Su Sardu

Marktplein 90 7811 BA Emmen Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Su Sardu

Modern met een mediterrane lach

Aan het Marktplein in Emmen vind je Su Sardu, een restaurant met strakke en trendy inrichting. Hier kun je voortreffelijk eten en zal de enthousiaste bediening je met liefde adviseren over alle gerechten op de kaart. Voortreffelijke Italiaanse specialiteiten worden met een grote glimlach bereid en hierdoor schijnt op jouw bord altijd de warme mediterrane zon!

Meer informatie over restaurant Su Sardu

Maandag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 16:30

Jouw recensie over het restaurant Su Sardu

Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goede en lekkere pizzas. Rijk belegd wat ik bij mijn ham kaas ananas pizza qua ham iets te rijk belegd vond. Plakken ham zelfs gedeeltelijk dubbel op elkaar. Bij pizza van mijn vriend was rijk belegd maar noet te veel! Ook doe was erg lekker.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Bij de reservering gesuggereerd: even goed als de laatste keer?????
Nee, het was beter.
Bij de volgende gelegenheid kom ik graag weer.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel en prima gegeten.
margreeth S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben erg lekker gegeten. De bediening was prima. Komplimenten voor de kok. Het was in een woord super!!!!!! We gaan zeker terug.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een fijne avond gehad. uitstekend restaurant! Een restaurant waar je eens wat anders kan eten dan alleen maar een pizza. Voortreffelijk!
IJM D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben voor de 1ste keer hier heerlijk gegeten. Mooi chique restaurant. Vriendelijk gast heer en bediening.
Verrassing menu van de kok. Voorgerecht 6 verschillende anti pasta's warm en koud. Hoofdgerecht heerlijke kabeljauw meteen verrukkelijke pasta. Mooi nagerecht. We wonen te ver weg anders kwamen we hier zeker vaker.
Ferdinand B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Top! Veel keus en goede kwaliteit. Ook voor de kinderen werd een pasta met ingrediënten naar keuze gemaakt!
bendul .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Na een ietwat verregende zaterdag in Wildlands mochten we met de AH-restaurantactie hier aanschuiven.

Als gevraagd bij het reserveren een heerlijke tafel bij het raam, fles water en twee glazen heerlijke droge witte, daarna kon het smaakfestijn beginnen. En wat een festijn werd het. Vijf voorgerechtjes, prachtig opgemaakt en op schitterende borden gepresenteerd werden met duidelijke uitleg aan ons geserveerd.
Met de "vis-allergie" van mijn partner werd duidelijk rekening gehouden. Een gevraagde time-out tussen voor -en hoofdgerecht was absoluut geen probleem, en toen ging het genieten gewoon weer verder.
Weer schitterende presentatie en een genot voor onze smaakpapillen. Ook het dessert was een geweldige ervaring. Een koffie en een Italian Coffee maakte de avond helemaal compleet.
Kortom een heerlijke avond in een mooie strakke -en smaakvolle inrichting, met ontzettend vriendelijke, attente, beleefde, jeugdige medewerkers.
Wij wonen in Zeeland, ruim drie uur rijden, dus zullen niet snel weer voor de deur staan, maar hebben een geweldige smaakervaring opgedaan en raden een ieder een bezoek aan Su Sardu aan.
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We Hebben met z,n zessen heerlijk gegeten prima atmosfeer ,gezellige stijlvolle aankleding.lekkere voor gerechten en een verrassend dessert.
Magda J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Su Sardu is voor ons een bekend restaurant waar we vaker komen Alles zoals altijd Prima, heerlijk gegeten, wel wat aan de dure kant.
John H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Was superrr lekker eten en heel vriendelijk
CAarsbergen .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
AH-menu begon met 5 heerlijke verschillende voorgerechtjes die echt Italiaans smaakten. Goed rekening gehouden dat ik geen vlees eet. Sublieme witte huiswijn erbij. Als hoofdgerecht een verse zeewolf, heerlijk gekruid en met bijpassende pasta erbij. Mijn man was iets minder enthousiast over het kipgerecht. Was wat te droog naar zijn smaak, maar in ieder geval niet vet. Dit werd ruimschoots goedgemaakt door een verrukkelijk Italiaans ijs/sinasappeltaartje. Gezellige en vlotte bediening. En van de uiteindelijke rekening werden we ook erg blij.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Prima eten en een goede, zorgvuldige bediening. Italiaans eten op zijn best, aandacht voor smaak en presentatie. Een echt avondje uit. het restaurant oogt van buiten wat ontoegankelijk maar eenmaal binnen is het een prettige verrassing qua aankleding en sfeer.
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
zoals gewoonlijk heerlijk gegeten !!
de huiswijn smaakte ons goed.
prettige bediening.
we komen hier geregeld eten.
een aanrader.
Gezinus en Baukje K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Een woord geweldig bij het binnen komen vriendelijk de jassen werden aan gepakt en weg gebracht de obers zeer vriendelijk en legden bij elk gerecht uit wat het was en vroegen of alles na wens was .
voor gerechtjes gehad waren super lekker tussen gerecht heerlijk hoofdgerecht heerlijk daarna nog een dessert.
alles was super vers bij het afrekenen ook nog eens 20 procent korting bij het online reserveren de jassen werden op gehaald bij het weggaan. Geweldig het is een dikke tien.
amvdloon .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Had een aantal slechte ervaringen met de AH aktie, maar deze was helemaal top!! Su Sardu heeft echt een visitekaartje afgegeven. Vriendelijke bediening! Zorg aan elk gerecht besteed! Vooraf 5 verschillende en smakelijke gerechtjes, hoofgerecht bestond ook uit 2 onderdelen evenals het dessert. We hebben dus een goede indruk van de keuken gekregen. Wij wonen niet in de buurt maar als wij in de buurt van Emmen zijn weten wij waar we willen eten.
Hartelijk dank!!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Een toprestaurant waar we zeker weer naar teruggaan door een heerlijk verrassingsmenu en een prettige bediening.
De gerechten waren van een goede kwaliteit en de vrijheid in keuze was weliswaar niet nodig maar wel erg klantvriendelijk.
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Gisteravond geweldig gegeten. Gekozen voor het 4-gangen diner en helemaal nergens in teleurgesteld. Vlotte bediening, heerlijke gerechten en mooi opgemaakt. De liefde van de eigenaar voor echt lekker en eerlijk eten komt in alles terug. Aanrader als je in Emmen bent.
M S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wij hebben genoten van een heerlijk en uitgebreid verrassingsdiner. De bediening zeer klantvriendelijk, mooie inrichting, kortom wij vonden het TOP!
Ella H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten met zijn drieen van de AHrestaurant actie. Het was lekker weer, wij aten buiten. Wel een kleine teleurstelling dat de 3e persoon a la carte moest eten en niet voor de actie prijs eenzelfde menu kon gebruiken ( dat hebben we regelmatig anders meegemaakt) . Het eten was goed en verder een attente en prettige bediening.