Stravinsky eten & drinken

Burgemeester Jansenplein 20 7551 ED Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Stravinsky eten & drinken

Eigentijds genieten in Hengelo

Stravinsky eten & drinken is een eigentijdse horecagelegenheid in het hart van Hengelo. Een warme trendy sfeer, een terras in de zon en heerlijk eten voor een goede prijs. Met de gevarieerde kaart en goedlachse bediening heb je altijd een reden om naar Stravinsky te komen! Van een frisse komkommersoep tot een perfect gegrilde entrecôte, koken kunnen ze hier wel. Kom snel langs en maak het zelf mee.

Meer informatie over restaurant Stravinsky eten & drinken

- Lunch vanaf 12:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Shirley N.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Leuk restaurant maar de bediening van onze tafel mocht wel iets kindvriendelijker. Autootje die onze zoon had meegenomen was gevallen en werd zo in de speelgoedhoek gegooid. Een vriendelijk "zou je hier niet met dat autootje willen spelen?" had ook gekund. Verder was het oke.
Koen H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gisteravond met z'n 5-en hier gegeten omdat we wat te vieren hadden. Superavond met lekker eten, mooi opgemaakte borden en vriendelijke bediening. De ober heeft tussendoor meegekregen dat we iets te vieren hadden en kregen we daarom bij het dessert vuurwerk, erg leuk.
henkoldenhof .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Diverse foutjes (4 stuks) bij brengen van de bestelling voor in totaal 9 personen; vervolgens blijkt een van de op de kaart staande desserts 'op'. Plus enkele foutjes bij het verzorgen van de bestelde drankjes. Daarnaast een taaie (Angus) biefstuk, onvoldoende gemarineerde sticky drumsticks plus tegenvallende kwaliteit kabeljauw zoals gebruikt in de 'Fish 'n' chips'. Wel wordt bij het afrekenen spontaan aangegeven dat het eerste rondje drinken voor rekening van Stravinsky was.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Prima ontvangst. Ik werd meteen gefeliciteerd met mijn verjaardag. Heerlijk gegeten. Fijne 'pauzes' tussen de gangen. Directe maar vriendelijke en over het algemeen kundige bediening. Helaas was het bij het afrekenen voor deze bediende niet zo duidelijk dat het mijn verjaardagsdiner betrof zoals bij binnenkomst. Dat was jammer om het er over te moeten hebben dat je jarig bent en de rekening er daardoor anders uit komt te zien. Dat zie ik liever terug opende bon na het afrekenen. Verder een hele fijne gezellige avond gehad in jullie restaurant.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met z´n vieren en allemaal tegelijkertijd.
Bediening was erg vriendelijk en correct.
Het was erg druk in de zaak maar daar merkte je als klant niets van. top!
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben een zeer aangename avond gehad bij Stravinsky. Het eten was erg lekker, de sfeer was goed en de bediening vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug.
jolanda351 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We zaten boven. Alles was eigenlijk goed, behalve dat we het op het laatst vonden ruiken naar rokende mensen. Misschien is er een rookruimte boven? De deur naar buiten was dicht, want het vroor op deze avond.
ElizeSophie .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk eten aardige bediening! Keuze genoeg. Overleg mogelijk. Heerlijke carpaccio! Zag er ook nog eens verzorgd uit! Hoofdgerecht was ook lekker. De moeite waard om nog eens terug te komen.
gertieleusink .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Goede service, heerlijk voorgerecht. De Mexicaanse wrap was iets te hollands. Veel bruine bonen met gehakt. Geen tomaten of paprika. Smaak was wat saai. Nagerecht koffie met bijlage was heerlijk.
MarFokkema .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We moesten even wachten, maar kregen een drankje en een plekje aan de bar. Geen probleem dus! We mochten kiezen van de kaart of van de speiciaal gemaakte AH-actie kaart.
Alles was even lekker, heerlijk gegeten!!
We komen zeker weer.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voorgerecht was goed, hoofdgerecht en nagerecht slecht. Iedereen kan toch friet bakken, je serveert toch geen bijna rauwe patat.
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was een AH menu, vondt het vlees een beetje droog, miste de jus. Voor in het restaurant is er meer gezelligheid, wij zaten achterin dit vondt ik minder.
Isa1985 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gelegenheid geschikt voor alle keuzes: met vrienden, met partner, met familie, alleen of zakelijk. Het enige wat vrienden van ons met kinderen missen is een speelhoek voor kinderen. Voor de rest leuk restaurant met een fijn terras, leuke mensen en goed eten!
Jacco B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Albertheijn actie. Maar eens stravinski proberen. We konden van een speciaal menu kiezen of gewoon van de kaart. Positief. Maar toen kwam het eten. Vooraf ging nog wel , alhoewel de carpaccio flink in de saus zat. Mijn partner kreeg een klein stukje vis met drie stronken broccoli. Geen opmaak, geen garnituur.. fantasieloos. Mijn vlees was van goede kwaliteit maar gewoon koud!! De aardappels waren slapjes gebakken en de groente was een bakje met jawel de broccoli!! Echt.. als je graag wat wil uitstralen kook dan ook met passie. Ik begin me steeds meer te irriteren aan dat laffe halve fantasiloze eten wat uit de zogenaamde eetcafe,s komt. Ik kook thuis voor minder geld met betere ingredienten 10x beter. Gooi de helft van de kaart eruit., 3x vooraf, vis, vlees en vegetarisch. Scheelt inkoop en beter goedkoper eerlijker voedsel om mee te koken. Kun je ook nog eens iets verrassend proberen.
Famile .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten en een super bediening! We komen snel weer terug! Goede locatie ook en een mooie strakke inrichting. Aanrader!
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
hoofdgerecht erg karig... kwaliteit vlees ook matig.
Aparte plek boven in restaurant met AH actie en mijnsinziens uitgekleed menu.
Jammer want ik ga er nu ook zo niet meer snel naar toe (zonder AH actie)
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het was een hele drukke avond en de bediening was hierdoor soms wat chaotisch. We werden door verschillende personen bediend en de één wist niet van de ander wat er bijbesteld was. Hierdoor hebben we een paar keer lang moeten wachten. Dit werd uiteindelijk door de rekening goedgemaakt in ons voordeel.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het was heel smakelijk, heel vriendelijk personeel maw Prima. Wij mochten gewoon een 3 gangen menu bestellen en daarvan werd de goedkoopste niet in rekening gebracht prima
harrywilgenhof .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Voor de derde keer hier gegeten. Lekker, voldoende en goed verzorgd. Gezellige drukte en leuke bediening. Voor herhaling vatbaar.
D R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Erwtensoep besteld, was groene bouillon, dun, smakeloos, nul vulling. Als je dit als kok de pas overstuurt, neem je je gasten totaal niet serieus en als je geen erwtensoep kunt maken, mis je een flinke basis als kok. Deze zei excuses verder niks.