STROOM

Lloydstraat 1 3024 EA Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant STROOM

Stoer Rotterdams

Een bruisende ontmoetingsplek in het moderne Rotterdam. De keukenbrigade creëren ongecompliceerde gerechten voor je, gemaakt van verse, eerlijke, lokale producten. Stoer Rotterdams met een eigenwijze draai!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant STROOM

Metro: halte Coolhaven en Tram nummer 8 halte Pieter de Hoochweg
  • : Betaald parkeren tot 18.00 uur. Daarna gratis en zondag ook gratis parkeren.

- Ontbijt buffet 07:00 - 11:00
- All Day breakfast till 17.00.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant STROOM

Theo D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Bij aankomst waren er enkele tafels bezet en werden we vriendelijk ontvangen. Echter na de hoofdmaaltijd hebben we meer dan een halfuur moeten wachten op het dessert terwijl wij de enige gasten waren. De ober was arrogant en alles behalve geïnteresseerd om nog enige gastvrijheid te demonstreren . Jammer, want ik denk dat Stroom beter kan. Voor ons was het dessert verhaal echt een afknapper.
De Iens korting was trouwens ook vergeten bleek achteraf.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Paar keer teleurgesteld. Jammer van de leuke locatie, maar wij geven het op. Eten matige kwaliteit en vaak awkward onprofessionele bediening.
Wj W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Leuk restaurant in industriele omgeving. Bediening was wat traag maar wel vriendelijk. Toen er iets mis ging met een glutenvrije bestelling is dat prima hersteld en kregen we een fles wijn van het huis. Goed opgelost!
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Matige kwaliteit eten met awkward bediening. Al een paar keer teleurgesteld hier. Jammer van de leuke locatie, maar wij geven het nu op.
Roel T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Leuk restaurant met goed eten en aardige bediening!
Lucas en Jolande B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Samen hier heerlijk gegeten! Gekozen voor "sharing diner" verschillende gerechten, allemaal even verrassend en uitmuntend. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer. Zeer aan te bevelen
Stefanie S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Op een rustige zonnige avond op het terras gegeten, fijne plek om te zitten, erg vriendelijke bediening. Erg lekker gegeten, goede aspergesoep vooraf en smaakvolle zalm met bijzondere garnering. Met 20% korting goed betaalbaar!
lekkerrr, maar kritisch .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Het begon al dat we vrij lang moesten wachten voordat onze bestelling opgenomen werd. Ik vind het altijd charmant als je een stukje brood aangeboden krijgt, maar helaas. Na 3 kwartier kwam ons voorgerecht op tafel. De Vitello Tonnato. Het vlees leek net uit de koeling te komen en was dus erg koud, de kappertjes misten.
Bij de hoofdgerechten had een van ons een ossenhaas. Voor 32 euro mag je dan een goed stuk vlees verwachten, dat was niet het geval. Ook de kabeljauw voor 25 euro viel tegen. Een goed stuk, maar veel te droog en met andere garnituren dan op de kaart stond. De asperges veel te hard en bijna een halve limoen die in de kreeftenbisque lag, niet lekker dus. Het personeel heeft de klacht wel goed opgelost door een dessert aan te bieden. Doordat de andere twee gerechten tegenvielen zijn we maar gegaan voor een kop koffie en chocolademelk. En zelfs daar zat dan een gortdroge kokosmakroon bij. Teleurstellend dus, zeker voor de bedragen die ze er voor vragen..
Uub W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
High Tea was uitstekend. We wisten niet dat we dat van tevoren moesten aangeven bij een reservering en we komen zelf niet uit Rotterdam, maar het personeel was erg begripvol en heeft het alsnog mogelijk gemaakt.
Gabriel W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Fijne entourage, industrieel, gezellig en een sympathieke bediening. We hadden Stroom uitgezocht ook om niet alleen rustig te eten, maar ook rustig te praten.
Roxanne L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Super service en heerlijk eten!
Eelco A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Leuke originele locatie waar helaas met weinig passie wordt gewerkt. Bediening straalt dit uit, gerechten uit de keuken zonder veel smaak en helaas nogal fantasieloos. Lunch: Flammkuchen was erg droog en karig belegd en daardoor smakeloos. Clubsandwich lijkt in elkaar geflanst. Cappuccino geen aanrader. Verder jus enige pluspunt.
Mirjam F.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten, prettige bediening.
Freddy M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het eten was geraffineerd en lekker. Qua service had het wel wat strakker gekund. Het geluid uit de keuken kon ook wel minder.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het eten liet even op zich wachten, maar dan heb je ook wat. Hippe, industriele vibe, vriendelijke bediening, lekkere koffie!
Marja O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het bedienend personeel was zeer klantgericht. We hebben te lang ( 50 minuten) op de hoofdgerechten moeten wachten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima gerecht 6 gangen en heerlijke wijn. Dit met een prima bediening. Leuke locatie met ongedwongen sfeer. Topavond gehad
Vinvis .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vis van de dag was goed, maar miste een partje citroen of wat peterselie, of wat andere kruiden. Kwaliteit van het eten was goed. Wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was lang, meer dan een uur. Op verzoek werd er (zonder morren)gratis kraanwater geserveerd. Via iens-reservering zou er 20 % van de rekening afgaan. Dit was op de nota niet verrekend. Dit aangegeven en toen werd er een nieuwe bon gemaakt met 20% korting.
fmalgo .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
ERg lekker gegeten , mooie en ruim opgezette ruimte, Genoten van een shared diner, ons laten verrassen door de chef, was een goede keuze!
sandraakje75 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was lekker maar zou heter geserveerd mogen worden. Of op verwarmde borden eventueel. Zonde als een heerlijk gerecht te snel afkoelt.