Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant STROOM

Stoer Rotterdams

Een bruisende ontmoetingsplek in het moderne Rotterdam. De keukenbrigade creëren ongecompliceerde gerechten voor je, gemaakt van verse, eerlijke, lokale producten. Stoer Rotterdams met een eigenwijze draai!

Meer informatie over restaurant STROOM

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 11:00

Jouw recensie over het restaurant STROOM

Pieter R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Fantastisch diner met de hele familie. Gerechten delen was hartstike leuk en de kwaliteit was echt super. Een aanrader hoor!
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Samen met een vriendin genoten van een shared diner vai de AH restaurantactie. Vanaf het mosselpannetje en de pompoensoep met Flammkuche tot en met het grand dessert hebben we gesmuld. Ook de hoofdgerechten van vis en vlees waren prima. Alleen jammer dat in het vlees erg veel zeen zat. De huiswijn, de karaf gratis water en tenslotte een heerlijk kopje koffie maakte de avond zeer geslaagd. Mede door de uitermate vriendelijke dames en heer die al dit lekker voor ons neer hebben gezet. Wij vinden het shared diner een heel leuk concept en komen zeker nog eens terug.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vrijdagavond met z'n achten (van de AH-restaurantaktie) heerlijk en gezellig gegeten. Bediening was zeer vriendelijk. We gaan hier zeker nog een keer terg.
Modepopje .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was erg vriendelijk.
Zeer tevreden. We hadden een share diner, dus veel verschillende gerechten.
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten was lekker wachttijden wel lang bediening vriendelijk maar niet erg kundig. Vb wijn werd op tafel gezet met dop op de fles en glazen werden niet ingeschonken.
Sjanie V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Mooie locatie, de naam 'De Stroom' wordt leuk weergegeven! met z'n vieren hebben wij heerlijk gegeten en plezierig contact gehad met bedienend personeel!!
Immie D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het eten bij Stroom was één groot feest! Wij kregen een 6 gangen-verrassings-menu dat van a tot z heerlijk smaakte. Het vrij jonge personeel was heel voorkomend en gezellig. Vooraf werd gevraagd of er iets was wat we niet lustten of waar we allergisch voor waren. Dat was niet het geval en we hebben ons dus laten verrassen!
Mosseltjes met geroosterd brood om te beginnen en een soepje plus een knapperige belegde oven gebakken cracker. Daarna zeebaarsfilet op pasta en entrecote plus lekker frietjes en een toetje met chocolademousse, ijs en een yoghurtje in een glaasje. Alles heel mooi geserveerd door heel vriendelijk personeel. Vanwege de AH restaurantactie nog eens heel erg betaalbaar ook! Echt voor herhaling vatbaar!
Raf G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben deze avond voor de verrassing van de chef gekozen en eigenlijk hadden we beter a la cart gegeten.
Het was lekker maar niet direct onze voorkeur van gerechten.. volgende keer misschien.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Met ah-zegels hier gaan eten. Prima restaurant met een leuke sfeer en inrichting.
Eten was gevarieerd en goed. De prijs-kwaliteitverhouding is ook prima
Arjen S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Al eerder hier geweest met AH actie. Nu met het hele gezin, waarvan 3 geen visliefhebbers. Daarom krijgt iedereen dan geen vis in het menu. Dat vond ik nu ook wel jammer. Ronde tafel gevraagd en gekregen ivm 5 personen. Het eten is uitstekend qua presentatie en smaak en de hoeveelheid is voldoende. De bediening was wat rommelig maar naarmate de avond vorderde kwamen ze er beter in. Ze zijn in ieder geval van goede wil. Wij gaan zeker nog eens terug.
mahoos65 L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
voldeed aan de verwachting, bediening is prima geregeld, de gerechten waren oké, alleen jammer dat er een feestje was boven en dat met die open inrichting af en toe wat rumoerig.
Yolanda H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Een hele goede prijs kwaliteit verhouding en een leuke ambiance. Met de AH-bon 2e diner graties wordt je goed in de watten gelegd. Ga er zeker nog een keer terug.
elinevisser70 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het eten was heerlijk. Het menu was gevarieerd en gaf een goed beeld van de kaart. Het concept van shared dining beviel ons prima. De bediening was uitermate vriendelijk en de service was goed. De tijden tussen de gangen waren heel prettig: niet te kort maar ook niet te lang. Dit ah diner is echt reclame voor Stroom!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Voor herhaling vatbaar en zal hier nog wel eens terug keren. Apart, gezellig en een heerlijke maaltijd van Albert Heijn aktie.
vera S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prima kwaliteit eten, bijzondere en lekkere smaakcombinaties. Aardig en goed personeel. De sfeer is relaxt. Ik kom er graag.
Anneleen D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gezellig en lekker. Leuk concept met kleine gerechtjes en verschillende gangen. Vriendelijk personeel. Ook leuk voor ontbijt!
Beitske F.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heerlijk perfect creatief bereid 6-gangen diner. Zeer goede service, kregen zelfs na vraag over de tijden van tram alles keurig op een papiertje bij het weggaan. Moesten even wennen aan inrichting, maar waardeerden na rondkijken de manier waarop de Schie-centrale in details in leven wordt gehouden. Dus complimenten.
Sjanie V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Jammer dat een glas rode wijn van het dienblad afgleed en op colbert van mijn man viel. Goede afspraken over gemaakt.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We hebben een geweldig verrassingsmenu gekregen. Alles was super lekker en zag er prachtig uit. Ik raad iedereen aan om hier eens een keer te gaan eten.