Su Sardu

Marktplein 90 7811 BA Emmen Nederland Kaart

Over het restaurant Su Sardu

Modern met een mediterrane lach

Aan het Marktplein in Emmen vind je Su Sardu, een restaurant met strakke en trendy inrichting. Hier kun je voortreffelijk eten en zal de enthousiaste bediening je met liefde adviseren over alle gerechten op de kaart. Voortreffelijke Italiaanse specialiteiten worden met een grote glimlach bereid en hierdoor schijnt op jouw bord altijd de warme mediterrane zon!

Meer informatie over restaurant Su Sardu

rinushorst .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
liieeees .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De porties waren ruim voldoende. De bediening was vlug en netjes. Dit is zeker een aanrader!
coribo .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
vergeleken met 2015 is de kwaliteit-prijs-serviceverhouding met 500% verhoogd. Top. Zo volhouden, dan is het een echte aanrader!
jannette H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een mooie ingerichte restaurant met lekker eten en vriendelijk personeel!!
Qua geluid was het wel rumoerig!! 3 gangen menu ook zeker een aanrader!!
edwindozeman .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Helaas volgden de gangen elkaar te snel op. Bord amper
leeg ,bord weg. Goede kwaliteit.........,......
Jeanette64 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het verrassingsmenu was erg gevarieerd, voor elk wat wils zeg maar. De voorgerechtjes waren divers en erg lekker. Voor het hoofdgerecht was er keuze tussen vis of vlees. Ik heb gekozen voor het vlees. Vond de saus van de kip te zoet, maar mijn vriendin vond dit juist erg lekker. kwestie van smaak dus. De bijbehorende pasta was heerlijk. De rauwkost gewoontjes, maar smaakte goed. Het nagerecht vanilleijs met slagroom en chocoladesaus was helemaal iets voor mij en daarom voor mij de perfecte afsluiter. Kortom heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het eten is heerlijk bij Su Sardu, met een hele goede vriendelijke bediening. Alert maar niet opdringerig.
€42,50 vind ik aan de dure kant voor het samengestelde menu. En in zijn algemeenheid een hoge prijs voor een driegangenmenu. Su sardu biedt ook een driegangenmenu van €36,-. Jammer dat ze je niet de keuze gunnen.
Sharona D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten er was een heel lekker menu opgesteld via de ah-actie. Uitstekende service. En heel mooie inrichting heel sfeervol
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Geweldig lekker gegeten - en niet voor het eerst daar. Maar die hoge prijs voor één diner is vast het gevolg van de Albert Heijn-actie: dat tweede couvert moet toch ergens terugverdiend worden.
Karel L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We waren met bonnen van AH, het bedrag van één driegangen menu vond ik aan de (te) hoge kant. Maar ja dat tweede menu moet toch ergens van betaald worden
Joop P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Met ons gezin heerlijk gegeten. 5 voorgerechtjes super lekker. Hoofdgerechten, zowel vis als vlees top. Nagerecht ijs. Mooie ambiance en hele goede bediening
Cor L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Het was druk op het terras waardoor het lang duurde voor we iets konden bestellen. Vervolgens moesten we zelf de kaart vragen. Na lang wachten kwam de lamsrack. Die smaakte prima. Helaas werd er alleen wat sla en pasta bij geleverd wat te weinig was. Al met al viel het tegen. Geen aanrader.
Ergo G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
I.k.v AH-actie hier gegeten. Verrassingsmenu met heel lekker en leuk - uit vijf kleine gerechtjes bestaand - voorgerecht. Hoofdgerecht (keuze vlees of vis) uitstekend bereid en zeer smakelijk. Vriendelijke bediening door attent personeel. Goede prijs- kwaliteitverhouding. Restaurant waar we zeker terug zouden komen en dat we zouden aanraden.
Nell80 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Verrassingsmenu van de ah-restaurantzegels. Het eten smaakte op het simpele pindaijsje na prima, maar de prijs van 42,50 per driegangenmenu was veel en veel te duur. Je krijgt het tweede menu zogenaamd gratis want ongeveer 20/25 euro per menu zou voor wat je ervoor krijgt netjes zijn. Onvoldoende dus voor de prijs/kwaliteit
Ruudmarion .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Hier gegeten met de AH restaurantactie. We werden heel vriendelijk ontvangen en konden kiezen waar we wilden zitten. Voor- en hoofdgerecht en dessert waren een verrassing van de chef. We konden kiezen uit vlees of vis en kozen beiden voor vlees. Het eten was goed en voldoende, echter we misten de originele, traditionele italiaanse smaken. Deels omdat ingredienten te zwak of niet aanwezig waren, anderzijds vreemde combinatie van ingredienten. We zouden voor dit eten nooit €42,50 pp uit willen geven. De "verkooptechniek" om te vragen of we water en brood willen bij het eten en dan op de rekening zien dat je daar bijna €10 voor kwijt bent. Dat hoort niet, bij andere restaurants hoort dit bij de service.
jarno_middel .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het eten bij Su Sardu was erg lekker. Het enige wat ons tegenviel bij de voorgerechtjes, was dat ons was toegezegd dat we geen visgerechtjes zouden krijgen. Helaas was dit wel het geval. Toch heeft het eten ons goed gesmaakt.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten,alles was voortreffelijk bereidt.De rode huiswijn is voortreffelijk.
En de bediening,zoals we het graag zien,correct,vriendelijk en snel.
We waren er al eerder geweest,maar gaan zeker weer.
wjv .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Verrassingsdiner met de AH voucher, goede gerechten, maar met Euro 42,50 per couvert wel erg fors aan de prijs! Vriendelijk personeel, dat aandacht had voor dieetwensen. Snelle service, geen overmatige wachttijden, terwijl het restaurant bijna vol was!
xameja .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij hadden slibtong met parmezaanse kaas. De slibtong werd voor ons gefileerd door de kok!
De slibtong was van uitstekende kwaliteit, de bijbehorende spaghetti smaakte goed echter de hoeveelheid was te weing. Als groente werd slechts een klein schaaltje sla aangeboden.
Als dessert kozen wij een Irisch en een Italian koffie, deze smaakte uitstekend.
Jammer was het dat tijdens het eten niet werd gevraagd of wij nog een tweede glas wijn wilden nuttigen. De wijn, droge Italiaanse, was van prima kwaliteit.
Wij boekten met de AH aktie doch kregen wij de menukaart waarvan later bleek deze niet voor de AH aktie bestemd was. Wij hebben daar geen punt van gemaakt en normaal de twee menu's afgerekend!
Een onvoldoende geef ik aan de medewerker die al ging afruimen tijdens het eten (werd niet gevraagd of ze konden afruimen) terwijl wij nog aan het eten waren!
Terugkijkend vonden wij het toch een gezellig etentje en zullen nog eens terug komen.