Stroming Eten & Drinken

Coolplein 6 1703 Heerhugowaard Nederland Kaart

Over het restaurant Stroming Eten & Drinken

Entertainment binnen handbereik

Alles stroomt, alles is in beweging. Stroming Eten en Drinken is een modern en sfeervol restaurant met terras aan het Coolplein van Heerhugowaard. Theater, bioscoop en bowling zijn binnen handbereik, maar het entertainment begint al aan tafel! Een avondje uit kun je niet beter beginnen dan bij Stroming. Waar wacht je nog op? Laat je binnenkort door de vriendelijke en gastvrije bediening in de watten leggen!

Meer informatie over restaurant Stroming Eten & Drinken

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Stroming Eten & Drinken

Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Vriendelijke bediening, lekker eten en gezellige sfeer.
Ramon B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Fantastisch ontvangst, zeer vriendelijk personeel,lekkere kaart! Mooie gerechtjes, mag van mij nog een visgerecht bij....
Voor de rest dikke prima!!
Tamara M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
We hebben lekker gegeten, een paar kleine dingen die tegen vielen. De eendenborst was lauw, bijna koud, jammer. De rode kool was wel heel peperig en ik miste wat jus/ saus bij het hert.
Verder heerlijk genoten, fijne bediening
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heerlijk gegeten op 2e kerstdag bij restaurant Stroming.We zaten net op een wat ongunstige plek met 2 tafels naast elkaar waardoor je de gesprekken van de tafel naast je ongewild toch mee kon krijgen. Het restaurant is erg leuk ingericht en er hangt een leuke sfeer. Bediening aan tafel was super alleen hebben wij, en wat wij hoorden ook velen met ons gestoord aan de jongeman die de drankjes voor zijn rekening nam. Veel te opdringerig en beetje 'populaire jongen uithangen. Dat was de enige smet op verder een fantastische avond!
A. V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Gezellige en smakelijke kerstbrunch voor volwassenen en kinderen in een ontspannen sfeer. Vriendelijk personeel. Had iets sneller opgediend mogen worden.
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
We komen uit de Achterhoek en zijn regelmatig een paar dagen per jaar in Callantsoog en dan mag een bezoekje aan Stroming zeker niet ontbreken .
Valerie D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
We komen al een tijdje bij de stroming, de menukaart veranderd af en toe en ze hebben dan altijd weer heerlijke, nieuwe gerechten op de kaart staan.
We waren nog niet eerder met kerst geweest, dus dit jaar een tafeltje gereserveerd. Het kerstmenu was heerlijk! De service bij de stroming is altijd leuk en goed. Ik kan me niet herinneren dat we er niet met plezier hebben gezeten.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Keuze gemaakt voor het 5-gangen verrassingsmenu. Aangevuld met een wijnarrangement hebben wij ons de gerechten heerlijk laten smaken. Dit alles uitgeserveerd door een keurige vriendelijke bediening
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Wij hebben op zondag 9 dec , 2018 met een gezelschap van 12 oudere mensen genoten van een heerlijke, zeer verzorgde, warme lunch. De jongeman met wie de lunch bij de reservering was doorgenomen heeft ons uitstekend verzorgd; mooie tafel, op verzoek, geen muziek. Heel aangename sfeer en zeker voor herhaling vatbaar!
Daphne T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Ik was met een vriendin gekomen voor een high tea, maar het was totaal niet wat ik van een high tea verwacht. We moesten al erg lang wachten op de eerste ronde en daarna nog eens heel lang op de tweede ronde. Nu was het ook erg druk, maar het was een gereserveerde high tea en de gerechten waren niet zo spannend. De serveerster ging een nieuwe pot thee halen, die vervolgens niet kwam en waar ik zelf achter aan moest. Wat betreft de tweede ronde, drie bakjes met ijs, mousse en nog iets vreemds met daar iets bovenop. Op zich wel lekker, maar ik wil graag gebak als ik voor een high tea kom en op z'n minst een scone. Bij het weggaan vroeg de serveerster niet naar hoe het geweest was, ze vroeg eigenlijk niets. Erg jammer, want ik kom met zeer grote regelmaat bij Stroming. Dit was echt een domper op wat ik normaal een hele fijne tent vind.
H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Met 40 mensen van ons bedrijf gegeten in het donker. Bijzondere gerechtjes, heel erg smakelijk, prachtige locatie, goede sfeer. En in het donker kan je rustig met je handen eten, dan weet je tenminste of er nog wat op je bordje ligt...! Ik heb enorm genoten en ook de andere deelnemers van ons gezelschap waren vol lof.
Maaike R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Het zou eten in het donker zijn ( nog nagevraagd of je echt niets zou zien, ja dit was zo) helaas was het niet pikdonker maar konden we nog redelijk wat zien, vonden we jammer.
Het eten die avond was ook erg uitgesproken qua smaak, velen van ons vonden het niet lekker, voor zo een avond zou ons advies zijn neutralere gerechten te kiezen i.p.v. Zebra ed.
Een van het onze collega's kreeg aangepaste kleinere porties maar had toch graag vooraf geweten dat ze zulke uitgesproken apparte gerechten kreeg ivb het nog voorzichtig eten ( operatie)
Al met al qua vriendelijkheid personeel niets te klagen, gezelschap was erg prettig, het thema en het eten viel toch tegen.
Martine J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
4 gangen verrassingsdiner inclusief wijnarrangement. De 4 gangen waren verrassend en heerlijk van smaak. Vooraf werd door 1 van ons aangegeven liever geen koriander te eten en hiermee werd goed rekening gehouden. Erg leuke en spontane bediening die zeker hebben bijgedragen aan deze lekkere en gezellige avond. Ook de keuze van de verschillende wijnen was uitstekend evenals de uitleg die bij iedere gang werd gegeven. Dames en heren van Stroming: Chapeau en bedankt voor de gezellige en culinaire avond.
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Eten en drinken !
Eten zal wel gaan maar drinken?
Even na het winkelen een biertje en bitterballen doen.
Tijd stip 1600uur zondagmiddag . Een matig gevulde zaak en genoeg personeel.
Maar toch wordt je niet gezien.
Eenmaal besteld is het wachten en als je drank arriveerd is het wachten op je borrelhap.
De zaak is rommelig ,tafels waar gasten hebben gezeten blijven lang volstaan met vuile glazen enz.
Personeel loopt wel rond maar lopen langs de tafels zonder dat ze wat terug meenemen naar de keuken!
Doet allemaal raar aan !
Wellicht zou een goede manager de zaak beter kunnen aansturen!
Zonde van deze toch mooie zaak.
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ruimte
R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten van het viergangen gerecht en kregen een uitgebreide uitleg van elk gerecht, een pluim voor de kok en de bediening
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Drie van de vier gasten waarmee we waren vonden het eten heerlijk.
Ik zelf vond het minder, het hoofdgerecht was veel te scherp van smaak.
het toetje was ook niet echt apart. Voorafje was heerlijk.
prijs-kwaliteitsverhouding was in mijn ogen zeker niet goed. Veel te duur.
hele leuke bediening.
Jeanne B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Jammer dat we zo op de tocht zaten, opmerking: maar iedereen komt zo vroeg slaat ook nergens op.
Maar de rest was prima verzorgd.
Piet L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Een smaakvol 3gangen etentje, attente en vriendelijke bediening en een gezellige sfeer. Kortom, met onze vrienden fijne uitgaansuurtjes beleefd.
Klaudia N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Ik weet alleen nog niet wat ik moet vinden van de joviale bediening. Dit lijkt een beetje afgekeken bij buurman Wonders. Het past mijns inziens niet bij de sfeer van het restaurant en het hogere kwaliteitsniveau van de keuken.