STRUIN strandpaviljoen Camperduin

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

Sidev .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
In de herfstvakantie na een lange wandeling hier gegeten. Vanwege het weer was het niet druk, dus de bediening was vlot. Vegetarische kaas in filodeeg besteld - was erg lekker, maar wel erg veel. Ook de bijgerechten smaakten goed. Sfeer is goed, maar van mij hoeven die continue videoclips op een beeldscherm niet.
Sidev .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Marjanp .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Met twee personen op een heel warme dag hier geweest, de bediening moest heel hard werken om alle bezoekers van eten en drinken te voorzien - knap gedaan!
We hadden niet echt een maaltijd, maar hebben ons laten verleiden door een verse warme wafel met verse aardbei en slagroom, mooi bestrooid met poedersuiker, zag er heel aantrekkelijk uit, rook heerlijk, smaakte heel erg lekker, super-krokant!!
Persoonlijk zou ik met iets minder slagroom toegekund hebben, en iets meer aardbeien - maar da's een kleinigheid en een persoonlijke voorkeur.
Zondermeer .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Het eten is erg goed bij Struin. De bediening is erg chaotisch. We hadden de zalm en de zeebaars besteld, daar hoort friet en salade bij. Dit werd er echter niet bij geleverd. Het eten werd opgediend en de bediening was gelijk daarna verdwenen en kwam pas na een kwartier weer te voorschijn. Ze waren druk bezig met de andere kant van het restaurant. Onze borden waren al leeg toen de gevraagde friet en salade pas kwam. Friet was erg lekker, mooi droog gebakken en goed op smaak. Als toetje wilden we graag een softijsje uit de automaat die we dan op weg naar de auto konden opeten, alleen was het patroon leeg. Dit moest 'even' worden vervangen. De dozen kwamen gelijk tevoorschijn, maar het personeel verdween weer en keek ons weer niet aan. Mijn vriend kreeg nog een slordig uitziend bakje met hevig gekristalliseerd ijs. Ik moest ruim 15 minuten wachten tot er eindelijk iemand kwam om een nieuw patroon in het ijs apparaat te doen. Vervolgens moesten we nog lang wachten voor we konden afrekenen, terwijl we de rekening al bij het bestellen van de ijsjes hadden gevraagd. De rekening klopte gelukkig wel. Struin is een kindvriendelijk restaurant waar honden blijkbaar ook zijn toegestaan, er heeft de hele maaltijd een grote blonde labrador retriever met zandpoten in het gangpad naast mijn stoel gelegen. Yummy.
JacobAppel .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Als we een rondje fietsen door de duinen gaan we vaak naar Struin. Er stond eerste Pinksterdag een fikse wind aan het stand maar pal achter het glas en met een beetje zon was het op het terras nog wel uit te houden. Het appelgebak van Struin is doorgaans een aanrader maar deze keer was het duidelijk wat te oud. Erg jammer want voor drie keer gebak, twee koffie en een muntthee ben je wel gewoon bijna 20 euro kwijt. Volgende keer hopelijk wel weer vers gebak.
Beste Jacob Appel, Dank u wel voor de recensie. In plaats van dit op Iens te vermelden had ik liever gehad dat u dit bij mij had gemeld op het terras. Dan had ik u ander gebak kunnen geven en bekijken wat er mis was met uw gebak. Oud was het zeker niet dat verzeker ik u.
MVG Clifton Tuinfort
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Een volledige beoordeling kunnen wij niet geven. Maar tijdens een dagje fietsen kwamen wij terecht bij strandpaviljoen Struin in Camperduin. Het terras is gezellig en mooie ligging. Personeel behulpzaam. Binnen vond ik het niet erg gezellig maar zo'n uitzicht doet een boel goed. Maar wat werkelijk ongekend lekker was, was hun appeltaartje. Echt niet te versmaden zo lekker. Zo'n 'daarwilikernogeentjevan' appeltaartje. Het recept is geheim. Zelfs de bakker, die hun appeltaartjes maakt maar die afgebakken worden in het restaurant, mag het recept niet vrij geven en de taartjes niet verkopen. Er zit dus niets anders op dan de regelmatig een fietstocht mét tussenstop, te maken in die omgeving.
Duif56 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Het restaurant ligt prachtig, met uitzicht op zee en dijk. Binnen is de natuurlijke sfeer doorgetrokken. Zo is gekozen voor een mooie houten vloer en in de toiletruimte voor prachtig steigerhout. We kozen voor het Cliftons Twaalfuurtje en voor bruin juttersbrood Gezond. Het Twaalfuurtje bestond uit bruin juttersbrood met een kroket, spiegelei op ham en eiersalade. Dit gerecht was prima bereid. De kroket smaakte naar meer. Het juttersbrood gezond was met Beemsterkaas, boerenham en eiersalade. In verband met mijn dieet vroeg ik of ik het gerecht alleen met boerenham kon krijgen. De serveerster deelde mee dat ze dit zou doorgeven. Toen zij het gerecht bracht, herhaalde ze mijn wens. Ondanks dat ze ondermeer zei ' zonder eiersalade' werd deze toch geserveerd. Jammer. Het brood was knapperig en lekker grof gesneden. De bediening was vriendelijk.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Hier geluncht op 10/01/16. Lekker warme chocolademelk met slagroom gedronken en een broodje Pulled Pork besteld. Deze was goed van smaak. De bediening was snel, vriendelijk en alert. Alles was naar wens. Het restaurant is gevestigd op een mooie locatie aan het strand.
Beste Sylvie,

Dank uw wel voor uw recensie. Wij zijn erg blij dat alles naar wens is geweest.
En dat het gesmaakt heeft natuurlijk.
Dat is heel fijn om te horen.
Fijne middag.

Mvg Fam Tuinfort
Danker .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Een vriendelijke ontvangst door het personeel.Prima voorgerecht.
Weinig aandacht besteed aan het hoofdgerecht, de smaak was vlak.Bovendien
hing de sla slap over het schaaltje.Er was geen ruimte tussen de gangen.
Ook zat ik in het zicht van een vuilnisbak onder de bar, die het laatste jaar niet schoon
gemaakt was .Toen ik de bediening daarop attendeerde, zei hij dat
dit normaal de kinderhoek was en niemand op die vieze vuilnisbak lette.
Geen enkel excuus of ook niet de moeite genomen de vuilnisbak weg te halen.
Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
We hebben heel erg lekker gegeten. Kwaliteit en hoeveelheid was boven verwachting. Veel waar voor je geld. Ook de bediening was erg vriendelijk.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Gisteren geluncht. Leuke lokatie en mooi uitzicht. Attente en vriendelijke bediening. Lunch was goed verzorgd en erg lekker. Mijn echtgenote had garnalenkroketjes met brood en een heerlijke eigengemaakte citroen mayonaise. Ik had geroosterde biologische groenten.
Suurenbroek .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Prima locatie met uitzicht op zee vanaf een groot terras.
Zeer vlotte, uiterst vriendelijke en attente bediening.
Goed gevarieerde kaart, gerechten feestelijk opgediend.
Spaanse witte huiswijn was prima.
Prijs / kwaliteit verhouding uitstekend !
Gryt N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Wij hebben op 9 augustus bij struin een high tea genoten, uitstekend eten. Prachtige locatie, flexibel, binnen of buiten eten geen probleem.
Maar door een file op de af sluitdijk kwamen gasten uren te laat, daar werd eten voor bewaard en konden toen noch van de high tea genieten.
Wij mochten ook noch zo lang van het terras gebruik maken. Geweldig!
Georgemartin .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Heerlijk gegeten vanavond bij Struin. Een mooiere locatie, op de oude Hondsbossezeewering met uitzicht over de nieuwe duinen en de prachtige polderd, kan je je haast niet voorstellen.
We kwamen voor het avondeten en kozen voor mosselpannetjes. Heerlijk! De mosselen waren precies goed, met rosemarijn, laurierblad, peper en groenten. De patatjes waren ook prima, net als de frisse salade. Op een bordje kwamen vijf sausjes en stukjes vers witbrood. Met een glaasje rose er bij hebben we gesmuld! We komen zeker terug, zeker omdat ook de bediening erg prettig was.
De serveerster haalde zelfs mosseltjes uit de keuken om te laten zien hoe groot ze waren!
Simone01 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Wij hebben afgelopen zaterdag gebruik gemaakt van het klaverbladarrangement. Het was mooi weer en hoewel het een drukke dag was werden we na elke gewandelde route vlot en vriendelijk bediend. Het eten was erg lekker. Vooral de appeltaart en het twaalfuurtje. Kortom we hebben een leuke dag gehad en zijn zeker van plan terug te komen.
Ukatned .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Lekkere late lunch gehad op een zonnig terras. Bediening was wat traag, drankjes duurden lang al kwam het eten snel. Afrekenen was een domper. Ik moest binnen in de rij wachten om te pinnen. Caissière erop gewezen dat een mobiele pin klantvriendelijker is, waarop zij antwoordde de eigenaresse te zijn en dat dit voor het personeel handiger was. Na nogmaals een kritische noot van mijn kant hierover, kreeg ik het verzoek de volgende keer een andere strandtent op te zoeken. Dat zal ik ook zeer zeker doen!
RaRaAvis .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Een toplocatie dat is het zeker. Alleen betreft dat alleen het uitzicht, zelfs nu het zand meters hoog voor de deur ligt. Het terras is armoedig. Ongelijk liggende tegels en daardoor wankele tafeltjes, die overigens bij wisseling niet schoon gemaakt worden. Het eten: een smakeloze pannenkoek die niet helemaal gaar was; een Caesar salade met pittige kip van goedkope kippendijenvlees met velletjes en vetjes in plaats van kipfilet voor een prijs van bijna € 15 is geen aanrader. Het komt mij geregeld terug.
Kortom een prijs-kwaliteitsverhouding die niet klopt. De klanten komen kennelijk toch wel
Ajbox .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Dit zomerseizoen heb ik al een aantal keren bij Struin op het terras gezeten. Geweldige plek! Bediening werkt vlot en is attent en vriendelijk, hoe druk het soms ook was. Tafeltje wordt direct schoongemaakt als je bent gaan zitten, waar vind je dat nog?! En of je nou voor een maaltijd, lunch of hapje/drankje komt, er zijn verrassende keuzes te maken en alles is zeer smakelijk! Vandaag nog een 'simpele' tosti met geitenkaas, stemgember en honing gegeten, was heerlijk, smaakte heel goed! Mag van mij nog lang op de menukaart blijven.
CorneliaC .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Na een heerlijke strandwandelng heb je trek. Wij streken neer bij Struin. Prachtige ligging aan het strand. Het duurde erg lang voordat ons drankje werd opgenomen. Een menukaart hebben we van een naastgelegen tafeltje gepakt, maar het duurde wederom erg lang (half uur) voordat onze bestelling werd opgenomen. Was niet erg, we zaten heerlijk in de zon. Ondertussen zagen we om ons heen dat mensen de verkeerde bestelling kregen, helemaal niet werden aangekeken of een koude tosti geserveerd kregen....Toen wij ons bordje pastasalade met brood kregen, konden we constateren dat het erg smakelijk en vers was. Aan de kwaliteit van het eten ligt het niet, maar de efficiency en snelheid van de bediening liet echt te wensen over.
Bas321 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Allereerst is dit natuurlijk een van de mooiste plekjes om te eten. Alleen het terras kan wel een opfrisser gebruiken. Het meubilair is verweerd en staat her en der. Eten valt tegen. De fish van de fish andere chips was droog en echt niet lekker. Saté gaat. Gerechten zijn duur in verhouding tot wat je krijgt. Personeel is ongeïnspireerd. Het geheel oogt niet gezellig.