Strawberry Lounge

• : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag 12:00 - 17:00
Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 17:30
Zaterdag 10:00 - 17:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Nanouchka V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Altijd leuk hier! Mijn drie dochters zijn praktisch groot geworden in 'de aardbei'!
Heerlijke bagels en tosti's, lekkere taart en brownie!!
Speelgoed en geen probleem als mijn dochter haar drinken omgooit...
Ik voel me er helemaal thuis en ben heel erg fan van de huisgemaakte soep!
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Nu 2x gegeten bij de Strawberry Lounge, WAT EEN GEWELDIGE TENT!

Als je binnenstapt is het alsof je bij iemand thuis binnenloopt. Alsof je in een woonkamer bent ipv in een lunchroom. Sommige meubels ogen wel een beetje oud/versleten, maar dit past prima bij de sfeer.

Het personeel is vriendelijk en gezellig.

De 1e keer heb ik er gelunched. De bagels waren heerlijk en absoluut niet zuinig belegd!

De 2e keer heb ik genoten van een goed verzorgde High Tea! Wederom waren ze niet zuinig met het beleg ed. Ook de taartjes ed waren overheerlijk. Ik heb nog nooit zo veel gegeten tijdens een hightea! Ik zat gewoon vol! (En geloof me, als er taart op tafel staat gebeurt dat niet vaak) En dat voor maar 17eu. Ook is er een mogelijkheid om mee naar huis te nemen wat je niet opkrijgt, hier heb ik natuurlijk gebruik van gemaakt toen ik vol zat.

Al met al een geweldige tent!
Jongstel .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Blijft een heerlijke plek om met kinderen te komen, maar het afgelopen jaar is de kwaliteit wel een stuk minder dan bij de vorige eigenaar. Bagel met ham/ honingmosterd waarbij er een laagje water op de ham staat. Pannenkoek die naar omelet smaakt (of andersom). Heb ook wat vragen bij de hygiëne van de bankstellen en speelgoed ivm alle kinderen en het eten. (de banken lijken namelijk al 8 jaar hetzelfde).
M O.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Dit is echt een van de fijnste plekken om met kinderen te komen in Bussum. Ook zonder kinderen (juist als ik alleen ben en even een rustmomentje wil pakken) kom ik hier zeer geregeld. Oke dan zijn er soms was drukke kinderen maar dat hoort er hier gewoon bij. Er heerst altijd een gemoedelijke 'huiskamersfeer' en er staat altijd echt vriendelijke bediening (meestal de eigenaar zelf).

Fantastische (steeds andere) zelfgemaakte soepen. Heerlijke zelfgemaakte haver-rozijnen-bananencake, carrotcake, cheesecake, pannenkoekjes, bagels, uitsmijters, tosti's (in de pan gebakken) etc. De lekkerste koffie verkeerd van Bussum vind je hier.

Kinderverschoonplek in de damestoilet aanwezig. Spelletjes, kleurpotloden en kinderspeelgoed aanwezig. Een hobbelpaard dat ondanks alles nog steeds niet het loodje heeft gelegd;) Krant, kinderboekjes en wat tijdschriften aanwezig. Zodra het mooi weer is staat er een fijn terras buiten.

Als je op zoek bent naar een luxe Gooische designlocatie loop dan maar snel door, maar dit is bij uitstek een plek 'met hart en ziel'. Aanrader!
Jongstel .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2013
Heerlijk kindvriendelijk tentje in Bussum. Kinderwagen? geen probleem. Ongedwongen sfeer en kinderen kunnen lekker spelen. De koffie is (een van) de lekkerste van Bussum.
Jammer dat het terras niet zo groot is en aan de weg zit.
Publiek: mengsel van moeders (en vaders) met kleine kinderen en puber meiden. Gezellig en ongedwongen.
Marousha123 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
De kindvriendelijkste koffie-tent van heel bussum. Echt leuk om met je gezin koffie te drinken. De taarten zijn allemaal heerlijk. vorig jaar was er even een andere cheesecake, maar volgens mij is het nu weer dezelfde als vroeger. En de appeltaart is ook erg lekker! strawberry lounge is een echte aanrader!
Sophie86 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
fijne huiselijke sfeer, waar kinderen ook welkom zijn. de brownies en de cheesecake zijn mijn favoriet. de service is perfect. De kwaliteit van de bagel met zalm is echt vooruit gegaan sins vroeger, goede zalm met fijne rook-smaak.
De nieuwe eigenaar is zo te zien een echte horeca-man, want zelfs als hij alleen staat en het is druk, dan wordt je toch snel geholpen. bij de vorige eigenarese was dat wel eens anders.
Proefkaninchen .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Nadat de Strawberry Lounge is overgenomen door nieuwe eigenaars is de plek erg achteruit gegaan. Het personeel is vriendelijk en de sfeer is nog steeds goed. Er is echter te weinig personeel zodat men lang moet wachten en de prijzen zijn verhoogd hoewel de kwaliteit van het eten heeft afgenomen. De porties zijn kleiner geworden en ze zijn met minder liefde opgemaakt dan vroeger. Alles in alles heb ik het nog ongeveer vijf keer geprobeerd om het geheel een kans te geven maar ben sterk teleurgesteld.