Stuberl Tiroler

Meer informatie over restaurant Stuberl Tiroler

7,2
Suusie11 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hadden zin in een lekkere schnitzel dus we hadden eerst even op de site gekeken en dat zag er goed uit.
Eenmaal aangekomen in het restaurant vonden we het er van binnen viezig uitzien en rook het naar oud frituurvet. Maar wat schept onze verbazing... Op de site word bij iedere Schnitzel omschreven wat het is en dat het in de pan gebakken word! Maar de Schnitzel die wij voorgeschoteld kregen kwam regelrecht uit de frituurpan zetten. Wat een tegenvaller...

Wij gaan hier nooit meer eten.
Marievanlees .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Mijn man wilde gewoon een schnitzel eten, nou moet ik zeggen dat ik er niet zo gek van ben maar we hebben dit toch maar geprobeerd. Het decor is niet echt "gezellig" maar past wel precies bij de naam, dus eigelijk kun je dit verwachten en is het voor mensen die deze stijl willen opzoeken wel aantrekkelijk. écht heerlijk gegeten en voor een super prijs ! Aan de schnitzels niks meer doen.
HPE .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Voor een goed potje bier en een heerlijke schnitzel moet je hier zijn. De bereiding is zoals het hoort - platslaan en in de pan bakken (ipv gefrituurd!). De zaak heet Stubrl en zo is het interieur ook - het decor van een houten Tirolers berghut. Wat ik waanzinnig knap vind is dat ze groepen gelijktijdig voorzien van knapperige en bovenal grote Schnitzels. Prijs -waliteitverhouding is prima! Een heerlijke schnitzel tegen een eerlijke prijs! Ik kom er graag!
Mylene C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
heb hier heerlijk gegeten,
wel vond ik het personeel erg onvriendelijk.
Toen ik later nog een wijntje wou liep ze weg met me glas en kwam ze niet meer terug.
ik probeerde een aantal keer te bestellen maar kreeg geen reactie.
ook vond ik het erg verlaten eruit zien.
erg jammer
Ponmar .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
Afgelopen zomer hebben wij heerlijk buiten schnitzels gegeten. Gisteren zijn we terug gegaan, deze keer moesten we ivm het weer binnen zitten. Binnen was het viezig met veel tocht.
De schnitzel van mijn vriend was weer heerlijk. In mijn gerecht zat een stuk rauwe kip. Op onze vriendelijke klacht reageerde de serveerster nauwelijks en liet mijn bord met het stuk rauwe kip staan. Om vervolgens buiten met het andere personeelslid te gaan roken.
Helaas werd bij het betalen duidelijk dat wij ook voor het stuk rauwe kip gewoon moesten betalen.
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2012
Eten is prima. Reusachtige schnitzels (worden ter plekke plat geslagen) en friet. Entourage is donker, houtig en vooral stoffig! Hebben hier paar keer gegeten. Een keer stak de ober de kaarsjes op tafel aan, maar vergat even dat het lelijke bloemstukje ernaast kunst was en dat vloog dus ook spontaan in de fik. Oeps!
Als je een lekkere schnitzel wil en het maakt je niet zo veel uit hoe het eruit ziet is het prima eten hier voor een ok prijs.