Studio

(Korte) Heuvel 9 5038 CN Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Studio

Kom eten, kom drinken, kom beleven! Voor een uitgebreide lunch, overheerlijk diner of onvergetelijke stapavond is Studio de plek waar je moet zijn. Ook biedt het eetcafé naast de uitgebreide kaart een sfeervolle, huisgemaakte high-tea en kun je er bijvoorbeeld genieten van meer dan zestig speciaal-bieren, verschillende wijnen en zo’n vijfentwintig soorten cocktails!

Maar niet alleen voor een drankje is Studio de moeite waard; in samenwerking met diverse streekleveranciers stelt de chef-kok elk seizoen weer een gevarieerd en lekker menu samen, en daarnaast bereidt hij elke dag een Studiohap voor maar € 8,50. Wil je komen eten met een grotere groep? Vraag dan vooral naar de mogelijkheden!

En ja, naast eten en drinken is ook een avondje stappen bij Studio een feestje. Op dinsdag tot en met zaterdag kun je vanaf 23:00 uur heerlijk borrelen of losgaan op dansbare tunes van verschillende dj’s. Wie er in de avond op het programma staat, zie je op de website of de Facebook- en Instagrampagina van Studio.

Dus, genoeg redenen om snel eens een bezoekje te brengen aan eetcafé Studio aan de Korte Heuvel. Het vriendelijke Studio-personeel staat dagelijks vanaf 10:00 uur voor je klaar en zorgt met liefde voor jouw perfecte dagje of avondje uit!

Meer informatie over restaurant Studio

• : Parkeerplaats

Maandag 12:00 - 22:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Studio

Marco V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Even een hapje gegeten voordat we bij 013 om de hoek naar een concert gingen. Leuke sfeer binnen, vlotte jonge bediening en het eten was eenvoudig doch zeer smakelijk. Zeker een aanrader. Is ons zeer goed bevallen !
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
We moesten relatief lang wachten op een poke bowl die niet echt lekker was. Vrij smakeloos. Slappe witte tofu op koude smakeloze rijst en wat rauwkost. Ook niet goedkoop. Het tochtte ook nogal aan het tafeltje bij het raam.
Gemma S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heerlijk gegeten en leuke bediening.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Goede bediening. Heel lekker gegeten! Prijs ook prima! Een aanrader. Alleen later op avond werd stoom geblazen uit machine dat is niet zo fijn als je nog zit te eten.
Lauri H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Genoten van de high tea. Heerlijke hapjes. Thee wel prima maar niet denderend. Ondanks dat wel genoten van de sfeer en service van Studio.
Roel L.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Met 5 personen gegeten. Niemand was enthousiast. Drank is erg hoog geprijsd. Prijzen speciaal bieren 1,5 euro boven de rest van tilburg gewoon tapbiertje 30 tot 50 ct hoger. Salade was slap en niet vers (rook muf). Als dessert coupe Romanoff op. Was puur slagroom met een paar aardbeien. Voor die prijs zijn er echt betere locaties in Tilburg te vinden.
Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Leuke zaak. Lekker gegeten, goed gelegen nabij het centrum van Tilburg, parkeergarage op loopafstand en fijn nog op het terras gezeten
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekker gezellig gegeten voor een redelijke prijs. Prima nette bediening.
De burger en de scampies zijn zeer aan te bevelen.
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Altijd buikpijn van de tosti ham/kaas. Niet normaal meer. Iedereen zit heel de acind aan de shijt. Alle mede eters aan de tosti allemaal probleme
Foodrebel .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Ik kom hier regelmatig en neem er allerlei mensen mee naartoe, prijs-kwaliteit verhouding is perfect. Zeker ook voor studenten, maar ook familie kan hier goed terecht voor een lekker etentje.
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! In Studio hangt altijd een gezellige sfeer. Dit keer alleen héél lang moeten wachten op ons hoofdgerecht, terwijl het niet druk was (maandagavond)...
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekker gegeten, goede en vriendelijke service.
Kortom; perfect.

Je recensie moet op zijn minst 120 tekens bevatten
Je recensie moet op zijn minst 120 tekens bevatten
Elsbeth B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten maar moesten telkens erg vaak zwaaien (keer of 8 voor het gezien werd?) voor er een ober bij ons kwam, ze leken ons te negeren of echt niet te zien. Als ze eenmaal bij ons tafeltje waren wel erg vriendelijk!
jannieijsvogeltje .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
De bediening was vriendelijk maar kwam gehaast over.
Het zou fijn geweest zijn als het water voor de thee vaker en zonder vragen bijgevuld zou worden.

In de volksmond in Tilburg bevind de locatie van Studio zich op de Korte Heuvel. Vandaar dat wij eerst ook aan het zoeken waren op de Heuvel[ plein]. Pas na telefonisch contact kregen wij Studio gevonden. Mogelijk kan dit op de website van Studio vermeld worden
peter T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Gezellig
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijke High Tea! Genoten van al het lekkers in een heerlijke ambiance! Veel variatie, leuke bediening! Ga er zeker nog eens terug!
SelamatMakan .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gedronken en genoten van de gezellige sfeer.
Terras is heerlijk verwarmd en het personeel is geweldig!

Aanrader, ruime kaart en verse producten. Top! Aanrader!
ivo B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Op een maandag wezen eten met 6 pax. We moesten helaas wel binnen zitten omdat je op het terras niet kon reserveren. Eten was prijs/kwaliteit heel goed, een drie gangen menu voor 19,50. Service was ook goed en er werd professioneel ingespeeld door de ober. Naast de koffie nog een likeur besteld maar deze kreeg ik als een spanish koffie wat niet de bedoeling was. Als service mochten we de spanish koffie toch op drinken en kreeg ik een nieuw kopje koffie met likeur.
tvs290 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Vrijdag naar een concert in 013 en in de auto nog even snel telefonisch gereserveerd. Omdat we wisten dat we maar een uurtje hadden hebben we eerst alleen een hoofdgerecht met brood erbij besteld. Toen we aangaven dat we vroeg weg moesten werd dat netjes doorgegeven aan de keuken en hadden we binnen 15 minuten ons eten op tafel. Het was heel lekker! Ikzelf had de paddenstoelen risotto, mijn vriend de biefstuk. Beide zeer goed klaargemaakt en goed op smaak. Omdat alles zo snel ging hadden we zelfs nog tijd voor de snickersparfait als toetje. Ontzettend leuk idee (parfaits zijn in tegenwoordig) en zo lekker dat we dit met zijn tweeën meester hebben gemaakt.

Samengevat: Goed eten, zeer goede, nette, gezellige en snelle service en leuke sfeer in het restaurant zelf. Als we weer naar 013 gaan dan eten we sowieso weer hier!
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Voorafgaand aan een concert in het nabijgelegen 013 hier gegeten. De Chefs Special was een tournedos met Gorgonzolasaus: heerlijk! Onze vegetarische tafelgenote was ook prima te spreken over de gevulde puntpaprika met daarnaast geitenkaaskroketjes.
Als 'voorgerecht' dronken we een lekkere Jopenbier lentebok.
Het dessert bestond uit een kaasplankje met wat verrassende smaken (kaneel, knoflook).
De bediening is vriendelijk en terzake kundig.
Studio heeft een gezellige, 'vrije' inrichting.