Studio

Heuvel 9 5038 CN Tilburg Nederland Kaart

Over restaurant Studio

Een hippe avond in Tilburg

Studio is een hippe kroeg in Tilburg, maar dat betekent niet dat je er niet heerlijk kunt eten! Voor een zacht prijsje eet je hier een heerlijke rode mul, hamburger of noodles met eend. Vergeet vooral niet om de cocktails te vragen, want die zijn hier net zo lekker als het eten.

Meer informatie over restaurant Studio

• : Parkeerplaats

Maandag 12:00 - 22:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Voorafgaand aan een concert in het nabijgelegen 013 hier gegeten. De Chefs Special was een tournedos met Gorgonzolasaus: heerlijk! Onze vegetarische tafelgenote was ook prima te spreken over de gevulde puntpaprika met daarnaast geitenkaaskroketjes.
Als 'voorgerecht' dronken we een lekkere Jopenbier lentebok.
Het dessert bestond uit een kaasplankje met wat verrassende smaken (kaneel, knoflook).
De bediening is vriendelijk en terzake kundig.
Studio heeft een gezellige, 'vrije' inrichting.
Aboutbloom .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Het personeel is top! Iedereen is vriendelijk en je word goed geholpen. Het decor geeft een fijn sfeertje. En het eten is verassend!
Martijnverveen V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Super hamburger hier gegeten, het restaurant is veel meer een kroeg maar dan met eten wat echt de moeite waard is en waar aandacht aan is besteed. Ook goede prijs kwaliteit verhouding
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Lekker druk voor de maandagavond en dat is niet voor niets. Het enige wat matig in de smaak viel was het kaasplankje, en daar kregen we ongevraagd koffie van het huis voor om het goed te maken. Zwarte puntjes op de friet betekent wel dat de olie aan vervanging toe is.
Mq.hendriksen .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Ik vond het wat tegen vallen. De tomatensoep vooraf veel te zout voor mijn smaak. Vegetarisch alternatief voor hoofdgerecht was een lekkere combinatie van gort, bospaddestoelen, spinazie, ui en een kaaskletskop maar ik geloof niet dat je het een risotto kunt noemen. Dame blanche toe was redelijk maar chocoladesaus wel al wat gestold. De bediening deed erg haar best en ging goed om met mijn kritiek op de zoute soep maar kwam erg onrustig op me over. Onze plek was erg tochtig jammer genoeg. Cocktail na het eten kan ik zeker wel aanraden!
Ingevaniersel .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Lekker gegeten bij studio. Voorgerecht aangepast omdat ik zwanger ben, was heerlijk. Aardige bediening. Prijs kwaliteit is prima.
Huubjansen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
De kaart was uitstekend. Het betrof een3 gangen keuzemenu met voor elk wat wils.
De bediening was, ondanks de drukte, vlot en bijzonder vriendelijk. De sfeerverlichting was mooi, maar net te donker om de kaart goed te kunnen lezen. De verlichting op de telefoon bracht uitkomst. Ik was daar met mijn zoontje van 9 en we hebben allebei heerlijk gegeten.
Bart221195 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Gisteren bij Studio geweest met een aantal vrienden om te borrelen. Hadden van te voren op de website de menukaart bekeken waarop een leuke actie stond met 3 bier naar keuze inclusief bitterballen en borrelplankje. Echter bij aankomst blijkt Studio een nieuwe menu kaart te hebben waardoor wij het ineens met 5 kleine proefglaasjes moesten doen alleen van de wisseltap en alleen bitterballen. De prijs was hetzelfde. Wij hebben gevraagd of de oude variant nog mogelijk was aangezien deze nog wel op internet staat, maar dat was niet mogelijk. Uiteindelijk hier toch maar voor gekozen, wordt er bij de laatste twee bier vermeld dat ze op zijn, dit had van te voren al wel vermeld mogen worden, want dan had ik wel een paar losse biertjes besteld. De hapjes kwamen direct bij het eerste biertje en waren dus al meteen op waarna je aan het eind helemaal geen hapjes meer hebt. Bitterballen waren overigens wel lekker. Daarbij hadden wij nog een schaal nacho's besteld, waar wij zeker 45 minuten op hebben zitten wachten. Ook waren er alleen hoge tafels met krukken beschikbaar die ontiegelijk wiebelde. Kortom niet zo'n succesvolle avond, hoop dat ze hier iets mee doen.
F.verbunt .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
vegentarische maaltijd was ver beneden verwachting,bediening daarintegen was vriendelijk en voor de finacielen afwikkeling is er een klantvriendelijke oplossing geweest
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Carpaccio erg lekker. Goede grote portie voor het hoofdgerecht, alleen desert (panna cotta) viel beetje tegen. Bediening was erg langzaam.
Marceldekroon70 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
sfeervol met relaxte muziek op prettig volume zodat ook met elkaar gesproken kan worden. prima vertoeven in aangename setting. ontvangst en bediening een mix van hoed direct tot te afwachtend. eten was voldoende, smaakvol en goed bereidt.
Anneke C.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Lekker gegeten voor een zeer goede prijs/kwaliteit!! Vooral de diamanthaas is een aanrader. Nagerecht panna cotta met bramen was lekker alleen de bramen zijn zuur!! Desondanks kom ik terug!
Riky W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Wij hebben een heerlijke avond gehad, wij hadden de biefstuk en de forel deze waren heerlijk portie 's mochten iets groter maar voor de prijs die we nu hebben betaald zeer netjes.
voor en nagerechten waren ook super. Wij gaan zeker nog een keer terug !!!
Rh.soet .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
de menu's waren prima. Diamanthaas en soep waren heerlijk. bediening was erg vriendelijk maar onderbezet. duurde soms lang voor je een drankje kon bestellen. decor kan wel een opknapbeurtje gebruiken. een gezellige avond gehad bij Studio. voor herhaling vatbaar.
Mobruin .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Heerlijke avond gehad. Eten was erg lekker en bediening goed. Dit hebben we ook wel eens anders ervaren. Gisteren was het top!
Lies.kolen .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Het is altijd heerlijk bij de studio. De bediening is erg vriendelijk. Als t druk is duut t wat langer, maar dat is logisch
Qo153341 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Vooraf wisten we niet wat ons te wachten stond, bij binnenkomst zagen we nagenoeg uitsluitend jongeren en mijn vrouw en ik zijn de 75 al ruim gepasseerd maar..........
bediening top
eten prima
sfeer uitstekend, een fiojne ervaring.
joop post
Brigittesnijders .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Er werkt vriendelijke bediening die mee wilde denken met onze vegetariër aan tafel. Het eten is lekker en ruim voldoende. Prima!
MS1309 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Wij waren hier met de AH restaurantactie. Hebben prima gegeten. We konden voor het voor-, hoofd- en nagerecht uit 3 opties kiezen. Het enige minpuntje wat mij betreft was dat de geserveerde groenten niet op smaak waren gebracht met zout of peper. Maar dat kun je wel zelf doen. Vond de sfeer niet bijzonder omdat het nu eenmaal een uitgaansgelegenheid was voor studenten en de eters die er waren erg ver uit elkaar waren gezet. Bediening was prima. Voorgerecht kwam binnen een kwartier en vervolgens moesten we drie kwartier wachten op het hoofdgerecht. Dat was wat te lang wat ons betreft.
Hmchvpoppel .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Ik geef een7 omdat de biefstuk niet warm genoeg was,de rest van het menu was prima!!!!Bijvoorbeeld de carpaccio was heerlijk,de bediening is ook uitstekend.