Stravinsky eten & drinken

Burgemeester Jansenplein 20 7551 ED Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Stravinsky eten & drinken

Eigentijds genieten in Hengelo

Stravinsky eten & drinken is een eigentijdse horecagelegenheid in het hart van Hengelo. Een warme trendy sfeer, een terras in de zon en heerlijk eten voor een goede prijs. Met de gevarieerde kaart en goedlachse bediening heb je altijd een reden om naar Stravinsky te komen! Van een frisse komkommersoep tot een perfect gegrilde entrecôte, koken kunnen ze hier wel. Kom snel langs en maak het zelf mee.

Meer informatie over restaurant Stravinsky eten & drinken

- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Stravinsky eten & drinken

Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en lekker gegeten.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijke tapas gegeten. Mooi restaurant met goede bediening. Zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar. Aanrader!
Janneke L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
We zaten in de bijzaal die een stuk minder gezellig is.
De maaltijdsalade was lekker maar er zat teveel saus door. De krukken bij de tafels zijn niet geschikt voor alle klanten.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Wij waren met 4 personen en hebben tapa's gegeten. Per keer werden ongeveer 4 verschillende gerechten geserveerd. Eten smaakte heerlijk, heel afwisselend.
Bediening ook prima.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Super goed geholpen door de dame van de bediening. Alle tapas gangen sloten mooi op elkaar aan en elke keer als onze glazen leeg waren was ze er om ze weer te vullen.
Carola R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Altijd weer gezellig en lekker eten. Personeel vriendelijk en oplettend. De uitgebreide tapas plank en de witte wijn is een aanrader..... ????
Caroline C.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijke tapas gehad met Stravinskyplateau. Twee gangen hartig en de laatste gang zoet. Was erg lekker!
Angelika O.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Ik had gisteren thee besteld. Dat ging wat moeizaam. Men kon me niet vertellen welke keus ik had. Toen kwam men op het idee mij het kistje te laten zien, gelukkig.
Toen de thee werd geserveerd was er geen schaaltje waar ik het zakje kwijt kon. Ik vind het primitief om op het schoteltje te leggen. Graag volgende keer een schoteltje.
Verder had ik graag van tevoren willen weten wat de thee kost. Er is helaas geen kaart waar dat op staat.
Maar de pizza was zoals altijd geweldig.
Cecile P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Fijne sfeer, goed eten, professionele bediening. Wel raar dat mijn recessie op zijn minst 120 tekens moet bevatten. Blijkbaar ben ik met die zin nog niet.
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hadden speciaal gevraagd naar het Pizza Arrangement. Maar Fabio was ziek. Jammer niets aan te doen. Toen gekozen voor een Stravinsky Tapas Plateau. Kwaliteit was prima. Maar de prijs/pret verhouding vind ik wat scheef. Deze keuze zal ik niet gemakkelijk opnieuw maken.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
In vergelijking met voorgaande bezoeken, toen we zeer tevreden waren, zijn we dit keer enigszins teleurgesteld. Frites was niet knapperig, enigszins slap. Vis van vis en chips uitstekend. Kipsaté erg grote stukken, niet mooi rondom bruin. Pastagerecht was uitstekend net als de soep van de week.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Er werd langs elkaar heen gewerkt.
Gereserveerd maar plek niet beschikbaar.
Buiten wachten.
Rekening niet correct.
Geen excuus.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Had gevraagd en was toegezegd dat we een tafel op een rustige plek zouden krijgen.Omdat we al wisten dat het een vrij rumoerig restaurant is.We komen hier vaker.We kregen een tafel op de meest onrustige/ongunstige
plek.Bij een uitgang ( koud) en trap ( naar o.a.toiletten)
Er was veel lawaai en de muziek stond te hard.
carro1113 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We aten hier met een bon uit een supermarkt actie voor 2e menu gratis op een redelijk drukke zaterdagavond. Qua keuze kan het dan zijn dat die niet zo uitgebreid is als normaal en dat is tot nu toe nooit een probleem geweest, ook niet bij Stravinsky waar we over de jaren heen zo'n 12-15 keer gegeten hebben. Meestal tot volle tevredenheid maar vanavond viel het behoorlijk tegen. We kregen een kaartje met daarop de actiemenu's en toen we daar om vroegen een ander kaartje met de vegetarische menu's. Er was keuze uit 3 voorgerechten (waaronder soep), 2 hoofdgerechten en 2 desserts. Prima, er zat voor ons allebei iets tussen wat ons heel lekker leek. Na onze bestelling opgegeven te hebben dronken we een verse jus maar na een minuut of twintig kwam een andere serveerster ons vertellen dat onze beide voorgerechten er niet meer waren en ook ons hoofdgerecht was er niet meer. Dit alles omdat ze onlangs overgegaan waren op een nieuwe kaart. We konden nu naast de soep (die we allebei in eerste instantie al niet wilden) maar 1 ander voorgerecht krijgen en kiezen uit 2 andere hoofdgerechten van de kaart, een groentenpasta of Marokkaanse pompoenschotel met couscous. Dit waren allebei geen gerechten waar we heel erg warm voor liepen wat nog eens extra voelbaar is als je je al op iets anders hebt verheugd. Nadat we dan toch maar een keuze hadden gemaakt was het voorgerecht van geitenkaas kroketjes op een sla bedje er al binnen 2 minuten, waarschijnlijk waren ze daar al aan begonnen omdat we toch geen echte keuze hadden. Het was niet heel veel maar smaakte boven verwachting prima. Daarna begon het lange wachten. We waren om 18.00u in het restaurant aangekomen en door de menuperikelen zaten we om 18.30u aan het voorgerecht, toen dat op was duurde het tot ongeveer 19.50u voordat het hoofdgerecht eindelijk kwam dus we hadden inmiddels behoorlijk rammelende magen. De hoofdgerechten waren allebei redelijk te eten alhoewel ietwat flauw van smaak maar zeker niet iets waar je voor naar een restaurant gaat. Als toetje lauwwarme brownie, dat gaat er altijd wel in maar ook dit duurde vrij lang voordat het kwam, een klein half uur. We hadden er espresso en thee bij besteld en toen de (lekkere) brownies werden gebracht kregen we te horen dat de koffie en thee "al klaar stonden". Dat staan ze waarschijnlijk nog steeds want we hebben ze nooit gekregen. Bij alles wat er fout ging werd wel uitgelegd waarom het fout was gegaan maar er volgde daarna geen "sorry". Al met al een teleurstellende ervaring en aan een lange reeks Stravinsky bezoekjes lijkt voorlopig een einde te zijn gekomen.
Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ontvangst en bediening zeer goed. Eén persoon ging voor een pizza, de ander voor tadjine met couscous en pompoen. Eerst werd de pizza geserveerd, deze smaakte goed maar was niet warm en op een koud bord geserveerd. De tadjine werd 15 minuten later geserveerd, de ander had toen de pizza al bijna op. Dit is niet de bedoeling van een avondje samen uit eten gaan. De pompoen van de tadjine moest nog zelf geschild worden, een heel gepriegel. De couscous lag zo ongeveer onder water, deze hoort droog te zijn. De kikkererwten waren taai. Kortom: een smakeloos geheel. Toen wij deze kritiek bij het vragen van de rekening hadden doorgegeven kregen wij als pleister op de wonde de tadjineschotel voor 50%, dat was fair!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wisselende ervaring hier. Deze keer prima. Beste locatie van Hengelo mooi buitenterras met uitzicht. Lekkere gerechten ook tapas. De soep en zalmwrapjes waren heerlijk. Bediening vriendelijk.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lange wachttijden ondanks weinig bezoekers vandaag. Ramen soep. is vooral dikke witte spaghetti. Smaak verder okay. Tosti verbrand. Koffie lauw matige cappuccino en altijd dezelfde kokoskoekjes erbij. Geen enkele tegemoetkoming bij zwart geblakerde tosti. Veel te hoge prijzen voor een. matige keuken. Er staan leuke gerechten op de kaart maat deze worden versimpeld door teveel goedkope vulling. Veel witte rijst spaghetti of dik brood... Jammer! Uitzicht prima. Het gaat te gemakkelijk hier vrezen we.
Herbert K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Toptent. Vlotte bediening, voorkomend en vriendelijk. Vaste bekwame kern van mensen. Kom er zeker met regelmaat terug!
Stieni W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Etentje met 5 (oud) collega's. Albert Heijn menu gedaan. Keuze goed. Eten voortreffelijk. Bediening erg vriendelijk.
Zijn al vaker geweest en komen zeker nog een keer terug.
em.hofste H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Prijs-kwaliteitverhouding was niet goed..we vonden het duur naar wat je kreeg.daarbij erg lang moeten wachten..Het was erg laaiwaaiig ,zelfs een hond die steeds blafte,wat wij niet vond dat deze kon in een eetgelegenheid.