Streekrestaurant de Vechtdalkok

Dalmsholterdijk 6A 8146 PG Dalmsholte Nederland Kaart

Over het restaurant Streekrestaurant de Vechtdalkok

Een culinaire natuurroute

Dalmsholte is een dorpje in het Vechtdal en dit dal staat bekend om haar rijke assortiment aan streekproducten. Er lopen verschillende culinaire natuurroutes doorheen, om te zien wat de natuur je kan brengen en hiermee kun je ook gelijk aan de slag! Waag je aan een staartstuk van het Vechtdalrund, de boerderijkip of de huisgemaakte chorizo van wolvarken en een schat aan Twents bier. Streekrestaurant de Vechtdalkok moet je een keer beleven.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Streekrestaurant de Vechtdalkok

Buurtbus (lijn 568) rijd tussen het station van Dalfsen, Lemele en Ommen en stopt ook in Dalmsholte bij het restaurant)!
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag, geopend!
Keuken is open op woensdag, donderdag en vrijdag van 12.00 tot 21:00 uur, Zaterdag en zondag van 12:00 tot 21:00

Uitmuntend
9,6
9,5

Jouw recensie over het restaurant Streekrestaurant de Vechtdalkok

Rick M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Wil je echt een keer lekker mosselen eten, dan moet je bij de Vechtdalkok zijn. Hier eet je echt de lekkerste mosselen. Ook de bediening is zeer vriendelijk en gastvrij.
Jaap W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hebben genoten van het eten. Romige aardappelsoep met komijn en gerstemout. Als hoofdgerecht de in de houtoven gegaarde varkensnek, Top! De pure smaakbeleving maakt de Vechtdalkok echt waar. Vriendelijk bediening. Top tent!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
zo doorgaan met alle vriendelijkheid erbij
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We hebben hier de 65e verjaardag gevierd van mijn mooie, lieve Lucy, samen met alle kinderen en kleinkinderen. Het was in één woord grandioos!. In de eerste plaats natuurlijk het eten. We hebben ons laten verrassen door een proeverij. Fantastische gerechten, vaak heerlijk gerookt, zowel vlees als vis. Als overheerlijke voorbeelden: de gerookte zalm en de varkensnek!! Maar ook de bediening was zeer attent en bijzonder kindvriendelijk. Wij gaan zeker nog eens terug, is het niet om iets te vieren dan wel om gewoon eens heerlijk te eten!
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Hier proef je dat de kok met veel liefde en passie kookt. Geen poespas, maar pure gerechten van verse eerlijk grondstoffen en producten uit de omgeving. De alerte en gastvrije bediening geeft je een fijn gevoel dat je welkom bent.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Verrukkelijk en gastvrij genieten! De Vechtdalkok kookt zeer smaakvol, we hebben genoten van de aardappelsoep met komijn vooraf en als hoofdgerecht gesmoorde varkenshesp met een chutney van zuurkool en uien, verrukkelijk!
Henrieke M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijke gerechten met pure smaken. Verrassende smaakcombinaties, Dalmsholter Jauser rijkelijk belegde kaas en vleesplank met o.a. zuurkooljam. Subliem, gastvrije en zeer vriendelijke bediening.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We waren als gast uitgenodigd voor het jaarlijks Mosselfeest. Wat een belevenis en top gerechten. O.a. Gerookte mosselen, sushi met mosselen, Thaise mosselen, Twentse Mosselen etc... Echt top! De Vechtdalkok maakt zijn naam absoluut waar als de Mosselchef.
MJ M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijke gerechten. Top kwaliteit en lekkere verse bereiding. Vriendelijke bediening en gastvrouw. Lekkere wijn ook de Sauvignon.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Super genoten van het eten. Er wordt met veel passie gekookt en dat proef je! Attente en vriendelijke bediening. Mooie rustige locatie midden in het buitengebied.
Nick D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het eten was goed!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wat een verrassing! Verrukkelijk gegeten. Boerderijkip gevuld met leverworst een bijzondere smaakvolle combinatie. Vooraf hadden wij de Huisgerookte zalm met uienjam, subliem! We zijn zeer gastvrij ontvangen en de bediening is heel vriendelijk en behulpzaam.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Perfect gegeten! De Vechtdalsteak was super mals en juist van gaarheid. Geserveerd met een frisse salade en krokant gebakken frietjes. Hierbij genoten van lekker biertje uit de streek "Dalfsen blauw".
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Puur eten in de eenvoud! Goede porties en zeer smaakvol. De bediening is alert en vriendelijk. Ruim assortiment aan streekbieren. Gewoon een top adres om te eten!
Hilde M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Zeer smaakvol eten voor een zeer nette prijs! Goede prijs kwaliteit verhouding. We hebben genoten van de proeverij! Vlotte bediening en heel vriendelijk. We komen binnenkort weer terug voor de mosselen!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
We waren getipt om hier te gaan eten en daar waren we zeer blij mee. We hebben uitstekend gegeten! Spontane en vriendelijke bediening. Mooie locatie met ruime zicht op de Lemelerberg.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
De Vechtdalkok doet zijn naam wel eer aan als Mosselchef van Nederland! Wat waren de mosselen lekker bereid. Lekker in combinatie met een Ayinger weiss bier, helemaal top!
Aleida H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Een bijzondere belevenis in het buitengebied, vlak bij de Lemelerberg!
Hier proef je echt de pure smaken van de diverse streekproducten en gerechten. De Vechtdalkok verstaat zijn vak en dat proef je! Vriendelijke maar vooral gastvrije bediening.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
uitstekende verzorging en goede bediening ,heel vriendelijk.
de proeverij van de streek, was heerlijk en ruim voldoende.
het voorgerecht en het hoofd gerecht was ruim voldoende voor twee personen.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Proeverij van streekproducten gekozen.