Studio 54

Putstraat 31 6131 HH Sittard Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Studio 54

Jose V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Tijdens de St. Jopmerkt voor de eerste keer bij Studio 54 gegeten. We hebben een tosti gegeten. Was heel lekker met smaakvolle curry. De hamburgers, enz. vond ik nogal prijzig, omdat er verder niets bij zit.

José van Eck - Born
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2014
Voor het eerst naar de nieuwste aanwinst van Sittard, Studio 54. Leuke smalle zaak, vriendelijk personeel en open keuken. Kaart is vrij simpel, burger en een side dish. De burger was heerlijk en de frietjes waren goed gebakken. Prijs van de side dishes wel wat aan de dure kant, zeker voor de portie die je krijgt. Daarnaast vind ik dat er veel tafeltjes voor vier staan, terwijl er veel tweetjes komen. Misschien een tip voor de toekomst. Mayonaise betaal je wel, ketchup en mosterd staan vrij op tafel... Studio54, ik kom zeker terug voor een lekker burger!
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Vorige week eens gaan proberen en het moet gezegd, top concept. We bestelden een ROYAL WITH CHEESE en een SAY (GOAT) CHEESE !. Top op smaak en een goed geheel. Portie "verse" friet met mayo kan ermee door, maar een goede tip, gooi eens Ossewit in de ketel en frituur ze daarin af, dan heb je de echte smaak van vroeger te pakken, en ja, het is niet gezonder dan in olie te frituren, maar smaak is voor een restaurant toch echt belangrijker. Binnenkort eens de spareribs proberen...