STROOM

Lloydstraat 1 3024 EA Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 42€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Quinoa salade met avocado, frisse limoenroom en cassava chips
      Gegratineerde mosselen
      Grand dessert

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant STROOM

Stoer Rotterdams

Een bruisende ontmoetingsplek in het moderne Rotterdam. De keukenbrigade creëren ongecompliceerde gerechten voor je, gemaakt van verse, eerlijke, lokale producten. Stoer Rotterdams met een eigenwijze draai!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant STROOM

Metro: halte Coolhaven en Tram nummer 8 halte Pieter de Hoochweg
  • : Betaald parkeren tot 18.00 uur. Daarna gratis en zondag ook gratis parkeren.

- Ontbijt buffet 07:00 - 11:00
- All Day breakfast till 17.00.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant STROOM

Kady K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Van gevraagd zonder ui, gekregen met ui tot bevroren appeltaart, het was net of de chef het niet naar haar zin had, Het vlees, groente, pasta, cochiles waren heerlijk, verder slordige foutjes vanuit de keuken, fondant krijgen zonder de saus en het ijs en vooral ook zonder uitleg waarom het niet was op wat er op de kaart stond. De bediening erg vriendelijk maar niet gevraagd bij het voorgerecht of het gesmaakt heeft en ons de halve avond met lege glazen laten zitten. Wel de service geboden dat de koffie van het huis was ivm met de bevroren appeltaart. De plek is top, de sfeer is goed, je kunt hier heerlijk een avondje zitten en de hoofdgerechten waren heerlijk maar het was net of het personeel niet op scherp stond.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
leuke plaats , rustig gelegen en toch dicht bij het centrum . het et en was verzorgd en betaalbaar. het is een aanrader voor s' avonds rustig te gaan eten
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Ongedwongen sfeer met goed eten en prima bediening. Een aantader
Lizka N.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Goed gegeten, leuke locatie, lekker buiten gezeten. Alleen is de bediening niet vaak in de buurt als je een drankje wilt bestellen of als je ze nodig hebt. Verder wel zeer vriendelijk personeel.
GeorginaJ J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Vriendelijk en attent bediening. Wij moeten op ons nagerechten wachten maar een andere ober heeft dat gemerkt en vraagt of alles goed was. De wijn/water aanbeiding met de AH restaurant actie was ook een goed idee. Maakte alles een stuk gemakkelijker!
Hamudde M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
We werden zeer vriendelijk ontvangen, de bediening was voortreffelijk. Het eten zowel verrassing van de kok en gewone menu waren heerlijk. Dit geven wij zeker door aan familie en vrienden. Bedankt
Gera H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Wij hebben heerlijk van een drie-gangen maaltijd genoten. Vooral het hoofdgerecht: kabeljauw was erg lekker en vers. Wij komen graag terug.
Peggy-Ann D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Wij hebben hier zondag 22 juli met 4 personen gebruik gemaakt van de de AH actie. €42 ,- per persoon is veel voor wat wij als 3-gangen diner kregen. Leek wel een maaltijd van een snackbar. 2 x vis in bierbeslag met frites en een toefje slap hangende sla. 2x Duitse biefstuk. 1 Duitse biefstuk was niet te eten. De andere was gelukkig beter gebakken. Het nagerecht was wel mooi geserveerd, maar het gebak in het grand dessert was mierzoet. De bediening en service was echt heel goed. Complimenten aan de twee dames. Al met al jammer. Dit was de 3de keer dat wij met onze buren bij Stroom hadden afgesproken. Door het succes van de 2 vorige keren waren wij van plan om jaarlijks met elkaar af te spreken. Helaas weten wij nu al dat het volgend jaar niet zal gebeuren. Heb er ook vaker geluncht en ook de lunch kaart valt nu tegen. Hoop met onze positieve kritiek wel op een verbetering. Een goed restaurant zoals de Stroom was willen wij namelijk in onze buurt behouden. Temeer omdat ze het kunnen.
Fenna S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Na het lezen van goede recensies zijn we hier gisteren met z’n drieën gaan eten, maar vonden het niet super. De service was prima. We werden geholpen door een vriendelijke dame. Op het menu stond de chef secret. De dame van de bediening vertelde dat bij deze keuze de chef zijn/haar creativiteit kon laten zien. Hierdoor kozen wij dan ook voor deze keus. Helaas vies dit echt tegen en vonden wij dit geen “secret van de chef” waard. Het voorgerecht was zalmtartaar (smaak was goed, mooi opgemaakt, maar niet super creatief). Vervolgens kwam het hoofdgerecht. Dit was een bord vol met friet, vis in bierbeslag gebakken en een plukje sla (niet leuk opgemaakt en voor ons totaal niet creatief). Dit eet iedereen thuis wel eens op de vrijdagavond..Wij vonden dit dan ook jammer (smaak was overigens goed). Wij gaan heel graag uiteten en vinden het ook niet erg meer te betalen, maar €130 voor drie personen waarvan één menu gratis is wel wat aan de hoge kant. Je kan ergens anders goedkoper, maar specialer eten. Al met al een gezellige avond gehad, maar aan de creativiteit van de chef mocht gisteravond gewerkt worden. Een gemiste kans voor het restaurant om ons met een positief gevoel te laten vertrekken.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Leuke locatie, aardige bediening. Maar voelde mij nogal bekovht met de aktie van AH. Dit was geen koopje, maar de prijs/kwaliteit voor 42 euro met 2 personen was wat mij betreft de reguliere prijs voor deze maaltijden en niet voor 1.
Tony L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Met AH actie naar Stroom. Mosselen als voorgerecht waren zalig. Chef Surprise als hoofdrecht was uitstekend vlees alleen de wortelen waren niet gaar genoeg. Grand Dessert was een verrukkelijke afsluiting
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Het was de dag van ons bezoek prachtig weer zodat we heerlijk op het dakterras konden zitten.
De service was prima, jammer dat er gen kussens op de stoelen en de banken liggen.
Het eten is smakelijk en de ambiance gezellig!
Pauline P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Super lekker gegeten. Vooral 'chef's select', zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht, waren echt 'n verrassing. Het werd héél mooi geserveerd, 'n lust voor het oog. Ook de gerechten van m'n tafelgenoot, waren verrukkelijk. De sorbet als nagerecht was zoveel meer, als je zou verwachten. Heerlijk ijs, verse vruchten en weer prachtig geserveerd. Dit restaurant is echt 'n aanrader. Wij komen zeker terug.
M.C. F.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Bij binnenkomst stonden wij een flinke tijd te wachten zonder dat iemand van het personeel ons aandacht schonk.
Op een gegeven moment zijn we zelf op zoek gegaan naar iemand met het verzoek ons, onze tafel te wijzen.
De bediening was aardig en correct echter was de prijs / kwaliteitsverhouding ver te zoeken.
Wij zullen dit restaurant niet aanraden en wij zullen ook niet meer terug komen.
Fatma Y.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Vriendelijke bediening! Het eten was lekker. Voorgerecht was cocquilles op een bed van avocado saus. Dat was heerlijk. Hoofdgerecht was lamsrack met couscous. Dat was ook lekker maar vlees mag iets malser en iets meer kruiden en/of zout. Nagerecht was cheesecake van UEB. Lekker! Heerlijk wijn erbij. We hebben ervan genotdn. Dank je wel!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Ja! Pareltje in Rotterdam - leuk sfeertje - aardige mensen - toffe locatie. Het eten was goed; lekker vers en goed bereid. Echt een gewoon goede lunchtent met veel streekproducten, zonder irritant hip te zijn.
Merel S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
We hadden een shared diner, voorgerechten waren geweldig , hoofdgerechten wat gewoontjes , nagerecht was goed. Gezellige accommodatie. Al met al zeker een aanrader.
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Het eten was vooral erg vet, de groenten bij de gerechten waren haast identiek waardoor het leek of het gewoon allemaal uit 1 kan kwam. In het begin duurde het tussen de gangen, richting sluitingstijd kwam alles achter elkaar. Bij het stel achter ons zelfs al toen ze net de laatste hap op hadden en de borden etc. nog op tafel stonden.
De drankjes duurde heel erg lang.
Er was 1 serveerster die haar benen onder haar lijf vandaan leek te lopen. Dit terwijl de eigenaresse haar vanaf een afstand alleen kritiek gaf en niets stond te doen, erg vreemd. Dit konden wij als gasten een aantal keer letterlijk verstaan. De eigenaresse gaf een erg ongeïnteresseerde indruk, jammer. Zeker omdat er werd verteld dat er door zieken de hele avond enkel 2 leerlingen in de keuken stonden. Geen aanrader, erg telleurstellend.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Bij aankomst waren er enkele tafels bezet en werden we vriendelijk ontvangen. Echter na de hoofdmaaltijd hebben we meer dan een halfuur moeten wachten op het dessert terwijl wij de enige gasten waren. De ober was arrogant en alles behalve geïnteresseerd om nog enige gastvrijheid te demonstreren . Jammer, want ik denk dat Stroom beter kan. Voor ons was het dessert verhaal echt een afknapper.
De Iens korting was trouwens ook vergeten bleek achteraf.
Chang L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Paar keer teleurgesteld. Jammer van de leuke locatie, maar wij geven het op. Eten matige kwaliteit en vaak awkward onprofessionele bediening.