STROOM

Lloydstraat 1 3024 EA Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 42€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Quinoa salade met avocado, frisse limoenroom en cassava chips
      Gegratineerde mosselen
      Grand dessert

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant STROOM

Stoer Rotterdams

Een bruisende ontmoetingsplek in het moderne Rotterdam. De keukenbrigade creëren ongecompliceerde gerechten voor je, gemaakt van verse, eerlijke, lokale producten. Stoer Rotterdams met een eigenwijze draai!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant STROOM

Metro: halte Coolhaven en Tram nummer 8 halte Pieter de Hoochweg
  • : Betaald parkeren tot 18.00 uur. Daarna gratis en zondag ook gratis parkeren.

- Ontbijt buffet 07:00 - 11:00
- All Day breakfast till 17.00.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant STROOM

Lia H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Hartelijke ontvangst en zeer goede bediening. Deze bestond uit 2 jonge dames die heel erg hun best deden de gasten het naar de zin te maken, echt top!
De ah actie was op zich prima(omdat je maar de helft betaalt) maar het diner en dessert stelde niets voor.
Een bakje hard bakken patat, wat vette slierten(uien denk ik)als groenten en 6 stukjes vlees(dit was wel goed).
Het dessert was een prutje appeltaart(erg machtig) met daarop een klein bolletje vanilleijs.
Als je deze actie niet had, zou je dus 84 euro hiervoor betaald hebben. Echt belachelijk veel dus voor een diner wat weinig voorstelt. Voor ons niet meer dus.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Lekker eten en goed verzorgd
Maureen D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Chefs secret is een aanrader. Toplocatie, hele vriendelijke en flexibele bediening.
Hennie B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Wij hebben het drie gangen menu genomen van de chefkok.
Wij wisten dus niet wat wij zouden krijg. Nou het was helemaal top. Voor herhaling vatbaar.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Hip, urban frisse inrichting. Erg aardig en vriendelijk personeel en heerlijk eten. Mooi gepresenteerd. Parkeren voor de deur of net om de hoek in parkeergarage. Aanrader.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We aten bij 'Stroom' met de korting van de restaurantactie van Albert Heijn. Dan is de kaart beperkt en de porties niet al te groot. We hadden het gevoel dat er rekening wordt gehouden met het feit dat je een flinke korting krijgt. Toch hebben we lekker en gezellig met elkaar gegeten, mede door het feit dat het bedienend personeel leuk en opgewekt was; mede daardoor was het makkelijk om een paar kleine slordigheden door de vingers te zien.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Prima prijs/kwaliteit voor eten en wijn. Prettige wat rommelige maar heel vriendelijke bediening.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
In het kader van de AH actie bij Stroom gegeten, hebben gekozen voor de Chef's Secret van het keuze menu.
Het hoofdgerecht bestond uit gegrilde groenten, aardappel en lendebiefstuk. De laatste was veel te ver door gebakken en leek op een leren lap. Nadat ik dit aan de serveerster had verteld, kregen wij zonder morren een nieuwe die medium was gebakken en prima smaakte.
Ook de desserts waren heerlijk.
Dominique B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Vanavond hier gegeten samen met mijn ouders. De bediening was zeer goed, Het 3-gangen menu was van hele goede kwaliteit, frisse en verrassende producten.
I.F. H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De bediening was rommelig: Na het opnemen van de bestelling werd het eten gebracht, maar degene die het bracht was vergeten wie wat had. Qua drinken was er niet voldoende ingekocht: een van onze vrienden dronk appel/perensap. Bij een 2e glas was dat niet meer op voorraad en was er appelsap. Slordig. Bij het menu werden wijnsuggesties gegeven. Op vraag naar witte wijn was deze (niet) meer op voorraad. Slordig. Na 1 glas witte zoete wilde ik een 2e, maar die hadden ze niet koud staan. Dat moet wel. De oplossing was ijsklontjes er in. Mijn wijn werd er minder sterk van. De oplossing had in mijn ogen geweest: in het vriesvak leggen en mij vragen om een ogenblikje geduld. Slordig. Nagerecht : Chef's secret (diverse gerechtjes met ijs, taartpuntje chocolade, een gevulde bladerdeeg hoorn) kregen we alleen een lepel en ook alleen na vragen. Het hoofd van bediening liep om, terwijl het niet druk was. Slordig
toon V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wachttijd lang, gerechten die niet meer te bestellen zijn. Bediening: te weinig personeel, daardoor te slordig, volle tafel met te veel glazen en flesjes
Rivano A.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Het eten is heerlijk, goede service
Greet F.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten was wel een beetje stil in het restaurant.
Gijs N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
drie gangen voor 42 euro. tweede gratis. nu dus gegeten voor 21 euro pp en dat is meer dan genoeg voor het menu wat we kregen. teleurstellend
Alina M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Ah actie was leuk, wel lekker gegeten.alleen voor de vrijdag avond was er niet zo druk dus een beetje saai.
De keuze is ook niet zo groot.
Silvina P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Eten was heel goed. Het zal mooi zijn indien meer opties voor a la carte eten zijn (niet per ze de 3 gangen arrangement). De tempo tussen de gerechten kan korter zijn. Voor een zakelijk diner 3,5 uur is te lang.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Bediening was warrig. Gerechten beetje vlak. We hebben een uur gezeten voor we ons eerste gerecht hadden.
Noëlle L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Hier gegeten met de ah restaurant actie. Mooi ingerichte zaak en echt heerlijk gegeten! Je hebt de keuze per gang uit twee gerechten of een verrassing van de chef. Zeker een aanrader!
Eliane L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Héérlijk gegeten
Peggy-Ann D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Wat een prachtig verschil. Na 4 keer met volle tevredenheid te hebben gegeten bij Stroom waren wij 3 weken geleden teleurgesteld. Vandaag was alles van begin tot eind echt SUPER! Mijn buurvrouw gaf dat helemaal goed aan. Dit is STROOM. De wijze waarop het geheel werd geserveerd tot en met de smaak van alle gerechten. Over de klantvriendelijke behandeling en bediening waren wij trouwens altijd al zeer tevreden. Verzoek om het niveau zo te houden. STROOM hoort gewoon op het LLoydkwartier. Wij kunnen alle 4 een ieder aanraden; ga eens langs en geniet van een ontbijt, lunch of diner. Het zal zeker bevallen.