Su Sardu

Marktplein 90 7811 BA Emmen Nederland Kaart

Over het restaurant Su Sardu

Modern met een mediterrane lach

Aan het Marktplein in Emmen vind je Su Sardu, een restaurant met strakke en trendy inrichting. Hier kun je voortreffelijk eten en zal de enthousiaste bediening je met liefde adviseren over alle gerechten op de kaart. Voortreffelijke Italiaanse specialiteiten worden met een grote glimlach bereid en hierdoor schijnt op jouw bord altijd de warme mediterrane zon!

Meer informatie over restaurant Su Sardu

Everdien V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Cees R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vond het AH menu niet de prijs waard, € 42,50 verder is het een modern restaurant met drukke Italiaanse ober die zoveel mogelijk probeert te slijten en druk doende blijft indien niet met de clientele dan met zijn telefoon.
Birgit L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het was heerlijk! We waren er met ahrestaurant actie 3-gangen menu. Snelle service en vriendelijk personeel. Komen weer!
Irene F.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij zaten in verband met de weersomstandigheden buiten, binnen zag alles er stijlvol en zeer verzorgd uit.
Zelfs met de AH-actie is het geen goedkoop restaurant, de geserveerde gerechten zagen er verzorgd uit en smaakten uitstekend. Maar daarom had ik verwacht dat , ook al zit je buiten te eten, de tafel wel opgedekt zou worden. Op zijn minst een kleedje, en zeker niet van die akelige, dunne papieren servetjes. Dat deed heel goedkoop aan, in schrille tegenstelling met het voortreffelijke eten. Een bijzettafeltje was, zeker gezien de 5 voorgerechtjes geen overbodige luxe geweest. We hadden dan zeker, zoals in Italië, wat langer en beter kunnen genieten van de heerlijke kleine gerechtjes. Nu schoven we alles maar tegelijk op ons bord, omdat de volgende schotels er aan kwamen en er geen plaats was op het tafeltje.
De wijn uit Sardinië was heerlijk, zowel wit als rood. Dat ik het geluid 'redelijk' heb gekwalificeerd kwam uiteraard omdat we buiten zaten, binnen leek het zeer goed.
Jannet B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie! Goede sevice en keuze tussen vlees en vis. Ben benieuwd naar de rest van de kaart.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het was van hele hoge kwaliteit en diversiteit! Spreiding tussen de gerechten kan iets korter. Ik kon buiten eten en dat was eens weer wat anders. Restauranthouder was zeer attent en vriendelijk. In ieder geval een onvergetelijke avond wat het totale diner betreft. Su Sardu Bedankt! Ook voor anderen een aanrader!!
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Na gereserveerd te hebben en een tafel buiten hadden gevraagd kregen wij een ongedekte tafel toegewezen aan de rand met uitkijk op fietsen. Wij hadden de actie van de Albert Heijn en kregen een proeverij van kleine voorgerechtjes, wat in gedeeltes kwam. Smaakloos maar het verrassends was nog wel de "lauwwarme" lasagne, volgens de bediening.
Als hoofdgerecht was de vis wederom zonder enige smaak maar het vlees daarentegen was perfect. Het schaaltje salade zou goed zijn geweest als er ook maar iets van een dressing over zou zitten. W.s. vergeten want je gasten zijn geen konijnen. Het nagerecht was goed. Drie kwartier wachten tussen ieder gerecht (zelfs voor een koud nagerecht) is erg lang.
amartin .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten bij deze Italiaan. Wij hadden het verrassingsmenu en het werd een verrassing.
Een aanrader voor iedereen
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Prima restaurant met leuke, professionele en gemoedelijke bediening.
Een aanrader????
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk gegeten!
tezerman .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben het 3 gangen menu van 42,50 gebruikt. Ook de AH restaurant actie gedaan, dus 2e menu gratis ????Wat een heerlijkheden werden er voorgeschoteld!
Hoofdmenu vis en vlees geproefd.
Alles met heel veel smaak!
Inrichting is simpel, maar toch gezellig.
Bediening vriendelijk.
Henniepauwels-teerds P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
prima gegeten aardige bediening jas werd keurig aangenomen wat niet bij ieder het geval was mooie inrichting alleen jammer dat wij de drankjes erg duur vonden daar zouden wij niet snel voor terug komen jammer .
Henniepauwels-teerds P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
perfect gegeten fijne bediening mooi restaurant ook de toiletten waren perfect zeker een aanrader alleen waren de drankjes erg duur dat zou ons tegen houden om nog een keer te gaan jammer.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De AH actie bood maar liefst 5 voorgerechtjes en keuze hoofdmenu vis of vlees met toetje na. Alles was van prima kwaliteit en de locatie sfeervol gelegen aan het Marktplein van Emmen.
famvandestreek .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De ontvangst was allerhartelijkst. Het bedienend personeel heel attent en alert. Kortom een hele goede keuze.

HIER GAAN WIJ VAKER ETEN!!!
ineveenhuis .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere en mooi gepresenteerde gerechten. Een minpuntje was de ontvangst. Een jas aannemen was er niet bij en ons werd ook geen garderobe ruimte gewezen. Voorts werd ons al gevraagd wat we te drinken wilden bestellen vóórdat we de gelegenheid kregen te gaan zitten. Dit opgejaagd worden hebben wij als erg onplezierig ervaren. Daarna was alle prima.
Reina Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De ontvangst en bediening was zeer vriendelijk, voorkomend en we hebben heerlijk gegeten. Verschillende kleine voorgerechten, bij het hoofdgerecht keuze tussen vlees en vis. Heerlijk nagerecht! We komen hier zeker terug!
rinushorst .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een uitstekend 3-gangen menu : voorgerecht bestond uit 5 verschillende onderdelen, bij het hoofdgerecht konden we kiezen tussen vlees en en het nagerecht bestond uit ijs met slagroom en ananasschijfjes met een sausje.
Alle gerechten waren zeer smaakvol en van hoge kwaliteit.
Ina L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten.
Je hebt beslist niet het idee dat je iets goedkoops wordt voor gezet vanwege de actie.
(Dat idee hebben we in een ander restaurant wel gehad)
Ze hebben de instelling; laten we het maar goed doen, dan komen ze nog eens terug.
Werkt bij ons in ieder geval.
liieeees .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De porties waren ruim voldoende. De bediening was vlug en netjes. Dit is zeker een aanrader!