Stravinsky eten & drinken

Burgemeester Jansenplein 20 7551 ED Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Stravinsky eten & drinken

Eigentijds genieten in Hengelo

Stravinsky eten & drinken is een eigentijdse horecagelegenheid in het hart van Hengelo. Een warme trendy sfeer, een terras in de zon en heerlijk eten voor een goede prijs. Met de gevarieerde kaart en goedlachse bediening heb je altijd een reden om naar Stravinsky te komen! Van een frisse komkommersoep tot een perfect gegrilde entrecôte, koken kunnen ze hier wel. Kom snel langs en maak het zelf mee.

Meer informatie over restaurant Stravinsky eten & drinken

- Lunch vanaf 12:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Isa1985 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gelegenheid geschikt voor alle keuzes: met vrienden, met partner, met familie, alleen of zakelijk. Het enige wat vrienden van ons met kinderen missen is een speelhoek voor kinderen. Voor de rest leuk restaurant met een fijn terras, leuke mensen en goed eten!
Jacco B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Albertheijn actie. Maar eens stravinski proberen. We konden van een speciaal menu kiezen of gewoon van de kaart. Positief. Maar toen kwam het eten. Vooraf ging nog wel , alhoewel de carpaccio flink in de saus zat. Mijn partner kreeg een klein stukje vis met drie stronken broccoli. Geen opmaak, geen garnituur.. fantasieloos. Mijn vlees was van goede kwaliteit maar gewoon koud!! De aardappels waren slapjes gebakken en de groente was een bakje met jawel de broccoli!! Echt.. als je graag wat wil uitstralen kook dan ook met passie. Ik begin me steeds meer te irriteren aan dat laffe halve fantasiloze eten wat uit de zogenaamde eetcafe,s komt. Ik kook thuis voor minder geld met betere ingredienten 10x beter. Gooi de helft van de kaart eruit., 3x vooraf, vis, vlees en vegetarisch. Scheelt inkoop en beter goedkoper eerlijker voedsel om mee te koken. Kun je ook nog eens iets verrassend proberen.
Famile .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten en een super bediening! We komen snel weer terug! Goede locatie ook en een mooie strakke inrichting. Aanrader!
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
hoofdgerecht erg karig... kwaliteit vlees ook matig.
Aparte plek boven in restaurant met AH actie en mijnsinziens uitgekleed menu.
Jammer want ik ga er nu ook zo niet meer snel naar toe (zonder AH actie)
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het was een hele drukke avond en de bediening was hierdoor soms wat chaotisch. We werden door verschillende personen bediend en de één wist niet van de ander wat er bijbesteld was. Hierdoor hebben we een paar keer lang moeten wachten. Dit werd uiteindelijk door de rekening goedgemaakt in ons voordeel.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het was heel smakelijk, heel vriendelijk personeel maw Prima. Wij mochten gewoon een 3 gangen menu bestellen en daarvan werd de goedkoopste niet in rekening gebracht prima
harrywilgenhof .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Voor de derde keer hier gegeten. Lekker, voldoende en goed verzorgd. Gezellige drukte en leuke bediening. Voor herhaling vatbaar.
D R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Erwtensoep besteld, was groene bouillon, dun, smakeloos, nul vulling. Als je dit als kok de pas overstuurt, neem je je gasten totaal niet serieus en als je geen erwtensoep kunt maken, mis je een flinke basis als kok. Deze zei excuses verder niks.
christabos .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
na twee te zijn verhuisd van tafel ivm met geen tafel en tafel bij de deur, hebben we een uur moeten wachten op het voorgerecht, omdat dit glutenvrij moest zijn. Verder een goede service en heerlijk gegeten.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding. Kaart is al wel lange tijd hetzelfde maar nog steeds prima keuze. Reserveren wel gewenst omdat het er soms lekker druk kan zijn.
bernadette D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Het voorgerecht met de gegratineerde champignons was niet warm, jammer.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Gebruik gemaakt van de AH-actiebon. We konden zelf een 3gangenmenu uitkiezen van de kaart. Leuke presentatie van het stoofpotje en de daarbij geserveerde rodekool met aardappelpuree in kleine emmertjes. Fijne bediening en prima gegeten!
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten met 5 personen en een super vriendelijke bediening. Top en bedankt voor de gezellige avond. Een echte aanrader
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Je kunt zowel voor een menu als a la carte kiezen. Wij hebben 3 gangen tapas gegeten. Bijzonder lekker, vriendelijke bediening, klasse service. Bij wachten op een tafel van Nog geen 10 minuten een goed glas wijn van het huis. Een aanrader dus. Wij komen vast weer.
Els W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wanneer je kip shoarma met paprika,komkommer en radijs besteld,verwacht je ook dat die groente erbij is.
Helaas zag ik daar maar weinig van. Twee hele dunne schijfjes komkommer,en de radijs moest je met een vergrootglas zoeken.
De paprika heb ik niet gezien.
Jammer!
De bediening was heel goed,en de sfeer in het restaurant ook.
Viv I.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
erg jammer dat je een geselecteerd keuzemenu krijgt,met niet erg veel keuzes.de betalende eter moet voor dit menu 35 euro betalen wat aan de hoge kant is voor wat je krijgt.
Eliza D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk wild gegeten, goede uitleg gekregen van de meneer over wat wel en wat niet glutenvrij kon. Het glutenvrijbrood dat vooraf geserveerd wordt heb ik nergens anders lekkerder gehad. Er hing een hele leuk sfeer en ze hebben de zaak mooi aangekleed met kerstversiering. Kortom fijne avond met fijne service
Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Bij een drankje was citroen besteld, maar dit werd in eerste instantie vergeten. De varkensaas van het voorgerecht was erg droog en daardoor niet lekker.
Bij het nagerecht ging het helemaal mis, de bestelling werd twee keer gebracht.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
aan de extra wensen die wij hadden werd tegemoet gekomen.Het was echt een fijn avondje uit.De kerstsfeer
was ruim aangegeven
mijndiner .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Helaas, het enige positieve punt was de vriendelijke ober. Bij binnenkomst bleek de gereserveerde tafel nog bezet te zijn. Een kwartier wachten aan de bar. Daar een drankje voor eigen rekening bestellen i.p.v. "van het huis". Voorgerecht iberico filet was redelijk. Hoofdgerecht Black Angus steak op een klein plankje was droog en koud, Klein bakje gebakken aardappels, friet en ratatouille kennelijk voor 3 personen bedoeld, de vierde persoon had aardappelpuree. Nagerecht Panna cotta smaakte nergens naar: een melige hap. Had meteen splijt dat ik het nog opgegeten had ook. Kortom niet mijn tent.