Su. Nuraghu

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

D F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Spontaan hier gaan zitten om een pizza te eten. Had niet verwacht dat ze hier een zolder hadden. Kleine pizzaria maar wel leuk ingericht. Boven was het ook niet heel groot, wel knus. Het was even wachten op de bediening, maar we werden goed geholpen. Pizza's waren goed belegd en smaakten ons goed. Een leuk restaurant om te eten.
Sietse538 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Bij binnenkomst viel me het plafond erg op. Het ziet er mooi uit al die wijflessen, maar hygienisch is anders. We konden gelukkig meteen gaan zitten, we kregen ook al snel de kaart en er werd gevraagd of we wat wilden drinken. Mijn vriend kreeg zijn cola eerder dan dat ik mijn koffie kreeg. Vervolgens bestelde ik een tomatensoep en een pizza. De soep kreeg ik binnen 5 minuten al op tafel wat ik zelf wel iets te snel vond. Ook zat er totaal geen smaak aan de soep en stond er geen zout/peper op tafel. Toen ik mijn soep op had kregen wij ook al binnen 5 minuten de pizza. De smaak was werkelijkwaar heerlijk. Wel was mijn koffie op. Steeds liep er personeel langs, maar niemand die vroeg of ik wat wilde hebben. Zelf maar even gevraagd. Zo ging het daarna nog een keer. Toen we gingen afrekenen zagen we (helaas) iemand van de bediening in de voordeuropening staan roken. Vervolgens gaat ze zonder handen wassen verder met het helpen van ons. Dit viel me zwaar tegen. Zoals ik zei was de pizza wel heerlijk. :)
Els K.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Wij zochten een italiaansrestaurantje waar je simpel een lekkere pizza kan eten in een leuke sfeer en hier gevonden! Vlotte service, aardig ontvangst, niet te luide muziek en bovenal smakelijke pizza's! Embiance is klein, maar ook knus met gezellige wijnflessen aan 't plafond. Keuken zag er goed schoon uit!!
Wij komen hier zeker terug!
Ingmar D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Na een tip doorverwezen naar deze pizzeria naast de Mac, waren al langsgelopen maar van de buitenkant konden wij niet vermoeden dat echt een heerlijke pizza op ons stond te wachten ( keus uit 100 pizza's !!) super geweldige bediening met verstand van zaken en zeer beleefd en keurig! Ook de keuken verdiend een compliment want deze Italiaanse famillie kookt de sterren van de hemel! Echt heerlijk! Heel veel keus in pizza,s en ook culinair. Aanrader is de pizza 56 carbonare speciale! Was ook de favoriet van de jongen Vd bediening. Mijn tafelgenoten konden niet kiezen en namen 2 helften van verschillende pizza's ook dit was geen probleem! Echt een aanrader deze pizzeria wij gaan zeker nog eens!!
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Met een grote groep gegeten en de pizza zijn ruim belegd en goed van smaak. Ook werden de pizza's zoveel mogelijk tegelijk geserveerd. Helaas is de ruimte waar we als groep zaten erg dronker en warm. Personeel is erg vriendelijk en komen vaak controleren of alles naar wens is.
Roberto59 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Een kleffe, smakeloze pizza. Dreef in de olie. Nauwelijks iets van gegeten. Bij melding aan de bediening was het commentaar: het is uw mening en er staat zout op tafel. Fantastisch toch, zo een meedenken de ober!
Lara79 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Ik heb een geweldige avond hier door george, grote garnalen met pikante saus, heerlijke soep van mosselen en witte wijn uit Sardinië ..... ook grote ossenhaas met groene peper. Ik raad iedereen aan om direct te gaan, al was het maar om te genieten van een geweldige pizza ... en tenslotte een grote mirte Sardinië uit de vriezer ..... super!