STROOM

Lloydstraat 1 3024 EA Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 42€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Carpaccio met pijnboompitten, Parmezaanse kaas en rucola
      Flammkuchen met courgette en rozemarijnolie
  • Hoofdgerechten
    • Vispotje met zalm, wit vis, mosselen en gamba's
      STROOM curry , met pandanrijst, seizoensgroenten en een gefrituurd ei
  • Nagerecht
    • White angel, met blondie met vanille ijs
      Grand dessert

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant STROOM

Stoer Rotterdams

Een bruisende ontmoetingsplek in het moderne Rotterdam. De keukenbrigade creëren ongecompliceerde gerechten voor je, gemaakt van verse, eerlijke, lokale producten. Stoer Rotterdams met een eigenwijze draai!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant STROOM

Metro: halte Coolhaven en Tram nummer 8 halte Pieter de Hoochweg
  • : Betaald parkeren tot 18.00 uur. Daarna gratis en zondag ook gratis parkeren.

- Ontbijt buffet 07:00 - 11:00
- All Day breakfast till 17.00.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant STROOM

Carina R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Zeker het “ secret menu van de kok “ was fantastisch
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Knullige/amateuristische bediening, fout in rekening van 42 euro, lange wachttijd.
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Prijs / kwaliteit verhouding niet goed
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We waren hier met het ah menu. Eten was lekker maar als voorgerecht 3 plakjes serranoham met wat ruccola vonden we wat karig. Wel lekker brood uit eigen bakkerij erbij! Hoofdgerechten heerlijk op smaak maar geen groente of salade. Toetje was lekker maar we kregen een half bavaroistje, de buren de andere helft....Omdat het twee voor de prijs van 1 was hebben we hier toch een goed gescoord maar als dit menu normaal 42 euro kost dan is dat veel te duur voor wat je krijgt. Bediening prima en al het personeel erg vriendelijk!!!
Amiel .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Veel wachttijd tussen de verschillende gangen. Merendeel van de gerechten redelijk, vis was goed. Maar je mag gezien de prijs een hogere kwaliteit verwachten.
Eduard L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Je mag niet van de kaart kiezen, er is een speciaal ah menu . De gerechten waren smakelijk maar beperkt, bv. Geen groenten. Ik vond €42,00per driegangenmenu veel te duur voor wat er geleverd werd. Ik kan me wel voorstellen dat dat €25,00 zou zijn.
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Waren hier voor de derde keer via AH actie. Eerste keren maakte we gebruik van de mogelijkheid Shared Dining. Erg leuk. Dat stond nu niet meer op het menu, jammer. Maar nu stond op het menu Chefs choice. Verrassing. Was lekker. Voorgerecht was niet verrassend (Carpacho) hoofdgerecht was lekker (klein stoofpotje en bavet met vergeten groenten) nagerecht was lekker, maar ik zou minder chocolademousse en geen ijsblokje met smaak erbij doen. Chocolademousse was lekker, maar erg machtig door de hoeveelheid. Alternatief is niet alles opeten, maar het was wel lekker. Goede huiswijn, fles was nog niet leeg toen we weg gingen en kregen deze mee omdat we een fles hadden besteld. Attent. Voor herhaling vatbaar, maar dan gaan we toch weer voor de Shared Dining.
Rosan S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Ah restaurantactie keuzemenu wel wat aan de dure kant.
Chiem R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Niet echt goede service, veel dingen vergeten. Prijs kwaliteit was met AH restaurantactie nog net prima, maar veel te duur indien je het normale tarief betaalt.
Marie-Jozé W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Gezellige avond gehad met leuke, grappige en betrokken gastheer. Het eten was ok en de ambiance is prima. We komen nog wel eens terug.
Jose L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
We hebben lekker gegeten, maar de hartige hapjes hadden iets meer uitgebreid gemogen. Wat wel leuk was, is dat we wat anders kregen dat (alleen de) standaard sandwiches.
Het personeel was vriendelijk en we kregen ipv alleen thee als afsluiting ook nog een kopje koffie aangeboden.
Het restant van onze high tea kregen we mee naar huis.
Lia H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Hartelijke ontvangst en zeer goede bediening. Deze bestond uit 2 jonge dames die heel erg hun best deden de gasten het naar de zin te maken, echt top!
De ah actie was op zich prima(omdat je maar de helft betaalt) maar het diner en dessert stelde niets voor.
Een bakje hard bakken patat, wat vette slierten(uien denk ik)als groenten en 6 stukjes vlees(dit was wel goed).
Het dessert was een prutje appeltaart(erg machtig) met daarop een klein bolletje vanilleijs.
Als je deze actie niet had, zou je dus 84 euro hiervoor betaald hebben. Echt belachelijk veel dus voor een diner wat weinig voorstelt. Voor ons niet meer dus.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Lekker gegeten in een leuke industriële inrichting. Ik vond het wel jammer dat voor de AH restaurant actie een aparte menukaart was. Maar wel lekkere dingen erop en de verrassingsopties waren ook erg geslaagd.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Lekker eten en goed verzorgd
Maureen D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Chefs secret is een aanrader. Toplocatie, hele vriendelijke en flexibele bediening.
Hennie B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Wij hebben het drie gangen menu genomen van de chefkok.
Wij wisten dus niet wat wij zouden krijg. Nou het was helemaal top. Voor herhaling vatbaar.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Hip, urban frisse inrichting. Erg aardig en vriendelijk personeel en heerlijk eten. Mooi gepresenteerd. Parkeren voor de deur of net om de hoek in parkeergarage. Aanrader.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We aten bij 'Stroom' met de korting van de restaurantactie van Albert Heijn. Dan is de kaart beperkt en de porties niet al te groot. We hadden het gevoel dat er rekening wordt gehouden met het feit dat je een flinke korting krijgt. Toch hebben we lekker en gezellig met elkaar gegeten, mede door het feit dat het bedienend personeel leuk en opgewekt was; mede daardoor was het makkelijk om een paar kleine slordigheden door de vingers te zien.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Prima prijs/kwaliteit voor eten en wijn. Prettige wat rommelige maar heel vriendelijke bediening.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
In het kader van de AH actie bij Stroom gegeten, hebben gekozen voor de Chef's Secret van het keuze menu.
Het hoofdgerecht bestond uit gegrilde groenten, aardappel en lendebiefstuk. De laatste was veel te ver door gebakken en leek op een leren lap. Nadat ik dit aan de serveerster had verteld, kregen wij zonder morren een nieuwe die medium was gebakken en prima smaakte.
Ook de desserts waren heerlijk.