Studio '61

Erg duur
Erg lang
Henk-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
bezoek; lunch zaterdag 26 november.
prijs/kwaliteit niet in verhouding! Broodje filet american; zag er troosteloos uit, amper belegt en geen garnituur erbij. Uitsmijter eveneens zo. Jonge smakeloze kaas en brood wordt niet gesmeerd en geen garnituur erbij. Bar en bar slecht!! Komen hier nooit meer terug. We waren op een zaterdag de enige in de zaak!! Zegt genoeg........We hebben ruim een half uur op deze barslechte lunch moeten wachten!!
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Met groep van 10 personen gebruik gemaakt van het concept "Eindeloos genieten".
Het eten was meer dan prima en de service aan tafel ook. Echter: je wordt als gast verlekkerd dat je vele malen persoonlijk uit ruim 30- tot 40 - gerechten kunt kiezen. Alleen: bij groepsgebruik mag je niet meer persoonlijk kiezen, maar kun je als groep max. 10 gerechten per keer kiezen. Als groep ervaarden we dit als zeer onpersoonlijk, omdat je eigen smaak nu ondergeschikt is aan de groep. Bij andere restaurants kun je bij een dergelijk concept wel persoonlijk kiezen!
Na enkele malen reclameren bij de chef, kon de groep "gesplitst" worden in twee groepen.
Als deze werkwijze niet aangepast wordt zouden we als groep niet meer voor dit restaurant kiezen!
Mireille61camps .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wat hebben we heerlijk gegeten bij Studio '61, met zijn vieren. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, rustige ambiance, vriendelijk personeel en bovenal: heerlijke en goed verzorgde gerechtjes. Het Eindeloos Genieten was, strikt genomen, niet eindeloos in de zin van onbeperkt eten, maar zelfs met een grote eter en een kok in ons gezelschap, was er ook van hen niets dan lof voor de geslaagde avond.
Bergman-Bijnen .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Dit overtreft al onze verwachtingen. Een gezellige ambiance met een zeer gastvrije ontvangst. Super bediening en prachtige gerechten. We gaan hier zeker nog eens terug om nog meer lekkere aparte gerechtjes te gaan proeven!
Jawita .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
We zijn het "eindeloos genieten" begonnen met het voorgerechtje van het moment: asperges... Prima keus! Van de andere voorgerechtjes vielen vooral de gegrilde courgette en het geitenkaasje in de smaak.
Als hoofdgerecht wederom asperges (natuurlijk wel profiteren van het seizoen!) en de hollandse boerderijeend, maar ook de buitenlandse invloeden (kipsate met nasi, chorizokroketjes, loempia) werden niet gemeden.
Gelukkig was er nog wat plek voor het lekkere pennywafelijs en het heerlijke nougat Montelimar dessert!
Al met al een een smakelijke selectie uit de vele (51) mogelijkheden zodat er nog genoeg voor de reprise overblijft!
Jammer alleen dat het samenviel met een tamelijk luiddruchtig groepsgebeuren, in dezelfde ruimte, waardoor een gezellig gesprek nauwelijks te voeren viel....
Jans P.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Wat een leuke gelegenheid om heerlijk onbeperkt te genieten van de heerlijke gerechten. En niet alleen zijn alle gerechtjes even lekker, ze worden ook stuk voor stuk prachtig opgediend door vriendelijk personeel. Leuk dat de menukaart weer een beetje is veranderd, zo blijft het iedere keer weer vernieuwend om er te gaan eten. Een heerlijk restaurant waar je je altijd welkom voelt!
IvE1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Bij Studio '61 vanwege het afscheid van een collega gegeten. Dit concept is ook geschikt voor een grote groep. Ook voor grote groepen kan het keuzemenu gehanteerd worden, met een maximaal aantal gerechten per ronde. Het is ook mogelijk een vast menu te kiezen. Het keuzemenu leek ons leuker, zo kan iedereen toch echt kiezen wat hij wil en van alle gerechten proeven. Is iedereen zeer positief bevallen! Ook de doorlooptijden waren prima, alles was gewoon goed geregeld.
Monique-64 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Heerlijk gegeten, lekkere gerechtjes, telkens anders opgemaakt, goede hoeveelheden, leuke menukaart, goed concept, prima bediening. Een aanrader!
Velden4 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Met 6 personen heerlijk gegeten. Vond de runderreepjes met aardappelquiche het allerlekkerste. Het stamppotje het minst, vonden er meerdere trouwens. Verder zeer goede kwaliteit eten, bediening leuk en wil het allerbeste voor de klant. Wij komen zeker terug. Mmmmm...
Christel L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Heerlijk gegeten! We hadden eindeloos genieten en dat was het ook want na 21.00 werdt er ook niet moeilijk gedaan en konden we nog gewoon toetjes bestellen. De opmaak van de gerechten wordt ook met zorg gedaan. Bediening erg vriendelijk en gezellige sfeer.
Alles van wat we gegeten hadden was heerlijk. Voor herhaling vatbaar!
Weslyenkarin .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Echt super goed gegeten hier, goede en vriendelijke bediening, leuke frisse uitstraling. voor mij een dikke 10! variatie genoeg voor elk wat wils, goede originele gerechten afgewisseld met simpele gerechtjes. wij komen zeker nog terug.
Stiena W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Hier gegeten met vriendinnen. Weinig originele gerechten, een soort westerse tapasbar. Service prima. is maar goed dat we in de avond kwamen, want de broodjes zijn duur (beter bij de oerse molen zelf)
Ine D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
We waren met een groepje van 8 dames en we hebben genoten van het "eindeloos genieten" menu.
Alle gerechtjes waren even lekker. Zagen er heel verzorgd uit. Leuke bediening. Kortom..... voor herhaling vatbaar.
Tonans .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Eindeloos genieten gekozen. Je mag dan eindeloos kiezen uit voor-, hoofd en nagerechten.
Er is een uitgebreide kaart zodat je van alles uit kunt proberen.
Je kan dat ook doen omdat het geen grote porties zijn.
De gerechtjes zijn uitstekend bereid en hebben een heerlijke uitgebalanceerde smaak.
Het is niet zomaar eten zoveel je op kunt, maar er is echt culinaire aandacht geschonken aan de gerechten.
Ook de bediening is erg vriendelijk en wil je echt in de watten leggen.
Je moet voor eindeloos genieten natuurlijk wel wat tijd uittrekken.
De inrichting is pas aangepast en ziet er fris en mooi uit.
Je kunt ook los gerechten bestellen, dan noemen ze het beperkt genieten.
Al met al is het zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Marmar01 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Uitstekend gegeten! Goede attente bediening. Creatief gevonden onbeperkt genieten ipv all you can eat. Eindelijk een restaurant die dan ook verrassende restaurant waardige gerechtjes er tussen heeft staan! Superfood salade met geitenkaas (heerlijke geitenkaas had nagevraagd waar die vandaan kwam, komt van een boerderij uit heeze, knoflookbrood, Gelakt buikspek met Aardappelsalade, Hollandse boerderij eend met zoete aardappel taart rauwe witlof peer walnoot en balsamico, kabeljauw filet met bieten risotto en dragonschuim, speenvarken met knoflook yoghurt. Echt super. Nagerechtjes klassiekers afgewisseld met ijs waarvan ik aan vroeger moest denken (koetjesreepijs en pennywafelijs)
ga zo Door ik ben om en kom zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Eindeloos genieten en dat hebben we gedaan, kleine gerechten van uitstekend niveau.
Goede bediening lekker eten, zeker voor herhaling vatbaar.
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Wij gingen voor all you dan Est, 27,50 en alles mogelijk vd kaart. Het was heerlijk, echt lekkere gerechten en keuze in zoveel soorten.
We hebben genoten en ons meisje van 4 jr ook. Zij maakte tekeningen voor t personeel
Anita909 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Nieuw concept, met veel kleine gerechtjes. Gewoon heel lekker! Ruime keuze in gerechten! Nagerecht creme brulee met speculaas was mijn favoriet. Leuke ambiance, mag nog wat vlotter. Bediening echt super en proffesioneel. Heerlijke avond gehad, voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader.
Wittenboer .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Laatst heerlijk gegeten bij studio 61. Heerlijke kleine gerechtjes bestellen voor maar €27,50. Geen geld voor wat je terug krijgt. Heerlijke gerechtjes zoals bavette steak, zalmfilet,eend en nog veel meer verschillende lekkere gerechten. Het smaakt ook super! Bediening ook heel erg vlot, en maakte ook een leuk praatje. Komen zeker terug om de rest van de gerechtjes uit te proberen!
Marietablommers .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Een nieuw concept, all you can eat, maar dan met hele mooie kleine gerechten. Tot rosbief met truffelmayonaise, gebakken kabeljauw op rode bieten risotto, boerderijeend, tot heerlijke toetjes. Onbeperkt eten voor een mooie prijs.
Kwaliteit top! Bediening ook zeer vriendelijk en professioneel. Mooie bereide gerechten. Ambiance ook heel gezellig!
Komen zeer zeker snel terug!