Studio Westerpark

Van Hogendorpstraat 923 1051 CE Amsterdam Nederland Kaart
31-203373465

Over restaurant Studio Westerpark

Pizza en fun

Studio Westerpark is een speels restaurant om de hoek van het Westerpark. Dit speelse karakter is terug te zien in het traditionele Italiaanse interieur. Maar ook in het feit dat je je eigen pizza op tafel in een mini-oven kan maken. Vandaar pizza en fun!

Meer informatie over restaurant Studio Westerpark

Stijntje E.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
P V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuk concept om aan tafel je eigen pizzaatje te maken. Nadruk op hygiëne en ''opeten wat je opschept'' sympathiek en positief. Van te voren wisten we niet dat er niet iets anders te eten is. Gezellig voor groepen, families, maar ook met z'n tweeën. Wijn is goed, koffie lekker. Vriendelijk personeel. Al met al een leuke avond.
Globie T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heb de verjaardag van mijn dochter( 11 jaar ) in Studio Westerpark gevierd ,was heel leuk!!!!! toen mijn dochter uitgegeten was kreeg ze ijs van de zaak dat feestelijk versierd was en werd er voor haar gezongen, als je dat via de mail doorgeeft met een foto van de jarige komt die foto op een scherm. Voor de kinderen was het ook leuk om hun eigen pizza te maken. Vriendelijk personeel,ontspannen en gezellige sfeer.
Priscilla S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het is een romantisch/gezellig ingerichte maar simpele inrichting.
Leuk voor jong en oud. Goede prijs en heel erg vriendelijk personeel.
Wij zullen vaker gaan
Rosalien P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Ruime keus aan beleg voor de pizza's, en alles werd goed aangevuld. Via kortingsbon geen mogelijkheid tot stokbrood vooraf, dat was jammer. Personeel was vriendelijk, en snel.
Iloown V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Leuk om te doen met de familie, gewoon ff wat anders, dus leuk concept. De ontvangst was redelijk, we waren onze jassen aan het uit trekken en meteen moesten we drankjes opnoemen. (wellicht volgende keer wachten tot dat iedereen zit) Vervolgens een korte uitleg, waar de gene van het bedrijf aan de producten met z'n handen zat. Niet erg hygiënisch! Daarnaast hebben we na dat onze drankjes op zijn elke keer met een hand in de lucht gezeten, kortste tijd was 5min. De medewerkers stonden alleen maar met elkaar te praten en grappen te maken, niet echt fijn.
Mpolman .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het concept is leuk vooral met kinderen. Er is genoeg keus om verschillende pizza's te kunnen maken. Het restaurant is gemakkelijk te bereiken en er zijn voldoende parkeerplaatsen.
Fred-Leonie .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Studio Westerpark is een leuk restaurant waar je zelf aan tafel je eigen mini pizza bakt. We waren met z’n zessen en zaten om een ronde tafel met in het midden een bakoven waarbij iedereen zijn pizza kan bakken. Er zijn ook tafels voor 4 met een kleinere pizza oven. In het midden van het restaurant staat het buffet met allerlei pizza vullingen zoals vlees, vis, groenten en kaas. Op de kop liggen de pizza bodems. Je stelt per keer je eigen pizza samen en bakt deze in de oven. Wij vonden het een hele leuke formule. Echt weer eens iets anders en je bent gezellig bezig. Het restaurant is gezellig ingericht en heeft ook een serre waar je met grotere groepen gebruik van kunt maken. De bediening is erg vriendelijk en geeft van te voren uitleg hoe het werkt. Wij vinden dit restaurant een aanrader en zullen er zeker terug komen.
Gianda_m .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Westerpark was heel erg gezellig we moesten alleen lang op ons drinken wachten. het eten was lekker en de uitleg was hoewel kort wel goed. Advies geef direct ook aan dat het all you can eat voor pizza is maar dat het drinken en het nagerecht bijbetaald moeten worden en wat het kost, geen prijzen kaart aanwezig voor drinken of nagerecht.
Sanne .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heel leuk uniek concept waarbij je zelf je pizza's maakt met een oventje op je tafel. Je kunt zelf alle ingrediënten onbeperkt pakken en ook de pizzabodems. Heel gezellig! Er was genoeg keuze uit ingrediënten, maar niet alles was vers (bijv. ananas uit blik). Bediening legt netjes uit hoe het werkt. Het decor is lekker kitch met nepplanten en er hangen allerlei foto's van Andre Hazes e.d. dus daar moet je van houden. Het was zeker een succes!
Pakijem .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Aardige mensen, genoeg keuze,lekkere bodem,vooral leuk met en voor kinderen. Inrichting en vooral muziek jaren zeventig.
Toet Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Mooie sfeervolle plek.
Lekker eten.
Kindvriendelijk.
We hebben een super gezellige avond gehad.
Dankjewel studio westerpark.
Angelique112806 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten; de bediening was goed, gastvrij en vriendelijk. We zaten in de aanbouw buiten waar het erg gezellig was. De tijd vloog voorbij, het was zeker voor herhaling vatbaar!
Jiska1972 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Erg jammer dat onze tafel tegen de tafel van de buren stond en wij elkaar bijna niet konden verstaan vanwege het geluid van de buren.
Cartrevin .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Zelf samenstellen, alles keurig in bakken/schalen, bediening erg aardig, voor kinderen erg leuk, voor ouders ontspanning
Anoniem1995 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Erg leuk concept, vriendelijke bediening en goede en verse ingrediënten. De aankleding had beter gekund. De frisdrank smaakte wel erg zoet en bleek later ook pure siroop met bruisend water te zijn.
Tooropstraat .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Erg leuke ervaring. Twee volwassenen en twee kinderen. Keuze genoeg. Een leuke avond gehad. Zeker aan te raden. Voldoende parkeergelegenheid in de buurt.
NivaDu .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Eten was lekker, mag wat meer variatie in de toppings komen.
Service goed, erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Mathijs K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Leuk als je een keer met een gezelschap pizza'tjes wilt eten.
Je kunt middels een buffet kiezen wat je op je pizza wil en deze vervolgens zelf klaarmaken.
Frolijk12 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Het concept is een super leuk idee! En het eten smaakt goed (en anders heb je het aan jezelf te danken ) Echter ik vond de aankleding iets minder. Kwam denk ik doordat het eg licht was binnen, waardoor ik sfeer miste