Stromboli Pizzeria

Markt 6 2611 GT Delft Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Stromboli Pizzeria

Samantha D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Werkelijk heerlijk gegeten! Heerlijke voorgerechten, de pasta's en pizza's zijn erg smaakvol en ruim belegd. Mooie wijnen en dat alles voor een schappelijke prijs. Personeel is erg vriendelijk en de sfeer is gezellig. Een mooi ingerichte, moderne Italiaan met traditionele keuken. Ik kom hier altijd erg graag eten!
Mar C.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Even na een bezoek aan de markt uitpuffen op het terras met een op verzoek goed doorbakken pizza. Precies zoals ik hem lekker vind, bravo bakker.
Bediening was vlot en vriendelijk en de prijs is schappelijk.
Aanrader.
Frank Herreveld .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Na de bioscoop even een snelle hap bij Stromboli, we hebben alleen een hoofdgerecht genomen, Scaloppini met gorgonzolasaus en biefstuk met champignonsaus, beide erg smakelijk en geserveerd met frietjes en een kleine individuele salade. Zeer vriendelijke bediening en fraaie wijnen die schappelijk zijn geprijsd, de chianti classico werd keurig licht gekoeld aan tafel geopend, klasse!
Wij komen hier zeker terug om uitgebreider te dineren.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Wij hebben een heerlijke rode wijn op het terras genuttigd met iets vooraf. Daarna een heerlijke pizza gegeten met een dessert en koffie en grappa als afsluiter. Fijne locatie met een prima service!
Jolita J.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Mooie en gezellige zaak, bediening gastvrij. Op het damestoilet was bijna alles kapot, van de stortbak tot de lege zeepdispenser. We bestelden beiden een salade caprese met tomaat, verse basilicum, pesto en in het midden een bol mozzarella. Die laatste heeft de een helemaal, en de ander vrijwel helemaal niet aangeraakt omdat deze taai en uitgedroogd was. Bij het uithalen gemeld aan de serveerster die het met de keuken zou bespreken, en bij die melding bleef het verder. Pasta gorgonzola en carbonara waren goed, royale portie. De bestelde caffeine-vrije koffie als dessert bleek in de uren en nacht erna alles behalve caffeine-vrij te zijn geweest, jammer. Kortom, mooie zaak, goede ligging en vriendelijk personeel maar voor het eten zou ik niet snel terug komen.
Foodtje .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Ziet er heel uitnodigend uit, goede sfeer in het restaurant. Het is er dan ook altijd erg druk.. Maar dat komt volgens mij niet door het eten. Het eten is ok maar naar Stromboli moet je gaan voor de sfeer of als je zin hebt in goede wijn. De wijnkaart is uitstekend en ook bijvoorbeeld de olijven zijn heerlijk. Ik zou er eerder een drankje doen, dan blijven hangen voor het eten. Als je er gaat eten neem dan pasta. Die zijn qua prijs-kwaliteit wel goed. Pizza was een beetje zwart aan de bodem, ook had iemand van ons vlees maar was te lang gebakken, jammer!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Een moderne Italiaan qua inrichting met vrijwel geen Italiaans personeel voor zover ik kon zien. Wel Italiaanse muziek :-) De bediening was verder prima, alhoewel de kennis van de Italiaanse keuken duidelijk beperkt was. Helaas mis ik in zo'n zaak dat men jassen aanneemt en brood op tafel zet, maar waar zie je dat nog. Vooraf een lekkere Martini en Campari en daarna pasta en pizza, want helaas was er geen funghi trifolati meer :-( De pasta met zalmroomsaus was prima en de pizza ook. Lekkere rode wijn erbij. Ook de ristretto en de capuccino waren goed. De Canolo smaakte goed, maar was niet bepaald krokant meer. De Limoncello was daarentegen prima. Al met al hele redelijke kwaliteit voor een hele redelijke prijs. Niet de top, maar dat hoeft ook niet altijd.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Lekker eten, en zeker niet duur. Jammer was dat een fors deel van een andere tafel bij ons op de rekening stond... Personeel reageerde daarover overigens niet eens verbaasd toen ik dat opmerkte!
Renkie .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Even snel met z'n 2en een pizza wezen eten bij Stromboli. De tent zat helemaal vol (reserveren dus wel aan te raden), maar gelukkig konden we even aan de bar eten. Restaurant ziet er vlot uit, personeel is vriendelijk. Ruime keuze in wijnen, ook per glas.
Pizza's waren lekker, dunne bodem, goed belegd.

Voor een 'snelle hap' zeker aan te raden, voor een gezellig avondje waarschijnlijk ook wel.
Jeanet9 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Wat is deze tent achteruit gegaan. Wij hadden niet gereserveerd, maar vanwege het mooie weer zat het terras vol en was er binnen plek genoeg. Wij kregen een flutplekje tegenover de bar waar voortdurend het vele personeel voorbij raasde. Bij de vraag of we aan een gewoon tafeltje konden zitten kregen we te horen dat alles gereserveerd was. Het was op dat moment 18.15uur. Maar om half negen zat er nog niemand aan de bewuste lege tafeltjes. Om 9 uur kwamen er toeristen binnen die niet gereserveerd hadden en ja hoor, zij konden daar wel gaan zitten. Dan het eten, ik bestelde een glas Chardonnay. Nee, kan alleen per fles, terwijl je volgens de kaart een glas kan bestellen. Bij navraag een complex vreemd verhaal. Oke, dan maar gewone huiswijn. De kaart was een teleurstelling. Ik hou niet van Pizza maar mijn partner wel, dus ik ging voor de biefstuk. Een kleine aanpassing aan het gerecht was niet mogelijk. Voor de entrecote moest 2 euro meer betaald worden. Dat maakt niet uit als je er betere kwaliteit voor krijgt. Maar de platte lap die ik op mn bord kreeg was vet en smakeloos, niet gekruid. De Pizza van mn tafelgenoot zag er amateuristich en afgeraffeld uit. Bovendien was deze ook smakeloos.
Het dessert zijn we maar aan de overkant bij de ijssalon gaan halen. Het personeel is wel vriendelijk en rennen zich helemaal uit de naad, waardoor het een chaotische toestand binnen is. Nee voor de rust, sfeer en service hoef je hier niet te komen, en voor het eten al helemaal niet.
Jaap1 W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Met vier personen voor een ‘snelle hap’ gegeten bij ristorante ‘Stromboli’ in Delft. Een behoorlijk groot, druk restaurant met een moderne uitstraling en een vriendelijke, nette bediening.
De menukaart is eenvoudig, met de gangbare producten uit de Italiaanse keuken, maar biedt voldoende variatie.
Ik had gekozen voor de Penne al Gorgonzola (Penne met ham, champignons en gorgonzola in roomsaus). Dit bleek een goede keuze; het gerecht smaakte uitstekend.
Mijn tafelgenoten waren ook zeer te spreken over de kwaliteit van hun gerechten. (Spaghetti alla Carbonara, pizza Occhio Di Bue (Met Pancetta, ei en uien) en de pizza Calzone).
De soepele huiswijn (uit de Veneto) smaakte ons prima.
Voor een eenvoudig diner met meerdere personen is dit restaurant zeker een bezoekje waard.
Smulaap .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Omdat we niet veel trek hadden, maar wel zin in een lekker hapje, hebben we ervoor gekozen om diverse voorgerechtjes te nemen. Antipasto di Mare (diverse zeevruchten) en Antipasto Misto (diverse vleeswaren). Omdat er ook nog brood van het huis bij zit, was dit voor ons voldoende. We hadden dit tegen de serveerster gezegd, maar toch moesten we nog om extra bordjes vragen. Het zee banket bestond uit een bordje sla en diverse mosselen, inktvisringen en garnaaltjes. Precies zoals bij de supermarkt in de schappen ligt. Ik had toch wat meer fantasie verwacht (zeker voor € 11). Omdat er ook geen lepel bij zat om op te scheppen, hebben we dit maar met onze vork gedaan (lastig met die kleine stukjes).
De diverse vleeswaren waren ook zonder poeha op een bordje gelegd...al met al zeer matig, en ook hiervoor vind ik € 11 behoorlijk aan de prijs. Als nagerecht tiramisu. Lekker maar zeker niet bijzonder. Ik heb ze beter gegeten. De klodders slagroom ernaast waren al geel en klonterig. Inrichting van de zaak is oké, een gezellige tent op een toplocatie.
Johan_Kersten .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Als marktbewoner nu eindelijk Stromboli ontdekt. Je zou een 'tourist-trap' verwachten maar dat is het zeker niet! Geweldige pasta's en pizza's, maar ook de a la carte gerechten stellen niet teleur.
Wat deze tent écht bijzonder maakt is de Grappa selectie en de rijke selectie goede wijnen per glas.

Zelfs witte wijn (Voor een Italiaan lastig, omdat rood het best groeit in Italie) is bijzonder goed vertegenwoordigd op de kaart.

Nieuwe stamtent dus. Keep on going! Prijs-kwaliteit meer dan in orde.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Lekker Italiaans, pizza's en pastas maar ook mooie vlees- en visgerechten.
Altijd druk daar, ook aan de wijnbar.
In de kelder zit je het rustigst, want boven kan het wel snel 'volle bak' zijn.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
13-3-15
Hier gisteren een goede pizza gegeten. Hij was alleen slecht te snijden.
De rode huis wijn was er matig
Goede bediening
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Het zegt eigenlijk al genoeg als je op een woensdagavond nog maar net een tafeltje kan krijgen voor 2 personen, terwijl het restaurant behoorlijk groot is. Voor mij een fijne combinatie van lekkere pizza's en mooie wijnen per glas!
Rheuvelg .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
prima eten, prima bediening, maar niets bijzonders. Pizza was slecht te snijden. Als ik de andere recensies lees sluit het niet aan bij mijn beleving. Het huis gemaakt toetje was zallig.
Karina D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
De pizza en de pasta die wij gisteren gegeten hebben waren heerlijk. Vlotte bediening en heel vriendelijk personeel. We waren blij dat we met ons tweetjes nog een tafeltje konden bemachtigen. De regenachtige avond werd aldus goed gemaakt. Zeker een aanrader!
LongTallErnie .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Met z'n vieren een weekendje Delft en op zaterdagavond nog (op het laatste moment) een tafeltje weten te bemachtigen bij Stromboli. Het was er erg druk, maar we kregen een prima bediening. Met name de (jonge) eigenaar maakte op ons een bijzonder klantgerichte indruk. Hij dacht goed mee over de wijn en liet ons proeven. De eerst aangeboden wijn vonden we niet zo prettig en op basis van onze bevindingen presenteerde de eigenaar ons een heerlijke, donkerronde, smaakvolle, krachtige wijn. Super!
De pizza's kwamen, ondanks de drukte, redelijk snel. En alle vier waren we meer dan tevreden over de pizza. De bodem is niet zo (Nederlands) dik. Wel lekker knapperig en toch niet te hard. De ingrediënten waren vers en het geheel was zeker niet te vet. De fantasie van de kok stond niet op de kaart, maar werd wel geleverd. En een prima pizza, met veel smaak en variatie.
We hebben ook genoten van de, zelfgemaakte, limoncello. Een aanrader!
Het restaurant is best groot, maar dat valt niet echt op omdat het uit diverse delen bestaat. Wij vonden de inrichting modern en aantrekkelijk. Niet dat oubollige Italiaanse, maar fris en modern.
Mocht je naar Delft gaan, dan is Stromboli Pizzeria een absolute aanrader.
Op aanraden van de eigenaar van Stromboli zijn we na het eten een aantal heerlijke wijnen gaan drinken in wijnbar Barrique (Beestenmarkt). Ook een heel leuke sfeer. Mooie combi voor een leuke avond uit.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Alweer een tijdje geleden hier gegeten met 4 personen. vaste prik als we trek hebben in een goede pizza/pasta! ook deze keer weer goed en gezellig! Wij komen snel weer terug!