STROOM

Lloydstraat 1 3024 EA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant STROOM

Stoer Rotterdams

Een bruisende ontmoetingsplek in het moderne Rotterdam. De keukenbrigade creëren ongecompliceerde gerechten voor je, gemaakt van verse, eerlijke, lokale producten. Stoer Rotterdams met een eigenwijze draai!

Meer informatie over restaurant STROOM

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 11:00

Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten en super attente bediening! Het shared dining was erg leuk en lekker. Hele leuke avond gehad!
M_Kemink-B_Trachsler .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Er waren verschillende borden (vlees, vis, vega) per voor en hoofdgerecht die je samen kon delen. Opzicht was het voor mij geen probleem dat mijn partner alle vleesgerechten at, alleen die waren in verhouding wel groter en omdat ze per keer werden gereserveerd moest ik toekijken. Dat is niet zo gezellig. Ik bestelde daarom een beetje brood erbij. Prima oplossing. Het toetje was duidelijk voor 1 persoon. Dan was het mogelijk handig geweest om in elk geval 2 bolletje ijs en 2 peren neer te zetten. In een chique restaurant een peertje delen is een beetje bijzonder.
fws .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Vorige week met mijn partner gelunched. Mijn partner bestelde esspresso maar vond deze niet lekker (zurig) hier werd adequaat op gereageerd door een nieuwe te maken. Deze was wel goed en even later kwam de bediening met een derde espresso , gezet met andere bonen omdat hij benieuwd was hoe mijn partner deze vond. Er werd er maar 1 gerekend. Lekker eten en prima bediening. Inrichting sinds de laatste keer dat we er waren veranderd. Ik vind het 'warmer' geworden maar nog steeds bijzondere omgeving.
WilmaD .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Erg leuke en lekkere invulling van de AH-restaurantactie: we kregen kleine porties van veel verschillende gerechten van de kaart. Dat zouden ze als vaste optie op de kaart moeten zetten. We komen in ieder geval zeker terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en mochten zelf een tafeltje kiezen. Het sharing-menu was erg lekker en divers.
Personeel gaf uitleg bij iedere gang van het menu.
Inrichting is eigenwijs.
Sjanie V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij zijn direct en zeer vriendelijk ontvangen!
Wij werden verrast door het 7-gangenmenu dat voortreffelijk was. De ober vertelde iedere keer 'met smaak' waar wij van konden genieten!
Heel veel dank
p.darthuizen4 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Met onze buren zaterdagavond heerlijk gegeten. AH Sharing diner. Van 7 gerechten genoten. Smaakvol, mooi opgediende gerechten en voldoende. De bediening was heel klantvriendelijk. Wij hebben naast het heerlijk eten ook mogen genieten van op de achtergrond live muziek van een Spaanse zangeres en gitarist.
Frank F.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Stroom is een leuk ingericht restaurant (en hotel) in een voormalige energiecentrale. De bediening is jong en vriendelijk. De gerechten smaken lekker en het concept (samen gerechtjes delen) is leuk. Zeker aan te bevelen.
Cathy P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ik ben al een paar keer bij Stroom geweest, begin dit jaar voor het laatst en tevens ook de eerste keer in deze setting. Ik keek er daarom ook erg naar uit om nu samen met een vriendin te gaan. Helaas vond ik het tegenvallen. Online al aangegeve dat ik vegetarier ben en aan het begin ook gelijk gemeld. Het eerste gerecht was carpaccio met spekjes. Dit werd opgelost door een bak quinoa met wel geteld 5 kaasblokjes en 1 partje grapefruit. Niet echt een fijne binnenkomer. Verder was het veel pasta. Gnoggie met tomatensaus viel ook tegen (maar dat is smaak gerelateerd). De pasta met champignons en de flamkuche met courgette bevielen gelukkig wel. Het gran dessert was echt heel klein en...pannacotta. Ik ben een klein beetje teleurgesteld dat ze er dit keer geen rekening mee hielden. Jammer, want we keken er echt naar uit. Verder vind ik het concept en het restaurant wel leuk.
Elze-Sophia .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Prima gegeten met de AH-actie. Het Shared Dinner was zeer afwisselend, van goede kwaliteit en er werden flinke porties geserveerd. De bediening hield goed rekening met de beperkte tijd die we voor ons diner hadden.
Lynda M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Een gezellige sfeer in een leuke zaak,met heel aardig attent personeel. Wij hebben een top avond gehad met heerlijk eten waarbij met iedereen zijn wensen rekening is gehouden. TOP!!!!!!
petravdwelle1 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad in Stroom. Het AH menu was wederom heerlijk, de bediening was top en het blijft heel leuk om een kijkje in de keuken te krijgen.
Tayfun D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Hele leuke sfeer en inrichting vriendelijke bediening maar je krijg te weinig voor je geld, zelfs met de AH iens kaarten.
Keestest .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De bediening gaf ons een plezierig gevoel. Een jong team die er duidelijk zin in heeft. De gedeelde gerechten vielen bij ons erg in de smaak. Producten uit de omgeving worden gebruikt. Het enige minpuntje voor ons was de zoute caramel bij het toetje. Maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn. We komen hier zeker nog eens terug.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij zijn nu al 2x bij stroom geweest. Het eten is altijd lekker. De producten zijn vers en goed bereid. De kaart wisselt af en toe. Ook de bediening is altijd vriendelijk. Zeker de moeite waard om te eten!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Keurig ontvangen en erg vriendelijk personeel. De inrichting en sfeer was wat teleurstellend. Wij kwamen met de kaarten van de AH actie en bestond uit 7 gangen. Elke gang kreeg je uitleg wat het was maar moest je met 2 personen delen wat voor ons weer een nieuwe ervaring was. Het eten was verder goed en lekker er waren een paar dingen die van niet hoefden maar goed smaken verschillen. Al met al best een leuke avond gehad maar een tweede keer keer zullen wij niet komen.
Urmi F.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ik snap dat als je vers eten krijg dat je geduld moet hebben...maar deze wachttijden gingen buiten proporties.
Om 18:15 aan tafel en vertrokken om 22:10 uur voor een drie-gangen diner. Tussendoor werden er kleine schoonheid foutjes gemaakt bijvoorbeeld dat het eten weer terug werd gehaald omdat het eten van onze vrienden nog niet klaar was. Regelmatig gevraagd naar het eten....excuses wat werd gebruikt "het is druk en wij nemen het mee in onze evaluatie vanavond" Wel als compensatie een drankje van het huis gehad. Tevens was het bedrag absurd duur voor het eten wat je krijgt
In normale omstandigheden dus zonder korting!! waren wij 245 euro kwijt geweest voor een drie-gangen menu met zijn viertjes dat zou het zeker niet waard geweest zijn. En dan wil ik nog even benadrukken dat wij niet aan de wijntjes en bier hebben gezeten wat de bon alleen maar hoger zou maken. Aanrader? Nee!! Er zijn mooiere locaties in Rotterdam waar je voor veeeeel minder kunt eten.
Marco G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Lekker gegeten. Goede service. Lekkere wijn. Een aanrader en een goede keuze voer de reataurantactie van Albert Heijn. Ik ga zeker nog eens terug: ze hebben daar lekkere hamburgers!
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijke ambiance, bijzonder smaakvol gegeten, mooie achtergrond muziek, meer dan vriendelijke bediening. Gewoon top!
Hartelijk dank voor u mooie reactie, graag tot ziens.
Met hartelijke groet, Team STROOM
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het was heel gezellig in Stroom. Goede, vriendelijke bediening. Altijd leuk als toegelicht wordt wat er op je bord ligt. Pluspunt dat veel huisgemaakt en uit eigen biologische winkeltje is. Het verrassingsmenu is een prima aanbod voor de AH actie. Zo maak je goed kennis met het restaurant. Enige minpuntje is dat we nogal lang op het nagerecht moesten wachten. Maar dat maakt onze zeer positieve ervaring er niet minder om.