Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant STROOM

Stoer Rotterdams

Een bruisende ontmoetingsplek in het moderne Rotterdam. De keukenbrigade creëren ongecompliceerde gerechten voor je, gemaakt van verse, eerlijke, lokale producten. Stoer Rotterdams met een eigenwijze draai!

Meer informatie over restaurant STROOM

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 11:00

A V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heel verassend en lekker gegeten bij Stroom. Personeel heel gezellig en vriendelijk. Zeker weten dat ik nog een keer terugga.
Rolf R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wij zijn er voor de derde keer voor de AH restaurantactie geweest. De eerste keer was exceptioneel goed, bij de tweede en ook nu weer derde keer blijkt er echter een communicatiefout tussen de bediening en de keuken geweest te zijn. Terwijl reeds bij de reservering en ook bij de begroeting hebben aangegeven geen mosselen en orgaanvlees te willen hebben werd het standaard voorgebracht geserveerd: een potje mosselen. Dat is dus minder leuk als je met gasten kom en je het eten weer terug moet sturen omdat juist niemand mosselen wil hebben. Hoe duidelijke kan je het zeggen als je gevraagd wordt wat je niet wil hebben en het ook nog bij de reservering al vermeld? Jammer voor deze nu voor de tweede keer voorgekomen communicatiefout tussen bediening en keuken.
Verder was het eten naar wens. Het was erg druk en vandaar dat de wachttijden tussen de gangen iets aan de lange kant waren. Vooral tussen het eerste en de volgende voorgerechten. Wij moesten zelfs vragen of men ons misschien vergeten was... In totaal waren we daardoor 3 1/2 uur bezig. We hadden ook het idee dat de andere gasten die geen AK restaurantactie hadden genomen veel sneller werden bedient.
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Super gezellige bediening, super uitgebreid 6-gangen shared-dining menu. We hebben ervan genoten.
Lekker gevarieerd en originele gerechten.
Een echte aanrader!
edward V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Topavond met ons gezin gehad! Super vriendelijke bediening en heerlijk eten!!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Het concept shared dining voor de AH restaurantactie is superleuk. Heerlijke gerechtjes die je samen kan delen en proeven. Aardige bediening en gave locatie.
b P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We hebben heerlijk buiten in de schaduw gezeten, op het dak in de zon kan ook! Aardige, behulpzame bediening met kennis van zaken. Houden goed rekening met voedingswensen. 3 gangen menu met AH bonnen was voortreffelijk!. Lekker relaxte sfeer. Aanrader!
maryvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Eten goed leuk zo,n gedeeld menu
Bediening was zeer vriendelijk en wisten de gerechten goed te omschrijven .
Was jammer dat het erg stil was .
Een aanrader komen zeker terug
Timage .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Alhoewel we vaker bij Stroom zijn geweest ( ook voor de AH-actie) was dit het minste van onze bezoeken. We konden gelijk aan tafel en konden gelijk onze bestelling voor drankjes opgeven. De wachttijd tussen de gerechten en het serveren van de bestelde drankjes was erg lang, soms wel een uur. Dat kwam ( werd er later gezegd) omdat het zo druk was. Met mijn dieet ging het ook niet helemaal goed waardoor de kok weer wat anders moest verzinnen en mijn keuzes beperkt waren.
Onze dieet wensen ook van onze vrienden waren van te voren doorgegeven. Zij wilde geen vis, maar er kwam wel vis op tafel. Dan moest ze maar het andere gerecht eten.
Als toetje kwamen twee borden op tafel met 1 bolletje ijs per bordje ( voor 3 personen) en 4 glaasjes met iets er in en dat was ook voor 3 personen.
Toen we daar wat van zeiden kwamen er 2 bolletjes ijs bij.
Ik kreeg voor mij alleen 2 bolletjes ijs met fruit. We weten niet of we nog een keer terug gaan naar Stroom.
Ina R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
We kregen een gevarieerd & lekker 6-gangenmenu. Het samen delen had iets gezellig gezamenlijks! De medewerker vroeg regelmatig of het genoeg was. Voor ons 4-en was het meer dan genoeg. Leuke industriële inrichting. Leuk en praktisch na een wandeling door o.a. Coolhaven en Delfshaven.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Buiten "stroomde" het van regen, maar wij zaten lekker droog bij Stroom. Inrichting beetje industrieel, bediening vriendelijk en correct. Het voordeel van het shared dining concept is, dat je verschillende gerechtjes deelt en mocht de eetlust van de één wat minder zijn, dan wordt dat opgelost door een tafelgenoot die nog wel wat extra wil. Het totaal van de gerechtjes was ruim voldoende. Één puntje van kritiek: de espresso was qua hoeveelheid meer een ristretto (1,5 cm koffie in m'n kopje) en erg zuur. Waarschijnlijk de verkeerd afgestelde machine, maar de bediening moet wel opletten als ze het resultaat ziet.
H V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
We hadden het share diner voor twee personen.
We vonden het eten erg goed. , ook de porties en de samenstelling van het diner vionden we goed.
De bediening was prettig.
jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het AH shared dinner menu gegeten. . Zeer vriendelijk personeel. Goede uitleg over wat we geserveerd kregen. Konden aangegeven of we iets niet lusten of een allergie voor hebben. Zonder de actie hadden we niet gauw voor deze locatie gekozen. Eerst buiten op terras wijntje gedronken. Daarna i.v.m. regen binnen gegeten. Maar wat was het super allemaal. Echt heerlijk. Gaan zeker terug.
c.sikkema .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Verrassend concept met shared dining met 3 soorten voorgerechten, 2 hoofdgerechten van vis en kalfsvlees en 2 soorten nagerechten.
Vooral het soepje bij het tweede voorgerecht was een smaakexplosie in m'n mond!!
Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Nynke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Fantastische plek met verrukkelijk eten en zeer sympathieke bedieners. Aanrader. Wij hadden nu een AH-actiepakket maar komen zeker nog een keer eten, zonder (kies- of buik)pijn voor de volle prijs!
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten, de gangen volgende zich precies op het juiste moment op en de bediening was vlot en verzorgt. Een aanrader voor wie van goed eten houdt in een ongedwongen sfeer.
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Al 5 jaar klant bij restaurant Stroom en het idee dat (na een aantal goede verbeteringen eerder qua inrichting en menu) de laatste tijd de prijskwaliteitverhouding ongunstiger wordt. De gerechten worden duurder en portie kleiner. Misschien mikt Stroom op een hoger segment maar ik zie en proef dat toch nog niet terug in de gerechten. En zojuist na het eten van een pasta('tje) gevraagd naar uitleg maar de kok had geen tijd en de eigenaresse wilde niet naar beneden komen.... dat was on top of it dus ook nog eens erg onklantvriendelijk.
Janete N.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We zijn met de AH restaurantactie geweest. Het was lekker. Bediening was goed. Wachttijd tussen de gerechten was net iets te lang, maar dat vergat je al snel na het lekkere eten, totdat je weer moest wachten op volgende gerecht. We hadden een jarige tussen ons en de chef had daar aandacht aan besteed bij het dessert. Dat werd zeer op prijs gesteld. Overall was het een top avond met lekker eten.
ninja5 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De ontvangst was vriendelijk en uitnodigend, het tempo van gerechten serveren was goed: niet te lang of te kort. Het sharing dinner was perfect: de gerechten waren kwalitatief erg goed, mooi geserveerd en warm.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We werden heel prettig ontvangen en nadat we een aperitief hadden kregen we uitleg over hun aanbieding en de wijze waarop het op tafel zou komen. Het werd voor ons een uiterst smakelijk verrassend diner waar we met genoegen op terug kijken.
Ana S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Viergangen menu: Wij hebben heerlijk gegeten. Vis was een beetje flauw en vlees taai (voor mij doen).
Serveertijd was voor mij doen goed. Wij zijn ook lang gebleven, want de sfeer en de inrichting was echt onze ding.