Sugar Hill

31-263892010

Meer informatie over restaurant Sugar Hill

Remco V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We waren met twee personen en hadden in de omgeving van het restaurant een AirB&B. We kenden Sugar Hill niet maar we werden door de huiseigenaar getipt. We hadden niet gereserveerd en moesten rond 19.00 uur een half uurtje wachten. Het restaurant is sfeervol en erg druk, een goed teken. Na een drankje met een lekker kaasplankje kozen we voor het verrassingsmenu. Vooraf een krabcocktail, vervolgens buikspek met aardappelpuree en mierikswortel, dessert, vanille-ijs met espresso. Het was heerlijk, niet verrassend maar gewoon goed. Mooie porties en prettige bediening. Voor herhaling vatbaar!
Dyon S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Met mijn passie voor horeca word het toch eens tijd een iens aan te maken. Zeker na een geweldige ervaring vandaag bij Sugar hill.. Toen ik uit mijn slaapcoma ontwaakte.Dacht ik dit word een pyjama dag. Tot ik de waarschijnlijk laatste zonnestralen van dit jaar binnen zag vallen…..
Sugar hill it was.. Gewoon even een kopje koffie , sapje en werken achter mijn laptop.. Hell no, Als snel liet ik mij verschillende malen afleiden door alles wat voorbij komt op deze kruising.. en door de opvallend goeie bediening.. Voornamelijk Loes, ze zag werkelijk alles en zorgde ervoor dat alle mensen tevreden en wellicht met een ervaring rijker naar huis gingn. Naast mij zat een vrouw, aan haar kleding te zien leek ze niet veel te kunnen besteden. En haar bestelling was ook minimaal maar ze genoot en dat was prachtig om te begluren.. Nadien zei ze tegen de bediening wel zonde dat ik het niet op krijg. Waarop de reactie was ik ga voor u een zakje halen om het mee te nemen. De vrouw uiteraard heel bescheiden dat het niet hoefde.. Het zakje werd uiteraard gehaald.. Mevrouw smeerde het heerlijke brood rijkelijk met boter en nam dit op de fiets mee.. Tegen over mij zat een vrouw waarvan leek genoeg te besteden te hebben en keek vermakelijk de vrouw na.. Dit was voor mij een wouw moment.. Ik zat er heerlijk. Een vriend belde op en kwam mij vergezellen voor een drankje.. Nou dat werd een heerlijke lunch.. Oesters perfect schoon gemaakt, heerlijk (Gillardeau) daarbij een prosecco die ook heerlijk was Brut (wat???? Daar houd ik normaal helemaal niet van) Toen het hoofdgerecht: de dag special, want die zag er al oh zo lekker uit bij de mensen naast mij. Helaas, het hoofdgerecht van mijn vriend kwam op tafel de mijne niet, het meisje waarvan ik eerder een klein minpuntje zag kwam aan tafel (zelfstandig werkende kok?) en zei: ‘’helaas zijn de kokkels op’’ wat kan ik voor je doen meer mosselen of een andere gerecht ik koos voor het eerste. Het eten was prima en je proeft dat er aandacht aan is besteed( of dat echt zo is weet ik niet;) Het beste gebak van Arnhem hebben we dit keer niet gehad dat komt de volgende keer wel weer. Ofterwijl een leuke zaak, geweldig terras, prima eten en een top bediening.
Kalaforni .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Uitstekend gegeten bij Sugar Hill , plaatsgenomen aan de bar met uitzicht op de keuken , erg leuk om de drukte in de keuken te observeren , gekozen voor de ribeye welke erg goed van smaak was , mooie groentes erbij , een aanrader deze
Sugar Hill
Lisanne M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Sugar Hill is een leuk, knus en hip restaurant bij ons in de buurt waar ze misschien wel de lekkerste burgers van Arnhem serveren! Je kiest zelf welke topping je op je burger wilt (bijvoorbeeld mijn keuze: avocado en Emmentaler) en of je hier ook nog salade en/of aardappel bij wilt. Hierdoor kun je ook zelf bepalen hoe duur je gaat eten! De burger kost 9 euro en elke topping 90 cent. En ze hebben Vedett-biertjes! Ook hebben ze nog andere gerechten en een driegangen verrassingsmenu, maar dat heb ik allemaal nog niet geprobeerd. De bediening is heel (oprecht) vrolijk en erg vriendelijk! Kortom: dit is echt een heel fijne plek met heel goede burgers!
Evelineluc .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Al een paar keer eerder hier gegeten. Gisteravond weer ons favoriete plekje aan de bar, uitkijkend in de keuken. Waanzinnig genoten van de (h)eerlijke smaken die je maar zelden ergens anders in Nederland zult proeven. Super fijn en mooi om te zien hoe er met zorg en passie in de keuken wordt gewerkt, ook voor de hamburgers!
Bediening zeer vriendelijk, wederom een gezellige smaakvolle avond gehad!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Ik wilde eerst een copy paste maken van een eerder bericht over bereiding van de hamburger die idd veel te rauw was. Op zich smaakte hij wel en kan raw meat over het algemeen wel aan. Maar toen ik aangaf dat ik graag de optie had gehad over de bereidingswijze, gaf ze aan dat de keuken van mening is... Grrrrr ik ben dus gek... Ik ken de burgers, even duur beter en origineler.
Ik had met avocado. Echt 2 liefdeloze blokken ertussen of was het ernaast gepleurd. Ze hadden het kunnen pureren, plakjes weet ik wat. Als bonus, wat chips, waaaaaat, 9 euro. Hier passen echt heel veel woorden...
Tussen mij en de bediening bleef een gezonde spanning zeg maar. Nu ja. Wil je een burger met weinig liefde, te duur in een overgewaardeerde hipste tent, go there. Maar volgens mij is er wel wat ruimte voor concurrentie in Arnhem als je hiermee wegkomt. Een ding ik heb ze niet gegeten, maar de taarten zagen er super uit. Misschien zat daar alle liefde in... Ik weet, ik weet. Ik ben echt verwend om het in perspectief te plaatsen. Laatste etentje daarvoor was in Nijmegen en dat was sterren niveau, gewoon awesome. Verder nog wel wat van dit soort restaurants gedaan. Dus ik verwacht wel wat en kan dus echt aan mij liggen. Maar 9 euro moet echt een killer burger zijn en killer bediening, nuja gewoon iemand die vraagt hoe je het wil hebben lijkt me . Deze is een onvoldoende echt geen liefde, service een klein ok.
Volgende keer stop ik weer in Utrecht of ergens anders voor een burger... Niet daar. Teveel pretenties, geen waargemaakt.
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Mooi restaurantje met goede taartjes. Duck broodje was goed, burger prima, bruchetta wildzwijn flauw. Duurde erg lang en wilde meer bestellen maar ....
Kimdriesss .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Gezellig restaurant, leuk aangekleed en sfeervol. Ik vind het eten prima, maar niet bijzonder. De taarten zijn verrukkelijk. Tip: als je genoeg hebt gehad neem dan een taartje mee om op een later moment thuis op te eten!
Remmelt O.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Echt heerlijk gegeten op een zaterdagavond; het lekkerste van de afgelopen jaren. In een gezellig druk en beetje rommelig eetcafe. Maar fijne, vrolijke, attente en snelle bediening. En wat een feest op het bord. De carpaccio van zwaardvis en en huisgemaakte pate waren al erg goed, maar wat volgde was echt verrukkelijk: salade van duif en witlof en een op de gril gebakken makreel met orzo-pasta, venkel, pastinaak en wortel. Alle smaken klopten en alles was perfect bereid. Inclusief wijn, kaasplankje en stuk taart bleef de rekening ruim onder de 100 euro. Aanrader!
Maartje N.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Sugar Hill is echt een pareltje in de oude volkswijk Klarendal. Dit plekje geeft de wijk letterlijk sjeu en geeft een lift aan de buurt. Gisteravond at ik met een vriendin de rogvleugel, staartstuk, anti pasti en heerlijk glas Viognier erbij. Service zoals service bedoelt is, grote open keuken. Ik woon zelf in Amsterdam waar een overkill is aan goede tentjes zoals deze maar waar het nooit helemaal zo samenkomt als bij Sugar Hill. Keep it up!!
Gustav B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Wat een verrassing. ik kende Klarendal als een vervallen wijk. En dan neemt mijn vriendin me ineens mee naar een frisse, hipsterwijk in Arnhem. Zit ik plotseling met mooi weer op het terras van Sugar Hill, aardige bediening die weet waar hij het over heeft en heb ik de keuze uit een interessante menukaart. Ondertussen restanten van de oude wijk...opgevoerde Subaru's met dikke luidruchtige uitlaatpijpen, indrukwekkende outfits. Maar ook veel mooie en bijzondere mensen. Leuke start van een gezellig etentje.
Keuze uit vijf voorgerechten en vier hoofdgerechten. Ik koos als voorgerecht voor een misschien niet heel hoogdravend maar erg lekkere Vitello Tonato. Mijn vriendin een overheerlijke koude (heb zelf liever warm) ziltige artichok met een super vinaigrette met groffe mosterd. OK: kan niet veel aan fout gaan, maar wel heerlijke start. Bij het hoofdgerecht raakte ik overtuigd van de kwaliteiten van de kok. Voor mij zachte lamstong met super lamsmerguez zoals ik ze alleen van de beste slagers in Frankrijk ken. Daarbij linzen, gesneden gegrilde groene asperges (mooi gecaramelliseerd en al dente) en een kruidenjoghurtsausje: fris, mooie lamssmaak. Mijn vriendin had een gepofte zoete aardappel met parmezaanse kaas (mooie combi) met rucola, meiknol, kool in saffraan en spinaziecreme. Mooie pure smaken, geen ingewikkelde poespas, geen te lange wachttijden. Lekkere bijpassende wijnen, hoge kwaliteit van de ingrediënten. Verwacht geen hoogdravende dingen. Maar wel echt lekker eten. De prijzen zijn niet echt laag, maar de prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed. En de porties zijn prima. Wij kwamen niet meer aan de toetjes toe (maar namen we wat van de heerlijke patisserie mee naar huis). Incl 3 drankjes, 2 glazen wijn en 1 heerlijk kaasplateautje (excl. patisserie) waren we 80 euro kwijt.
Nadeel: koude ijzeren stoelen die niet super comfortabel zitten. Maar meer negatiefs kunnen we echt niet bedenken. Mijn vriendin was hier eerder geweest en vond het binnen heel sfeervol zitten. Leuk daar ook: het keukentje ligt open midden in het restaurant.
Wij komen hier terug!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
op t terras gezeten, we wilden twee tafels aan elkaar schuiven omdat we met 8 mensen waren. daar was de bediening niet van gediend, eigenlijk zouden we aan twee verschillende tafels moeten blijven zitten. we vroegen om een borrelhapje, bitterballen ofzo, maar de jongeman leek als door een wesp gestoken, bitterballen....nee die serveerden ze niet..... (het leek alsof dat te min voor ze was) toen gekozen voor de hamburgers, die helaas veel te rood/rauw waren, alles behalve medium waar we om gevraagd hadden... jammer, sugar hill heeft een goede naam in de stad, zit op een leuk hoekje maar moet het niet te hoog in de bol krijgen, want dan zijn er ook heel andere leuke plekjes in de wijk
ElaineTamar .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Wij vanavond ook voor het eerst bij Sugar Hill aan tafel gezeten. Veel mensen waren hier lyrisch over en wij wilden dit eens zelf ontdekken.
We begonnen met een broodje aolie en een charcuterie, dit was allemaal prima. Daarna kregen we onze burger veel te rauw, bediening zou ook standaard om de bereidingskeuze van de gast moeten vragen en of iemand frietjes en/of sla erbij lust? Horeca is verkopen! De burger viel tegen simpel broodje, klomp vlees, groot stuk sla en wat chips op het bord en dan 9euro vragen.. voor die prijs moet het gewoon top zijn! Sorry voor ons viel het tegen Sugar Hill, jammer! Daarentegen was de koffie wel erg lekker en was onze gastvrouw zeer vriendelijk, maar niet horeca gericht? Succes!
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Even met z'n tweeën een snel broodje hamburger gegeten. Derde of vierde keer dat we hier nu zijn.
Bediening was nog beter dan de vorige keren: vriendelijk, attent, snel. Hamburgers, salade en aardappels zijn prima. Ik blijf een beetje twijfelen over de prijs: 36 euro voor twee gerechten (salade en aardappeltjes zijn extra) met in totaal 3 drankjes vind ik toch net wat aan de hoge kant.
De tafeltjes staan wat dicht op elkaar.
Benjamin U.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Lekker eten. Het oogt als een eetcafé maar de koks weten waar ze mee bezig zijn. Iedere dag andere gerechten op het krijtbord. Veel biologisch eten en ze werken met goeie leveranciers, dat merk je. Leuke ongedwongen sfeer.
Anke03 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
De keuze mbt het hoofdgerecht viel tegen, daarom hebben wij beiden de hamburger genomen. Opzich wel oke, maar niet bijzonder genoeg om hier 9 euro voor te vragen. Als extra topping zat er een lang haar op 1 van de burgers. Hier hebben wij niks van gezegd en het broodje laten liggen. Tijdens het afrekenen nam men niet de moeite om te vragen of alles naar wens is geweest, daarom heb ik zelf het haar bespreekbaar gemaakt. De jonge man meende: 'oh ik weet wel van wie dit uit de keuken is'... Dit was geen grapje van hem. Nou lekker dan, eet smakelijk. Tot slot: onze rode wijn was heerlijk!
Mien D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Een reden om hier naar toe te gaan is toch echt de toegankelijkheid evenals de gezellige sfeer die er heerst onder gasten en personeel. Het is een soort huiskamer! Wel een hele krappe huiskamer... Een groot nadeel vind ik dat je erg dicht op elkaar zit. Ik kan mij dan niet focussen op een gesprek aan eigen tafel omdat ik met 1 oor ook het gesprek van de buren kan horen. Het eten is lekker en prima verzorgd. Toch vind ik de open keuken ook smoezelig.... de ruimte en keuken zouden zich toch het beste verlenen voor een cafe, met evt een aantal lekkere hapjes (hartig en zoet). In aanbod (culinairheid) slaan ze nu een beetje door en dat maakt het totaalplaatje voor mij niet compleet. De snoezige uitstraling (dit zie je ook vaak aan de wc) plus de krapheid maakt dut voor mij geen Arnhems favoriete
Lorbone .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Vrijdag avond bij Sugar Hill, heerlijk aan de bar gegeten. Burgers als altijd precies goed, begonnen met een borreltje, veel keus op tap en het brood is heerlijk vers. Bij de burgers de Franse rode wijn, zeker een aanrader! Vanaf een uurtje of half 11 lekkere muziek van de DJ, ik kom zeker terug
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Met een vriend wezen eten voor een verjaardag.
We kwamen met een taart (voor het hieropvolgende feest bedoeld) aanzetten. Vriendelijk werd geïnformeerd of we hem misschien koel wilden laten zetten, erg net aanbod.
Begonnen met een gnochi met truffelsaus. Alleen de geur deed me al watertanden. Smaak was overigens ook goed in orde. Heerlijk meegeprikt van het vlees-assortiment van mijn kameraad, ook heerlijk.
Buikspek en worst als hoofdgerecht. Buikspek was superlekker, worstje een beetje flauw.
Dit alles hebben we onder het genot van enkele van de goede bieren uit het ruime assortiment verorberd.

Erg fijne sfeer hangt er, lekker ongedwongen en huiselijk.
Cornelia R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Heerlijke gerechten, vooraf oesters, een bord met charcutterie, lekkere krab, daarna een hamburger met foi gras! en dat alles voor een aangename prijs.
Helaas is het woekeren met de zitruimte, en als het terras open is, dan kan het wel langer duren voor je bediend wordt.