Stromboli

Meer informatie over restaurant Stromboli

• Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Scen .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Heerlijk buiten op het terras gegeten. Vriendelijke bediening en goed eten. Ruime keuze en heerlijke pizza's. Ook ruime keuze uit nagerechten....kortom genieten van heerlijk en betaalbaar eten.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Als je goed en niet te duur wilt eten is Stromboli the place to be. Vriendelijke eigenaar die vaak komt vragen of alles goed is. Een lekkere knoflooksaus bij de broodjes. Fijne peper steak met een lekkere saus met als bijgerecht lekkere aardappel partjes. Pizza altijd goed en een niet te dikke bodem. Perfecte prijs, kwaliteit.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Nu ben ik niet zo lastig als het gaat om een doorsnee Italiaan/Pizzeria maar deze ervaring houd ik bij eenmalig. Middelmatige pizza's, flauw van smaak en papperige bodem en het personeel welke zonder structuur door de hele zaak liepen. Af en toe verexcuseerde een personeelslid zich voor het feit dat het allemaal zo lang duurde ... want het duurde ook écht allemaal héél erg lang, maar dat kwam "omdat het druk" was. Mijn inziens liep er gewoon te weinig personeel, want het restaurant zat niet eens vol.

Een heel middelmatig restaurant, waar ik een volgend keer liever aan voorbij loop.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Met het warme weer leek ons het overdekte terras wel een uitkomst en inderdaad - even afgezien van een paar hardnekkige vliegen - zaten we heerlijk.
Mijn calzone pizza was echter nogal smakeloos en wat 'flauw' van smaak. Ook de vegetarische pizza van mijn vrouw hield niet over qua smaak en ook het huiswijntje was dertien in het dozijn.
De bediening was vriendelijk en vlot, maar zoals gesteld: de keuken hield niet over.
Makkelijk parkeren en per fiets al helemaal lekker bereikbaar.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Als je binnenkomt lijkt het alsof je een grote huiskamer binnenstapt. Druk en gezellig. Het decor is simpel. Het eten is redelijk. Voorgerecht uiensoep was oké maar niet echt bijzonder. Voorgerecht garnalen uit de over was niet meer dan een mengsel van kleine roze garnalen met gegratineerde kaas en te duur voor het gebodene. Pizza was aan de rand verbrand en ook de onderkant wat te donker. Hoofdgerecht van varkenshaas met champignons en gorgonzola was gewoon erg lekker. Nagerecht ijs met kersen was in orde. Men hanteert een goede schepdiscipline. Jammer alleen dat je bij dit soort eenvoudige restaurants je eerst door een enorme laag slagroom moet worstelen om bij het ijs te komen. De bediening is vriendelijk en attent maar zeer onervaren. Lieve middelbareschool scholieren die wel eens wat willen vergeten zoals een schoteltje met een servetje onder de ijscoupe, waardoor het tafelblad een kleefbende werd omdat een deel van de kersentopping bij het opmeken langs de coupe was geschonken. De restaurateur zou hier wat meer aandacht aan moeten besteden.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
Heb onlangs gebruik gemaakt van de pizza-koerier optie. Pizza's waren een uur voor aflevertijd besteld en toch kwamen de pizza's een twintigtal minuten over tijd aan.

Het ging om 7 pizza's, die ondanks een reistijd van maximaal 5 minuten aan de koude kant van lauw aan kwamen. Jammer.

Het ergste was dat de pizza's niet erg smaakvol waren. Een pizza Napoli (tomaat, kaas, ansjovis, kappertjes) met een vijftal ansjovis en een tiental kappertjes is wel erg karig belegd. Tel daar de niet in smaak uitblinkende goudse kaas, die reeds gestold was, bij op en ziedaar een uitstekend recept voor eten met lange tanden.

Omdat ik wel eerder bij Stromboli gegeten heb ben ik bekend met het decor. Niets bijzonders, zo'n beetje wat je verwacht bij een doorsnee Italiaan.

Jammer, dit had zo leuk kunnen zijn. Gemiste kans.
_M_M_ .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Al een aantal keren bij Stromboli gegeten, meer makkelijk even een pizza eten. De pizza smaakt meestal prima, maar is soms wel dun belegd, dit mag wel wat rijkelijker voor die prijs. Het komt inderdaad weleens voor dat er een zwarte rand om de pizza zit, maar gelukkig kan ik nooit een hele pizza op en snijd ik hetgeen eraf. Netjes is het natuurlijk niet.
Ander punt is de bediening die totaal niet attent is, iemand wenken voor wat te drinken is een grote uitdaging, men ziet je niet zitten of kijkt zo langs je heen, erg jammer.
Prijs/kwaliteit-verhouding is scheef, door hetgeen hierboven is de prijs teveel voor de kwaliteit die je geboden krijgt.
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Bij aanvang had men weinig oog voor de gasten; nadat we tevergeefs binnen hadden gewacht (terwijl men ons geregeld een blik toewierp) of men ons zou helpen aan een tafel, zijn we maar zo brutaal geweest om gewoon zelf een tafel te gaan bezetten op het terras. Het duurde lang voor de eerste serveerster kwam vragen of we iets wilden drinken, daarna ging de bediening gelukkig vlotter. Echter ben ik vol verbazing blijven kijken hoe zoveel medewerkers zoveel moeite hadden om zo weinig gasten te bedienen. Alleen het niet grote terras was nl. vol en er zat niemand binnen. Bediening was na de aanvankelijk afwachtende houding wel vriendelijk en vrolijk.
Wij aten een pizza pescatore (pizza met zalm, tonijn, paling, forel en heilbot). De smaak was prima, vis mooi sappig gebleven in de oven (niet te nat). Echter ??n pizza had een zwarte rand. IJs van goede kwaliteit met flinke stukke chocolade erin, goed op temperatuur en royale bollen ijs!
Decor is niet noemenswaardig. Binnen von ik het weinig sfeervol ogen, terras buiten is makkelijk maar gewoon een standaardterras aan een doorgaande weg.
Waarom ik een 8 geef voor het eten in plaats van een 7. De prijs- kwaliteitverhouding van zowel onze pizza als ijs waren erg goed (buiten de zwarte pizzarand).
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
We zaten buiten op het terras vandaar dat het decor wat minder gewaardeerd is.

Wat ging er niet naar wens?
01) Op de kaart stond dat er een keuze tussen frites en gebakken aardappels was, er werd niets gevraagd we kregen gefrituurde aardappel partjes.

02) 2e keer drinken geen ijs meer in de cola terwijl daar 2x om gevraagd is.

03) bestek zat in een zakje die de serveerder uit zijn sloofzak haalde (niet echt fris)

04) de varkenshaas was erg nat, (leek wel teveel jus) waardoor de salade op het bord ook doorweekt was.

05) tijdens het serveren van de varkenshaas, hield de serveerder het bord iets scheef waardoor er erg veel vocht van het bord viel en de schoenen van mijn vrouw nat werden), geen enkel excuus, natte bord (nu ook aan de onderkant) werd gewoon op tafel gezet)

06) Na een klacht over het veel te natte bord was er alleen de mededeling "ik zal het tegen de kok zeggen" waarna er verder niets over gezegd werd.

07) Vragen naar zout hadden we eerder moeten doen, duurde zeker 10 minuten en 3x vragen.

Mijn eten was goed bereid en zag er goed uit (mixed grill) vandaar toch nog de 6 voor het eten.

Service dus een zware onvoldoende.