STRUIN strandpaviljoen Camperduin

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant STRUIN strandpaviljoen Camperduin

andre -.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Altijd fijn om te komen. Prachtige locatie, leuk zitten, vriendelijk personeel. Maar aan de dure kant voor wat eigenlijk toch gewoon een strandtent is. Ongevraagd advies: hou het eenvoudig en betaalbaar. En maak het ajb niet hip, past niet bij Camperduin.
Sidev .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
In de herfstvakantie na een lange wandeling hier gegeten. Vanwege het weer was het niet druk, dus de bediening was vlot. Vegetarische kaas in filodeeg besteld - was erg lekker, maar wel erg veel. Ook de bijgerechten smaakten goed. Sfeer is goed, maar van mij hoeven die continue videoclips op een beeldscherm niet.
Sidev .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
marjanp .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Met twee personen op een heel warme dag hier geweest, de bediening moest heel hard werken om alle bezoekers van eten en drinken te voorzien - knap gedaan!
We hadden niet echt een maaltijd, maar hebben ons laten verleiden door een verse warme wafel met verse aardbei en slagroom, mooi bestrooid met poedersuiker, zag er heel aantrekkelijk uit, rook heerlijk, smaakte heel erg lekker, super-krokant!!
Persoonlijk zou ik met iets minder slagroom toegekund hebben, en iets meer aardbeien - maar da's een kleinigheid en een persoonlijke voorkeur.
JacobAppel .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Als we een rondje fietsen door de duinen gaan we vaak naar Struin. Er stond eerste Pinksterdag een fikse wind aan het stand maar pal achter het glas en met een beetje zon was het op het terras nog wel uit te houden. Het appelgebak van Struin is doorgaans een aanrader maar deze keer was het duidelijk wat te oud. Erg jammer want voor drie keer gebak, twee koffie en een muntthee ben je wel gewoon bijna 20 euro kwijt. Volgende keer hopelijk wel weer vers gebak.
Beste Jacob Appel, Dank u wel voor de recensie. In plaats van dit op Iens te vermelden had ik liever gehad dat u dit bij mij had gemeld op het terras. Dan had ik u ander gebak kunnen geven en bekijken wat er mis was met uw gebak. Oud was het zeker niet dat verzeker ik u.
MVG Clifton Tuinfort
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Een volledige beoordeling kunnen wij niet geven. Maar tijdens een dagje fietsen kwamen wij terecht bij strandpaviljoen Struin in Camperduin. Het terras is gezellig en mooie ligging. Personeel behulpzaam. Binnen vond ik het niet erg gezellig maar zo'n uitzicht doet een boel goed. Maar wat werkelijk ongekend lekker was, was hun appeltaartje. Echt niet te versmaden zo lekker. Zo'n 'daarwilikernogeentjevan' appeltaartje. Het recept is geheim. Zelfs de bakker, die hun appeltaartjes maakt maar die afgebakken worden in het restaurant, mag het recept niet vrij geven en de taartjes niet verkopen. Er zit dus niets anders op dan de regelmatig een fietstocht mét tussenstop, te maken in die omgeving.
duif56 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Het restaurant ligt prachtig, met uitzicht op zee en dijk. Binnen is de natuurlijke sfeer doorgetrokken. Zo is gekozen voor een mooie houten vloer en in de toiletruimte voor prachtig steigerhout. We kozen voor het Cliftons Twaalfuurtje en voor bruin juttersbrood Gezond. Het Twaalfuurtje bestond uit bruin juttersbrood met een kroket, spiegelei op ham en eiersalade. Dit gerecht was prima bereid. De kroket smaakte naar meer. Het juttersbrood gezond was met Beemsterkaas, boerenham en eiersalade. In verband met mijn dieet vroeg ik of ik het gerecht alleen met boerenham kon krijgen. De serveerster deelde mee dat ze dit zou doorgeven. Toen zij het gerecht bracht, herhaalde ze mijn wens. Ondanks dat ze ondermeer zei ' zonder eiersalade' werd deze toch geserveerd. Jammer. Het brood was knapperig en lekker grof gesneden. De bediening was vriendelijk.
Daisy T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Hier geluncht op 10/01/16. Lekker warme chocolademelk met slagroom gedronken en een broodje Pulled Pork besteld. Deze was goed van smaak. De bediening was snel, vriendelijk en alert. Alles was naar wens. Het restaurant is gevestigd op een mooie locatie aan het strand.
Beste Sylvie,

Dank uw wel voor uw recensie. Wij zijn erg blij dat alles naar wens is geweest.
En dat het gesmaakt heeft natuurlijk.
Dat is heel fijn om te horen.
Fijne middag.

Mvg Fam Tuinfort
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
We hebben heel erg lekker gegeten. Kwaliteit en hoeveelheid was boven verwachting. Veel waar voor je geld. Ook de bediening was erg vriendelijk.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Gisteren geluncht. Leuke lokatie en mooi uitzicht. Attente en vriendelijke bediening. Lunch was goed verzorgd en erg lekker. Mijn echtgenote had garnalenkroketjes met brood en een heerlijke eigengemaakte citroen mayonaise. Ik had geroosterde biologische groenten.
Gryt N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Wij hebben op 9 augustus bij struin een high tea genoten, uitstekend eten. Prachtige locatie, flexibel, binnen of buiten eten geen probleem.
Maar door een file op de af sluitdijk kwamen gasten uren te laat, daar werd eten voor bewaard en konden toen noch van de high tea genieten.
Wij mochten ook noch zo lang van het terras gebruik maken. Geweldig!
George A.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Heerlijk gegeten vanavond bij Struin. Een mooiere locatie, op de oude Hondsbossezeewering met uitzicht over de nieuwe duinen en de prachtige polderd, kan je je haast niet voorstellen.
We kwamen voor het avondeten en kozen voor mosselpannetjes. Heerlijk! De mosselen waren precies goed, met rosemarijn, laurierblad, peper en groenten. De patatjes waren ook prima, net als de frisse salade. Op een bordje kwamen vijf sausjes en stukjes vers witbrood. Met een glaasje rose er bij hebben we gesmuld! We komen zeker terug, zeker omdat ook de bediening erg prettig was.
De serveerster haalde zelfs mosseltjes uit de keuken om te laten zien hoe groot ze waren!
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Een toplocatie dat is het zeker. Alleen betreft dat alleen het uitzicht, zelfs nu het zand meters hoog voor de deur ligt. Het terras is armoedig. Ongelijk liggende tegels en daardoor wankele tafeltjes, die overigens bij wisseling niet schoon gemaakt worden. Het eten: een smakeloze pannenkoek die niet helemaal gaar was; een Caesar salade met pittige kip van goedkope kippendijenvlees met velletjes en vetjes in plaats van kipfilet voor een prijs van bijna € 15 is geen aanrader. Het komt mij geregeld terug.
Kortom een prijs-kwaliteitsverhouding die niet klopt. De klanten komen kennelijk toch wel
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Na een heerlijke strandwandelng heb je trek. Wij streken neer bij Struin. Prachtige ligging aan het strand. Het duurde erg lang voordat ons drankje werd opgenomen. Een menukaart hebben we van een naastgelegen tafeltje gepakt, maar het duurde wederom erg lang (half uur) voordat onze bestelling werd opgenomen. Was niet erg, we zaten heerlijk in de zon. Ondertussen zagen we om ons heen dat mensen de verkeerde bestelling kregen, helemaal niet werden aangekeken of een koude tosti geserveerd kregen....Toen wij ons bordje pastasalade met brood kregen, konden we constateren dat het erg smakelijk en vers was. Aan de kwaliteit van het eten ligt het niet, maar de efficiency en snelheid van de bediening liet echt te wensen over.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Het strandpaviljoen ligt er fantastisch, ziet er heel leuk uit.
Jammer van de bediening die er rond loopt, aantal dames aardig,maar er liepen er een paar rond met een gezicht dat op onweer stond. En dan daarbij hebben mijn man en ik minstens 10 minuten moeten wachten op onze eerste bestelling. Dit waren 2 pilsjes. De communicatie tussen het personeel liep ook zeer luidruchtig, ik vind dit kan niet. Als je niet meer weet waar je gasten zitten, vraag dit even wat zachter aan een collega. Met vriendelijk groet, Heleen van Stormbroek
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Mooie plek aan de kust en erg geschikt voor mensen met een rolstoel die het strand op willen. Decor is dus uitstekend. Service was ook prima. We hadden binnen gereserveerd maar dat werd soepel naar buiten verplaatst gezien het onverwacht mooie weer. Het eten zelf was helaas echt slecht. Behoorlijk simpele gerechten waarvan je verwacht dat de keuken er geen schade mee kan aanrichten (kipsate met frites, biefstuk met frites) maar dat is toch gelukt. Taai vlees en laffe frites. Erg jammer. Maar we zaten goed en het Texels bier was een leuke ontdekking.
patrickenmadelon .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Voordat we gingen uitwaaien aan zee gingen we Struin binnen. Bouillabaisse en fish and chips. Alleen de fish was echt goed. Lekkere kabeljauw in een krokant deegje. Geen voorgebakken spul. Patat die ik heb laten staan. Deze was niet echt lekker en deed afbreuk aan de kabeljauw. De vis in de bouillabaisse was grauw. Het Texels biertje was erg lekker en ook de koffie. De baas bediende ons uitermate vriendelijk, zijn personeel wat minder. De omgeving is mooi, zelfs als het zwaar bewolkt is. En de zeelucht is natuurlijk verfrissend. Een zalig gratis nagerecht.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Hier met kerst een brunch- en kerstbuffet gehad. Sfeervolle, leuke locatie. Er was live muziek en de ruimte en tafels waren in kerstsfeer gedecoreerd.
Beide keren als voorgerecht een totaal onbestendig romig soepje gekregen. Nog steeds geen idee wat het nou was of moest voorstellen.
Buffet was uitgebreid met voldoende keus en van goede kwaliteit. Bediening was vriendelijk en attent.
Na een strandwandeling hier ook nog geweest voor appeltaart en warme choco. Het appeltaartje -een aanrader!- was erg lekker en kon niet verser. Ze worden nl. door de bakker voorbereid en ter plekke afgebakken. De warme choco was ook prima.
DiemerII .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Op een zomerse zondag in Struin geluncht. Ondanks de topdrukte was het bedienend personeel vriendelijk en behulpzaam. Kleine foutjes werden snel en doeltreffend verholpen. De Ceasarsalad was gewoon lekker. De fles witte wijn goed gekoeld en gratis een grote karaf water met ijsklonten. Uitzicht over zee natuurlijk prachtig. Iets meer tafels in de schaduw zou op een dag als deze prettig zijn. Toiletten schoon, inrichting prima. We komen graag een keer terug.
omnomnom .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Het uitzicht was mooi over de zee. De inrichting sprak mij niet aan. Grote doeken aan het plafond, grote bakken met 'drijfhout' een beetje te donker in het gedeelte waar wij zaten (achter de bar), waardoor je elkaar niet meer kon zien als je even naar buiten had gekeken waar het wel licht was. In de toiletruimte rook het onfris.

Wij hebben hier enkel drankjes gedaan. Daar was niets mis mee. Was gewoon goed.

Service voelde een beetje afstandelijk en koud. Daarnaast werd bij een van ons vergeten de bestelling op te nemen.