Studio/K

7,1
6,8
Carina M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Wij hadden diner +filmkaartje geboekt. We konden kiezen uit 3 hoofdgerechten. Namen de heek met rozemarijnaardappeltjes en groene asperges, en de mixed grill met cole-slaw en barbecuesaus. Toegegeven, 21 euro voor een filmkaartje plus een hoofdgerecht is niet duur. De heek viel redelijk in de smaak, al was hij op sommige plekken nog rauw en niet goed schoongemaakt (stukjes visse-ingewand op je vork, bah!). De aardappeltjes en de asperges waren ook niet (beet)gaar. De mixed grill had daarentegen (iets) te lang op de grill gelegen. De cole-slaw had veel te veel mayonaise, en bestond voor de helft uit maiskorrels. Kleine porties. Het kon er allemaal net mee door, zelfs voor deze lage prijs. Bediening is vriendelijk maar chaotisch. Kennelijk hebben ze de tafeltjes niet verdeeld, waardoor er steeds 2 mensen dezelfde dingen komen vragen, wilt u nog iets drinken, vlak na elkaar. Ook moesten we zelf om de bioscoopkaartjes vragen. Die moesten dan worden opgezocht. Je zit er wel heel lekker op het gezellige terras.
Edda .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gezellig op het terras gezeten met twee vrienden in het zonnetje, simpele houten tafels en banken die aan vernieuwing toe zijn. Filmarrangement voordelig en keuze uit 3 gerechten, de rode poon was zeer smakelijk en goed grote portie! Red velvet taart toe was heerlijk rijk en zacht. Bij bestellen van alcoholvrij biertje met navraag 0,0% bleek deze toch helaas 0,5% alcohol te bevatten.. overige service had sneller gekund. Al met al leuke avond gehad!
Marcus A.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Studio K is sympa, dapper en gewoontjes. Combinatie van restaurant plus film is natuurlijk geweldig! En de sfeer is prima. Ongeswongen en studentikoos. Zijn ze natuurlijk ook. Logistiek ook top. Snel en efficient alles op tafel. Alleen is wat op tafel komt niet overweldigend. Gegrilde zalm, niks aan de hand, de lamsrack niet heet genoeg gegrild. En was ook niet beste stukje vlees wat je kunt inkopen. Tik pezig, niet echt mals. Moet ze wel zijn. Studio verdient een kok met wat meer kunde. Maar ach, de film maakte veel goed. En de sfeer voor je biertje na afloop is ook helemaal niks mis mee.
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Ongedwongen sfeer en interesant eten. We hebben met zeven mensen van 5 tot 87 jaar oud gezellig gegeten aan een grote tafel. De bediening was rommelig maar als je zelf af en toe naar de bar loopt om wat te vragen dan komt het uiteindelijk wel goed. De website was veelbelovend maar in de praktijk lukte het de koks niet om voldoende rekening te houden met dieetwensen. De vis en de veganistische schotel waren prima maar het vlees van de week en de toetjes vielen tegen. Vriendelijke prijzen, redelijke prijs/kwaliteit verhouding.
ElisaSopa .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
De bediening bestaat uit vrij onervaren studenten (volgens mij) en het wachten kan soms irritant zijn. Toch heb ik nooit echt heel lang hoeven te wachten en ze zijn in ieder geval vriendelijk. De gerechten zijn altijd apart en erg lekker. Prijzen zijn OK en ook de inrichting is gezellig. Ik kom er in ieder geval graag, zeker een paar keer per jaar.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Het is net voldoende. Met het vooruitzicht dat je naar een leuke film gaat! De service is er soms wat chaotisch maar ze doen er gelukkig wel hun best. Veelal jonge studenten die in elk geval vrolijk zijn.
Het eten wat je koppelt aan je bioscoopkaartje is prijs-kwaliteit goed te noemen. Voor een twintig euro heb je een hoofdmaaltijd en de film. De hoofdmaaltijd is vlees, vis of vega. Extra frietjes erbij aan te raden. Wat ik zeg, onze ervaring is net voldoende in een rommelig maar vrolijk en gezellige ambiance. We komen er graag weer terug.
Jurgen S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Studio K , 1 van de leukste plekjes in mijn buurt. Maar helaas elke keer irriteren we ons weer aan de slechte bediening. Meestal zijn we er rond borrel tijd en dan wacht je meestal heel lang. En dat komt omdat er meestal 10 a 20 man personeel zit te eten op t terras. Vandaag 45 min voor portie bitterballen gewacht. En drankjes duren ook altijd lang, en komen alleen als je zelf een ober weet te strikken. Studio k, zo leuk maar heeft echt een serieuze manager nodig van wie dit altijd leuke en vriendelijke personeel iets kan leren.
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Met een vriendin hier gegeten voorafgaand aan een filmvoorstelling. Tevoren het fimarrangement gereserveerd. Mooie formule: een hoofdgerecht (vlees, vis of vega) en een filmkaartje. Dat kaartje krijg je bij het afrekenen. We kozen beiden voor de vis. Een goed gebakken doradefilet met seizoensgroenten. Lekker glas bio sauvignon blanc erbij. Er was nog tijd voor een toetje: panna cottages met kokos, millefeuille met avocado(!) en chocola. Ook prima. En in tegenstelling tot veel beoordelaars voor ons hadden wij helemaal niets aan te merken op de bediening, integendeel! Attent, adequaat en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Vrijdag de 13e, misschien lag het aan de datum. Maar zo te lezen is de minder alerte bediening iets meer structureels. Leuk voor de film met gezin van drie samen wat eten, in de leuke ambiance, dat was de bedoeling. Bij de reservering een hele enthousiaste medewerker, bij aankomst stond er voor ons het ronde tafeltje bij de kassa klaar, met twee stoelen. Derde stoel zo erbij gehaald, geen probleem. Het was 19:45 uur, dat wij naar de filmvoorstelling van 21:30 uur gingen zeiden wij bij reserveren en ook bij plaatsnemen. Opnemen van drinken, voor- en hoofdgerechten, bezorgen van drinken en voorafje en afruimen van voorafjes ging goed. Om 20:50 uur informeerde ik naar de hoofdgerechten. Die waren vergeten vanwege 'communicatiestoornis'. Er moest nog aan begonnen worden en dat zou tien minuten duren. Bediening blijft heus vriendelijk, maar inderdaad, blijkbaar bij drukte gaat het niet goed. Over dessert kan ik niets mededelen want daar was geen tijd meer voor. Om 21:15 moest ik in de rij van de kassa gaan staan. Het eten was overigens prima. De gestoofde peer met drie kleuren peen, walnoten-kruidnagel tuille en blauwe kaas, soft shell krab, vegetarische burger en de Angus burger waren lekker klaargemaakt. En ook de geroosterde artisjokken met quinoa, kingboleet, chioggiabiet-pickles en een crème van tomaat en aubergine. Alleen, ze smaakten minder goed inmiddels. Hier een voorbeeld van hoe decor, kwaliteit van het eten en de service in elkaar grijpen. De bediening is vriendelijk maar onervaren. Op deze vrijdag de 13e pakte het niet goed uit. Tip voor de manager om hier goede notie van te nemen.
Lieneke B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Geluncht, redelijk lekkere clubsandwich met zalm, brood iets te hard geroosterd waardoor wat droog en wat doen al die nacho-chips eromheen (zonder sausje)?
Uitsmijter ham kon niet, ham was op en brood kwam zonder boter.
Geen suiker, peper en zout op tafel moesten we zelf van andere tafel halen.
Bediening aardig maar niet attent op wat er moet gebeuren.
Dat is vaker zo, we komen regelmatig ook v diner maar het eten en de sfeer zijn over het algemeen goed genoeg om het passieve personeel op de koop toe te nemen.
Heerlijke koffie!
Flore E.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Ik kom hier vaker en eet hier echt erg lekker. De bedeining is alleen zo onervaren dat het je begint te irriteren op een gegeven moment, maar goed, daar is de prijs ook naar. Erg leuk pand, waar je ook naar de bioscoop kunt en waar af en toe feestjes worden gehouden (ook food-festival is er gehouden (TIP)). Het eten is dan ook van zeer goede kwaliteit, en prijs/kwaliteit = TOP
Oira .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Op aanraden van een vriendin gingen wij hier eten.

De atmosfeer was gezellig, los, en het publiek een leuke mix van verschillende leeftijden. De bediening leek ietwat onbekwaam. Mijn drankje kreeg ik in een flesje zonder glas. Het voorgerecht (goddelijke loempia's en heerlijke vegetarische bitterballen) werd geserveerd zonder bestek. Hongerig als wij waren, aten we het maar met onze handen. Servetjes moesten we van een andere tafel af plukken. Proberen ze hier soms te besparen op afwas?
Tot zover het 'negatieve' deel.
Het voorgerecht was al zeer veelbelovend, nog nooit hebben wij zo smaakvol een voorgerecht mogen eten. De hoofdgerechten waren echter een sensatie! Ware smaakexplosies. Ik had een gevulde aubergine met quinoa en een salade. Mijn man had een soort quiche met verschillende bijgerechten. We hebben ontzettend lekker gegeten.
Na al dit culinaire genot zaten we zo vol, dat een toetje er tot onze spijt echt niet meer in ging! Daarom zullen we zeker een keer terug moeten komen.

Minpunten: klunzige bediening
Pluspunten: Heerlijk eten, leuke atmosfeer, leuk dat je de koks kan zien werken.
Carracio .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2014
Dit restaurant is ons gisteren zeer goed bevallen. Het eten is vernieuwend. Leuke gerechten. Jammer alleen dat het personeel de draad kwijt raakt als het wat drukker wordt. Je moet dan echt je best doen om ze aan je tafel te krijgen. Verder echt een ideaal restaurant. Goed eten, leuke losse sfeer. Een aanrader
Clemence S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Verassende menukaart vol met originele gerechten. Had zelf lasagne met boerenkool met salade, smaakvol en verse ingrediënten. Bediening kan wat sneller en beter inspelen op drankjes, maar wel aardig.
Lodewijk K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Mooie zaak met vriendelijk maar helaas volstrekt onbewaam personeel. Het eten was niet slecht (en wel vrij goedkoop) maar verschillende gerechten waren weinig bijzonder en helaas niet al te best in balans. Het personeel was erg aardig maar mist ervaring en aansturing... Pas nadat ik rond 21:00 uur een verkeerde soep geserveerd kreeg kwam men erachter dat op alle tafels de verkeerde kaart lag (!), verder werd de wijn vergeten, was het eigenlijk enkel mogelijk om een drankje te krijgen door zelf naar de bar te lopen en klopte de rekening tot 2 keer toe niet. Zoals ik al zei was men erg vriendelijk maar dit waren gewoon te veel missers om door de vingers te zien.
MiekeWin .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Heerlijk eten. De bietenrisotto was geweldig. De 'Hungerburger' (speciale aanbieding in combinatie met filmkaartje Hungergames) ook. We komen zeker terug!
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Hier onlangs gegeten met een grote groep. Helaas was er net niet genoeg ruimte zodat het wat schuiven was om lekker te kunnen zitten. De ruimte oogt wat kil, al zullen sommigen het retro en aangenaam vinden. Over de service niets dan lof, al was het jammer dat niet alles tegelijk kwam. Maar goed, met een groep van 13 zij het ze vergeven. De kwaliteit van het eten was, voor de gerechten die ik heb geproeft (Thaise vissoep en een burger), erg goed. Vanwaar dan toch de 8? Tja, als je van de 7 hoofdgerechten op de kaart er 2 niet meer hebt blijkt er wel erg weinig te kiezen over. Maar goed, de algehele indruk was prima. Een aanrader als je er in de buurt bent.
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Studio K een begrip in Amsterdam voor een ieder die ooit in deze stad heeft gestudeerd. Studio K bestaat uit een bioscoop en cafe/restaurant. Voor een drankje was ik al vaker geweest. Vanavond heb ik hier voor het eerst gegeten en ik ben verrast door de keuzes op het menu en de kwaliteit. Naast de vriendelijke bediening is het vooral ook een ontmoetingsplaats in de buurt waar je nog voor een redelijke prijs heerlijk (vegetarisch) biologisch kunt eten! Een aanrader als je gewoon gezellig een hapje wilt eten in een ongedwongen sfeer.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Studio K heeft een leuke, gezellige sfeer. De kwaliteit van het eten is erg goed in verhouding met de prijs. Wij hadden een arrangement in combinatie met een film: voor maar 19 euro een smakelijke maaltijd en een filmkaartje. Een hele goede steak met spruitjes en smakelijke mosselen met een goede salade, aparte sausjes en friet. Het nadeel van een zaak, die door studenten wordt gerund, is dat er weinig echte controle lijkt over bestellingen en wensen. Het was bekend dat we naar een bepaalde film gingen en ook hoe laat deze begon, maar toch moesten we flink ons best doen om de kaartjes en de rekening tijdig te krijgen, net als twee andere stellen die toevallig eenzelfde arrangement hadden. Maar ach, het mocht de pret niet drukken en ik kom zeker terug, ook om a la carte te eten.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Elke keer heerlijk eten hier, en helemaal niet duur. De gerechten zijn creatief, zoals het voorgerecht van ravioli met erwten, munt en zeekraal: heel lekker! De paardenbiefstuk was goed, lekker mals, en het chocolademandje toe, met mango-ijs en kokosmousse, was smullen, groot genoeg voor 2. Het duurt soms even voordat het personeel je opmerkt, maar ze zijn wel erg vriendelijk en behulpzaam.