Streek eet- & drinklokaal

9,3

Jouw recensie over het restaurant Streek eet- & drinklokaal

Eric S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Samen met mijn zoon gezellig een avondje uit eten bij Streek met Social Deal. We kregen een uitstekend 4 gangen verrassingsmenu geserveerd. Prima bediening, verrukkelijk eten. Goed gegaard en mooie smaakcombinaties. Het was een geweldige avond en we komen zeker terug! AANRADER!
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Samen met mijn vrouw hier gegeten met Social Deal. Mijn vrouw heeft lactose-allergie en dit vooraf aangegeven. De ontvangst is allervriendelijkst en de sfeer zit er gelijk goed in. Voor alle gerechten wordt gebruik gemaakt van lokale leveranciers, waarvan alle foto's aan de wand hangen. Mooie synergie! De dagelijks verse producten bepalen mede het gerecht (dat varieert daarom). Het verrassingsmenu is van prima kwaliteit en mooi op het bord. Het tweede gerecht betreft schelpdieren, die mijn vrouw niet lekker vindt. Geen probleem, in een mum van tijd staat er een alternatief op tafel. Zowel de rode als witte wijn zijn uitstekend. Bij alle gerechten is goed rekening gehouden met de lactose-allergie en de bediening (alertheid) is uitstekend. Ook nog even de dagelijkse kaart bekeken en als die gerechten net zo goed zijn als de nu geserveerde gerechten is de prijs-kwaliteit meer dan voldoende. Met de uitstekende bediening erbij een feestje om de avond door te brengen. Wij zijn positief verrast door dit restaurant en komen er zeker terug! Complimenten!
Anton H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk eten in een ongedwongen sfeer.
Zeker een aanrader!

4 gangen verrassingsmenu was meer dan geweldig, met een zeer prettige bediening.