Stricks Bakery Café

Meer informatie over restaurant Stricks Bakery Café

Jouw recensie over het restaurant Stricks Bakery Café

mary D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wat een toevalstreffer om hier terecht te komen. Een heerlijke cappuccino en bijzonder lekkere citroentaart. De moeite van een bezoekje waard.
M O.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Nieuw tentje in Bussum, daar ben ik dan natuurlijk als de kippen bij. Voor de tweede keer al geweest zelfs. Eerste keer was een drukte van jewelste, de hele zaak zat vol. Dan was het echt te druk voor het personeel. De wachttijden waren lang. Maar de eigenaresse bleef vrolijk en vriendelijk. Ze loste alles goed op. Het is natuurlijk ook extra druk doordat het een combinatie van lunchtentje met flink wat tafeltjes plus ook een winkel erbij is.
De tosti's zijn heel erg lekker hier! De latte macchiato is ook goedgekeurd. De warme chocolademelk vonden we alleen echt niet lekker (zo'n stuk melk/puur chocolade dat smelt in je warme melk). Onhandig want nu willen mijn kinderen er niet meer heen:(
Het is me nog een raadsel wat de bedoeling van boven is. Er is een trapje naar boven maar of e daar kan zitten? Genoeg te ontdekken nog dus.
Je kan meteen handig even brood voor thuis halen als je hier geweest bent. Er liggen trouwens op tafel bijv. zaken als een bak met 'inspiratiekaarten' etc. Leuk, net even anders dan elders, voor af en toe.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wat een leuke nieuwe tent is dit. Het brood is echt speciaal, dat wordt met veel kennis en liefde gemaakt, dat zie je ébn proef je.

Leuke aankleding, vrolijke eigenaresse die altijd positief is. Echt top!