Su Sardu

Marktplein 90 7811 BA Emmen Nederland Kaart

Over het restaurant Su Sardu

Modern met een mediterrane lach

Aan het Marktplein in Emmen vind je Su Sardu, een restaurant met strakke en trendy inrichting. Hier kun je voortreffelijk eten en zal de enthousiaste bediening je met liefde adviseren over alle gerechten op de kaart. Voortreffelijke Italiaanse specialiteiten worden met een grote glimlach bereid en hierdoor schijnt op jouw bord altijd de warme mediterrane zon!

Meer informatie over restaurant Su Sardu

Maandag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 16:30

WB071 B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Leuk menuutje samengesteld, voorgerechten waren creatief en lekker. Hoofdgerecht pasta iets te veel knoflook maar dat is persoonlijke smaak.
Cees L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Top gegeten met de Albert Heijn bonnen, echt een aanrader !! Goede parkeergelegenheid en parkeren is maar betaald tot 18.00 uur !!
angeliek G.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Het eten was goed het bestond uit vijf voorgerechten zeer divers een pasta met een heerlijke truffelsaus als tussen gerecht.Het hoofdgerecht kon je kiezen uit vlees , vis of vegetarisch. En een heerlijk toetje na.
Dit was voor ons niet de eerste keer we hebben hier ook al een keer heerlijk geluncht.
Dus een echte aanrader als je wilt eten zoals die mama kookt.
De bediening was ook zeer vriendelijk en attent.
peter.haring .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
5 amuses ( voorgerechten ) vooraf is misschien wat teveel van het goede. Wel smakelijk. Hoofdgerechten kip en roodbaars prima. ijsje toe goed. De prijs van € 42,50 per menu is de hoogste die wij dit jaar en de afgelopen jaren hebben betaald.
Zou wel iets lager mogen zijn. Het zou toekomstige klanten kunnen afschrikken. ( Suggestie 2 of 3 amuses/voorgerechten met aangepaste prijs van ca. € 35,00 ) Wel lekker gegeten.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wij hebben voor de tweede maal genoten van de opgediende gerechten. Alles zoals het een Italiaans restaurant betaamt. Vooral de antipasti sprongen eruit al was het hoofdgerecht ook niet te versmaden. We komen zeker terug al dan niet met een vol geplakte AH kaart!
Kevin Y.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het dagmenu (3 gangen) van 25 euro was een absolute aanrader! Het is een "bescheiden" (zoals zij het noemen) verrassingsmenu waarbij je de keuze tussen vlees, vis en vegetarisch krijgt. De porties waren meer dan voldoende. Alle gangen waren goed bereid en smaakten authentiek Italiaans. Ook fijn was dat je gewoon een fles kraanwater kan krijgen. Binnen is veel gezelliger dan buiten, het terras mist wat sfeer. Al met al een aanrader.
Leo W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Met gezellige, rustige achtergrondmuziek hebben wij genoten van een heerlijk 3-gangenmenu.
Ook de bediening was perfect.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We hadden gekozen voor het 3-gangenmenu, waarbij je kunt kiezen uit vlees, vis of vegetarisch. Het voorgerecht bestond uit 3 heerlijke hapjes. Bij het hoofdgerecht, dat bestond uit een heerlijk stukje kip en pasta, kregen we een kommetje gemengde salade met rauwkost. We misten alleen groente! Het nagerecht was ook heerlijk en de bediening was heel attent.
l V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
drankjes waren wel 4,50 en dat hakt er in. zou best 3,50 kunnen. half litertje water voor 4,50 is een beetje veel. en dan nog zonder bubbeltjes ook.
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijke gegeten. Verrassende menu's. Leuk en vriendelijk personeel. We kregen van hen een goede uitleg van de gerechten. Dit restaurant is een echte aanrader!
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Gegeten met een AH restaurant actie bon lekkere kleine italiaanse hapjes als voorgerecht en een flinke ribroast als hoofdgerecht met pasta en sla was allemaal erg lekker en vriendelijke bediening
Everdien V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima gegeten, we kregen een vijftal voorgerechten, en konden voor het hoofdgerecht voorkeur uitspreken vlees of vis. Eten was uitstekend.
Cees R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vond het AH menu niet de prijs waard, € 42,50 verder is het een modern restaurant met drukke Italiaanse ober die zoveel mogelijk probeert te slijten en druk doende blijft indien niet met de clientele dan met zijn telefoon.
Birgit L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het was heerlijk! We waren er met ahrestaurant actie 3-gangen menu. Snelle service en vriendelijk personeel. Komen weer!
Irene F.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij zaten in verband met de weersomstandigheden buiten, binnen zag alles er stijlvol en zeer verzorgd uit.
Zelfs met de AH-actie is het geen goedkoop restaurant, de geserveerde gerechten zagen er verzorgd uit en smaakten uitstekend. Maar daarom had ik verwacht dat , ook al zit je buiten te eten, de tafel wel opgedekt zou worden. Op zijn minst een kleedje, en zeker niet van die akelige, dunne papieren servetjes. Dat deed heel goedkoop aan, in schrille tegenstelling met het voortreffelijke eten. Een bijzettafeltje was, zeker gezien de 5 voorgerechtjes geen overbodige luxe geweest. We hadden dan zeker, zoals in Italië, wat langer en beter kunnen genieten van de heerlijke kleine gerechtjes. Nu schoven we alles maar tegelijk op ons bord, omdat de volgende schotels er aan kwamen en er geen plaats was op het tafeltje.
De wijn uit Sardinië was heerlijk, zowel wit als rood. Dat ik het geluid 'redelijk' heb gekwalificeerd kwam uiteraard omdat we buiten zaten, binnen leek het zeer goed.
Jannet B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie! Goede sevice en keuze tussen vlees en vis. Ben benieuwd naar de rest van de kaart.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het was van hele hoge kwaliteit en diversiteit! Spreiding tussen de gerechten kan iets korter. Ik kon buiten eten en dat was eens weer wat anders. Restauranthouder was zeer attent en vriendelijk. In ieder geval een onvergetelijke avond wat het totale diner betreft. Su Sardu Bedankt! Ook voor anderen een aanrader!!
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Na gereserveerd te hebben en een tafel buiten hadden gevraagd kregen wij een ongedekte tafel toegewezen aan de rand met uitkijk op fietsen. Wij hadden de actie van de Albert Heijn en kregen een proeverij van kleine voorgerechtjes, wat in gedeeltes kwam. Smaakloos maar het verrassends was nog wel de "lauwwarme" lasagne, volgens de bediening.
Als hoofdgerecht was de vis wederom zonder enige smaak maar het vlees daarentegen was perfect. Het schaaltje salade zou goed zijn geweest als er ook maar iets van een dressing over zou zitten. W.s. vergeten want je gasten zijn geen konijnen. Het nagerecht was goed. Drie kwartier wachten tussen ieder gerecht (zelfs voor een koud nagerecht) is erg lang.
amartin .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten bij deze Italiaan. Wij hadden het verrassingsmenu en het werd een verrassing.
Een aanrader voor iedereen
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Prima restaurant met leuke, professionele en gemoedelijke bediening.
Een aanrader????