SUGARLESS

31-208462358

Meer informatie over restaurant SUGARLESS

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 09:30 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant SUGARLESS

cindydewildt .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wat een leuke tent! Ik doe al een tijdje aan Paleo omdat ik niet tegen gluten en lactose kan. Via de site Eetpaleo van Marinka bij Sugarless terecht gekomen. Extra een half uur voor omgelopen, maar helemaal waard.
Ik had een tonijnsalade met Paleo crackers. Wat een genot om eens gewoon te kunnen lunchen zonder het geijkte gebakken ei of soep. En wat waren de crackers heerlijk. En dan verlopen ze Paleo taart...ja, die moest ik natuurlijk wel ff proeven, want ik kan nooit ergens taart eten. Frambozen cheesecake... echt een aanrader! En na de lunch voelde ik me schoon van binnen, wel wat anders als normaal. Echt eenaanrader mensen!!!
John J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Vaker hier de lunch genoten met reden; verrassende lunchkaart met origineel gecombineerde verse vruchtensappen. Persoonlijke bediening in relaxte Amsterdamse sfeer. Italiaanse omelet vind ik zéér smaakvol, zeker met het knapperige kakelverse oerbrood.
Tot slot: De koffie alleen is al een bezoekje waard (met variaties aan huisgemaakte 'gezonde' stukken taart).
Nb. Zomers' kan je achter (stil) of voor (druk) buiten zitten.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Sugarless' biologische cheesecake met frambozen en cashewnoten is van welhaast buitenaardse kwaliteit. Voortreffelijke koffie ook!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Ik heb niets met dit soort voedselhypes en wel omdat ze over het algemeen volkomen onzinnig zijn. Natuurlijk zijn er mensen die geen lactose kunnen verdragen of die ziek worden van gluten. Maar dat betekent geenszins dat deze stoffen schadelijk zijn voor mensen die er geen last van hebben. Een molecuul glucose uit biologische producten is chemisch exact gelijk aan een molecuul glucose afkomstig van geraffineerde suikers. Het grote probleem is natuurlijk dat de meeste mensen geheel gespeend zijn van biochemische kennis maar er wel vrolijk over menen te moeten delibereren. Het bewust bezig zijn met voedsel zoals bij Sugarless gebeurt is natuurlijk wel een pre. De lunchroom is vrij groot (vooral diep) en ziet er gezellig uit. De dames in de bediening zijn zeer spontaan en kwijten zich enthousiast van hun taak. Ik had een muntthee, de pomodorisoep met volkorenbrood en kruidenboter en de warme croque love deluxe, een sandwich met belegen kaas, pesto, rode ui, tomaat, zwarte olijven en kerrie. De soep was erg lekker, het brood vers en warm uit de oven en de sandwich uitstekend. Dat je extra moet betalen voor volkorenbrood vind ik echter nogal vreemd. Al met al heb ik goed geluncht bij Sugarless al is het niet goedkoop.
Marlijn C.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Ik had hoge verwachtingen, het concept spreekt mij erg aan!
Het was niet zo druk, duurde vrij lang voordat bedient werden.
Prijzen zijn aan de hoge kant, hoewel ik meer wil betalen voor biologische en suikervrije producten vind ik 3 euro voor een beetje acai poeder door je (mini) glaasje jus de orange echt veels te duur!!
Bij het afrekenen nam ik wat gebak mee, tot mijn verbazing zat er in de chocolade taart (of brownie?) rietsuiker.. Dit vind ik persoonlijk niet suikervrij! Ook stonden er snoepjes gezoet met stevia en isomalt.. Daarbij stond: gezonde snoepjes! Kan ik mij ook niet in vinden helaas.
Al met al lekkere broodjes gegeten, maar het geheel viel tegen :-(

Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Een gezellig tentje met heel lekker eten! Het brood was lekker knapperig en mijn BLT was zeer rijkelijk belegd. Koffie was ook goed, evenals de munt thee. Broodje was redelijk geprijst (6,95), munt thee met honing aan de hoge kant (3,45). Service was daarentegen belabberd. Chagrijnige bediening die met onze gesprekken meeluisterde en erg uit de hoogte deed. Jammer van zo'n leuk, bijzonder lunchtentje
Magali V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Wat ontzettend jammer dat je in een restaurant waar je zo lekker kunt eten zo onbehoorlijk wordt bediend. Ik, als foodie (Verliefd op gezond doch lekker eten), kan genieten van de voedselhype die in Amsterdam heerst, maar de service in een restaurant speelt voor mij bijna net zo'n grote factor als het eten.
Als je uberhaupt geholpen wordt, duurt het uitzonderlijk lang voordat je wat krijgt. Ruim 45 minuten na onze bestelling wordt er, notabene door de eigenaresse, gevraagd of ze wat voor ons kan betekenen. Of wij nog wat willen eten. Als wij melden dat we al enige tijd zitten te wachten op onze bestelling weet zij ons, zonder ook maar iets te checken in de keuken, acuut te melden dat het er vast zo aankomt. Als ik, weer bij de eigenaresse, een thee bestel komt die uberhaupt niet. Als wij na de lunch nog een stukje taart bestellen vraag ik opnieuw naar een kop thee bij een van de super slome meisjes die in de bediening werkt. Als ik meld dat ik dit al enige tijd geleden heb besteld en de eigenaresse dit hoort zegt zij, iets wat ik kan waarderen, dat ik de thee gratis kreeg moet ik nog altijd voor een tweede en derde keer iemand van de bediening aanspreken voor een kopje thee voordat ik daadwerkelijk een kopje krijg.
Zonde dat in een tentje waar er zo heerlijk gekookt wordt de bediening zo slecht is dat ik er nooit meer naar toe hoef.
F B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Leuk sfeervol tentje met aardig bediening. Goed dat je kunt kiezen tussen verschillende soorten brood/crackers. Jammer dat niet alles sugarless is zoals de naam wel doet vermoeden. Ik wilde een cappuccino met plantaardige "melk", maar ze hadden alleen gezoete soja melk. Niet goedkoop, maar wel de moeite waard voor een bezoekje.
Sjoerd C.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Vanmiddag met m'n vriend gegeten bij sugarless. Overal was het eten goed maar de bediening heeft geen horica attitude. Suikerloos is het trouwens niet, rietsuiker en appelstroop zijn echt niet gezond en is gewoon suiker. Wij hadden een high tea van 25 euro p.p. Vooraf een lekkere tomatensoep, daarna 2 sandwiches, één mini scone, een brownie, cheesecake en een RAW cacao bonbon. De sandwiches waren erg goed evenals de scone. Helaas erg klein. De cheescake en brownie niet echt bijzonder en de brownie was droog. Het is een mooie zaak, eten prima maar de beleving is echt een paar punten lager door de slechte bediening. Ze weten vragen over de producten niet te beatwoorden, en ze komen niet eens even langs om te vragen of alles naar wens is. Er waren niet veel mensen in de zaak dus ik vraag me af waar ze het zo druk mee hebben.
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Hier een heerlijke high tea gedaan met een vriendin. Echt leuk en prettig om een keer suikervrij (en paleo!) te kunnen eten zonder problemen. En je proeft het verschil nauwelijks!
Uiteraard ook wat kritische opmerkingen, vond de service wat minder. Toen ik belde om te reserveren kreeg ik te horen dat ik een email moest sturen, blijkbaar is het teveel moeite om een reservering op te schrijven? :) ook vond ik het jammer dat we niet buiten konden zitten omdat het servies te teer was (misschien extra buitenservies aanschaffen?) en dat we ondanks de hoge prijs van de high tea (€30pp) met veel moeite (terwijl we de enige in de zaak waren) slechts één theepot refill konden krijgen, terwijl het echt geen grote pot was! Al met al een leuke ervaring, maar de service kan echt beter.
Bedep T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Oei... Ietwat een teleurstelling. Denk je een leuk klein thee plekje te hebben gevonden voor de middagen met je vriendinnen met lekkere scones etc. Think again.. De scones zijn echt veel te klein versus de prijs, bijna 5 eur?! Voor een klein sconetje? Dames..klantenbinding is vaak een glimlach en niet te gierig zijn. Dat bezorgd iedereen een fijne dag, incl. de medewerksters. En doet ons klanten terug komen, want dat is iets wat ik helaas niet doe.
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Heb hier al 3x geluncht, 2 vrolijke meiden die goed bezig zijn. Heb hier een tosti gegeten met een cappuccino en jus d'orange. Verder is een broodje met huisgemaakte tonijnsalade ook een aanrader.

Ben er zeer tevreden over, succes meiden.