STROOP Rotterdam

Mathenesserweg 21b 3027 HD Rotterdam Nederland Kaart
31-619730757

Over restaurant STROOP Rotterdam

Blijf plakken bij STROOP!

Zin in een bijzondere lekkernij? Probeer dan eens een culinaire stroopwafel van STROOP! Wat dacht je van een wafel met citroen, rozemarijn & zout, of tijm & spek? Onze stroopwafelbakkers maken ze dagelijks, met veel liefde, vers voor je klaar.

Meer informatie over restaurant STROOP Rotterdam

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 18:00

Eduard P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
We zijn speciaal afgereisd naar de Mathenesserweg om Stroop een keer te "proeven" en eerlijk gezegd- het viel zeker niet tegen. Hele bijzondere entourage- aardige bediening- teveel dingen om op te noemen om te vertellen wat je er allemaal kunt vinden qua art en rommel, maar wel apart.
We hadden beiden de stroopwafel met citroenschilfers en 1 een stroopwafel met spek en de ander een Strosti- een heel bijzondere tosti met een hart van stroopwafel- heel lekker- géén sterke drank beschikbaar(bier/wijn), maar goed opgelost met een Pellegrino en een muntthee. Al met al, een leuke zaak, aardige mensen, aparte klandizie en een leuke uitdragerij. Je kunt zelfs aan spelletjes avonden meedoen- gewoon aanschuiven. Prijzen zijn niet overdreven, Pellegrino € 2,00 en de Strosti bijv. (2stuks tosti) € 3,50. Een aanrader als je van iets bijzonders houdt.
Nvtoepassing .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Het zou ook leuk zijn als men bij 'Stroop' een wat uitgebreider assortiment aan eten en dranken zou hebben.
Dat zou ook meer aantrekkingskracht hebben op (potentiele) klanten.
De koffie en de stroopwafels zijn overigens gewoon goed.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Wat een leuke zaak! Ik kan het niet eens omschrijven want dit moet je ervaren. Lekkere thee, koffie en heerlijke mierzoete stroopwafels in een bijzondere ambiance en super veiendelijke bediening.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Aparte ervaring; oogt als een bescheiden winkel buiten, maar kom je binnen dan is het een gigantisch grote zaal, braderie, lunchroom etc. Veel kunstuitingen, leuk publiek. Men serveert voornamelijk stroopwafels, maar wel aparte met spek, chocola, anijs etc. Ik had de combi stroop/spek. Apart. Knapperig en warm. De warme chocolademelk was op zijn best lauw te noemen en tamelijk flauw (proefde geen chocolade) Nog eens een keer proberen want het sfeertje is leuk en de mannen achter de counter aardig
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Stroop is een gezellige lunchroom waar als specialiteit veel verschillende grote stroopwafels worden verkocht. Er is ook goede koffie, een winkeltje en er een podium voor optredens. Lokale kunstenaars en ontwerpers bieden er hun waren aan en er worden activiteiten georganiseerd zoals stroopwafel workshops. De bediening is vriendelijk.