Su Sardu

Marktplein 90 7811 BA Emmen Nederland Kaart

Over het restaurant Su Sardu

Modern met een mediterrane lach

Aan het Marktplein in Emmen vind je Su Sardu, een restaurant met strakke en trendy inrichting. Hier kun je voortreffelijk eten en zal de enthousiaste bediening je met liefde adviseren over alle gerechten op de kaart. Voortreffelijke Italiaanse specialiteiten worden met een grote glimlach bereid en hierdoor schijnt op jouw bord altijd de warme mediterrane zon!

Meer informatie over restaurant Su Sardu

Maandag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 16:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Henniepauwels-teerds P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
prima gegeten aardige bediening jas werd keurig aangenomen wat niet bij ieder het geval was mooie inrichting alleen jammer dat wij de drankjes erg duur vonden daar zouden wij niet snel voor terug komen jammer .
Henniepauwels-teerds P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
perfect gegeten fijne bediening mooi restaurant ook de toiletten waren perfect zeker een aanrader alleen waren de drankjes erg duur dat zou ons tegen houden om nog een keer te gaan jammer.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De AH actie bood maar liefst 5 voorgerechtjes en keuze hoofdmenu vis of vlees met toetje na. Alles was van prima kwaliteit en de locatie sfeervol gelegen aan het Marktplein van Emmen.
famvandestreek .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De ontvangst was allerhartelijkst. Het bedienend personeel heel attent en alert. Kortom een hele goede keuze.

HIER GAAN WIJ VAKER ETEN!!!
ineveenhuis .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere en mooi gepresenteerde gerechten. Een minpuntje was de ontvangst. Een jas aannemen was er niet bij en ons werd ook geen garderobe ruimte gewezen. Voorts werd ons al gevraagd wat we te drinken wilden bestellen vóórdat we de gelegenheid kregen te gaan zitten. Dit opgejaagd worden hebben wij als erg onplezierig ervaren. Daarna was alle prima.
Reina Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De ontvangst en bediening was zeer vriendelijk, voorkomend en we hebben heerlijk gegeten. Verschillende kleine voorgerechten, bij het hoofdgerecht keuze tussen vlees en vis. Heerlijk nagerecht! We komen hier zeker terug!
rinushorst .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een uitstekend 3-gangen menu : voorgerecht bestond uit 5 verschillende onderdelen, bij het hoofdgerecht konden we kiezen tussen vlees en en het nagerecht bestond uit ijs met slagroom en ananasschijfjes met een sausje.
Alle gerechten waren zeer smaakvol en van hoge kwaliteit.
Ina L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten.
Je hebt beslist niet het idee dat je iets goedkoops wordt voor gezet vanwege de actie.
(Dat idee hebben we in een ander restaurant wel gehad)
Ze hebben de instelling; laten we het maar goed doen, dan komen ze nog eens terug.
Werkt bij ons in ieder geval.
liieeees .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De porties waren ruim voldoende. De bediening was vlug en netjes. Dit is zeker een aanrader!
coribo .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
vergeleken met 2015 is de kwaliteit-prijs-serviceverhouding met 500% verhoogd. Top. Zo volhouden, dan is het een echte aanrader!
jannette H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een mooie ingerichte restaurant met lekker eten en vriendelijk personeel!!
Qua geluid was het wel rumoerig!! 3 gangen menu ook zeker een aanrader!!
edwindozeman .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Helaas volgden de gangen elkaar te snel op. Bord amper
leeg ,bord weg. Goede kwaliteit.........,......
Jeanette64 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het verrassingsmenu was erg gevarieerd, voor elk wat wils zeg maar. De voorgerechtjes waren divers en erg lekker. Voor het hoofdgerecht was er keuze tussen vis of vlees. Ik heb gekozen voor het vlees. Vond de saus van de kip te zoet, maar mijn vriendin vond dit juist erg lekker. kwestie van smaak dus. De bijbehorende pasta was heerlijk. De rauwkost gewoontjes, maar smaakte goed. Het nagerecht vanilleijs met slagroom en chocoladesaus was helemaal iets voor mij en daarom voor mij de perfecte afsluiter. Kortom heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het eten is heerlijk bij Su Sardu, met een hele goede vriendelijke bediening. Alert maar niet opdringerig.
€42,50 vind ik aan de dure kant voor het samengestelde menu. En in zijn algemeenheid een hoge prijs voor een driegangenmenu. Su sardu biedt ook een driegangenmenu van €36,-. Jammer dat ze je niet de keuze gunnen.
Sharona D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten er was een heel lekker menu opgesteld via de ah-actie. Uitstekende service. En heel mooie inrichting heel sfeervol
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Geweldig lekker gegeten - en niet voor het eerst daar. Maar die hoge prijs voor één diner is vast het gevolg van de Albert Heijn-actie: dat tweede couvert moet toch ergens terugverdiend worden.
Karel L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We waren met bonnen van AH, het bedrag van één driegangen menu vond ik aan de (te) hoge kant. Maar ja dat tweede menu moet toch ergens van betaald worden
Joop P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Met ons gezin heerlijk gegeten. 5 voorgerechtjes super lekker. Hoofdgerechten, zowel vis als vlees top. Nagerecht ijs. Mooie ambiance en hele goede bediening
Cor L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Het was druk op het terras waardoor het lang duurde voor we iets konden bestellen. Vervolgens moesten we zelf de kaart vragen. Na lang wachten kwam de lamsrack. Die smaakte prima. Helaas werd er alleen wat sla en pasta bij geleverd wat te weinig was. Al met al viel het tegen. Geen aanrader.
Ergo G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
I.k.v AH-actie hier gegeten. Verrassingsmenu met heel lekker en leuk - uit vijf kleine gerechtjes bestaand - voorgerecht. Hoofdgerecht (keuze vlees of vis) uitstekend bereid en zeer smakelijk. Vriendelijke bediening door attent personeel. Goede prijs- kwaliteitverhouding. Restaurant waar we zeker terug zouden komen en dat we zouden aanraden.