Stravinsky eten & drinken

Burgemeester Jansenplein 20 7551 ED Hengelo Nederland Kaart

Over restaurant Stravinsky eten & drinken

Eigentijds genieten in Hengelo

Stravinsky eten & drinken is een eigentijdse horecagelegenheid in het hart van Hengelo. Een warme trendy sfeer, een terras in de zon en heerlijk eten voor een goede prijs. Met de gevarieerde kaart en goedlachse bediening heb je altijd een reden om naar Stravinsky te komen! Van een frisse komkommersoep tot een perfect gegrilde entrecôte, koken kunnen ze hier wel. Kom snel langs en maak het zelf mee.

Meer informatie over restaurant Stravinsky eten & drinken

Eliza D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Bij een drankje was citroen besteld, maar dit werd in eerste instantie vergeten. De varkensaas van het voorgerecht was erg droog en daardoor niet lekker.
Bij het nagerecht ging het helemaal mis, de bestelling werd twee keer gebracht.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Mijndiner .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Helaas, het enige positieve punt was de vriendelijke ober. Bij binnenkomst bleek de gereserveerde tafel nog bezet te zijn. Een kwartier wachten aan de bar. Daar een drankje voor eigen rekening bestellen i.p.v. "van het huis". Voorgerecht iberico filet was redelijk. Hoofdgerecht Black Angus steak op een klein plankje was droog en koud, Klein bakje gebakken aardappels, friet en ratatouille kennelijk voor 3 personen bedoeld, de vierde persoon had aardappelpuree. Nagerecht Panna cotta smaakte nergens naar: een melige hap. Had meteen splijt dat ik het nog opgegeten had ook. Kortom niet mijn tent.
Milou L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Noekie16 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het hoofdgerecht was lauw, en de warme groente waren bijna koud. Er zat ook weinig smaak aan. Voorgerecht en toetje waren prima
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Zoals de laatste jaren het is: top! Heerlijke groente curry gekozen. Merlot erbij en met Arie erbij komt altijd alles goed!
Bente B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het eten duurde erg lang, door werknemers excuses gemaakt. Eten was verder prima, maar de bediening mag zeker verbeterd worden!!!!
Eliza D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Dit weekend hier wezen eten. We hebben een ontzettend fijne avond gehad. De jongeman in de bediening heeft perfect voor ons gezorgd. Eten was uitstekend, smaakvol, mals en lekker warm. Ook leuk dat het nu weer een hotel is.
A.eykholt62 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het voelt alsof je opgesloten zit.
Als bediening andere tafel bediende zat hij bijna boven op ons.
Veel aandacht voor andere gasten maar wij voelden ons niet gezien.
Vlees koud en stoofpot niet weg te krijgen.
Koffie op het eind was gewoon theewater.
AH restaurant actie leuk maar ze mogen wel erop toezien dat de klanten waar voor hun geld krijgen.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Voor de eerste maal hier wezen eten. Prachtige zaak met lekker eten en gastvriendelijk personeel. Ze hielden me goed in de gaten terwijl ik een lekkere Black Angus aan het eten was. Dank voor je prettige avond en tot snel!
Kyra V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gisteren voor de verjaardag van mijn vriend hier wezen eten. We zijn hier al vaker geweest en ik moet eerlijk zeggen dat het eten altijd lekker is. Maar dit was nu de vierde keer op rij dat we overal ontzettend lang op hebben moeten wachten. We hebben 50 minuten (!!) op ons hoofdgerecht gewacht. De bediening heeft een aantal keer excuses aangeboden voor het lange wachten, maar daar ben je niet echt mee geholpen. Aangezien dit echt vaker gebeurt in dit restaurant, komen wij niet meer terug.
Ruth H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Hallo Stravinsky, had mn vriendin dit voor haar verjaardag gegeven. Het viel ons erg tegen, terwijl ik beter gewend ben van.jullie. Niks klopte deze avond. Het was veel en veels te warm, tafels liepen weg, wij ook, heel benauwde lucht. De drankjes kwamen niet op tijd, gerechten waren niet goed, met name hoofdgerecht niet. Het is echt jammer, ik kom er voorlopig niet meer!! Mijn vriendin zei nog, hadden beter bij jou kunnen eten, eten 10x beter. 1tip voor jullie, prop het niet zo vol daar, dan komt alles beter tot zn recht.Heb ook goede ervaringen bij jullie hoor, dus sorry voor dit bericht
Mir D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben kipsate en fish and chips gegeten. Kregen het bijna niet op maar was heerlijk. Mooi restaurant. Leyke bedieningen. Zeker een aanrader!
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We gebruikten voor de tweede keer een AH spaarkaart. De vorige keer was het helemaal prima, maar het viel nu tegen. Bij de wildbouillon met bospaddestoelen en truffelroom, ontbraken de paddestoelen en de room. Dan blijft er weinig over om van te genieten. Het voorgerecht van mijn partner was koud, terwijl het een ovengerecht was. Beide voorgerechten hebben we dus teruggestuurd, waarna we nieuwe voorgerechten kregen, helaas de soep nog steeds zonder truffelroom. Hoofdgerechten waren prima, helemaal niets op aan te merken. Nagerechten ook uitstekend, maar de whisky bij de koffie was duidelijk niet van het merk waarom ik gevraagd had. Kortom, enigzins teleurstellend. Volgende keer weer beter ,,,
Theatimmer .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het voorgerecht was heerlijk maar mijn hoofdgerecht was ronduit slecht, het vlees erg droog, de paddestoelen zo hard net chips, het sausje zonder smaak en de aardappelen koud. Het enige van het hele gerecht wat lekker smaakte was de courgette met kaas uit de oven.
Het stoofpotje van mijn partner was ook niet echt smakelijk, de rode kool uit een potje en de puree veel te dun.
Als dessert nam mijn partner maar koffie ( kan niets mee fout gaan ) ik 3 mini taartjes en dit waren bonbons en zo hard dat ze ook niet lekker waren. Koffie met wat lekkers hoorde bij het menu maar werd wel 6,50 Euro op de rekening gezet. Kregen 50% korting op 1 menu dus moesten nog 26,95 betalen voor een totaal mislukt etentje. Jammer geld en komen hier niet terug.
CHRISTIAAN S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
we zijn zeer tevreden, we hebben heerlijk gegeten en we willen u e complimenten overbrengen voor de koks en het bedieningspersoneel.
we hebben genoten.
fm. Swerink
Qunie .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het begon al verkeerd : onze gereserveerde tafel was niet bekend.
Het bestelde brood waren ze vergeten. De kabeljauw zat vol graad( 15 st). De truffelrissotto was kleffe rijst wat tig keer was opgewarmd. Terug gestuurd naar keuken. De tussen tijden waren te lang. De spek koek van dessert was droog en oud. Enigste positieve was dat we 1x hoofdgerecht niet hoefden betalen. Voorlopig eten we daar niet meer!
Kim T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Fijn dat je kunt kiezen voor een menu, maar ook voor gerechten van de normale kaart. Gekozen voor de champignons en carpaccio als voorgerechten, niets op aan te merken.

Als hoofgerecht beide de fish&chips besteld. Helaas 2 van de 3 grote stukken vis niet voldoende gebakken, kabeljauw was nog erg glazig en durfde dit niet verder op te eten (i.v.m. zwangerschap) en de smaak liet ook helaas te wensen over. Helaas was er tijdens onze hele maaltijd bijna niemand te bekennen van de bediening, het gehele achterste gedeelte van het restaurant lieten ze een beetje links liggen. Dit heb ik helaas al vaker meegemaakt. Vol gegeten aan de friet en rauwkost, maar de vis dus laten liggen, en er op het einde alleen melding van gemaakt. Na verschillende bezoeken zonder opmerkingen, gisteren dus een slechte beurt van Stravinsky!
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
In het centrum van Hengelo. Goed restaurant waar het prima vertoeven is.Het eten is uitstekend, grote porties. On danks de AH-spaaractie kun je gewoon van de menukaart eten. Personeel is vriendelijk, attent. Zonder meer een aanrader.