Su Sardu

Marktplein 90 7811 BA Emmen Nederland Kaart

Over restaurant Su Sardu

Modern met een mediterrane lach

Aan het Marktplein in Emmen vind je Su Sardu, een restaurant met strakke en trendy inrichting. Hier kun je voortreffelijk eten en zal de enthousiaste bediening je met liefde adviseren over alle gerechten op de kaart. Voortreffelijke Italiaanse specialiteiten worden met een grote glimlach bereid en hierdoor schijnt op jouw bord altijd de warme mediterrane zon!

Meer informatie over restaurant Su Sardu

Maandag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 16:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jeanette64 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het verrassingsmenu was erg gevarieerd, voor elk wat wils zeg maar. De voorgerechtjes waren divers en erg lekker. Voor het hoofdgerecht was er keuze tussen vis of vlees. Ik heb gekozen voor het vlees. Vond de saus van de kip te zoet, maar mijn vriendin vond dit juist erg lekker. kwestie van smaak dus. De bijbehorende pasta was heerlijk. De rauwkost gewoontjes, maar smaakte goed. Het nagerecht vanilleijs met slagroom en chocoladesaus was helemaal iets voor mij en daarom voor mij de perfecte afsluiter. Kortom heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het eten is heerlijk bij Su Sardu, met een hele goede vriendelijke bediening. Alert maar niet opdringerig.
€42,50 vind ik aan de dure kant voor het samengestelde menu. En in zijn algemeenheid een hoge prijs voor een driegangenmenu. Su sardu biedt ook een driegangenmenu van €36,-. Jammer dat ze je niet de keuze gunnen.
Sharona D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten er was een heel lekker menu opgesteld via de ah-actie. Uitstekende service. En heel mooie inrichting heel sfeervol
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Geweldig lekker gegeten - en niet voor het eerst daar. Maar die hoge prijs voor één diner is vast het gevolg van de Albert Heijn-actie: dat tweede couvert moet toch ergens terugverdiend worden.
Karel L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We waren met bonnen van AH, het bedrag van één driegangen menu vond ik aan de (te) hoge kant. Maar ja dat tweede menu moet toch ergens van betaald worden
Joop P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Met ons gezin heerlijk gegeten. 5 voorgerechtjes super lekker. Hoofdgerechten, zowel vis als vlees top. Nagerecht ijs. Mooie ambiance en hele goede bediening
Cor L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Het was druk op het terras waardoor het lang duurde voor we iets konden bestellen. Vervolgens moesten we zelf de kaart vragen. Na lang wachten kwam de lamsrack. Die smaakte prima. Helaas werd er alleen wat sla en pasta bij geleverd wat te weinig was. Al met al viel het tegen. Geen aanrader.
Ergo G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
I.k.v AH-actie hier gegeten. Verrassingsmenu met heel lekker en leuk - uit vijf kleine gerechtjes bestaand - voorgerecht. Hoofdgerecht (keuze vlees of vis) uitstekend bereid en zeer smakelijk. Vriendelijke bediening door attent personeel. Goede prijs- kwaliteitverhouding. Restaurant waar we zeker terug zouden komen en dat we zouden aanraden.
Nell80 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Verrassingsmenu van de ah-restaurantzegels. Het eten smaakte op het simpele pindaijsje na prima, maar de prijs van 42,50 per driegangenmenu was veel en veel te duur. Je krijgt het tweede menu zogenaamd gratis want ongeveer 20/25 euro per menu zou voor wat je ervoor krijgt netjes zijn. Onvoldoende dus voor de prijs/kwaliteit
Ruudmarion .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Hier gegeten met de AH restaurantactie. We werden heel vriendelijk ontvangen en konden kiezen waar we wilden zitten. Voor- en hoofdgerecht en dessert waren een verrassing van de chef. We konden kiezen uit vlees of vis en kozen beiden voor vlees. Het eten was goed en voldoende, echter we misten de originele, traditionele italiaanse smaken. Deels omdat ingredienten te zwak of niet aanwezig waren, anderzijds vreemde combinatie van ingredienten. We zouden voor dit eten nooit €42,50 pp uit willen geven. De "verkooptechniek" om te vragen of we water en brood willen bij het eten en dan op de rekening zien dat je daar bijna €10 voor kwijt bent. Dat hoort niet, bij andere restaurants hoort dit bij de service.
Jarno_middel .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het eten bij Su Sardu was erg lekker. Het enige wat ons tegenviel bij de voorgerechtjes, was dat ons was toegezegd dat we geen visgerechtjes zouden krijgen. Helaas was dit wel het geval. Toch heeft het eten ons goed gesmaakt.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten,alles was voortreffelijk bereidt.De rode huiswijn is voortreffelijk.
En de bediening,zoals we het graag zien,correct,vriendelijk en snel.
We waren er al eerder geweest,maar gaan zeker weer.
Wjv .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Verrassingsdiner met de AH voucher, goede gerechten, maar met Euro 42,50 per couvert wel erg fors aan de prijs! Vriendelijk personeel, dat aandacht had voor dieetwensen. Snelle service, geen overmatige wachttijden, terwijl het restaurant bijna vol was!
Xameja .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij hadden slibtong met parmezaanse kaas. De slibtong werd voor ons gefileerd door de kok!
De slibtong was van uitstekende kwaliteit, de bijbehorende spaghetti smaakte goed echter de hoeveelheid was te weing. Als groente werd slechts een klein schaaltje sla aangeboden.
Als dessert kozen wij een Irisch en een Italian koffie, deze smaakte uitstekend.
Jammer was het dat tijdens het eten niet werd gevraagd of wij nog een tweede glas wijn wilden nuttigen. De wijn, droge Italiaanse, was van prima kwaliteit.
Wij boekten met de AH aktie doch kregen wij de menukaart waarvan later bleek deze niet voor de AH aktie bestemd was. Wij hebben daar geen punt van gemaakt en normaal de twee menu's afgerekend!
Een onvoldoende geef ik aan de medewerker die al ging afruimen tijdens het eten (werd niet gevraagd of ze konden afruimen) terwijl wij nog aan het eten waren!
Terugkijkend vonden wij het toch een gezellig etentje en zullen nog eens terug komen.
Anitakie .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
op zo'n mooie zomerdag als gisteravond heerlijk op het terras gezeten, genoten van de verschillende voorgerechtjes die er allemaal even mooi uitzagen en nog lekkerder smaakten. Als hoofdgerecht hadden we vis en vlees beiden erg lekker de pasta die erbij werd geserveerd was heerlijk verfijnd van smaak. Ook het toetjes was top! Kortom een aanrader!
J.m.manneveld .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het diner vond ik fantastisch
de voorgerechten overheerlijk
Het hoofdgerecht was ook overheerlijk, behalve de sla,dat was voor mij een beetje te bitter.
het nagerecht,,,...SUPER
Personeel ... dat kon niet beter
Su Sardu krijgt van mij een dikke pluim, een aanrader voor iedereen die ik zal spreken
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben het menu gegeten van de AH restaurantactie en dat was heerlijk. Het begon met de selectie van 5 voorgerechten; allemaal heerlijk. Ze hadden van mij allemaal op één schaal gemogen, maar alles werd op afzonderlijke borden gepresenteerd. Voor het hoofdgerecht hadden we gekozen voor vlees en dit bestond uit 2 soorten; te weten lamsrack en kipfilet met een heerlijke saus. Iets wat we normaal niet zouden bestellen, maar zeker een ontdekking was. Dat is natuurlijk ook het leuke van een verrassingsmenu. Het dessert was ook lekker; profiterol met ijs, mangosaus en slagroom. Vanwege het mooie weer hebben we op het grote terras gezeten. De bediening was vlot en vriendelijk. Het was een fijne avond en we hebben ervan genoten.
Rijkenagnes .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hadden het verrassingsmenu gekozen (icm de AH-actie).
Bij ontvangst werd ons gevraag wat we niet lusten en daarna werden we in iedere drie gangen verrast met mooi opgemaakte borden, lekkers smaken en een attente service.
Enkele medewerkers waren nog wat nieuw, maar met een beetje coaching van de manager op de achtergrond, was het een snelle bediening.
Bedankt.
Fveurink .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De bediening was top
Het eten was ook top en verrassend.
De eigenaar straalt bezieling uit.
Wi zullen onze vrienden uit emmen hierop attent maken
Fijnproever51 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
voorgerechtjes waren voortreffelijk. vlees en vis ook. alleen de salade was niet te eten vanwege azijnsmaak. Ook was ondanks dat het verder goed was het menu geen 42 euro waard zoals gesteld door Su Sardu. Ze hebben kennelijk een te hoge prijs gerekend om daarvan de helft te kunnen rekenen zodat ze er nog goed mee wegkomen. Dus wel goed gegeten maar nauwelijk profijt gehad van de ahactie. We hebben gewoon volledig betaald voor hetgeen we kregen. dus niet actiewaardig.