Stroop

Meer informatie over restaurant Stroop

• Terras
Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Tijdens een fietstocht langs de Bernisse heb ik bij Stroop even een pauze ingelast. Het pannenkoekenhuis ligt op een rustige locatie en er is voldoende parkeergelegenheid. Mooi strak interieur. Mijn pannenkoek met Nutella en kokos smaakte goed. Vriendelijke bediening. Al met al een positieve indruk.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Op een fijne zomeravond gaat een pannenkoek er wel in. Mooie boerderij. Jammer dat van het personeel slechts 1 of 2 meisjes begrijpen hoe het moet. Koks en eigenaars lijken weinig te hebben met hun gasten. Dat zie je alleen in Nederland en ik blijf het onbegrijpelijk vinden. Maar goed, de meisjes die ons bedienden maken de service goed en de pannenkoeken zijn lekker. Al is het stapelen van 14 pannenkoeken onder een lamp voor 6 te merken aan de temperatuur. Ik wil niet klagen want feest is feest. Maar met een klein beetje extra energie zou het allemaal zo veel beter kunnen zijn. Kom op jongens, passie!
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Vanmiddag pannenkoeken gegeten met zijn 2-en. Het was erg rustig, maar de bediening en de kok waren heel vriendelijk. Prachtige setting, zaak is ook echt prachtig ingericht. Zo wil je het thuis ingericht hebben. Lekker op het terras met heerlijke stoelen en prachtig bijgehouden groen wat gedronken. Later beiden een pannekoek gegeten zoals hij hoort te zijn, zalig. Sterker nog....nog 1 genomen! Leuk en voor herhaling vatbaar tijdens de volgende fietstocht!
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Erg mooi verbouwde boerderij met gratis parkeergelegenheid. Ruime keuze aan pannenkoeken en afwijkende opties zijn ook mogelijk. Smaak pannenkoeken was prima maar zijn gezien de omvang wel aan de prijs. Twee serveersters waren erg vriendelijk maar een derde was wat nors. Zij leek het niet naar haar zin te hebben.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Gewoon een perfect pannenkoekenrestaurant. Heel veel soorten op de kaart. Voor iedereen wat wils. Van klassiek tot super extreem! En stroopijs als toetje. Met het eten is niet mis. Dan zijn er nog maar twee dingen over die een restaurant maken of breken: de omgeving en de bediening. Omgeving is duidelijk: modern, strak, schoon en toch gezellig! Bediening? Ik kan kort zijn: beter kan het niet. Elke restauranteigenaar zou zo'n meisje in de bediening willen. Die snapt het! Mijn tip: bonus! Kortom, wie van pannenkoeken houdt MOET hier gewoon een keer gegeten hebben! Oh ja, vergeet nog bijna dat alles eromheen gewoon ook klopt: ruime en gratis parkeren, mooi terras en keurig schone toiletten. Petje af voor dit restaurant. Kunnen velen een voorbeeld aan nemen!
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Mooi gelegen restaurant met ruime parkeergelegenheid (gratis). Door de glazen wand aan de voorzijde is het prettig licht in de hele ruimte. De open keuken vind ik altijd wel prettig omdat het toch de indruk wekt dat de hygiëne gezien mag worden. Ruime kaart, lekkere stoelen en banken. De zitjes zijn altijd gezellig voor groepen. Het duurde wat lang voor de pannenkoeken kwamen maar dat was in dit geval niet erg. Al heb ik dan altijd het idee dat er maar in twee pannen gebakken wordt en de rest even wordt warm gehouden. Uiteindelijk draait het om de smaak en die is prima. Over de zoete pannenkoeken kan ik niets schrijven want ik neem altijd hartig maar die smaken allemaal prima. Al met al is pannenkoeken eten geen goedkope bedoening meer maar met een glaasje Chardonnay erbij bouw je er zo een gezellig feestje. Mag blijven deze zaak in het pittoreske Zuidland.
Anne-- .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Het restaurant is heel mooi ingericht en de bediening is top, echt een aanrader of je nou met of zonder kinderen komt! Mocht je niet kunnen kiezen uit AL die pannenkoeken dan staan er ook nog aantal andere lekkere dingen op de kaart.

Kortom, een prachtige zaak die zeker een bezoekje waard is!
Wel even reserveren van tevoren.
Lcvg .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Zeer mooi ingericht restaurant. Heerlijke pannenkoeken en erg vriendelijke service. Ik eet hier meerdere keren per maand en krijg er geen genoeg van!
MMei .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Ben al 2 keer wat wezen eten in dit erg mooi ingerichte restaurant. De keuze van pannenkoeken is ruim en de pannenkoeken smaken ook goed. Bediening is erg vriendelijk en jong, niks mis mee !
Er hangt een fijne sfeer, heel relaxed, alleen als u kinderen heeft zou ik hier minder snel heen gaan. Enige nadeel was dat de pannenkoek wel vulde, maar dat het niet heel veel was. Waardoor ik erna nog een beetje honger had. Verder goede prijzen en kwaliteit. Ik ga hier vaker eten!