Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant STROOM

Stoer Rotterdams

Een bruisende ontmoetingsplek in het moderne Rotterdam. De keukenbrigade creëren ongecompliceerde gerechten voor je, gemaakt van verse, eerlijke, lokale producten. Stoer Rotterdams met een eigenwijze draai!

Meer informatie over restaurant STROOM

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 11:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant STROOM

Eelco A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Leuke originele locatie waar helaas met weinig passie wordt gewerkt. Bediening straalt dit uit, gerechten uit de keuken zonder veel smaak en helaas nogal fantasieloos. Lunch: Flammkuchen was erg droog en karig belegd en daardoor smakeloos. Clubsandwich lijkt in elkaar geflanst. Cappuccino geen aanrader. Verder jus enige pluspunt.
Mirjam F.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten, prettige bediening.
Freddy M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het eten was geraffineerd en lekker. Qua service had het wel wat strakker gekund. Het geluid uit de keuken kon ook wel minder.
Chang L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het eten liet even op zich wachten, maar dan heb je ook wat. Hippe, industriele vibe, vriendelijke bediening, lekkere koffie!
Marja O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het bedienend personeel was zeer klantgericht. We hebben te lang ( 50 minuten) op de hoofdgerechten moeten wachten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima gerecht 6 gangen en heerlijke wijn. Dit met een prima bediening. Leuke locatie met ongedwongen sfeer. Topavond gehad
Vinvis .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vis van de dag was goed, maar miste een partje citroen of wat peterselie, of wat andere kruiden. Kwaliteit van het eten was goed. Wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was lang, meer dan een uur. Op verzoek werd er (zonder morren)gratis kraanwater geserveerd. Via iens-reservering zou er 20 % van de rekening afgaan. Dit was op de nota niet verrekend. Dit aangegeven en toen werd er een nieuwe bon gemaakt met 20% korting.
fmalgo .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
ERg lekker gegeten , mooie en ruim opgezette ruimte, Genoten van een shared diner, ons laten verrassen door de chef, was een goede keuze!
sandraakje75 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was lekker maar zou heter geserveerd mogen worden. Of op verwarmde borden eventueel. Zonde als een heerlijk gerecht te snel afkoelt.
Silvia W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Van een sharing dinner genoten met heerlijke verrassingen van de koks en vriendelijk personeel in een ontspannen setting. Kortom een top avond.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Uitstekend gegeten (met de ah actie). De formule eten-delen beviel ons heel goed. Zo veel verschillende smaken, heerlijk. De ruimte is hip ingericht. De geluidsdemping is na mijn smaak niet optimaal (veel glazen muren die reflecteren), maar was te doen. Heel fijn (ook zo persoonlijk) dat er geen muziek gedraaid werd. We komen graag terug.
Tine V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Lekker gegeten. Erg leuke bediening. Is goed bevallen om daar te zijn.
Als we weer eens in Rotterdam zijn, gaan we zeker terug
Berry T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Komen graag nog eens, we hebben genoten en waren onder de indruk van de inzet van het personeem.
De sfeer en de kwaliteit van het eten waren ook fantastich
Jeannette E.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Verrassend, leuk en lekker samengesteld sharing dinner gehad. Prima bediening, komen regelmatig vragen of alles naar wens is en je kunt rustig een praatje maken met de koks.
Pieter R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De ontvangst en uitleg van het diner is heel leuk en kundig.
Het opdienen was rustig en je krijgt geen minuut het idee om op te schieten,
De tijd tussen de gerechten is goed.
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Fantastisch diner met de hele familie. Gerechten delen was hartstike leuk en de kwaliteit was echt super. Een aanrader hoor!
Vicky D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zijn hier komen overnachten met het diner van de Albert Hein actie.
Sharing diner gehad - zeer leuke formule en zeer lekker gegeten.
Duplex kamer was zeer verrassend en leuk.
Enige minpuntje - 18 graden was een beetje te koud voor de kamer.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vrijdagavond met z'n achten (van de AH-restaurantaktie) heerlijk en gezellig gegeten. Bediening was zeer vriendelijk. We gaan hier zeker nog een keer terg.
Ankie S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Samen met een vriendin genoten van een shared diner vai de AH restaurantactie. Vanaf het mosselpannetje en de pompoensoep met Flammkuche tot en met het grand dessert hebben we gesmuld. Ook de hoofdgerechten van vis en vlees waren prima. Alleen jammer dat in het vlees erg veel zeen zat. De huiswijn, de karaf gratis water en tenslotte een heerlijk kopje koffie maakte de avond zeer geslaagd. Mede door de uitermate vriendelijke dames en heer die al dit lekker voor ons neer hebben gezet. Wij vinden het shared diner een heel leuk concept en komen zeker nog eens terug.
Modepopje .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was erg vriendelijk.
Zeer tevreden. We hadden een share diner, dus veel verschillende gerechten.