Sugar or Spice

Dorpsstraat 46 2361 BG Warmond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sugar or Spice

TvDalen .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Echt een aanrader deze tent! Klein, knus, ongedwongen ambiance. Met een vriendin meer dan 3 uur lang over de fantastische high tea als brunch geconsumeerd. Gastvrouw heeft een deels engels achtergrond, dus 'zoals het hoort' eerst de hartige hapjes, daarna pas de zoetigheden. Alles homemade: scones, home made marmelade enz smaakte bijzonder lekker (want authentiek). Onbeperkt thee, mooi brocante servies. We kregen het eenvoudigweg allemaal niet op. Dus 2 taartjes, 2 brownies en koekjes mee naar huis gekregen, waar mijn kinderen heel blij mee waren.
(Denk er wel om de parkeerschijf!)

Mats1709 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Op het terrasje genoten van het zonnetje met een koffie en heerlijke brownie. Zeer vriendelijk personeel en super leuk ingericht.
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Super heerlijke taarten en broodjes en niet te vergeten lekkere biertjes uit de streek. Bediening Is gezellig en huiselijk sfeer, echte aanrader voor Warmond.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Leuke lunchroom met een piepklein terras. Bij mijn bezoek moesten de dames de routine nog een beetje vinden maar ze waren wel allervriendelijkst. Ik at een mooi broodje gerookte zalm met wasabi mayonaise. Wat opviel was dat ook het brood heerlijk en vers was.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Heerlijk gelucht! Perfecte koffie en uitstekende broodjes! Ook de taartenvitrine ziet er uit om te smullen!
Gezellige dames in de bediening en in de keuken. Alles is homemade en biologisch, in een authentiek Engelse ambiance. Zeker de moeite waard! Wij kan terug!