Stroop

Woensdag t/m vrijdag 17.00 - 21.00 uur
Zaterdag en zondag 12.00 - 21:00 uur

• Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken
Lang

Jouw recensie over het restaurant Stroop

leni M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Lekkere pannenkoek
Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Tijdens een fietstocht langs de Bernisse heb ik bij Stroop even een pauze ingelast. Het pannenkoekenhuis ligt op een rustige locatie en er is voldoende parkeergelegenheid. Mooi strak interieur. Mijn pannenkoek met Nutella en kokos smaakte goed. Vriendelijke bediening. Al met al een positieve indruk.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Vanmiddag pannenkoeken gegeten met zijn 2-en. Het was erg rustig, maar de bediening en de kok waren heel vriendelijk. Prachtige setting, zaak is ook echt prachtig ingericht. Zo wil je het thuis ingericht hebben. Lekker op het terras met heerlijke stoelen en prachtig bijgehouden groen wat gedronken. Later beiden een pannekoek gegeten zoals hij hoort te zijn, zalig. Sterker nog....nog 1 genomen! Leuk en voor herhaling vatbaar tijdens de volgende fietstocht!
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Erg mooi verbouwde boerderij met gratis parkeergelegenheid. Ruime keuze aan pannenkoeken en afwijkende opties zijn ook mogelijk. Smaak pannenkoeken was prima maar zijn gezien de omvang wel aan de prijs. Twee serveersters waren erg vriendelijk maar een derde was wat nors. Zij leek het niet naar haar zin te hebben.
Anne-- .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Het restaurant is heel mooi ingericht en de bediening is top, echt een aanrader of je nou met of zonder kinderen komt! Mocht je niet kunnen kiezen uit AL die pannenkoeken dan staan er ook nog aantal andere lekkere dingen op de kaart.

Kortom, een prachtige zaak die zeker een bezoekje waard is!
Wel even reserveren van tevoren.
lcvg .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Zeer mooi ingericht restaurant. Heerlijke pannenkoeken en erg vriendelijke service. Ik eet hier meerdere keren per maand en krijg er geen genoeg van!
MMei .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Ben al 2 keer wat wezen eten in dit erg mooi ingerichte restaurant. De keuze van pannenkoeken is ruim en de pannenkoeken smaken ook goed. Bediening is erg vriendelijk en jong, niks mis mee !
Er hangt een fijne sfeer, heel relaxed, alleen als u kinderen heeft zou ik hier minder snel heen gaan. Enige nadeel was dat de pannenkoek wel vulde, maar dat het niet heel veel was. Waardoor ik erna nog een beetje honger had. Verder goede prijzen en kwaliteit. Ik ga hier vaker eten!