STROOM

Lloydstraat 1 3024 EA Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant STROOM

Stoer Rotterdams

Een bruisende ontmoetingsplek in het moderne Rotterdam. De keukenbrigade creëren ongecompliceerde gerechten voor je, gemaakt van verse, eerlijke, lokale producten. Stoer Rotterdams met een eigenwijze draai!

Meer informatie over restaurant STROOM

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 11:00

Cathy P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ik ben al een paar keer bij Stroom geweest, begin dit jaar voor het laatst en tevens ook de eerste keer in deze setting. Ik keek er daarom ook erg naar uit om nu samen met een vriendin te gaan. Helaas vond ik het tegenvallen. Online al aangegeve dat ik vegetarier ben en aan het begin ook gelijk gemeld. Het eerste gerecht was carpaccio met spekjes. Dit werd opgelost door een bak quinoa met wel geteld 5 kaasblokjes en 1 partje grapefruit. Niet echt een fijne binnenkomer. Verder was het veel pasta. Gnoggie met tomatensaus viel ook tegen (maar dat is smaak gerelateerd). De pasta met champignons en de flamkuche met courgette bevielen gelukkig wel. Het gran dessert was echt heel klein en...pannacotta. Ik ben een klein beetje teleurgesteld dat ze er dit keer geen rekening mee hielden. Jammer, want we keken er echt naar uit. Verder vind ik het concept en het restaurant wel leuk.
Lynda M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Een gezellige sfeer in een leuke zaak,met heel aardig attent personeel. Wij hebben een top avond gehad met heerlijk eten waarbij met iedereen zijn wensen rekening is gehouden. TOP!!!!!!
petravdwelle1 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad in Stroom. Het AH menu was wederom heerlijk, de bediening was top en het blijft heel leuk om een kijkje in de keuken te krijgen.
Tayfun D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Hele leuke sfeer en inrichting vriendelijke bediening maar je krijg te weinig voor je geld, zelfs met de AH iens kaarten.
Keestest .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De bediening gaf ons een plezierig gevoel. Een jong team die er duidelijk zin in heeft. De gedeelde gerechten vielen bij ons erg in de smaak. Producten uit de omgeving worden gebruikt. Het enige minpuntje voor ons was de zoute caramel bij het toetje. Maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn. We komen hier zeker nog eens terug.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij zijn nu al 2x bij stroom geweest. Het eten is altijd lekker. De producten zijn vers en goed bereid. De kaart wisselt af en toe. Ook de bediening is altijd vriendelijk. Zeker de moeite waard om te eten!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Keurig ontvangen en erg vriendelijk personeel. De inrichting en sfeer was wat teleurstellend. Wij kwamen met de kaarten van de AH actie en bestond uit 7 gangen. Elke gang kreeg je uitleg wat het was maar moest je met 2 personen delen wat voor ons weer een nieuwe ervaring was. Het eten was verder goed en lekker er waren een paar dingen die van niet hoefden maar goed smaken verschillen. Al met al best een leuke avond gehad maar een tweede keer keer zullen wij niet komen.
Urmi F.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ik snap dat als je vers eten krijg dat je geduld moet hebben...maar deze wachttijden gingen buiten proporties.
Om 18:15 aan tafel en vertrokken om 22:10 uur voor een drie-gangen diner. Tussendoor werden er kleine schoonheid foutjes gemaakt bijvoorbeeld dat het eten weer terug werd gehaald omdat het eten van onze vrienden nog niet klaar was. Regelmatig gevraagd naar het eten....excuses wat werd gebruikt "het is druk en wij nemen het mee in onze evaluatie vanavond" Wel als compensatie een drankje van het huis gehad. Tevens was het bedrag absurd duur voor het eten wat je krijgt
In normale omstandigheden dus zonder korting!! waren wij 245 euro kwijt geweest voor een drie-gangen menu met zijn viertjes dat zou het zeker niet waard geweest zijn. En dan wil ik nog even benadrukken dat wij niet aan de wijntjes en bier hebben gezeten wat de bon alleen maar hoger zou maken. Aanrader? Nee!! Er zijn mooiere locaties in Rotterdam waar je voor veeeeel minder kunt eten.
Marco G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Lekker gegeten. Goede service. Lekkere wijn. Een aanrader en een goede keuze voer de reataurantactie van Albert Heijn. Ik ga zeker nog eens terug: ze hebben daar lekkere hamburgers!
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijke ambiance, bijzonder smaakvol gegeten, mooie achtergrond muziek, meer dan vriendelijke bediening. Gewoon top!
Hartelijk dank voor u mooie reactie, graag tot ziens.
Met hartelijke groet, Team STROOM
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het was heel gezellig in Stroom. Goede, vriendelijke bediening. Altijd leuk als toegelicht wordt wat er op je bord ligt. Pluspunt dat veel huisgemaakt en uit eigen biologische winkeltje is. Het verrassingsmenu is een prima aanbod voor de AH actie. Zo maak je goed kennis met het restaurant. Enige minpuntje is dat we nogal lang op het nagerecht moesten wachten. Maar dat maakt onze zeer positieve ervaring er niet minder om.
Edward R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het shared dining concept is erg leuk! Je krijgt 7 gangen die je met een ander moet delen. De porties zijn erg goed, je hebt een voldaan gevoel na het eten. Het personeel is erg vriendelijk en de inrichting gezellig. We komen terug!
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Voor de tweede keer gegeten.
Leuk concept met meerdere voor en hoofdgerechten.
Lekker en goed opgemaakt eten al is niet alles helemaal perfect.
Hele vriendelijke bediening die aandacht geeft aan de klanten. Aanrader!
Evi J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk 7-gangen diner gegeten bij Stroom. Bediening is heel erg vriendelijk. Er werd mooi gezongen door de violiste. Buikdanseressen waren origineel maar wel apart.
Fijn om te horen dat u een leuke avond heeft gehad bij STROOM, waarbij u mocht genieten van onze live muziek en danseressen. Met deze activiteiten hopen we elk bezoek weer verrassend en leuk te maken.
Met hartelijke groet, Team STROOM
Frank Z.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker gegeten aan een tafel bij de keuken, bekleed met wegwerpkleed en van 19:30 tot 23:00 gegeten. Dat was niet de bedoeling.
Wij waren met een groep van 10 personen. De tafel bij tegen de keuken, was niet plezierig. We hoorde de keuken meer dan de live band. De tafel was bekleed met een wegwerp tafelkleed. We hadden het shared dinner menu. Dit was wat veel, maar wel erg lekker. De gerechten kwamen niet snel genoeg achter elkaar waardoor er veel tijd tussen de gerechten zat. Hoewel wij nog twee gerechten opgediend moesten krijgen was de keuken leeg. Tussen 22:00 en 22:15 was het volledige keuken personeel weg en van de bediening was er nog maar één persoon. "Ze moeten even stoom afblazen...." was de reactie. Onze boorden stonden per gerecht 20 tot 30 minuten leeg op tafel. Zodoende dat wij ook daar lang hebben gezeten.
Ik ben erg ontevreden met restaurant Stroom. Wij hadden ruim van te voren gereserveerd dus men kon hier rekening mee houden in de planning.
Michel O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
18:50uur binnenkomst. Twee gasten die na ons binnenkomen worden als eerste geholpen. Bediening komt na 15 minuten met een kaart. 19:25 uur is de bestelling opgenomen: 20:10 uur komt het voorgerecht. Excuses vanuit de keuken voor de wachttijd van 80 minuten. De drankjes gaan op kosten van Stroom. De voorgerechten zijn eenvoudig, geen hoogstandjes: de sla bij de Quinoa salade is laf en week. De zalm is te grof gesneden. De carpaccio wordt bedolven onder een forse laag parmezaanse kaas.
20:40 uur komt het hoofdgerecht, 110 minuten na binnenkomst. De steak is bijna rauw, er werd niet geïnformeerd naar de bereidingsvoorkeur tijdens het opnemen van de menu keuze. De Coq au vin wordt geadverteerd als 'op originele wijze' bereidt. Wellicht is de kok nog nooit in Frankrijk geweest maar dit is de eerste keer dat ik hem zo voorgeschoteld heb gekregen: een potje kippen prut met wat rode wijn saus. Geen groenten, en harde in zonnebloem olie gebakken te donkere en vette frieten. Geen succes.
Om 21:10 uur komt dan het verzoek om een dessert. Om 21:20 uur wordt de bestelling opgenomen en blijkt er een keuze niet meer te zijn. Het ijs en de Apple/pear crumble die om 21:40 uur worden geserveerd zijn niet noemenswaardig. De crumble is niet warm en de slagroom is waterig en slap.
Om 21:50 uur verlaten we dan Stroom, drie uur na binnenkomst in een niet-inspirerende omgeving met nare popmuziek deuntjes hard genoeg om er geïrriteerd door te raken in een kille beleving als geheel.
De bediening is voorkomend maar afgemeten, onderbezet en niet in staat om vrolijkheid te initiëren onder de gasten. Stroom is daarmee het zoveelste voorbeeld van datgene waar tout horeca Nederland in floreert: Middelmatigheid met een hang naar eigen belang en weinig oog voor de gast.
Lieve L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Samen met mijn zoon heb ik gisterenavond onze AH-actiezegels ingezet voor een dinertje bij Stroom. Wij waren allebei erg onder de indruk van de vriendelijke ontvangst, de rustige sfeer en vooral het lekkere eten! Stroom maakt echt werk van haar deelname aan de AH-actie. Ze hebben er een speciaal 7-gangen-diner voor bedacht waarbij wij volop konden proeven van vele verschillende gerechten die zij in hun mooie open keuken bereiden. Van tevoren werd gezegd dat het kleine hoeveelheden zouden zijn. Maar gaandeweg ondervonden wij dat we toch echt veel te eten kregen. Er waren onder meer een ontzettend lekker vlees- en een visgerecht. Maar tegen het eind waren we nog het meest onder de indruk van de parelgort met kaassaus in het vegetarische gerecht nummer 6. Dat vonden wij echt dé topper. Dus, voor degenen die na gerecht 5 al willen afhaken: gewoon doorgaan. Want dan komen de klappers. Overigens werd ook van tevoren gevraagd of wij allergisch voor iets waren, of niet van vis of vlees hielden, enz. Kennelijk heeft Stroom nog méér in de aanbieding. Redenen genoeg om daar eens vaker naartoe te gaan.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Wat een genot om hier te dineren. Het plezier wat de medewerkers hebben in hun werk straalt op je af. Zowel de voorgerechten (3 verschillende) gelukkig niet al te groot en de vier hoofdgerechtjes met zorg bereid en perfect van smaak. Wij kozen voor de kaas al dessert, had iets meer mogen zijn. Kortom jullie zien ons zeker terug als wij vanuit Brabant weer een dagje Rotterdam plannen.
Etenenzo T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Met de AH actie gegeten met z'n vieren. Sharing dining, wat vooral leuk was omdat we hierdoor een avondvullend programma hadden. Heerlijke gerechten en goed verzorgd. Geserveerd op mooi servies en goed verwarmde borden. Bediening was vriendelijk en snel. Een leuke avond gehad en we komen vast eens terug!

Mathieu M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Na een zeer teleurstellende lunch in de Euromast bistro met een nog knorrende maag naar Stroom (vlakbij) gegaan.
Dit heeft onze slechte ervaringen bij de Euromast voor 100 % goed gemaakt.
Het eten was heerlijk. De bediening vriendelijk. Veel redenen om nog eens terug te komen.