Sugar & Spice bakery

- High Tea 14:30 - 18:00
- Brunch 08:30 - 18:00

Sandy D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Super leuk kleine lunchroom op de Zeedijk.
Alles puur en zonder gedoe, heerlijke broodjes en quiche gegeten.
De koffie was verrukkelijk maar vooral alles met veel aandacht en zorg bereid.
Jasperica !.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
In dit kleine tentje op de Zeedijk kom ik graag! Ontzettend aardige eigenaar en alles is goed verzorgd. Leuk ingericht, je ziet Nir regelmatig prachtige taarten bakken, hele goede koffie en bijzondere sandwiches. Nu net nieuw op maandag Hummes-dag, verzorgd door vrienden van Nir. Ook weer heel erg lekker!
Basil D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Je vindt hier de lekkerste taarten, muffins, croissants, chocolade taartjes, broodjes en mooie uitgebreide salades. In de loop van het jaar heb ik bijna alles mogen proberen. Alle ingrediënten zijn van topkwaliteit en de chef is een ware meester in het bereiden van al dit moois.
Ook de Italiaanse espresso en cappuccino zijn perfect, je waant je in Italië!