Su Sardu

Marktplein 90 7811 BA Emmen Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Su Sardu

Modern met een mediterrane lach

Aan het Marktplein in Emmen vind je Su Sardu, een restaurant met strakke en trendy inrichting. Hier kun je voortreffelijk eten en zal de enthousiaste bediening je met liefde adviseren over alle gerechten op de kaart. Voortreffelijke Italiaanse specialiteiten worden met een grote glimlach bereid en hierdoor schijnt op jouw bord altijd de warme mediterrane zon!

Meer informatie over restaurant Su Sardu

Maandag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 16:30

Jouw recensie over het restaurant Su Sardu

H.J. H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, prima bediening en uitstekende kwaliteit van de gerechten. dit restaurant hebben wij nu voor de eerste, maar zeker niet voor de laatste keer bezocht
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hadden een bon van AH waarbij we een drie gangen menu hadden met twee personen voor het helft van het geld. Bij Su Sardu kregen we geen menu kaart zodat we niet wisten wat het ging kosten en ze vertelden het ons ook niet. Achteraf kregen we een 4 gangen. Om dat we de helft moesten betalen viel de prijs erg mee.
D V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Vriendelijk ontvangen,mooie locatie.duidelijke uitleg,rustig de tijd gekregen,voor heerlijke amuses.perfect gebakken hoofdgerecht .en voor ons een lekker nagerecht.De hoeveelheid was voor ons perfect.Goed glas wijn erbij.Voor ons een geslaagde avond..
Gerke T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Was onze eerste kennismaking. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Wij zullen er vrienden en kennissen op attent maken of er met hen meegaan.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We startten met 5 prachtig gepresenteerde voorafjes, ieder op een eigen bord, die net zo lekker waren als ze eruit zagen. Ook het hoofdgerecht, mijn man met vlees en ik met vis smaakte heerlijk. De hoeveelheden waren uiteindelijk zodanig perfect dat er ook nog genoten kon worden van het koffie-ijs en de afsluitende cappuccino met bonbon. De sfeer was fijn en bediening vriendelijk.

Marijke
Suzan K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Voorgerechten verrassend en lekker, nagerecht prima afsluiter, mijn hoofdgerecht was top ( vlees) helaas zat er in de snoekbaars 5 graten, bij navraag was de reactie; dat kan gebeuren. Dat klopt ( heb ik ook nagevraagd) maar meldt dat even. was het enigste minpuntje aan een prima AH menu. Over de inrichting, zal smaak zijn, maar vond het wat aan de donkere kant in het restaurant.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goede en lekkere pizzas. Rijk belegd wat ik bij mijn ham kaas ananas pizza qua ham iets te rijk belegd vond. Plakken ham zelfs gedeeltelijk dubbel op elkaar. Bij pizza van mijn vriend was rijk belegd maar noet te veel! Ook doe was erg lekker.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Bij de reservering gesuggereerd: even goed als de laatste keer?????
Nee, het was beter.
Bij de volgende gelegenheid kom ik graag weer.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een restaurant om aan te bevelen. Heerlijke gerechten. Aardige bediening. Gezellige inrichting.
Voor de zaterdag gereserveerd met iens. Daar werd geen verschil gemaakt met andere gasten. Chapeau!!
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel en prima gegeten.
margreeth S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben erg lekker gegeten. De bediening was prima. Komplimenten voor de kok. Het was in een woord super!!!!!! We gaan zeker terug.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een fijne avond gehad. uitstekend restaurant! Een restaurant waar je eens wat anders kan eten dan alleen maar een pizza. Voortreffelijk!
IJM D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben voor de 1ste keer hier heerlijk gegeten. Mooi chique restaurant. Vriendelijk gast heer en bediening.
Verrassing menu van de kok. Voorgerecht 6 verschillende anti pasta's warm en koud. Hoofdgerecht heerlijke kabeljauw meteen verrukkelijke pasta. Mooi nagerecht. We wonen te ver weg anders kwamen we hier zeker vaker.
Ferdinand B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Top! Veel keus en goede kwaliteit. Ook voor de kinderen werd een pasta met ingrediënten naar keuze gemaakt!
bendul .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Na een ietwat verregende zaterdag in Wildlands mochten we met de AH-restaurantactie hier aanschuiven.

Als gevraagd bij het reserveren een heerlijke tafel bij het raam, fles water en twee glazen heerlijke droge witte, daarna kon het smaakfestijn beginnen. En wat een festijn werd het. Vijf voorgerechtjes, prachtig opgemaakt en op schitterende borden gepresenteerd werden met duidelijke uitleg aan ons geserveerd.
Met de "vis-allergie" van mijn partner werd duidelijk rekening gehouden. Een gevraagde time-out tussen voor -en hoofdgerecht was absoluut geen probleem, en toen ging het genieten gewoon weer verder.
Weer schitterende presentatie en een genot voor onze smaakpapillen. Ook het dessert was een geweldige ervaring. Een koffie en een Italian Coffee maakte de avond helemaal compleet.
Kortom een heerlijke avond in een mooie strakke -en smaakvolle inrichting, met ontzettend vriendelijke, attente, beleefde, jeugdige medewerkers.
Wij wonen in Zeeland, ruim drie uur rijden, dus zullen niet snel weer voor de deur staan, maar hebben een geweldige smaakervaring opgedaan en raden een ieder een bezoek aan Su Sardu aan.
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We Hebben met z,n zessen heerlijk gegeten prima atmosfeer ,gezellige stijlvolle aankleding.lekkere voor gerechten en een verrassend dessert.
Magda J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Su Sardu is voor ons een bekend restaurant waar we vaker komen Alles zoals altijd Prima, heerlijk gegeten, wel wat aan de dure kant.
John H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Was superrr lekker eten en heel vriendelijk
CAarsbergen .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
AH-menu begon met 5 heerlijke verschillende voorgerechtjes die echt Italiaans smaakten. Goed rekening gehouden dat ik geen vlees eet. Sublieme witte huiswijn erbij. Als hoofdgerecht een verse zeewolf, heerlijk gekruid en met bijpassende pasta erbij. Mijn man was iets minder enthousiast over het kipgerecht. Was wat te droog naar zijn smaak, maar in ieder geval niet vet. Dit werd ruimschoots goedgemaakt door een verrukkelijk Italiaans ijs/sinasappeltaartje. Gezellige en vlotte bediening. En van de uiteindelijke rekening werden we ook erg blij.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Prima eten en een goede, zorgvuldige bediening. Italiaans eten op zijn best, aandacht voor smaak en presentatie. Een echt avondje uit. het restaurant oogt van buiten wat ontoegankelijk maar eenmaal binnen is het een prettige verrassing qua aankleding en sfeer.