Stripes

Schiphol Boulevard 101 1118 BG Schiphol Nederland Kaart
31-203164300

Over restaurant Stripes

Stripes serveert perfect gegrilde steaks en verse vis met onze eigen unieke kruidenmix, rechtstreeks van onze topkwaliteit houtskolen grill. De natuurlijke, warme lichten en lokale details reflecteren de Nederlandse landschappen en cultuur. Om het af te maken, kunt u in Stripes kiezen uit een selectie van kwaliteitswijnen, per fles of per glas, die zorgvuldig zijn uitgekozen in samenwerking met experts van Wine Spectator.

Meer informatie over restaurant Stripes

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 23:00
- Ontbijt 06:00 - 10:30
Zaterdag en Zondag
- Ontbijt 06:00 - 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mensfoort .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Zonder de 40% korting-voucher bij online boeken zou ik hier niet snel gaan eten. Het eten was goed, de bediening was goed, de ambiance was goed - voor een nette zakelijke lunch -, maar wel erg aan de prijs.
Dignitario .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Vaker geweest. De service is altijd goed. De laatste keer "patat" besteld met een biertje. Het patat was volgens mij over of niet goed. Ik weet dat dit beter kan. Overigens had ik daarna een ander drankje besteld wat de bediening was vergeten. Op dit niveau niet al te best. Deze keer kwam de bediening erg opdringerig over terwijl dit juist vorige keren heel gastvrij was. Prima tussenstop voor een zakelijke bespreking op Schiphol of als je even de drukte wilt ontvluchten van Schiphol.
Djb .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Perfecte en keurige locatie, op Schiphol naast parkeerplaats. Heb hier al meerdere zakelijke besprekingen / etentjes gehad. Vriendelijke bediening.
Lunch van de dag (2 gangen) was goed, niet uitmuntend of heel speciaal.
Decor van het restaurant is een beetje oubollig, maar over smaak valt te twisten :-)
Thimo D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Vorige week hier samen met een vriend gegeten, goede service zoals je zou verwachten. Eerst lekker een biertje gedaan in het atrium en daarna aangeschoven in het Voyager restaurant. Ons laten adviseren en een heerlijk wijn uitgezocht. Ik had mijn oog laten vallen op een mooi stuk hert. De hertenbiefstuk was erg fijn van smaak en de garnering paste goed. Als je moet vliegen of zin heb om goed in de watten te worden gelegd adviseer ik dit hotel.

Gzap .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Het eten was matig en de prijzen die van een sterren restaurant. Mijn biefstuk was erg taai en de zeebars van mijn vrouw was een halve filet. Thuis gekomen hebben wij leterlijk een paar broodjes bij moeten eten. En ditlkemaal voir € 250,00!!!!!
Kimnoorder .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
Waar moet ik beginnen? Bij de Malbec die op de kaart stond voor 7,50 en op de rekening 14,50 bleek te hebben gekost? - bij de twee kleine bodempjes whisky voor een tientje het stuk? - bij de frietjes die door-en-door slap waren?- bij de een 'prime burger' voor 27,50 Euro (schande!!) waar het 'prime' nog maar van moet blijken? - bij de augurk die er even niet bij zat?- bij de mayonaise bij de frietjes die nóg moet komen? bij het belabberde Nederlands van de bediening? - bij de absurd lange wachttijd voor één steak en twee burgers? Het is dat wij een vliegtuig moesten halen en in tijdnood kwamen, anders hadden wij er écht wel meer van gezegd. Nooit meer Voyager en nooit meer Sheraton Schiphol.
Egil .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
We hadden hier afgesproken voor een zakendiner met een Fransman. De bediening was snel en attent. Het eten (maandmenu november) was goed.
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Na een lange dag even naar de kapper op Schiphol.
Zin om een hapje te eten maar waar? Als SPG member ben ik bekend met de restaurant in de hotels van Starwood dus ik dacht laat ik Voyager maar eens bezoeken, ik heb er wel eens in de bar gezeten maar nog nooit echt gegeten en daar moest maar eens verandering in komen.

Je merkt meteen dat je een gast bent en op de Amerikaanse wijze op de eerste plek staat, dat is waar ze bij Starwood goed in zijn, of het nu de front desk medewerker in een hotel is of de barman, iedereen is even vriendelijk en het serviceniveau is zeer hoog.

Begonnen met een heerlijke Möet, heerlijk gekoeld. Daarna gevraagd wat het advies was qua diner, geen zin om zelf een keuze te maken en meteen een leuke manier om te kijken wat de kennis is van het team. Begonnen met een heerlijke verrassende coeur de boeuf tartaar een tomaten tartaar, runderhaas, truffel crème, zuurdesem brood en een gepocheerd kwartelei wat heerlijk was, erg verrassend en fris maar er had iets minder citroen in gemogen, heerlijk glas witte wijn erbij, Chileense Caliterra Sauvignon Blanc Reserva. Na een moment rust onder het genot van een goed gesprek een heerlijke gegrilde scholfilet met spinazie, zwarte olijven, antiboise en aardappel mousseline welke echt heerlijk op smaak was, subtiel maar hemels dit in combinatie met een Winkeler Jesuitengarten Riesling. Na deze smaakbeleving genoten van het dessert, had de keuken gevraagd alle desserts te combineren wat resulteerde in een mooie combinatie van de nagerechten.

Het blijft een airport situatie, wat er mooi kan zijn zeker met de herfststorm die deze avond over het land trok. Jammer van de hoge plafonds want dat komt de intimiteit in een restaurant niet ten goede maar verder is het een fijne plek, goede bediening en leuke gerechten.
KarinLZ .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Het eten was goed en lekker! De bediening was attent en leuk. Verder blijft het een hotel-restaurant; hoge plafonds en dat maakt het niet gezelliger, terwijl de aanklding wel goed is. Ook heel leuk in de bar de jazz-band op een tv-scherm; net echt!
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2014
Samen met 3 internationale gasten, een Deen, een Duitser, een Zwitser (en ik als Nederlandse gastheer) hier geluncht. Nadat de slecht verstaanbare ober ons tot 3 x toe het buffet had aanbevolen (wat geen optie was, zoals we hem vertelden, omdat 1 van de gasten met krukken liep) uiteindelijk a la carte besteld. De (medium rare) Ribeye was verschrikkelijk slecht; flinterdun, niet met een fijn vetadertje zoals het hoort, maar doorzeefd met zeentjes en volstrekt smakeloos. Bij 1 gast de specifiek bestelde boontjes vergeten, bij mij de bestelde frieten vergeten. Alle borden vertoonden hetzelfde patroon: geen! Geen garnituur behalve 3 groene asperges, geen opmaak, Niets!
Ongeinteresseerde, onattente en niet deskundige bediening.
Kortom, ik schaamde me voor de vertoning!
R. S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2013
Maandagavond hier gegeten met collega en gast.
Voorgerecht van gerookte makreel stelde teleur. Geen rooksmaak te bekennen, de vis was vlak van smaak terwijl makreel zoveel karakter kan hebben! Het lekkerste was eigenlijk de piccalilli saus die bij de makreel werd geserveerd. Zelfgemaakt hoop ik.
De lam-shank was redelijk maar werd te koud opgediend. Ik miste "seasoning". Net als het voorgerecht was dit te flauw.
Het nagerecht, een sinaasappel creme brulee was aardig, de sinaasappelsmaak bepaald niet uitgesproken. OK, over de sterkte van de additionele smaak valt te twisten.
Mijn collega pakte de rekening op. Ik heb het bedrag niet gehoord, maar aan zijn gefronste wenkbrauwen kon ik wel eea afleiden. Hij wilde nog wel aan me vertellen dat het extra glas rode wijn (een behoorlijke Pinot Noir) dezelfde prijs had als mijn voorgerecht, nl. EUR 14.50. Stevig, zeer stevig aan de prijs voor een enkel glas wijn.