STROOM

Lloydstraat 1 3024 EA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant STROOM

Stoer Rotterdams

Een bruisende ontmoetingsplek in het moderne Rotterdam. De keukenbrigade creëren ongecompliceerde gerechten voor je, gemaakt van verse, eerlijke, lokale producten. Stoer Rotterdams met een eigenwijze draai!

Meer informatie over restaurant STROOM

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 11:00

Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten in hip en gezellig restaurant , bediening was enthousiast en heel vriendelijk maar wat slecht georganiseerd zodat bestellingen laat of niet kwamen .. we hadden gelukkig tijd en hebben er ons niet aan gestoord .. ter compensatie kregen we een drankje van de zaak !
Margot S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk geluncht , genoten van het eten bij een gezellige sfeer.
De service is uitstekend met goede bediening die alles uitleggen zo nodig en een gezellig praatje met je maken.
mignon V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
We waren vroeg, maar bediening was erg traag, zelfs met drankjes. Na de hapjes kwam aansluitend al gelijk het voorgerecht, dat overigens prima was. Er werd niet gevraagd hoe we de entrecote wilde nuttigen. De Hollandaise saus was veel te zuur. We komen niet snel terug ....
robkl .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij waren hier met de AH-kaart. Er was even een klein probleem met een hoofdgerecht, maar dat werd opgelost. Omdat het onze 42ste trouwdag was kregen we een prachtig dessert. Heerlijk gegeten en de bediening is echt helemaal top. Super vriendelijk wat ons betreft een 10+.
Beste Robkl,

Bedankt voor jullie bezoek aan STROOM Rotterdam en de warme recensie!

Jullie bezoek staat ons nog goed bij! Wij zijn ook erg blij dat wij hebben mogen meedragen aan deze mooie viering!

Hopelijk tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Ginger Rademaker
Chef-bediening
A_F .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Kwalitatief goede, biologische gerechten. Porties zijn ook niet zuinig. Sfeer en geluidsniveau in het restaurant is goed.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten, aan dieetwensen werd probleemloos voldaan.
Hiervoor aangepast menu door de chef samengesteld.
Bediening vriendelijk en behulpzaam.
petervanderwijngaard .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten, het idee om een proeverij van alles met zijn tweeën te delen is echt super. Het geheel heeft een biologish karakter en dat sprak ons erg aan. We komen zeker nog een keer terug.
Beste meneer van den Wijngaarden, hartelijk dank voor u leuke reactie en graag tot snel.

Team STROOM
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Stroom heeft een leuk concept in een buurt waar nog niet veel te doen is. De menukaart ziet er goed uit en het eten was dan ook prima. Heerlijke Pinot Grigio. Ik had risotto met Rotterdamse paddestoelen, die had wat smeuïger gekund, maar de smaak was supergoed. Het was wel lang wachten terwijl het helemaal niet druk was. De bediening mag een stuk attenter, gezellig en vriendelijker.
Beste mevrouw den Dool,

Hartelijk dank voor uw reactie, dit stelt ons in staat om onze service te verbeteren. U bezoek aan onze brasserie staat mij nog bij. We begrijpen het punt wat u aangeeft, en mijn collega en ik zullen hier op letten. Want wij wensen iedere gast die ons bezoekt de juiste aandacht en service toe.

We hopen u snel weer te mogen ontvangen om te genieten van onze smaakvolle keuken.

Team STROOM/Mark van der Wal, bedrijfsleider brasserie
mstevenaart .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Zoals al uit vorige recensies blijkt kwam bij ons het woord "leuk" steeds terug. Een keertje of tien. Leuke locatie, leuke sfeer en verrassend shared diner. De bediening (op onze avond 3 mensen voor zowat 40 gasten) is snel, alert en vertellen je enthousiast zoveel over wat er op het bord ligt, dat je al wilt "aanvallen" voordat ze uitgesproken zijn. Normaliter staan we met circa 1½ uur al buiten, maar hier was dat 2½ uur. En toch geen probleem. Bediening vraagt uit zichzelf of ze een karaf kraanwater bij de wijn zullen zetten. Dus geen druk om een fles van € 4,50 aan te schaffen, maar gewoon een karaf kraanwater. EN bijvullen als die leeg is. TOP. Leuk bedrijf. We hebben ook nog wat brood gekocht uit eigen bakkerij (heerlijk) en komen hier zeker van de zomer eens terug om op het terras van iets lekkers te genieten. Perfecte, enthousiaste, deskundige en vriendelijke bediening. Dat zie je niet vaak.
Beste,

Hartelijk dank voor u reactie, graag tot ziens.

Team STROOM
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima gegeten. We hadden een shared diner bestaande uit 7 gangen. Het 1e gerecht van carpaccio met een bosbessen saus erover was verrassend lekker. Daarna een linzensoepje met een flamkuche belegd met pompoen en chorizo, het soepje had wat ons betreft wat pittiger gemogen. Vervolgens de hoofdgerechten: Lengfilet(kabeljauwachtig) Bavette, alle twee geserveerd met groenten en bij het vlees nog wat extra friet. Daarna kregen we nog een smakelijke truffel(?) risotto. De laatste gang was een proeverij van verschillende desserts. De bediening is erg attent, je hoeft niet lang te wachten op je drankjes.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was erg afwisselend, zowel qua menu als kwaliteit. Het ziet er erg leuk uit en het personeel was erg vriendelijk.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met 4 personen uit eten geweest met AH-actie. We kregen het AH-menu: een proeverij van 7 gerechten (3 voor, 3 hoofd en 1 dessert). Het was een mix van vlees, vis en vegetarisch. Op zich een mooie mix, maar eigenlijk sprong geen een gerecht eruit. Het dessert (een combi van gebak, ijs en yoghurt) was misschien nog wel het beste. Al met al een gezellige avond gehad en prima gegeten, maar niet bijzonder. Met kortingsactie is prijs/kwaliteit goed, maar zonder korting vind ik prijs te hoog voor geboden kwaliteit.
Tony L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met laatste AH bon hun menu opnieuw uitgeprobeerd (was weer veranderd). Prima 3 voorgerechten en hoofdgerechten. Ik vond vooral de Flamkuche & steak zalig. Dit in combinatie met seizoensgroenten.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten en super attente bediening! Het shared dining was erg leuk en lekker. Hele leuke avond gehad!
M_Kemink-B_Trachsler .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Er waren verschillende borden (vlees, vis, vega) per voor en hoofdgerecht die je samen kon delen. Opzicht was het voor mij geen probleem dat mijn partner alle vleesgerechten at, alleen die waren in verhouding wel groter en omdat ze per keer werden gereserveerd moest ik toekijken. Dat is niet zo gezellig. Ik bestelde daarom een beetje brood erbij. Prima oplossing. Het toetje was duidelijk voor 1 persoon. Dan was het mogelijk handig geweest om in elk geval 2 bolletje ijs en 2 peren neer te zetten. In een chique restaurant een peertje delen is een beetje bijzonder.
fws .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Vorige week met mijn partner gelunched. Mijn partner bestelde esspresso maar vond deze niet lekker (zurig) hier werd adequaat op gereageerd door een nieuwe te maken. Deze was wel goed en even later kwam de bediening met een derde espresso , gezet met andere bonen omdat hij benieuwd was hoe mijn partner deze vond. Er werd er maar 1 gerekend. Lekker eten en prima bediening. Inrichting sinds de laatste keer dat we er waren veranderd. Ik vind het 'warmer' geworden maar nog steeds bijzondere omgeving.
WilmaD .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Erg leuke en lekkere invulling van de AH-restaurantactie: we kregen kleine porties van veel verschillende gerechten van de kaart. Dat zouden ze als vaste optie op de kaart moeten zetten. We komen in ieder geval zeker terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en mochten zelf een tafeltje kiezen. Het sharing-menu was erg lekker en divers.
Personeel gaf uitleg bij iedere gang van het menu.
Inrichting is eigenwijs.
Sjanie V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij zijn direct en zeer vriendelijk ontvangen!
Wij werden verrast door het 7-gangenmenu dat voortreffelijk was. De ober vertelde iedere keer 'met smaak' waar wij van konden genieten!
Heel veel dank
p.darthuizen4 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Met onze buren zaterdagavond heerlijk gegeten. AH Sharing diner. Van 7 gerechten genoten. Smaakvol, mooi opgediende gerechten en voldoende. De bediening was heel klantvriendelijk. Wij hebben naast het heerlijk eten ook mogen genieten van op de achtergrond live muziek van een Spaanse zangeres en gitarist.