, was prima! Heel vriendelijk, en ondanks de drukte bleef ze rustig. Logistiek kan stukken beter, het is 2x gebeurd dat er pizza stukken uit de oven kwamen en men niet meer wist voor wie ze waren.....eenmaal hebben we de bestelling in de prullenbak zien verdwijnen, dat vond ik jammer.
Prima plek voor een snelle hap, minder als je uitgebreid wilt eten en tafelen.
Abigail W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Lekker relaxed en super gezellige plek om rustig een hapje te eten. Erg vriendelijk personeel!
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
prima weer !
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Goed gegeten! Snelle service en vriendelijk.