Streetfood Eindhoven

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 00:00
Duur
Believe B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Op het terras een biertje en een borrelhapje wat later op de middag. Veel keuze heb je hier niet in, beetje jammer. Borrelplank is niet verkrijgbaar en speciale biertjes hebben ze niet. Wat we bestelden was verder prima, vriendelijke dame en snelle service. We zijn hier als een vaker geweest en het is een prima plek om even lekker te zitten.
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het was wat anders, op de kaart de keuze uit het soort frites, de soort zout, de saus die je erbij zou willen hebben, het bijgerecht. Ik koos een gebakken visje.
Alles werd vlot gebracht, het visje heerlijk krokant niet vet. Het was een ruime portie. Ik betaalde voor het geheel : frites/ vis een salade van geitenkaas met honing/ noten, glaasje witbier, ijsje en een espresso nog geen 25 euro.
De maaltijd werd opgediend in een soort frituurmandje, we konden buiten zitten. Op het toilet het kleinste design-wasbakje wat ik ooit gezien heb, Een vriendelijke bediening en lekker buiten gezeten.
Fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Even snel iets gegeten maar ik had gehoopt op iets speciaals. Frieten waren lekker krokant en de mayo was ook goed van smaak. Doordat het een erg kleine zaak is zit je al snel bijna op schoot bij je buren en wat ik een beetje jammer vond was de bediening. Man achter de bar kwam niet heel vriendelijk over en had niet echt een bepaalde gun factor. Jammer want daardoor toch een wat lagere score.
Amber96 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het is een erg klein en krap zaakje. In eerste instatie zaten wij binnen maar het was er erg warm en rook naar frituur. Gelukkig ging de zon net schijnen dus zijn wij buiten gaan zitten. De uitsmijter was goed. Het brood was erg lekker en royaal belegd met salade en 2 eieren. De prijs/kwaliteit is goed.
LekkeretenDD .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Eten: De keuze was beperkt. Gekozen voor gebakken kip met krulfrietjes. Was lekker, de saus was wel minimaal. De ijsthee wordt zelfgemaakt, en dat is te proeven. Lekker!

Service: vriendelijke & snelle service. Heeft verstand van wat er geserveerd wordt.

Decor: Leuk concept dat je je eigen 'menu' kunt samenstellen. Het wordt geserveerd in een frietmandje, wat er leuk uit ziet. We zaten bij de deur, dit was wat minder i.v.m. de kou.
Antonius D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Broodje truffelkip bleek een uitstekende keuze te zijn! Producten worden leuk geserveerd, zoals een koffie op een plankje, ouderwets mini beugelflesje met koffiemelk en een koekje. Personeel was erg vriendelijk. Leuk klein tentje voor een hapje tussendoor.
Stefanievs .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Ons favoriete lunch plekje. Vooral in de zomer als ze hun overheerlijke ijskoffie hebben. Maar ook de homemade ice tea is heerlijk en de broodjes truffelkip of die met biefstuk of die met carpaccio... Om je vingers bij af te likken.
Enorm vriendelijke en vlotte bediening. Stoer decor. Enige minpuntje is het ontbreken van een kinderstoel.
Annet G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Het eten bij Streetfood was ok maar vet. De bediening probeerde goed om te gaan met alle producten die op waren, maar we moesten wel 20 minuten na bestellen onze keuze nog herzien. Al met al niet om over naar huis te schrijven.
Lekker_Ehv .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Zojuist heerlijk rustig gebrunched op zondag. Lekkere koffie en thee, yoghurt met allerlei optionele toevoegingen zoals muesli, noten, gedroogd fruit, etc, broodjes en salade. Alles mooi verzorgd en netjes geserveerd. Vriendelijke bediening die graag meedenkt om het gasten naar de zin te maken. Ik kom zeker weer een keer terug, hopelijk is dan het Port Winterbier wel weer voorradig (enige kleine minpuntje).
Kyra K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Leuk tentje, gezellige inrichting. Wel wat weinig tafeltjes, maar het barretje bij het raam was ook heel gezellig om aan te zitten. Kom je met meer dan vier, dan kun je eigenlijk niet zitten.

De bediening was een beetje sloom. Degene die als eerste onze bestelling op kwam nemen, wilde eigenlijk alleen de drankjes doen, wat we een beetje gek vonden. Vervolgens werd een van onze broodjes meteen al klaargemaakt en op de balie klaargezet, terwijl de andere nog een kwartier duurden. Tegen die tijd was broodje 1 al wat aan de zompige kant door de tomaat en dressing die erop zat.

Broodjes waren ook erg zout. Ze werden royaal besprenkeld met zeezout. Iets dat bijvoorbeeld op een broodje waar al pesto op zit echt niet hoeft.

Decor dus echt heel leuk. En voor een simpele lunchhap goed te doen. Wel een beetje duur.

D.R. W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Soms heb je van die tentjes waar je langs loopt en zo getrokken wordt dat je naar binnen gaat, zonder dat je gepland had ergens iets te gaan eten of drinken. Dit was het geval toen ik met mijn vriendin in Eindhoven liep op een druilerige dinsdag middag. Wat het precies was dat mij trok? Ik wilde wel eens weten wat streetfood nou precies was.

Wat een verrassing was dat, geen idee wat ons te wachten stond. Bij navraag bleek de jongen achter de bar vooral uit te blinken in het maken van Gin en Tonic. Een drankje wat ik tot die dag niet erg hoog had zitten. In mijn hoofd was dat bitter, saai en voor 50igers op vakantie. Na een korte G&T clinic kregen we twee spannende glazen op tafel, een winterse en een iets fris en fruitige. Mijn idee bij G&T is voor goed veranderd. Ik weet zeker dat ik wanneer ik weer in Eindhoven ben (en wanneer ik niet hoef te rijden) ik terug kom voor een Gin en Tonic. De mogelijkheden en variaties waren eindeloos en zelf, naar smaak samen te stellen.
We aten er een een portie Pata Negra bij, gelukkig waren ze niet zuinig. Het was heerlijk!

Of ik nu precies weet wat de Eindhovense Streetfood nu eigenlijk is? Nog niet helemaal, ik denk dat ik nog maar eens terug moet komen voor een vervolgonderzoek.
Madelief87 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Dinsdagavond hier met zn tweeën gegeten. Het restaurant ziet er gezellig uit en is erg sfeervol ingericht. Er werd meteen gevraagd of we een drankje wilde en kregen meteen de kaart. Wat erg leuk is dat er allemaal drankjes op de kaart staan die anders zijn dan de standaard cola. Voor het Diner is er niet bijzonder veel keuze als je echt een bord vol eten wil. Er staan veel hapjes op de kaart, salades en broodjes. Ook staat er friet op de kaart en je kan uit 4 verschillende soorten friet kiezen met eventueel een snack erbij. Wij hadden beide friet, ik met vis en mijn partner met kip. De vis was heel erg lekker en de friet ook. De vis was ook een lekker groot stuk, de kip was lekker maar niet bijzonder en misschien iets te weinig kip in verhouding met de friet. De salade die we deelde was heel erg lekker. De prijs vonden wij vrij laag, ongeveer €30 voor salade, twee maaltijden en 4 drankjes.