Over restaurant Stroming Eten & Drinken

Entertainment binnen handbereik

Alles stroomt, alles is in beweging. Stroming Eten en Drinken is een modern en sfeervol restaurant met terras aan het Coolplein van Heerhugowaard. Theater, bioscoop en bowling zijn binnen handbereik, maar het entertainment begint al aan tafel! Een avondje uit kun je niet beter beginnen dan bij Stroming. Waar wacht je nog op? Laat je binnenkort door de vriendelijke en gastvrije bediening in de watten leggen!

Meer informatie over restaurant Stroming Eten & Drinken

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,9
Duur
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gisteren wezen lunchen een uiensoep en een Club Sandwich. Smaken waren ver te zoeken. Soep was slap en smaakloos. Teveel kruiden herkende er geen uiensoep in terug. Club Sandwich, geroosterd brood op met een vervelende BBQ smaak. Stukjes kip waren leken wel in de blender gedaan te zijn. De pittige tomatensaus en knoflook mayonaise leek men vergeten te zijn. Was erg droog. Kom hier dus niet meer.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Eerlijke smaken, lekker en genoeg. zonder allemaal poespas gewoon echt goed. Vlotte, aardige en kundige bediening. Super leuke avond.
Z V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
top avond gehad . komen vaak en komen zeker weer terug . leuk personeel. nemen meestal verrassingsmenu en is altijd weer anders . aanrader
MMVJ .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wat een gezellige lunch moest zijn werd een buitengewoon onklantvriendelijke ervaring! Stroming, schaam je!

Wel vaker hebben we een pannekoek besteld bij Stroming. Vandaag gingen we voor een appel en een spek/kaas variant. Toen we de pannekoeken voorgeschoteld kregen zagen deze er wat misvormd en erg dik uit. En helaas bleek de spek/kaas pannekoek nog rauw van binnen te zijn, was de constatering van ons allen, en zelfs die van de 'buren' die de pannekoek vanaf een afstandje zagen. De appel pannekoek was op het randje.

Na toch wat happen te hebben geprobeerd hebben we de ober gewenkt om een en ander aan te geven. De ober schoot meteen in de verdediging en gaf aan dat de pannekoeken altijd zo zijn. Met veel gemor liep hij naar binnen met het bord. Even later kwam hij terug met het bericht dat de kok ook aangaf dat de pannekoeken altijd zo zijn. En hij zette de "half aangevreten pannekoek," zoals onze 'buurvrouw' dit terecht weer neer benoemde, zo weer op tafel om opgegeten te worden. Met dezelfde vaart hebben we het bord mee teruggegeven. Geen excuus, geen alternatief, geen vriendelijk gebaar van Stroming... Niks, behalve een chagerijnige blik.

Bij het afrekenen was de ober zo onbeleefd om de pannekoek in rekening te brengen. Toen wij aangaven dat we de pannekoek niet zouden betalen werd dit niet als vanzelfsprekend gezien, maar moest dit eerst nog even overlegd worden! Schande! Uiteraard zat er ook toen geen excuses en vriendelijke groet in van Stroming. Schande!

Zoals Stroming zal begrijpen, zien ze ons hier niet meer terug! Minimaal 2 klanten minder en vermoedelijk meer aangezien wij geen positief woord meer over Stroming zullen spreken. En wij gokken onze 'buren' ook niet. Die ook schande spraken van de onklantvriendelijke reactie op beleefde feedback.
Sannnee .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk geluncht met mijn oppaskindje,

Na de film besloten wij om te gaan lunchen bij Stroming eten & drinken.

Ik had een overheerlijke royaal belegde pannenkoek spek en kaas. Mijn oppaskindje poffertjes die werden geserveerd met slagroom poedersuiker en boter. Ook bestelde we een limonade waarbij ons een keuze werd gegeven uit drie verschillende smaken (bramen, zwarte bes en vlierbloesem) we kozen voor braam. De limonade werd geserveerd met een ballon EN een snoepje aan het rietje. Hele leuke presentatie.

Vriendelijke bediening, mooi restaurant, heerlijk gezeten, oppaskindje vermaakte zich in de leuke kinderhoek.

Zeker een aanrader.
Gerrit1969 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Voor de 2e keer gegeten bij Stroming. 1e keer zomer 2015 een uitsmijter met landbrood en verschillende vleeswaren die gewoon is teruggestuurd, ik bedoel ik snap dat een uitsmijter niet doorgebakken is maar een bijna helemaal rauw ei kan ik thuis zelf ook openbreken en nuttigen. Ook het nieuw bereide gewoon niet goed en niet gegeten. Afgerekend en weggegaan want als je al geen ei kan bakken? Medewerkers waren het eens dat er iets van werd gezegd en het hoofd bediening was zeer verontwaardigd, jammer dan, alleen de drankjes afgerekend. Lang getwijfeld voor diner maar toch geweest +- 7 weken geleden ter voorbereiding op een diner later dit jaar waar de medewerkers ook van wisten. Het viel enorm tegen, eigenlijk te bizar voor woorden. Men was het er absoluut niet mee eens en dit werd dan ook duidelijk te kennen gegeven door de chefkok die absoluut niets aan wilde nemen want in zijn eigen woorden was het helemaal goed, belachelijk!!!! Niet openstaan voor je gasten. De dame van de bediening probeerde het maar een beetje goed te praten maar helaas het was al te laat, gemiste kans dus. Uiteindelijk werd er 1 gang op aandringen van de vriendelijke dame van de rekening gehaald met tegenzin van hoofd bediening leek het. Maar goed ook want ik had dat zèker niet betaald omdat het gewoonweg niet goed was. Ik vind het jammer dat we hier niet meer terug komen om te eten. Wie weet kan ik nog eens een paar goede tips geven en dan nog niet eens over de lange wachttijden die ik dan overigens niet in rekening zal brengen. Misschien een beetje late reactie na het bezoek maar moest het toch nog even kwijt het blijft namelijk zo in je hoofd zitten als je er wekelijks langs loopt. Een hartelijke groet van een horecaman, een èchte dan.
Jenahar .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Vrienden waren enthousiast over Stroming, dus gisteren voor de eerste keer ook bij Stroming gegeten. Onder het genot van een bubbelwijn uit Italië (nee, nu eens geen prosecco...) de kaart bekeken en gekozen voor het All instroommenu. 4 gangen incl. wijn leek ons een prima idee. Maar waarom niet vragen naar allergieën? Dat is voor ons toch een standaardvraag wanneer gasten een verrassingsmenu kiezen. Het eerste glas wit werd al snel geschonken, maar toen een van ons vroeg om nog een glas van dezelfde mousserende witte wijn (het aperitief) werd er verbaasd gekeken... er is toch al witte wijn ingeschonken? Bediening vonden we met name door een van de mannelijke gastheren veel te amicaal. Informeel is prima, maar voor ons was hij TE informeel. Eten was prima (voor 1: soorten ham met venkel en risotto/ voor 2: voor de één een stukje gebakken griet en voor de ander gebakken coquilles/ hoofd: prima stukje diamanthaas met groente en puree/ dessert: bavarois met ijs een room). Bij het hoofdgerecht hebben we bij bestellen al aangegeven graag gebakken aardappelen te willen eten. Helaas! Bij het hoofdgerecht wordt toch frietjes op tafel gezet, want "de aardappeltjes zijn helaas op...." Huh, om 21.30 uur op zaterdagavond? Bijzonder. De wijnen die geschonken worden vonden wij niet geweldig, maar dat is natuurlijk ook een kwestie van persoonlijke smaak.
Kortom: eten was verder prima, maar over het geheel is Stroming helaas niet een restaurant waar we snel terug zullen komen.
Madeleine D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag hebben we een verrassings menu genomen.Helaas viel het erg tegen.Dit was vorige keer ook een tegenvaller. De keer daarvoor was het oke maar duurde verschrikkelijk lang voordat het eten gereserveerd werd
WIJ gaan er niet meer eten. helaas
Gombal14 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Geweldige avond gehad. Zeer te spreken over de service en het entertainment. Live muziek was precies passend en qua geluid perfect. Voor onze dochter Annissa werd haar liedje gespeeld op verzoek en dat hebben we natuurlijk vastgelegd. Qua eten hebben zelf van alles uitgekozen en gewoon lekker alles door elkaar besteld. Met name de zeetong was heerlijk! De wild proeverij was ook prima al had het best iets meer vlees gemogen. Het dessert was voortreffelijk. De presentatie was super. Kortom ruim 2,5 uur prima vermaakt!
BM350 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Vanavond eens bij Stroming in Heerhugowaard wezen eten. We hebben er al veel over gelezen en wilden het zelfs eens zien.

Ontvangst was keurig zoals het hoort. Omdat we wat vroeg waren was onze tafel nog niet klaar en werden we even bij de bar in de wacht gezet.

Aan tafel het menu gekregen. Veel lokale producten en veel vis.

Voorgerecht was lauwwarme Zeeduivel op een salade van venkel met beurre blanch. Super bereid visje met perfecte salade erbij.
Hoofdgerecht was zeewolf met risotto, spinazie, paddestoelen en een crème van pastinaak. Ook hier was niks op aan te merken. Gewoon superlekker.

Nagerecht was kokos en chocolade. Het klinkt goed en was smakelijk maar had net zo goed van een gemiddeld wegrestaurant kunnen zijn. Niets bijzonders. De chef is perfect met visjes bakken, iets minder met deserts.
Al met al....2 van de drie gerechten waren erg goed.

Het personeel was vriendelijk, ze weten waar ze het over hebben en zijn snel en goed
Lotz .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Al heel vaak langs gelopen en nu eens gedacht, kom we gaan naar binnen en wat ben ik blij dat we dat hebben gedaan! Hoewel het erg druk was en we niet hadden gereserveerd hadden we binnen 10 minuten een top tafel! Het verassingsdriegangen menu, bestond uit visgerechten, alle met een heerlijke smaak! De bediening is uiterst vriendelijk en heeft kennis van zaken! Absoluut een top avond gehad en we komen zeker nog een keer terug!
MarcelNienke .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Stroming is een restaurant waar je graag terug komt. Sfeervolle inrichting waar je zowel als groep, gezin of alleen prima kunt vertoeven. De kaart bevat veel streekgerechten en gerechten waarin grotendeels of geheel biologische producten zijn verwerkt.
Voor kinderen is er voldoende te beleven. Het restaurant heeft een kinderspeelhoek met keukentje en alle daarbij behorende attributen. Het restaurant is meer dan aan te bevelen.
PA-28 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten. We hadden een verrassingsmenu. De service was goed en het eten ook. Bij het hoofdgerecht was een klein probleem, omdat dat niet aangepast was aan de dieetwensen, maar zonder problemen stond er heel snel een uitstekend alternatief op tafel.
Ook werd de juiste wijn geadviseerd o.b.v. het menu. En tot slot, de informatie over de gerechten (oa de kazen), was een waardevolle toevoeging.
JodeKok .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Op 21 januari 2015 de 'Proeverij in het donker' meegemaakt. De gehele zaak was inderdaad totaal verduisterd. De wachttijden tussen de gerechten vonden wij nogal lang duren, bij elkaar hebben wij ruim 3 uur in het donker moeten vertoeven. Wat ons betreft had tussen de gangen best een kaarsje mogen branden. Het gaat immers om de smaakbeleving zonder zicht op het gerecht..... In de praktijk blijkt dat de helft van de smaken door ons werd gemist!
Na iedere gang (van de 4) kwam een kok vragen wat je dacht gegeten te hebben, daarna legde hij uit wat het gerecht geweest was.... De spinazie soep in een borrelglaasje was wel duidelijk, de dun gesneden eendenborst had ook een plakje rosbief kunnen zijn. De specifieke smaak van eend was (voor ons) niet te herkennen. De gerookte heilbot werd op zalm ingeschat. Het hoofdgerecht met varkensfilet was weer goed herkenbaar, jammer dat wij zelf nooit voor varkensvlees zouden kiezen.... Vaak maakt het nagerecht de maaltijd weer goed, deze keer bleef het bij een mager aftreksel van 'iets' lekkers. Volgende keer weer eten met licht aan, het oog wil ook wat!
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Gister lekker a la carte gegeten met 2 personen, we hadden niet gereserveerd, dat was geen probleem. Vriendelijk ontvangen, we kregen een leuke tafel. Vlakbij de live muziek, zoals elke vrijdagavond verzorgd wordt. Minpuntje, de microfoons stonden al volledig open bij het soundchecken, maar de radio bleef ook aan, hetgeen erg onrustig was... Vooraf dun gesneden kalfsribeye, vervolgens een heerlijk malse steak en kaas toe. Mooie fles cabernet erbij, bediening dik in orde. Naar ons idee waren de porties wat groter bij a la carte dan wanneer je het (instroom-)menu kiest. We hebben heerlijk gegeten!
Oscar2011 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Een leuk restaurant waar we geregeld komen met voor de kids een apart speelgedeelte. Daarbij is het duidelijk te zien dat mensen met kinderen daar in de buurt geplaatst worden, zodat andere kindloze gasten minder "last" ondervinden. Het eten, service en decor is gewoon prima. Er is hier over het algemeen altijd geen dag dat ze geen plek hebben voor ons. Al hebben ze wel "vis van de dag", zouden ze toch vaker hun kaart mogen aanpassen. Deze blijft minsten zes maanden ongewijzigd.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Lekker eruit geweest. We hadden een cadeau kaart, en dat van tevoren aangegeven. De kaart was voor een verrassingshoofdgerecht. We kregen de gewone kaart voor het voor en nagerecht, dat was allemaal optioneel, en goed uitgelegd. Heerlijke keuzes gemaakt, en de verrassing was echt top. We konden zelf aangeven of we iets niet wilden, qua smaak, of allergie, en daar werd rekening mee gehouden. Vlotte meiden die je door de avond helpen( bedienen vind ik niet fijn klinken), leuke inrichting, kortom, de volgende keer ook zonder kaart !!!!
MasterchefLangedijk .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Volgens een vriend van ons is Stroming een van de beste restaurants in HHW en omstreken. Genoeg reden om het zelf ook eens mee te maken. En eerlijk is eerlijk, het is een prettig restaurant met attente en spontane bediening. Een kleine maar met voldoende afwisseling. De gangen kwamen snel genoeg na elkaar door, ondanks dat wij aangaven geen theaterbezoek in de planning te hebben. Porties zijn niet groot, maar wel voldoende en mooi opgediend. Vers molenbrood met tappenade gaf al een bodem. De vis van de dag was dorade en smaakte prima. De biefstuk was medium doorbakken, maar nog wel wat aan de rode kant en iets taai. De kinderen hadden sate en kroket. Sate portie was aan de kleine kant maar voordeel is dat de kinderen een leeg bord afleverden. Hoogtepunt was het dessert, waarbij de sinaasappel-chocoladetaart met bloedsinaasappelijs de kroon spande. Heerlijk van smaak en niet vaak op de kaart. Kinderijs was ook mooi opgemaakt. Kwaliteit van eten over het algemeen is goed, maar voor ons geen absolute top. Leuke avond gehad en zeker een aanwinst.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Geluncht op het mooie terras, ik was aan het werk en wilde even lekker buiten zitten. Het geluid van de muziek stond iets te hard. De tosti was lekker met een lekkere tappenade.
maar ik miste wat rauwkost. Het sapje was lekker, de bediening prima.
Sonja82 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Heerlijk eten en drinken. Je proeft echt de kwaliteit. De bediening is iets te veel aanwezig en te amicaal tegen de klanten. De zondagmiddag activiteiten voor de kinderen is erg leuk!