Studio Westerpark

Van Hogendorpstraat 923 1051 CE Amsterdam Nederland Kaart
31-203373465

Over het restaurant Studio Westerpark

Pizza en fun

Studio Westerpark is een speels restaurant om de hoek van het Westerpark. Dit speelse karakter is terug te zien in het traditionele Italiaanse interieur. Maar ook in het feit dat je je eigen pizza op tafel in een mini-oven kan maken. Vandaar pizza en fun!

Meer informatie over restaurant Studio Westerpark

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Met vrienden een heerlijke avond uit eten gehad.
Bediening erg vriendelijk.
Zeer zeker een aanrader om te gaan doen. Met vrienden ,familie maar zeker ook met kinderen.
marly-geraets .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goed gegeten, leuk concept, prima bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Inrichting zou ge-update mogen worden maar is niet slecht.
Dollie G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Leuk idee, veel keus, in verhouding te duur voor met kids, die eten er maximaal 2 en jammer van de mieren in het ijsmeubel
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Verse ingredienten en goede service van Ron. Wij hebben lekker genoten en zullen de volgende keer zeker weer komen. Dankje!!
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Verse producten en goede bediening van Ron. Super aardige man! Was heel gezellig en zeker aan te raden. Tot de volgende keer!
Elle B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eenvoudige spotkantine achtige omgeving. Voor kinderen ist leuk.
Personeel is aardig en informatief. Keuken beoordelen is niet echt mogelijk.; alle ingrediënten voor op de pizza waren goed. Miste wel Italiaanse kruiden. Soep vòòr was erg zout!
Giselle D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Hele gezellige gelegenheid voor vrienden & familie. Ook geschikt voor kleine kinderen, mijn zoontje vond het geweldig! Hij mocht zelf gratis ijs zelf ijs scheppen!
Meryem ..
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Het eten was goed, de service was top.! Het is zeker aan te raden om daar een keer te gaan eten en zeker voor herhaling vatbaar. Zeer kindvriendelijk!
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Zowel leuk voor het gezin en vrienden.
leuk personeel en goed eten.
warm ingericht binnen.
Erg kindvriendelijk.
Al meerdere keeren geweest.
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Leuke eetgelegenheid om met kinderen of groepje vrienden te eten. Ik miste wel wat salade bij het buffet en een alternatief voor ijs als dessert.
Marsella M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het was erg leuk om zelf pizza's te bakken. De sfeer in het restaurant was heel gezellig. En degene die jarig was werd heel leuk in het zonnetje gezet!
Ron en Betty T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten !! Zeer aardig personeel. De inrichting is niet het belangrijkste, maar zou bij kunnen dragen aan meer/vaker bezoek. ????
Pim T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wel leuker dan mcdonalds. De ballenbak miste alleen nog. Verder was het eten wel redelijk. Ingericht als een parenclub. Wijn was lekker
dana17 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Leuk en origineel concept , ideaal voor een etentje met kinderen / tieners . Ruime keuze aan beleg en vriendelijke bediening
Jolanda-Utr .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Erg lekker gegeten bij dit restaurant. Het is ook wel uniek om zelf je eigen pizzaatjes te bakken aan tafel. Dit kon al in korte tijd van 3 minuten, al deden wij het in 4 minuten, net iets lekkerder. Er is genoeg keus in wat je erop wilt doen. Wij vonden het alleen nogal koud in de zaal. Dat hadden ze expres gedaan omdat er veel warmte afkomt van de pizzarettes, maar er waren nog maar een paar tafels bezet dus veel warmer zou het dan niet snel worden. Pas op het einde toen er meer gasten kwamen werd het inderdaad warmer maar toen gingen wij al bijna weg. Bediening is erg aardig en behulpzaam. Als ik dichterbij zou wonen zou ik zeker terug komen. Als we nog eens een dagje naar Adam gaan, zal ik deze zeker in gedachten houden. Het restaurant is overigens zeer goed bereikbaar met bus (21).
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wij zijn hier voor de 2e keer en het was weer heel leuk!
Leuke personeel, goede service. Verse producten, ze vullen het steeds bij. En mooie prijs!
Romana H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Leuke plek, huiselijke sfeer. Goed en leuk concept, je krijgt goede uitleg voor je begint!! Goede gastvrijheid. Na lang zitten kreeg ik wel pijn vanwege die harde tuinstoellen, dus zachtere stoellen zal wel fijn zijn. Je kon zelf je ingedriënten opscheppen, dat vond ik echt super! Ik vond het alleen jammer dat geen kip bij zat. Maar voor de rest echt een prima restaurant. Een vriend van ons was vegetarisch en die kon ook prima mee eten, het is vaak moeilijk om een restaurant te vinden waar beide partijen happy zijn! Maar het is hun gelukt! ????????
Stijntje E.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ontzettend aardige ontvangst en bediening. Pizza maken is heel gezellig en er is genoeg en vers. Leuk is ook het ijsbuffet..
P V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuk concept om aan tafel je eigen pizzaatje te maken. Nadruk op hygiëne en ''opeten wat je opschept'' sympathiek en positief. Van te voren wisten we niet dat er niet iets anders te eten is. Gezellig voor groepen, families, maar ook met z'n tweeën. Wijn is goed, koffie lekker. Vriendelijk personeel. Al met al een leuke avond.
Globie T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heb de verjaardag van mijn dochter( 11 jaar ) in Studio Westerpark gevierd ,was heel leuk!!!!! toen mijn dochter uitgegeten was kreeg ze ijs van de zaak dat feestelijk versierd was en werd er voor haar gezongen, als je dat via de mail doorgeeft met een foto van de jarige komt die foto op een scherm. Voor de kinderen was het ook leuk om hun eigen pizza te maken. Vriendelijk personeel,ontspannen en gezellige sfeer.