Stravinsky eten & drinken

Burgemeester Jansenplein 20 7551 ED Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Stravinsky eten & drinken

Eigentijds genieten in Hengelo

Stravinsky eten & drinken is een eigentijdse horecagelegenheid in het hart van Hengelo. Een warme trendy sfeer, een terras in de zon en heerlijk eten voor een goede prijs. Met de gevarieerde kaart en goedlachse bediening heb je altijd een reden om naar Stravinsky te komen! Van een frisse komkommersoep tot een perfect gegrilde entrecôte, koken kunnen ze hier wel. Kom snel langs en maak het zelf mee.

Meer informatie over restaurant Stravinsky eten & drinken

Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
carro1113 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We aten hier met een bon uit een supermarkt actie voor 2e menu gratis op een redelijk drukke zaterdagavond. Qua keuze kan het dan zijn dat die niet zo uitgebreid is als normaal en dat is tot nu toe nooit een probleem geweest, ook niet bij Stravinsky waar we over de jaren heen zo'n 12-15 keer gegeten hebben. Meestal tot volle tevredenheid maar vanavond viel het behoorlijk tegen. We kregen een kaartje met daarop de actiemenu's en toen we daar om vroegen een ander kaartje met de vegetarische menu's. Er was keuze uit 3 voorgerechten (waaronder soep), 2 hoofdgerechten en 2 desserts. Prima, er zat voor ons allebei iets tussen wat ons heel lekker leek. Na onze bestelling opgegeven te hebben dronken we een verse jus maar na een minuut of twintig kwam een andere serveerster ons vertellen dat onze beide voorgerechten er niet meer waren en ook ons hoofdgerecht was er niet meer. Dit alles omdat ze onlangs overgegaan waren op een nieuwe kaart. We konden nu naast de soep (die we allebei in eerste instantie al niet wilden) maar 1 ander voorgerecht krijgen en kiezen uit 2 andere hoofdgerechten van de kaart, een groentenpasta of Marokkaanse pompoenschotel met couscous. Dit waren allebei geen gerechten waar we heel erg warm voor liepen wat nog eens extra voelbaar is als je je al op iets anders hebt verheugd. Nadat we dan toch maar een keuze hadden gemaakt was het voorgerecht van geitenkaas kroketjes op een sla bedje er al binnen 2 minuten, waarschijnlijk waren ze daar al aan begonnen omdat we toch geen echte keuze hadden. Het was niet heel veel maar smaakte boven verwachting prima. Daarna begon het lange wachten. We waren om 18.00u in het restaurant aangekomen en door de menuperikelen zaten we om 18.30u aan het voorgerecht, toen dat op was duurde het tot ongeveer 19.50u voordat het hoofdgerecht eindelijk kwam dus we hadden inmiddels behoorlijk rammelende magen. De hoofdgerechten waren allebei redelijk te eten alhoewel ietwat flauw van smaak maar zeker niet iets waar je voor naar een restaurant gaat. Als toetje lauwwarme brownie, dat gaat er altijd wel in maar ook dit duurde vrij lang voordat het kwam, een klein half uur. We hadden er espresso en thee bij besteld en toen de (lekkere) brownies werden gebracht kregen we te horen dat de koffie en thee "al klaar stonden". Dat staan ze waarschijnlijk nog steeds want we hebben ze nooit gekregen. Bij alles wat er fout ging werd wel uitgelegd waarom het fout was gegaan maar er volgde daarna geen "sorry". Al met al een teleurstellende ervaring en aan een lange reeks Stravinsky bezoekjes lijkt voorlopig een einde te zijn gekomen.
Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wisselende ervaring hier. Deze keer prima. Beste locatie van Hengelo mooi buitenterras met uitzicht. Lekkere gerechten ook tapas. De soep en zalmwrapjes waren heerlijk. Bediening vriendelijk.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lange wachttijden ondanks weinig bezoekers vandaag. Ramen soep. is vooral dikke witte spaghetti. Smaak verder okay. Tosti verbrand. Koffie lauw matige cappuccino en altijd dezelfde kokoskoekjes erbij. Geen enkele tegemoetkoming bij zwart geblakerde tosti. Veel te hoge prijzen voor een. matige keuken. Er staan leuke gerechten op de kaart maat deze worden versimpeld door teveel goedkope vulling. Veel witte rijst spaghetti of dik brood... Jammer! Uitzicht prima. Het gaat te gemakkelijk hier vrezen we.
Herbert K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Toptent. Vlotte bediening, voorkomend en vriendelijk. Vaste bekwame kern van mensen. Kom er zeker met regelmaat terug!
Stieni W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Etentje met 5 (oud) collega's. Albert Heijn menu gedaan. Keuze goed. Eten voortreffelijk. Bediening erg vriendelijk.
Zijn al vaker geweest en komen zeker nog een keer terug.
em.hofste H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Prijs-kwaliteitverhouding was niet goed..we vonden het duur naar wat je kreeg.daarbij erg lang moeten wachten..Het was erg laaiwaaiig ,zelfs een hond die steeds blafte,wat wij niet vond dat deze kon in een eetgelegenheid.
yvonnesekeris S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
het eten is prima en de bediening ook mijn vriendin had geen gare patat
maar zonder mopperen kreeg ze nieuwe patat
prima
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Was heerlijk...personeel super vriendelijk. ..ook onder elkaar. ...heerlijk gegeten. ....één van mijn gezelligste verjaardagen
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wij zijn vriendelijk geholpen. Eten was prima en wachttijden kort. Geweldige actie voor jarigen in september. Een gratis volledige menu!! Kortom, ook zonder actie, voor herhaling vatbaar.
A O.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Zeer gastvrije eetgelegenheid, ook voor kinderen. Als enige verbeterpunt is dat de makreel enigszins aan de zoute kant was.
e.k.blauw .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Rumoerige en zeer lange avond die 3 uur duurde voor 3 gangen , eten was redelijk, vriendelijke bediening, nagerecht gewijzigd in koffie. Beloofd werd dat de rekening aangepast werd, maar hier niets van gemerkt.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Prijs tot kwaliteitsverhouding houdt niet over. Met name het dessert was matig. Weinig smaakvol ijs met slagroom uit de spuitbus. Bediening is prima. Meestal klopt de rekening niet, zo ook deze keer. Echte middenklasse wat op zich geen probleem is maar de prijzen zijn meer hoofdklasse.
Roelie S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Er was een goede sfeer in het restaurant. De bediening was vriendelijk. Het eten was ruim voldoende en was goed van smaak.
Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk eten van goede kwaliteit op mooi opgemaakte borden. Hoeveelheid meer dan voldoende. Zeer vriendelijk personeel en snelle bediening.
Visser1980 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vanavond hier gegeten. Wat een teleurstelling.
Lauwe patat, tapas kleine porties.
Ik kreeg een excuses van de ober en na 10 minuten een nieuwe friet maar toen was het vlees al koud.
De rekening was niet mals voor het minimale eten van slecht kwaliteit.
Nee.. Ik ben er klaar mee. Kom hier nooit meer eten.
Kreel D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Op een paar meter van onze tafel (waarbij ik nog verzocht had om een plek zonder stuiterende kinderen naast me) speelden twee jongetjes in de speelhoek. Prima, logisch maar die deden dit werkelijk al schreeuwend en gillend de trap op lopend en weer naar beneden glijdend. Moeder bekeek het 'gewoon' van een afstandje en het personeel bekrachtigde deze jongetjes ook nog eens door met ze te stoeien en te lachen. Serieus? Je kan kinderen echt niet zó laten schreeuwen in een restaurant. In de eerste, tweede en derde plaats als ouder niet maar daarnaast heb je als personeel ook een taak te vervullen. En dat is begrenzen die handel. Door ouders en/of kinderen aan te spreken en al helemaal niet te stimuleren. Bizarre en nare gewaarwording en de tafels om ons heen deelden dat.
Hielke F.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben lekker gezeten op het buitenterras. Het restaurant is goed gesitueerd op een gezellig plein, met meerdere eetgelegenheden. Goed eten voor een prima prijs.
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wij komen hier graag.
Eten is goed en personeel heel vriendelijk.
Altijd top.