Stroop Nesselande

5,3
6,8
HS64 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Als het mijn personeel was, werd het ontslagen. Wat een ramp. Of is het de bedoeling dat zelfs als er bijna niemand is je heel lang moet wachten op alles? Kletsen met vriendinnen blijkt belangrijker dan klanten bedienen. Vervolgens krijg je een halfgare pannenkoek en bleke panini. Poffertjes wel goed. Ons zien ze nooit meer terug. Hopelijk snel failliet.
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Ik ben hier gisteravond wezen eten en kom hier nooit meer. We moesten 50 minuten op onze eerste pannenkoek wachten en er werd niet eens een excuus aangeboden. Toen we vroegen hoe dat kwam werd ons verteld dat er maar 1 kok was. Dit terwijl het hele terras vol zat en er onbeperkt pannenkoeken werden aangeboden. Hier is niet over nagedacht en ik vind dit heel onprofessioneel. Ook moesten wij onze eerste pannenkoek opeten (tot de laatste kruimel) voordat we een tweede kregen. Hier heb ik het personeel ook over horen praten toen ik naar de wc ging. Zij roddelde over de klanten. Ook eisten ze dat we onze tweede pannenkoek opaten. Toen we vertelde dat we inmiddels vol zaten omdat we zo lang hadden gewacht, noemden ze ons asociaal. Toen wij hier tegenin gingen, vertelden ze dat we dom waren en werd ons verteld dat we nooit meer terug mochten komen. Verbazingwekkend!
Bianca1 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Pannenkoeken half rauw en poffertjes droog en smaakt nergens naar. Kortom grote teleurstelling!
Hoefde niet lang op bestelling te wachten en personeel was ok, maar dat had waarschijnlijk te maken met dat de tent verder leeg was....
Rickvanthof .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Verschrikkelijke muziek. Lang wachten op bestelling. Poffertjes zonder smaak. Pannekoek met spek niet gaar. Niet goedkoop. Kortom er valt nog een hoop te verbeteren.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Onbekwaam personeel, lang wachten op de bestelling, pannenkoeken nog half rauw. Verkeerde bestelling gebracht. Geen aanrader. Ga hier niet eten.
Martin En Tijnie V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Twee keer groene ijsthee besteld, twee keer iets anders gekregen. Eerste keer zo gelaten, tweede keer aangegeven dat ze de bestelling nu toch echt mocht gaan omruilen. Reactie was geïrriteerd op mijn vraag.
Pannekoeken slecht doorgebakken. Schnitzels vet in boter gebakken en aardappels niet doorgebakken, weinig smaak.
Bij afrekenen mayonaise op de rekening die we niet hadden gehad. Daarnaast bij de bar gesmoes over het feit dat onze tafel de rekening aan het natellen was. Drie gezelschappen die hun eigen bijdrage uittelde. Bij afrekenen aangegeven dat ze niet zo snel moeten oordelen en dat het niet netjes is om over klanten te smoezen.
Dana B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Gisteravond hebben we hier pannenkoeken gegeten met zijn drietjes. Alledrie heerlijk gesmuld van onze pannenkoeken. Vooral de pannenkoek met meegebakken stroopwafel viel ontzettend in de smaak!

Ook leuk om uit zoveel verschillende soorten stroop en jam te kunnen kiezen, dit is een erg leuk detail :)