Over het restaurant Stroming Eten & Drinken

Entertainment binnen handbereik

Alles stroomt, alles is in beweging. Stroming Eten en Drinken is een modern en sfeervol restaurant met terras aan het Coolplein van Heerhugowaard. Theater, bioscoop en bowling zijn binnen handbereik, maar het entertainment begint al aan tafel! Een avondje uit kun je niet beter beginnen dan bij Stroming. Waar wacht je nog op? Laat je binnenkort door de vriendelijke en gastvrije bediening in de watten leggen!

Meer informatie over restaurant Stroming Eten & Drinken

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Stroming Eten & Drinken

Fien D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Romy B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten samen met mijn vriend. We hadden een drie-gangenmenu genomen, ik had als hoofdgerecht de runderlende van de grill en mijn vriend had de wildspecial met wild van ree en zwijn. De service was goed en we werden vriendelijk geholpen. We hebben een gezellige avond gehad bij de Stroming!
Babs G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten met zeer vriendelijk en klantgerichte bediening!
M V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten op tweede kerstdag, complimenten voor de kok en het personeel. Lekker gegeten, muziek zachtjes aanwezig zeer vriendelijk personeel.
Nedflex U.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Top bediening, goede eten, juiste prijs.
Heerlijk genoten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Goede uitleg over wat er op je bord ligt.
joline V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Lekker kerstdiner gehad en we konden nog een persoon bij boeken 3 dagen voor kerst. Vriendelijk personeel en leuke subtiele kerstaankleding
Gerda P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Afspraak bij reservering over plek voor mindervalide was niet nagekomen en werd ook niet opgelost. Die klantonvriendelijkheid ben ik niet van ze gewend. Verder zoals altijd wel goede service en goed eten.
mj S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wat een deceptie, zo uit gekeken naar kerstdiner, totaal geen kerstsfeer. Wij zijn vaak met kerst uit eten geweest maar dit was het droevigst ooit, jammer. Dit was echt geen kerstdiner.
H.R. H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Gezellige en vriendelijke sfeer, leuke bediening. De gerechten zagen er verzorgd uit, smakelijk en op temperatuur. Kortom een leuke beleving voor een avondje uit.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Ik had meer verwacht. Het eten was redelijk tot matig met name bij het hoofdgerecht was het vlees niet echt mals. Entourage was verder goed.
wilgroenland G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We hebben in een vriendelijke omgeving heerlijk gegeten
Eelkje B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We waren met 40 personen en we zaten in een aparte ruimte grenzend aan hetresraurant. Was erg gezelligingericht, ik geef toe dat dit moeilijk was voor zo'n groep. We hebben geborreld, gegeten, 3 gangen menu, en nagezeten. Totaal 5 uur, wat wil zeggen dat de sfeer goed was. Ik zelf heb geen wanklank gehoord.
Jeroen O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten, het tempo waarin de gerechten opgediend werden was echt veel te snel. Dit maakt dat wij niet snel terug zullen keren.
David D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Super restaurant, heerlijk eten, geweldige bediening! Verder geen aanvullingen maar de recensie moet minstens 120 tekens bevatten.........
Iris M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Eten in het donker, leuke ervaring, zeker aan te raden! Persoonlijke benadering. Kok neemt ook de tijd voor je. Heel enthousiast over Restaurant de Stroming!
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten. Gekozen voor het verrassingsmenu, zoals meestal, en dat was weer heel goed. De sfeer is ongedwongen en daardoor voor ons prima. We komrn hier graag.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ik vond de high tea erg tegenvallen. Van te voren aangegeven dat ik met kinderen kwam. Dat was geen probleem, het menu zou er op aangepast worden. Ook bij aanvang aangegeven. De kinderen hebben helaas niet van het hartige menu kunnen genieten omdat er dingen geserveerd werden die ze niet lekker vonden (vis - terwijl ik had gevraagd geen vis). Ook hadden we een erg rumoerig tafeltje vlak bij de kassa. Halverwege op mijn verzoek verhuisd.
Serge S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Super avond gehad! Er was een bierproeverij georganiseerd in combinatie met culinaire hapjes. Beiden overtroffen onze verwachtingen. De biertjes waren bijzonder lekker en de hapjes van hoog niveau. De entourage, de bediening en de host waren super. Wij hebben een voortreffelijke avond gehad en komen zeker terug!
meinkedv .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Fijne tafel, snelle en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten, met op de achtergrond live muziek van een zangeres. Voor herhaling vatbaar!
Saffira M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Zwaar teleurstellend. Carpaccio met tomaten mayo, waarom ? Ook nog teveel saus. Bij dit zegten na of het naar wens was werd er vervolgens niet meer gevraagd of alles naar wens was, ook niet bij afrekenen.
2 keer niet gevraagd drinken serveren.... eten zwaar onder de maat en bediening zeer ongeinteresseerd. Wisseling van de wacht wellicht ? In december 2016 was het nog top...