Speciale deals

Over het restaurant STROOM

Stoer Rotterdams

Een bruisende ontmoetingsplek in het moderne Rotterdam. De keukenbrigade creëren ongecompliceerde gerechten voor je, gemaakt van verse, eerlijke, lokale producten. Stoer Rotterdams met een eigenwijze draai!

Meer informatie over restaurant STROOM

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 11:00

Jouw recensie over het restaurant STROOM

Marja O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het bedienend personeel was zeer klantgericht. We hebben te lang ( 50 minuten) op de hoofdgerechten moeten wachten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima gerecht 6 gangen en heerlijke wijn. Dit met een prima bediening. Leuke locatie met ongedwongen sfeer. Topavond gehad
Vinvis .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vis van de dag was goed, maar miste een partje citroen of wat peterselie, of wat andere kruiden. Kwaliteit van het eten was goed. Wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was lang, meer dan een uur. Op verzoek werd er (zonder morren)gratis kraanwater geserveerd. Via iens-reservering zou er 20 % van de rekening afgaan. Dit was op de nota niet verrekend. Dit aangegeven en toen werd er een nieuwe bon gemaakt met 20% korting.
fmalgo .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
ERg lekker gegeten , mooie en ruim opgezette ruimte, Genoten van een shared diner, ons laten verrassen door de chef, was een goede keuze!
sandraakje75 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was lekker maar zou heter geserveerd mogen worden. Of op verwarmde borden eventueel. Zonde als een heerlijk gerecht te snel afkoelt.
Silvia W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Van een sharing dinner genoten met heerlijke verrassingen van de koks en vriendelijk personeel in een ontspannen setting. Kortom een top avond.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Uitstekend gegeten (met de ah actie). De formule eten-delen beviel ons heel goed. Zo veel verschillende smaken, heerlijk. De ruimte is hip ingericht. De geluidsdemping is na mijn smaak niet optimaal (veel glazen muren die reflecteren), maar was te doen. Heel fijn (ook zo persoonlijk) dat er geen muziek gedraaid werd. We komen graag terug.
Tine V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Lekker gegeten. Erg leuke bediening. Is goed bevallen om daar te zijn.
Als we weer eens in Rotterdam zijn, gaan we zeker terug
Berry T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Komen graag nog eens, we hebben genoten en waren onder de indruk van de inzet van het personeem.
De sfeer en de kwaliteit van het eten waren ook fantastich
Jeannette E.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Verrassend, leuk en lekker samengesteld sharing dinner gehad. Prima bediening, komen regelmatig vragen of alles naar wens is en je kunt rustig een praatje maken met de koks.
Pieter R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De ontvangst en uitleg van het diner is heel leuk en kundig.
Het opdienen was rustig en je krijgt geen minuut het idee om op te schieten,
De tijd tussen de gerechten is goed.
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Fantastisch diner met de hele familie. Gerechten delen was hartstike leuk en de kwaliteit was echt super. Een aanrader hoor!
Vicky D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zijn hier komen overnachten met het diner van de Albert Hein actie.
Sharing diner gehad - zeer leuke formule en zeer lekker gegeten.
Duplex kamer was zeer verrassend en leuk.
Enige minpuntje - 18 graden was een beetje te koud voor de kamer.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vrijdagavond met z'n achten (van de AH-restaurantaktie) heerlijk en gezellig gegeten. Bediening was zeer vriendelijk. We gaan hier zeker nog een keer terg.
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Samen met een vriendin genoten van een shared diner vai de AH restaurantactie. Vanaf het mosselpannetje en de pompoensoep met Flammkuche tot en met het grand dessert hebben we gesmuld. Ook de hoofdgerechten van vis en vlees waren prima. Alleen jammer dat in het vlees erg veel zeen zat. De huiswijn, de karaf gratis water en tenslotte een heerlijk kopje koffie maakte de avond zeer geslaagd. Mede door de uitermate vriendelijke dames en heer die al dit lekker voor ons neer hebben gezet. Wij vinden het shared diner een heel leuk concept en komen zeker nog eens terug.
Modepopje .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was erg vriendelijk.
Zeer tevreden. We hadden een share diner, dus veel verschillende gerechten.
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten was lekker wachttijden wel lang bediening vriendelijk maar niet erg kundig. Vb wijn werd op tafel gezet met dop op de fles en glazen werden niet ingeschonken.
Sjanie V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Mooie locatie, de naam 'De Stroom' wordt leuk weergegeven! met z'n vieren hebben wij heerlijk gegeten en plezierig contact gehad met bedienend personeel!!
Immie D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het eten bij Stroom was één groot feest! Wij kregen een 6 gangen-verrassings-menu dat van a tot z heerlijk smaakte. Het vrij jonge personeel was heel voorkomend en gezellig. Vooraf werd gevraagd of er iets was wat we niet lustten of waar we allergisch voor waren. Dat was niet het geval en we hebben ons dus laten verrassen!
Mosseltjes met geroosterd brood om te beginnen en een soepje plus een knapperige belegde oven gebakken cracker. Daarna zeebaarsfilet op pasta en entrecote plus lekker frietjes en een toetje met chocolademousse, ijs en een yoghurtje in een glaasje. Alles heel mooi geserveerd door heel vriendelijk personeel. Vanwege de AH restaurantactie nog eens heel erg betaalbaar ook! Echt voor herhaling vatbaar!
Raf G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben deze avond voor de verrassing van de chef gekozen en eigenlijk hadden we beter a la cart gegeten.
Het was lekker maar niet direct onze voorkeur van gerechten.. volgende keer misschien.