Strokerzz Bar & Grill

Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 11:00 - 23:00
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
We hebben hier via een wow deal voor het eerst gegeten. Prima ervaring: Vriendelijke bediening, eerlijk en no nonsens bereid eten, aankleding van het restaurant is wel een beetje apart.
Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes, maar een degelijke maaltijd.
Hennie J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Met ster de lekkerste hamburgers die ik ooit heb gegeten. Maaltijd burgers van de grill en dat proef je. We dronken er een voortreffelijk getapt glas Bavaria pils bij en vierden weer een beetje vakantie in eigen stad.
M_K_Goessens .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Afgelopen weekend gaan eten bij strokerzzz bar & grill en wat hebben we een fijne avond gehad.
Een super gastvrouw die precies aanvoelde hoeveel aandacht we nodig hadden!
Als voorgerecht hadden we Gamba's bereid in olie met knoflook om je vingers bij af te likken! Als hoofdgerecht de rib-eye en die was overheerlijk , perfect bereid!
We hebben een gezellige avond gehad! En ten opzichte van overige eetgelegenheden in Valkenburg was de prijs & kwaliteit echt waardig.
Bedankt en snel tot ziens!
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
We waren in Valkenburg en zagen meerdere restaurants lekker vol zitten.
Wegens de goede beoordeling toch naar strokerzz gelopen en daar aangekomen plaats genomen.
Op zich al raar dat er maar 1 enkel ander paar binnen zat maar vooruit dachten we, het zal wel een rustig weekend zijn.
Als voorgerecht nacho's genomen en wat kwam er op het bord?
Eigenlijk precies wat er staat, een halve zak macho chips maar dan ook zonder iets er bij behalve een heel klein beetje salsasaus!
Hoofdgerecht bestond uit rib-eye steak waarvan zeker de helft uit pees bestond en spare ribs waar het vlies nog aanzat en wat bovendien echt heel weinig was.
Het is echt een mooi restaurantje in westernstijl met echt een goede gastvrouw maar de kok moet tocht echt beter z'n best gaan doen.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
een gewoon restaurant waar buitegewoon lekker kunt eten. Het is maar wat je wilt. De steaks zijn gewoon super, de geone formaten maar ook de grote T bones. Wil je iets lekkers eten en iets gewoons. Probeer dan de ribjes, gewoon zo lekker dat je je vingers erbij opeet zo lekker. Eigelijk niet alleen gewoon maar gewoon buitengewoon. Service en bediening zijn helemaal in orde en alles is en blijft in eigen hand van de eigenaren blijkt bij een kort gezellig onderonsje met de beheerders van dit leuke, apparte "ruige" steakhouse in Valkenburg. Goed bereikbaar met een parkeerplekje niet ver van de deur.
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
super lekker eten net wat meer aandacht aan het gerecht dan dat je gewend bent, priima gastvrouw. Lekker gezellig ingericht je voelt je er op je gemak.
Venividi .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Valkenburg... dat moet de ideale plek zijn om 's avonds een leuk restaurantje op te zoeken. Maar niet als blijkt dat alle restaurants al om 9 uur 's avonds sluiten!

Teleurgesteld en hongerig lopen we door stille straten, waar eigenaren bezig zijn de stoelen binnen te zetten. "Nee sorry, we gaan dicht."

Gelukkig was er nog Strokerzz. Gewoon open. Op het eerste gezicht zag het er wat intimiderend uit: ruwhouten interieur, zware motorfiets naast de bar.
De zaak wordt gerund door een gemoedelijk stel, waarvan de man me verzekerde dat hij voorlopig open zou blijven. Kijk, dat is andere taal.
Ik speculeer dat hij zijn bikersverleden heeft verruild voor de horeca. Dat is dan een goede keuze geweest, want het was de redding van de avond. Werkelijk prima gegeten, en niet opgejaagd gevoeld (zoals soms in andere gelegenheden, waar je merkt dat het personeel naar huis wil).

Terwijl de zaakvoerders buiten op het terras wat kletsten met bezoekers, hadden wij malse biefstuk en goede sate. Geen culinaire innovatie, wel perfect bereid.

En niet vergeten je vriendin even op die motorfiets te laten klimmen voor een foto!