Studio Pasta

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 21:00

Erg voordelig
Nina K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Wij hebben hier in korte tijd al twee keer gegeten. Ontzettend lekker! Fijne bediening, heerlijke voor- en hoofdgerechten. Wij komen zeker terug!
Harold C.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heerlijk gegeten, leuk simpel restaurant maar dat is juist wat een Italiaans restaurants typeert.. Mooie gerechten, alleen een voorgerecht en pasta is wel machtig!
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Wat een aanwinst voor Hilversum en vooral voor de Gijsbrecht. Authentiek Italiaans en zeer gunstige prijs/kwaliteit. Echte Italiaan in de open keuken (Paolo) en dat proef je. Geen liflafjes, maar de echte simpele Italiaanse keuken. leuke inrichting en gemoedelijke sfeer. Een aanrader.
Muriël V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Een gezellige Italiaans eethuis met een eenvoudige kaart heerlijke pure gerechten, pasti en anti-pasti. De van Italië origine kok Paulo Santini maakt alle gerechten kakelvers. Vanavond stond de topper spagetti a limone met gamba's op het programma. Van 'end-to-end' alle gerechten incl homemade semi fredo en limoncello zijn alsof een engeltje op je tong pist! Genieten!
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Laatst door vrienden uitgenodigd om te komen lunchen bij Studio Pasta. Het is erg leuk en modern ingericht. Kaart is klein en simpel. Mevrouw in de bediening was erg gespannen en kwam in eerste instantie niet heel vriendelijk over. Gelukkig kwam snel versterking en kon ze weer lachen. Van de kaart hebben wij als gezelschap alles geprobeerd: de panini, broodje, soep en lasagna. Ik persoonlijk was niet onder de indruk van mijn panini, dat omdat alleen de broodje in de grill is geweest, jammer van de mozzarella en pesto die heerlijk konden samensmelten. De soep leek iets te weinig maar smaakte naar mening van mijn tafelgenoten goed. De highlight was toch echt de verse lasagna. Daar heb ik zelf ook een klein hapje van kunnen proeven en het was heerlijk.
Voor de rest: lekkere wijnen en mooie kookboeken te koop. Het was een interessante ervaring.
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Studio Pasta is een heel simpele gelegenheid aan de gezelligste winkelstraat van Hilversum. Wij hebben er op een regenachtige koopzondag een pasta-lunch gebruikt. De sfeer is heel gemoedelijk en het is een komen en gaan van mensen die een espresso komen halen, een salade eten of één van de simpele maar pure pasta's te eten. Verwacht hier geen hoogstandjes maar juist de Italiaanse simpele basis. Hier geen Bertolli, maar een echte Italiaan in de keuken met hart ingrediënten en oorspronkelijke smaken. Je ziet en proeft wat je eet en het klopt. Een simpele wijn, een eenvoudig bord pasta en dat is het. heel betaalbaar en gezellig. Wij wonen vlakbij en hebben nu een klein stukje Italië om de hoek.