STROOM

Lloydstraat 1 3024 EA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant STROOM

Stoer Rotterdams

Een bruisende ontmoetingsplek in het moderne Rotterdam. De keukenbrigade creëren ongecompliceerde gerechten voor je, gemaakt van verse, eerlijke, lokale producten. Stoer Rotterdams met een eigenwijze draai!

Meer informatie over restaurant STROOM

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 11:00

Erik T.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Rozan V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
We hebben de high wine gedaan en het was super lekker en we kregen mega veel eten! We hadden niet verwacht dat we zoveel lekkers steeds kregen. Daarnaast was de wijn erg lekker. Aardige bediening en leuke inrichting. Zeker voor verhaling vatbaar!
sabinebever .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Echt een restaurant dat met de tijd mee gaat, nu het weer wat beter weer is heerlijk geluncht. Gekozen voor de stroom hamburger en dit was misschien wel de beste hamburger die ik ooit heb gegeten. Je proeft gewoon dat er goed omgegaan wordt met de producten en met veel liefde bereid. Zoveel nieuwe dingen op een hamburger, gekarameliseerde ui en een saus met mierikswortel verrukkelijk! Op de inrichting en het personeel valt ook niks aan te merken omdat we snel en vriendelijk geholpen werden.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Lekker gegeten, met veel keuze van een verrassende kaart. Gezellig sfeer en hele leuke bediening!
Timage .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het was een rustige voor ons gezellige vrijdagavond en er werd goed rekening gehouden met een glutenvrij dieet voor een persoon; was van te voren met de reservering aangemeld. Vriendelijke bediening.
Erdal P.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Lang gewacht, borden koud, eten matig
Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten in hip en gezellig restaurant , bediening was enthousiast en heel vriendelijk maar wat slecht georganiseerd zodat bestellingen laat of niet kwamen .. we hadden gelukkig tijd en hebben er ons niet aan gestoord .. ter compensatie kregen we een drankje van de zaak !
Margot S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk geluncht , genoten van het eten bij een gezellige sfeer.
De service is uitstekend met goede bediening die alles uitleggen zo nodig en een gezellig praatje met je maken.
mignon V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
We waren vroeg, maar bediening was erg traag, zelfs met drankjes. Na de hapjes kwam aansluitend al gelijk het voorgerecht, dat overigens prima was. Er werd niet gevraagd hoe we de entrecote wilde nuttigen. De Hollandaise saus was veel te zuur. We komen niet snel terug ....
robkl .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij waren hier met de AH-kaart. Er was even een klein probleem met een hoofdgerecht, maar dat werd opgelost. Omdat het onze 42ste trouwdag was kregen we een prachtig dessert. Heerlijk gegeten en de bediening is echt helemaal top. Super vriendelijk wat ons betreft een 10+.
Beste Robkl,

Bedankt voor jullie bezoek aan STROOM Rotterdam en de warme recensie!

Jullie bezoek staat ons nog goed bij! Wij zijn ook erg blij dat wij hebben mogen meedragen aan deze mooie viering!

Hopelijk tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Ginger Rademaker
Chef-bediening
A_F .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Kwalitatief goede, biologische gerechten. Porties zijn ook niet zuinig. Sfeer en geluidsniveau in het restaurant is goed.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten, aan dieetwensen werd probleemloos voldaan.
Hiervoor aangepast menu door de chef samengesteld.
Bediening vriendelijk en behulpzaam.
petervanderwijngaard .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten, het idee om een proeverij van alles met zijn tweeën te delen is echt super. Het geheel heeft een biologish karakter en dat sprak ons erg aan. We komen zeker nog een keer terug.
Beste meneer van den Wijngaarden, hartelijk dank voor u leuke reactie en graag tot snel.

Team STROOM
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Stroom heeft een leuk concept in een buurt waar nog niet veel te doen is. De menukaart ziet er goed uit en het eten was dan ook prima. Heerlijke Pinot Grigio. Ik had risotto met Rotterdamse paddestoelen, die had wat smeuïger gekund, maar de smaak was supergoed. Het was wel lang wachten terwijl het helemaal niet druk was. De bediening mag een stuk attenter, gezellig en vriendelijker.
Beste mevrouw den Dool,

Hartelijk dank voor uw reactie, dit stelt ons in staat om onze service te verbeteren. U bezoek aan onze brasserie staat mij nog bij. We begrijpen het punt wat u aangeeft, en mijn collega en ik zullen hier op letten. Want wij wensen iedere gast die ons bezoekt de juiste aandacht en service toe.

We hopen u snel weer te mogen ontvangen om te genieten van onze smaakvolle keuken.

Team STROOM/Mark van der Wal, bedrijfsleider brasserie
mstevenaart .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Zoals al uit vorige recensies blijkt kwam bij ons het woord "leuk" steeds terug. Een keertje of tien. Leuke locatie, leuke sfeer en verrassend shared diner. De bediening (op onze avond 3 mensen voor zowat 40 gasten) is snel, alert en vertellen je enthousiast zoveel over wat er op het bord ligt, dat je al wilt "aanvallen" voordat ze uitgesproken zijn. Normaliter staan we met circa 1½ uur al buiten, maar hier was dat 2½ uur. En toch geen probleem. Bediening vraagt uit zichzelf of ze een karaf kraanwater bij de wijn zullen zetten. Dus geen druk om een fles van € 4,50 aan te schaffen, maar gewoon een karaf kraanwater. EN bijvullen als die leeg is. TOP. Leuk bedrijf. We hebben ook nog wat brood gekocht uit eigen bakkerij (heerlijk) en komen hier zeker van de zomer eens terug om op het terras van iets lekkers te genieten. Perfecte, enthousiaste, deskundige en vriendelijke bediening. Dat zie je niet vaak.
Beste,

Hartelijk dank voor u reactie, graag tot ziens.

Team STROOM
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima gegeten. We hadden een shared diner bestaande uit 7 gangen. Het 1e gerecht van carpaccio met een bosbessen saus erover was verrassend lekker. Daarna een linzensoepje met een flamkuche belegd met pompoen en chorizo, het soepje had wat ons betreft wat pittiger gemogen. Vervolgens de hoofdgerechten: Lengfilet(kabeljauwachtig) Bavette, alle twee geserveerd met groenten en bij het vlees nog wat extra friet. Daarna kregen we nog een smakelijke truffel(?) risotto. De laatste gang was een proeverij van verschillende desserts. De bediening is erg attent, je hoeft niet lang te wachten op je drankjes.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was erg afwisselend, zowel qua menu als kwaliteit. Het ziet er erg leuk uit en het personeel was erg vriendelijk.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met 4 personen uit eten geweest met AH-actie. We kregen het AH-menu: een proeverij van 7 gerechten (3 voor, 3 hoofd en 1 dessert). Het was een mix van vlees, vis en vegetarisch. Op zich een mooie mix, maar eigenlijk sprong geen een gerecht eruit. Het dessert (een combi van gebak, ijs en yoghurt) was misschien nog wel het beste. Al met al een gezellige avond gehad en prima gegeten, maar niet bijzonder. Met kortingsactie is prijs/kwaliteit goed, maar zonder korting vind ik prijs te hoog voor geboden kwaliteit.
Tony L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met laatste AH bon hun menu opnieuw uitgeprobeerd (was weer veranderd). Prima 3 voorgerechten en hoofdgerechten. Ik vond vooral de Flamkuche & steak zalig. Dit in combinatie met seizoensgroenten.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten en super attente bediening! Het shared dining was erg leuk en lekker. Hele leuke avond gehad!