Over het restaurant Stroming Eten & Drinken

Entertainment binnen handbereik

Alles stroomt, alles is in beweging. Stroming Eten en Drinken is een modern en sfeervol restaurant met terras aan het Coolplein van Heerhugowaard. Theater, bioscoop en bowling zijn binnen handbereik, maar het entertainment begint al aan tafel! Een avondje uit kun je niet beter beginnen dan bij Stroming. Waar wacht je nog op? Laat je binnenkort door de vriendelijke en gastvrije bediening in de watten leggen!

Meer informatie over restaurant Stroming Eten & Drinken

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Stroming Eten & Drinken

Bart Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Hartelijke ontvangst. Personeel vriendelijk en behulpzaam bij maken van keuzes. Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.
52wimkooijman .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Bediening was minder weinig aandacht voor de klant moest lang wachten voor er een drankje werd opgenomen moest vaak achter de bediening aan de groenten waren rauw en moesten tussen de gerechten heel lang wachten.
Erikaflock .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Goed eten in een aangename sfeer! Vriendelijke bediening. Bijzonder aangenaam was dat er geen geluidsoverlast was door harde muziek, zodat men elkaar aantafel goed kon verstaan.
benmarian .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker gegeten met 4 personen maar wel heel lang wachten op het hoofdgerecht. (5 kwartier). Matige bediening. Gebruikt en overbodig glaswerk en bestek werd niet weggehaald. Wel leuke ambiance met rondzitjes.
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Prima gegeten . De gerechten zien er ook fraai uit. De genoten wijnen waren ook prima.
Rustige plek gevraagd en ........gekregen. Buitengewoon vriendelijke en attente bediening .
Prijs/kwaliteit verhouding klopt.
Martine L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Super gezellige middag en avond gehad. Highest wine was super. Het was druk en daardoor ging er hier en daar at mis in de bediening. Maar ze bleven lachen en hierdoor was er ook niets op aan te merken.
Margret S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Gezellig buiten op het terras, heerlijk gegeten en leuke bediening.
Fiona V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Het was niet overdreven druk maar moesten vrij lang wachten. Bediening was vriendelijk.
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Gezellig, mooi, vriendelijk en goed opgeleid personeel. Ik maak zelden mee dat de bediening alle bieren uit het hoofd kan omschrijven incl. alcoholpercentage.
Kathleen P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het verrassingsdiner voor onszelf en de kindjes (3 en 5j) bij Stroming was het hoogtepunt van onze reis naar Noord-Holland! Zeer aangename ontvangst, vlotte bediening, gerechten werden zeeeer goed aangepast aan de voedingsallergie van ons zoontje, de omgang met de kindjes was hartverwarmend, de prijs zat zeer scherp. Kortom: een aanrader van formaat!
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Hebben hier met 5 personen gegeten. We hadden het 4 gangen verassing menu incl wijn. En alles was perfect het eten de wijnen. Goede service en je zit er lekker ruim. Niet te dicht op anderen.
Arie A.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Een bijzondere dokere eetervarig waarbij je zintuigen extra worden geprikkeld.
Op zich leuk bedacht. Leuke sfeer en bediening.
Het eten zelf was te pittig waardoor de smaak van de gerechten niet tot uiting kwamen.

In de opbouw van het menu zat menutechnisch gezien een storende ervaring, eerst een vleesgerecht waarna een visgerecht .
De kousebanden(groente) waren bijna rauw.

Wij kozen voor een wijnarrangement . De rode wijn bij het vleesgerecht was extreem koud.
De rode wijn was niet op kamer temperatuur.

Al met al was deze avond een ervaring om nooit te vergeten.
Gezien onze eetervaring deze avond zullen wij niet meer voor deze avonden reserveren.

Met vriendelijke groeten,

Hillie & Arie
hannekede .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Geen op- en of aanmerkingen. Eten was prima, bediening was goed en de ambiance was heerlijk rustig. Was niet de eerste keer dat we hier aten vandaar dat we ook weer eens langs kwamen om lekker te eten.
Martine T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Ik heb hier heerlijk gegeten..wij hadden gekozen voor het 3 gangen verassingsmenu. Vriendelijk personeel..En eten kwam in een prettig tempo..
Kort om, een echte aanrader..
Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Erg lekker gegeten, en tot onze verassing was het toetje gratis (erg leuk).
Voor herhaling vatbaar., en gaan we zeker doen.
John R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het is prettig dat je vanwege een dieet kan afwijken van het menu.
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ik kom heel graag bij Stroming. Je bent er geen klant, maar je bent er te gast, en dat maakt het voor mij iedere keer weer bijzonder om er te eten. Goed en bijzonder eten en altijd superleuke en gezellige bediening!
johanna V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
er is erg goed gezorgd voor mijn partner i.v.m.glutenvrij e eten .
het zou erg lekker zijn als patat of aardappels apart gebakken zouden worden in een aparte air-fryer. dus alleen voor glutenvrij.
Nadine V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, hoge kwaliteit van producten.
Fijne bediening en uitstaling, wij komen zeker nog eens terug.
Fien D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hadden het verrassingsmenu!
Heerlijk gegeten!