Studio '61

Lang

Jouw recensie over het restaurant Studio '61

Ellis Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Na 3x naar volle tevredenheid hier gegeten te hebben (eindeloos genieten voor E 27,50) gingen we vol verwachting afgelopen zondag (de15e) weer naar dit restaurant. Direct werd ons al verteld dat "het aantal gerechtjes op de menukaart sterk ingekort was, maar de kwaliteit stukken beter en de porties groter en er een nieuwe chefkok en een nieuwe manager waren'. Nou, oke, benieuwd dan. Flesje wijn erbij besteld om vervolgens een dik uur te moeten wachten op 2x 2 kleine gerechtjes die amper vulden (eentje was bijv :3 kleine garnalen). Het briefje met onze keuze zou steeds door een ober opgehaald worden en aan de keuken doorgegeven..nou niet dus..op gegeven moment zélf maar naar de balie gelopen om het af te geven..ook was er NIETS veranderd aan de kwaliteit (die was altijd goed, deze keer was de helft goed, de andere helft matig, de wrap zalm bijvoorbeeld was droog, brokkelig en smakeloos) en aan de hoeveelheid per gerecht niets veranderd en ook de gerechten op de kaart waren dus nog steeds hetzelfde als alle vorige keren(behalve de toetjes) maar dan met slechts de helft aan keuze..kortom: 2x extra frites besteld om toch maar wat te "vullen", we hadden immers 2,5 uur de tijd, hetgeen altijd genoeg was, maar nu werd het krap aan door de zeer slome bediening en dus de kleine gerechtjes. Pas het laatste half uur kwam er iets vaart in. Uiteindelijk dus maar liefst E 85- betaald (2x dus dat "eindeloos genieten+flesje simpele wijn, flesje water en paar biertjes) en met een zeer teleurgesteld gevoel naar huis gegaan...dit ook duidelijk uitgelegd aan de serveerster(die ons helemaal gelijk gaf...), voor we gingen. NEE, nooit meer dus, helaas...absoluut niet waard en ook nog teleurgesteld..
Graziëlla H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prijs/ kwaliteit eten is niet in verhouding. Eten was zeer teleurstellend. Service was slecht en lang wachten op het eten.
Graziëlla H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Zijn met vier personen hier komen eten. Helaas was het eten niet wat we er van hadden verwacht. Daarnaast moesten we ook erg lang wachten voor we het eten kregen. In 2 uur tijd hadden we 2 rondes gehad, dit terwijl je maar 2,5 uur gebruik mag maken van het 'eindeloos genieten'. De prijs kwaliteit verhouding van het eten vind ik niet reel, het eten wat niet slecht maar ook niet lekker. Personeel is niet oplettend en je moet echt roepen om hun aandacht te kunben trekken. Voor ons echt nooit meer en zal dit ook zeker aan niemand aanraden.
Mark U.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Mensen pas op! Enkele maanden na de opening geweest. Toen was het TOP. Dit weekend geweest en het was bagger. Sinds kort zijn er nieuwe spelregels en een nieuw menu. 20 gerechten minder!!! Voorheen geen tijdslimiet nu maximaal 2,5 uur. Zeer slechte bediening. Als je niets zegt mag je blij zijn met 3 rondes in 2,5 uur! Meerdere gasten waren ontevreden en liepen met hun bestelling naar de bar. Kindergerechten verdwenen van de kaart maar op aanvraag wel een A4 gekregen met daarop enkele kindergerechten. Voor ons de laatste keer of men moet weer terugkeren naar het oorspronkelijke concept.
Henk-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
bezoek; lunch zaterdag 26 november.
prijs/kwaliteit niet in verhouding! Broodje filet american; zag er troosteloos uit, amper belegt en geen garnituur erbij. Uitsmijter eveneens zo. Jonge smakeloze kaas en brood wordt niet gesmeerd en geen garnituur erbij. Bar en bar slecht!! Komen hier nooit meer terug. We waren op een zaterdag de enige in de zaak!! Zegt genoeg........We hebben ruim een half uur op deze barslechte lunch moeten wachten!!
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Met groep van 10 personen gebruik gemaakt van het concept "Eindeloos genieten".
Het eten was meer dan prima en de service aan tafel ook. Echter: je wordt als gast verlekkerd dat je vele malen persoonlijk uit ruim 30- tot 40 - gerechten kunt kiezen. Alleen: bij groepsgebruik mag je niet meer persoonlijk kiezen, maar kun je als groep max. 10 gerechten per keer kiezen. Als groep ervaarden we dit als zeer onpersoonlijk, omdat je eigen smaak nu ondergeschikt is aan de groep. Bij andere restaurants kun je bij een dergelijk concept wel persoonlijk kiezen!
Na enkele malen reclameren bij de chef, kon de groep "gesplitst" worden in twee groepen.
Als deze werkwijze niet aangepast wordt zouden we als groep niet meer voor dit restaurant kiezen!
mireille61camps .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wat hebben we heerlijk gegeten bij Studio '61, met zijn vieren. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, rustige ambiance, vriendelijk personeel en bovenal: heerlijke en goed verzorgde gerechtjes. Het Eindeloos Genieten was, strikt genomen, niet eindeloos in de zin van onbeperkt eten, maar zelfs met een grote eter en een kok in ons gezelschap, was er ook van hen niets dan lof voor de geslaagde avond.
Bergman-Bijnen .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Dit overtreft al onze verwachtingen. Een gezellige ambiance met een zeer gastvrije ontvangst. Super bediening en prachtige gerechten. We gaan hier zeker nog eens terug om nog meer lekkere aparte gerechtjes te gaan proeven!
jawita .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
We zijn het "eindeloos genieten" begonnen met het voorgerechtje van het moment: asperges... Prima keus! Van de andere voorgerechtjes vielen vooral de gegrilde courgette en het geitenkaasje in de smaak.
Als hoofdgerecht wederom asperges (natuurlijk wel profiteren van het seizoen!) en de hollandse boerderijeend, maar ook de buitenlandse invloeden (kipsate met nasi, chorizokroketjes, loempia) werden niet gemeden.
Gelukkig was er nog wat plek voor het lekkere pennywafelijs en het heerlijke nougat Montelimar dessert!
Al met al een een smakelijke selectie uit de vele (51) mogelijkheden zodat er nog genoeg voor de reprise overblijft!
Jammer alleen dat het samenviel met een tamelijk luiddruchtig groepsgebeuren, in dezelfde ruimte, waardoor een gezellig gesprek nauwelijks te voeren viel....
Jans P.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Wat een leuke gelegenheid om heerlijk onbeperkt te genieten van de heerlijke gerechten. En niet alleen zijn alle gerechtjes even lekker, ze worden ook stuk voor stuk prachtig opgediend door vriendelijk personeel. Leuk dat de menukaart weer een beetje is veranderd, zo blijft het iedere keer weer vernieuwend om er te gaan eten. Een heerlijk restaurant waar je je altijd welkom voelt!
IvE1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Bij Studio '61 vanwege het afscheid van een collega gegeten. Dit concept is ook geschikt voor een grote groep. Ook voor grote groepen kan het keuzemenu gehanteerd worden, met een maximaal aantal gerechten per ronde. Het is ook mogelijk een vast menu te kiezen. Het keuzemenu leek ons leuker, zo kan iedereen toch echt kiezen wat hij wil en van alle gerechten proeven. Is iedereen zeer positief bevallen! Ook de doorlooptijden waren prima, alles was gewoon goed geregeld.
Monique-64 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Heerlijk gegeten, lekkere gerechtjes, telkens anders opgemaakt, goede hoeveelheden, leuke menukaart, goed concept, prima bediening. Een aanrader!
velden4 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Met 6 personen heerlijk gegeten. Vond de runderreepjes met aardappelquiche het allerlekkerste. Het stamppotje het minst, vonden er meerdere trouwens. Verder zeer goede kwaliteit eten, bediening leuk en wil het allerbeste voor de klant. Wij komen zeker terug. Mmmmm...
Christel L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Heerlijk gegeten! We hadden eindeloos genieten en dat was het ook want na 21.00 werdt er ook niet moeilijk gedaan en konden we nog gewoon toetjes bestellen. De opmaak van de gerechten wordt ook met zorg gedaan. Bediening erg vriendelijk en gezellige sfeer.
Alles van wat we gegeten hadden was heerlijk. Voor herhaling vatbaar!
weslyenkarin .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Echt super goed gegeten hier, goede en vriendelijke bediening, leuke frisse uitstraling. voor mij een dikke 10! variatie genoeg voor elk wat wils, goede originele gerechten afgewisseld met simpele gerechtjes. wij komen zeker nog terug.
Stiena W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Hier gegeten met vriendinnen. Weinig originele gerechten, een soort westerse tapasbar. Service prima. is maar goed dat we in de avond kwamen, want de broodjes zijn duur (beter bij de oerse molen zelf)
Ine D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
We waren met een groepje van 8 dames en we hebben genoten van het "eindeloos genieten" menu.
Alle gerechtjes waren even lekker. Zagen er heel verzorgd uit. Leuke bediening. Kortom..... voor herhaling vatbaar.
Ton A.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Eindeloos genieten gekozen. Je mag dan eindeloos kiezen uit voor-, hoofd en nagerechten.
Er is een uitgebreide kaart zodat je van alles uit kunt proberen.
Je kan dat ook doen omdat het geen grote porties zijn.
De gerechtjes zijn uitstekend bereid en hebben een heerlijke uitgebalanceerde smaak.
Het is niet zomaar eten zoveel je op kunt, maar er is echt culinaire aandacht geschonken aan de gerechten.
Ook de bediening is erg vriendelijk en wil je echt in de watten leggen.
Je moet voor eindeloos genieten natuurlijk wel wat tijd uittrekken.
De inrichting is pas aangepast en ziet er fris en mooi uit.
Je kunt ook los gerechten bestellen, dan noemen ze het beperkt genieten.
Al met al is het zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
marmar01 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Uitstekend gegeten! Goede attente bediening. Creatief gevonden onbeperkt genieten ipv all you can eat. Eindelijk een restaurant die dan ook verrassende restaurant waardige gerechtjes er tussen heeft staan! Superfood salade met geitenkaas (heerlijke geitenkaas had nagevraagd waar die vandaan kwam, komt van een boerderij uit heeze, knoflookbrood, Gelakt buikspek met Aardappelsalade, Hollandse boerderij eend met zoete aardappel taart rauwe witlof peer walnoot en balsamico, kabeljauw filet met bieten risotto en dragonschuim, speenvarken met knoflook yoghurt. Echt super. Nagerechtjes klassiekers afgewisseld met ijs waarvan ik aan vroeger moest denken (koetjesreepijs en pennywafelijs)
ga zo Door ik ben om en kom zeker nog eens terug.
Ank W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Eindeloos genieten en dat hebben we gedaan, kleine gerechten van uitstekend niveau.
Goede bediening lekker eten, zeker voor herhaling vatbaar.