STROOM

Lloydstraat 1 3024 EA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant STROOM

Stoer Rotterdams

Een bruisende ontmoetingsplek in het moderne Rotterdam. De keukenbrigade creëren ongecompliceerde gerechten voor je, gemaakt van verse, eerlijke, lokale producten. Stoer Rotterdams met een eigenwijze draai!

Meer informatie over restaurant STROOM

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 11:00

Melanie B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Komen zeker terug. We hadden de shared dining en ook al is dat officieel voor 2 personen was het geen probleem om een 3e persoon toe te voegen.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Hier gegeten met de Albert Heijn restaurant actie en blij verrast, heerlijk en veel gegeten en prima bediening kortom een aanrader !
iestougi .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Mijn tafelgenote en ik waren blij verrast door het etentje bij stroom met de AH actie; goede, grote gerechten met veel smaak, duidelijk heeft dit restaurant er niet voor gekozen om minder kwalitatieve producten voor de actie in te zetten, wat wel eens voorkomt.

Het eten was erg lekker, goed op temperatuur en de porties waren erg ruim! De bediening is vriendelijk en geeft een bondige uitleg bij het serveren. Al met al een hele goede ervaring en zeker een aanrader!
C T.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Voortreffelijk eten op basis van "Shared dining"". 3 Voorgerechten, 2 hoofdgerechten en een Grand Desert.
Kwalitatief absoluut uitstekend, geen modieuze grillen, maar eerlijke zeer smaakvolle gerechten. Prettige, oplettende bediening. Kortom: aan te raden!
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Slecht
Aardig geprobeerd, maar als je iets van kritiek hebt op bv tripadvisor wordt er gezegd borden waren leeg, nou echt niet
Oliesoep is volledig teruggegaan en ik weet heus wel hoe een flammkuchen eruit ziet en niet zoals deze!
Niet gaan is het enige wat ik kan aanraden !!!!
mstevenaart .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
De als vooraf geserveerde gamba's vielen tegen. Maar dat was ook het enige dat niet klopte. De rest van het eten (waaronder eveneens vis) was erg goed en smakelijk. Vooral het zelfgemaakte ijs van bloedsinasappelen was grandioos. De bediening was ook erg klantgericht en vriendelijk. Kortom: een aanrader.
romathy .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Buiten regende het maar binnen hebben we heerlijk gegeten. Attente bediening. Mooie afwisseling van gerechten met voor ieder wat wils.
mulder2685 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
charlia2 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Voor het eerst gegeten bij Stroom, en dat was een prettige ontmoeting. Heerlijk buiten gezeten, vriendelijke bediening, ontspannen sfeer en het eten was echt prima. Ik ga er zeker nog eens terug!!
Daw D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Zeer leuke restaurant. Aardige bediening en personeel. Eten was sublime. Inrichting was top. Makkelijke te bereiken zowel met openbaar vervoer als genoeg parkeergelegenheden.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hebben hier gegeten vanuit de AH actie. We kregen een verrassingsmenu met drie voorgerechten, twee hoofdgerechten en een nagerecht die we beide deelden. Het eten wat echt heerlijk. Rijk van smaak en gevarieerd gemaakt. De ontvangst was erg mager. Er kwam niemand spontaan naar ons toe en na enige tijd hebben we een medewerker opgezocht. Dit bleek een voorbode voor de hele avond. We hadden weliswaar geen haast, maar het uitserveren van de gerechten duurde soms wel heel erg lang. Soms ook wat sneller. Kortom, er zat geen structuur in. Ook werden er gerechten naar de verkeerde tafels gestuurd. Het was duidelijk dat de bediening haar zaken niet op orde had.
Al met al wel een heerlijk diner gehad, alleen wat langer dan verwacht.
Gabriella T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het was geweldig. We hadden totaal geen verwachtingen, maar we waren verrast met bijzonder heerlijke gerechten. De gekozen ingrediënten pasten perfect bij elkaar. We waren vooral dol op het voorgerecht, waarbij we onder andere de lekkerste mosselen geserveerd kregen die we ooit hebben gegeten. Ook waren we verrast hoe goed de flamkuchen bij de knolselderij soep paste.
Een aanrader!
Petrina M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Heerlijk gelunched! Maar de bediening liet zich nauwelijks zien. Alles ging hier uiterst langzaam. Dan maar geen koffie na het eten....
Tony L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met onze twee moeders voor moederdag langs gegaan en gebruik gemaakt van de AH actie. Lekker gegeten met prima combinaties. Toetjes liet lang op zich wachten en andere gangen konden ook wat sneller.
kclarijs .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eten was heerlijk. Goede porties en een leuk concept.
Bediening was vriendelijk maar waren erg laks met het opnemen van drankjes. Te veel aandringen is ook niet fijn maar dit was het andere uiterste.
Robert Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Uit eten gaan bij STROOM was voor ons gevoel vrij teleurstellend. De service was teleurstellend aangezien wij de bediening regelmatig moesten aanspreken om een nieuw drankje te bestellen (Bediening kwam dit nauwelijks tot niet zelf vragen). Daarnaast moesten wij zeer lang op elke gang wachten (wij waren met een groep van 5 man), ondanks dat het niet zeer druk was in het restaurant. Het eten was kwalitatief goed, maar qua prijs/kwaliteitsverhouding niet OK. Daarnaast werd er pas bij het bedienen van het nagerecht aangegeven dat een gedeelte van het nagerecht niet meer beschikbaar was en dat wij het maar moesten doen met een alternatief (er was geen karamel zeezout ijs meer en wij kregen ander ijs als vervanging. Over het algemeen was dit dan ook een zeer teleurstellende ervaring en wij zien onszelf niet meer terugkeren bij STROOM.
Diana L.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Lekker eten, goede en vriendelijke bediening. Leuk concept; shared dining! Ook de inrichting en ambiance
waren top! We hebben genoten van de avond.
Ferry B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Sharing dinner is goed. Wel Rusteloos gevoel na het eten. Waarschijnlijk iets van een zoet middel in het dessert. Vriendelijke bediening maar wel 2 pinot gri's teveel in rekening gebracht. In dat geval schiet de ah actie dan weinig op.
Corinne S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Via de ah actie geweest. Heel leuk restaurant met goede uitleg over de producten. Nette porties. Verse producten.
Bediening netjes. Alleen staan de tafeltjes wat dicht op elkaar.
Door de ah actie hier terecht gekomen, wisten niet dat het er zat. Gaan zeker nog keer terug.
Peer G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het AH- menu met meerdere gerechtjes per gang was een heerlijke kennismaking met een prima keuken.
Water uit de kraan gratis.