Street Kitchen

31-208461645

Meer informatie over restaurant Street Kitchen

Sasluit1 L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
prettig restaurant; lekker eten, om met elkaar te delen. bediening prettig. prima wijntje. Zeker om nog een keer te gaan.
Susanna F.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Goede pasta's voor een zeer vriendelijke prijs. Ook voor afhaal. Kom hier zeker terug om ook andere gerechten uit te gaan proberen. Ruime opgezette zaak.
Gioberto .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, van zo een locatie met een inrichting als deze had ik prijzen van minstens 20% hoger verwacht. Hele uitgebreide kaart met voor ieder wat wils van vega tot aan vlees en meer dan alleen turkse gerechten op de kaart. Bedienig is hardstikke vriendelijk en snel. Hier mankeert helemaal niks aan, kan me bijna niet voorstellen dat anderen hier een slechte ervaring hebben meegemaakt.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Een leuk ingerichte zaak met een grote kaart en een grote verscheidenheid aan (Turkse) gerechten. De Turkse 3FM op de achtergrond was beslist niet storend. De bediening daarentegen was nogal nors en nukkig. Mijn gerechten—de linzensoep en de salade met gebakken kipfilet—waren lekker maar gingen beide vergezeld van een miniem stukje Turks brood. En dat is jammer, want zeker bij een soep mag je toch wel een lekker stuk brood verwachten. Desondanks was de prijs-kwaliteitverhouding goed en kom ik zeker terug.
Huygens .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Op Koningsdag besloten we een ' street burger' met frites en een salade te eten in de Street Kitchen. Leuk ingericht restaurant met een gevarieerde menukaart. Het was flink druk, maar met 5 man personeel moet dat geen groot probleem zijn zou je denken. Dat viel vies tegen. Meer dan 3 kwartier wachten op een hamburger met een beetje frites, dat kan zelfs de simpelste buurt-snackbar beter. Het meisje in de bediening deed erg haar best, aan haar lag het niet. Dit is echt een kwestie van organisatie in de keuken en die deugde vandaag van geen kanten. Jammer.
Diedriek_Gallah .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Er lekker mediteraans gegeten. Tapas en vlees is van erg hoog kwaliteit. Goede goedkope huiswijnen. Mooi ingericht. Prijs/kwaliteit is bijna belachelijk. Normaliter betaal je voor zo'n kwaliteit stuk biefstuk al 20-30 euro. Wij hebben 2 vlees gerechten en 6 verschillende grote porties tapas plaat voor ongeveer 38 euro gegeten(wel excl wijn). Snap niet hoe dat kan maar mij hoor je niet klagen. Personeel erg vriendelijk. Manager loopt relax rond in z'n t-shirt. erg ontspannen sfeer.

Wel een minpuntje. Veel moderne muziek op de achtergrond terwijl ik zelf toch van klassiek hou.
Anne_74 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
N.a.v. Foodie fair Bosboom Toussaint (A'dam) eten gehaald bij streetkitchen. Het was echt super lekker. Heerlijke hapjes, salades met lekker Belgisch brood en Gyros. Wij gaan hier zeker vaker eten halen. Goede prijs/kwaliteit!
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Goed gegeten; wisselende menukaart met veel keus vlees/vis/vega. Vooral heel goede prijs-kwaliteitverhouding! Ook leuk als studententent. De mix van midden-oosten met andere keukens is heel geslaagd.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
interesante kaart die aangevuld wordt met een wisselende gerechten. porties zijn prima qua grote/prijs verhouding. groenten zijn bijtgaar en leuk opgemaakt