Su Sardu

Marktplein 90 7811 BA Emmen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 42.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Verrassing. Vijf hapjes (voorgerechten)
      Vooraf aangeven als u iets niet lust
      Dat mag ter plekke
  • Hoofdgerechten
    • Verrassing. Vlees Vis of Vegetarisch
      Naar keuze
      Bijgerecht. Wisselende pasta en gemengde salade
  • Nagerecht
    • Verrassing
      Dessert
      Toetje

Over het restaurant Su Sardu

Modern met een mediterrane lach

Aan het Marktplein in Emmen vind je Su Sardu, een restaurant met strakke en trendy inrichting. Hier kun je voortreffelijk eten en zal de enthousiaste bediening je met liefde adviseren over alle gerechten op de kaart. Voortreffelijke Italiaanse specialiteiten worden met een grote glimlach bereid en hierdoor schijnt op jouw bord altijd de warme mediterrane zon!

Meer informatie over restaurant Su Sardu

Verrassend lekker gegeten.
Inrichting kan beter
dorada .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Wij hebben zondag gegeten en wij hebben echt genoten! De cannonau wijn is echt een aanrader,de vitello tonnato en de zeebaars waren van TOP kwaliteit.Echt TE GEK! Bedankt
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gezellig, modern ingericht restaurant. Prima pizza quatro formaggi gegeten en pasta. Vriendelijke en attente bediening. Parkeergelegenheid in de buurt.
Jean Paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Hele goede keuken, lekkere wijn. Zeer sfeervolle ambiance. Een van de weinige restaurants in Emmem waar je echt goed kunt eten.
Wietze G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Eten was goed, prachtige inrichting. Echter een bediende die ons meteen naar een tafel wees zonder te vragen of we hadden gereserveerd. Achteraf moesten we dus nog beginnen over de reservering via Iens tegen 20% korting. Gelukkig was dit toen geen probleem en werd de rekening meteen verlaagd.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Modern ingericht met vriendelijke bediening. 4gangen menu bevatte geen enkel hoogtepunt. De wijn die werd aanbevolen was uitstekend.
Jeffrey E.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Eten is van goede kwaliteit. Lekkere voorgerechten en mooie dunne pizza's. De vriendelijke bediening geeft je de tijd om te genieten van het eten en het samenzijn tussen de gangen door. Prijzen zijn wel wat aan de hoge kant. Zeker voor herhaling vatbaar!
T. B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
De bediening is voortreffelijk. Personeel heel vriendelijk. Eten geweldig. Kortom een aanrader!
Paul Z.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijk gegeten vanavond! Lekkere voorgerechten, knapperige pizza's en een heerlijke ravioli. Goed bier, lekkere wijn en goede service. Nu benieuwd naar het echte Sardinië.
H.J. H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, prima bediening en uitstekende kwaliteit van de gerechten. dit restaurant hebben wij nu voor de eerste, maar zeker niet voor de laatste keer bezocht
D V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Vriendelijk ontvangen,mooie locatie.duidelijke uitleg,rustig de tijd gekregen,voor heerlijke amuses.perfect gebakken hoofdgerecht .en voor ons een lekker nagerecht.De hoeveelheid was voor ons perfect.Goed glas wijn erbij.Voor ons een geslaagde avond..
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hadden een bon van AH waarbij we een drie gangen menu hadden met twee personen voor het helft van het geld. Bij Su Sardu kregen we geen menu kaart zodat we niet wisten wat het ging kosten en ze vertelden het ons ook niet. Achteraf kregen we een 4 gangen. Om dat we de helft moesten betalen viel de prijs erg mee.
Gerke T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Was onze eerste kennismaking. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Wij zullen er vrienden en kennissen op attent maken of er met hen meegaan.
Suzan K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Voorgerechten verrassend en lekker, nagerecht prima afsluiter, mijn hoofdgerecht was top ( vlees) helaas zat er in de snoekbaars 5 graten, bij navraag was de reactie; dat kan gebeuren. Dat klopt ( heb ik ook nagevraagd) maar meldt dat even. was het enigste minpuntje aan een prima AH menu. Over de inrichting, zal smaak zijn, maar vond het wat aan de donkere kant in het restaurant.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We startten met 5 prachtig gepresenteerde voorafjes, ieder op een eigen bord, die net zo lekker waren als ze eruit zagen. Ook het hoofdgerecht, mijn man met vlees en ik met vis smaakte heerlijk. De hoeveelheden waren uiteindelijk zodanig perfect dat er ook nog genoten kon worden van het koffie-ijs en de afsluitende cappuccino met bonbon. De sfeer was fijn en bediening vriendelijk.

Marijke
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goede en lekkere pizzas. Rijk belegd wat ik bij mijn ham kaas ananas pizza qua ham iets te rijk belegd vond. Plakken ham zelfs gedeeltelijk dubbel op elkaar. Bij pizza van mijn vriend was rijk belegd maar noet te veel! Ook doe was erg lekker.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Bij de reservering gesuggereerd: even goed als de laatste keer?????
Nee, het was beter.
Bij de volgende gelegenheid kom ik graag weer.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een restaurant om aan te bevelen. Heerlijke gerechten. Aardige bediening. Gezellige inrichting.
Voor de zaterdag gereserveerd met iens. Daar werd geen verschil gemaakt met andere gasten. Chapeau!!
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel en prima gegeten.
margreeth S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben erg lekker gegeten. De bediening was prima. Komplimenten voor de kok. Het was in een woord super!!!!!! We gaan zeker terug.