Stravinsky eten & drinken

Burgemeester Jansenplein 20 7551 ED Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Stravinsky eten & drinken

Eigentijds genieten in Hengelo

Stravinsky eten & drinken is een eigentijdse horecagelegenheid in het hart van Hengelo. Een warme trendy sfeer, een terras in de zon en heerlijk eten voor een goede prijs. Met de gevarieerde kaart en goedlachse bediening heb je altijd een reden om naar Stravinsky te komen! Van een frisse komkommersoep tot een perfect gegrilde entrecôte, koken kunnen ze hier wel. Kom snel langs en maak het zelf mee.

Meer informatie over restaurant Stravinsky eten & drinken

- Lunch vanaf 10:00
- Lunch vanaf 12:00

Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk eten van goede kwaliteit op mooi opgemaakte borden. Hoeveelheid meer dan voldoende. Zeer vriendelijk personeel en snelle bediening.
Visser1980 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vanavond hier gegeten. Wat een teleurstelling.
Lauwe patat, tapas kleine porties.
Ik kreeg een excuses van de ober en na 10 minuten een nieuwe friet maar toen was het vlees al koud.
De rekening was niet mals voor het minimale eten van slecht kwaliteit.
Nee.. Ik ben er klaar mee. Kom hier nooit meer eten.
Kreel D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Op een paar meter van onze tafel (waarbij ik nog verzocht had om een plek zonder stuiterende kinderen naast me) speelden twee jongetjes in de speelhoek. Prima, logisch maar die deden dit werkelijk al schreeuwend en gillend de trap op lopend en weer naar beneden glijdend. Moeder bekeek het 'gewoon' van een afstandje en het personeel bekrachtigde deze jongetjes ook nog eens door met ze te stoeien en te lachen. Serieus? Je kan kinderen echt niet zó laten schreeuwen in een restaurant. In de eerste, tweede en derde plaats als ouder niet maar daarnaast heb je als personeel ook een taak te vervullen. En dat is begrenzen die handel. Door ouders en/of kinderen aan te spreken en al helemaal niet te stimuleren. Bizarre en nare gewaarwording en de tafels om ons heen deelden dat.
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wij komen hier graag.
Eten is goed en personeel heel vriendelijk.
Altijd top.
G.Loohuis L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het was geweldig we hebben met ons allen een
gezellige avond gehad .groetjes
hopelijk krijgen we weer een actie van A-H.
HSUfotografie.com H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Alles was perfect, eten was goed en voldoende. Bediening was vriendelijk en correct !
Behalve dat het rumoerig werd en steeds meer.
H T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Een gemoedelijke sfeer, de bediening is top en het eten smaakte erg lekker
ellen B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Kwaliteit van de maaltijden was goed. We hebben lekker gegeten. Er was één bediende die het allemaal niet zo interesseerde. HIJ gooide ook min of meer het bestek op de tafel.
Jammer dat er voor de Albert HEIJN gasten alleen een kleine menulijst is. Hiervoor vinden we de prijs te hoog.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Jammer dat een aanbevolen proefplankje dezelfde tapas bevatten als ons tapas menu. Variëteit had wat spannender gemogen.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
een vorige keer kon uit de standaard menulijst gekozen worden, prima. Nu een speciale voor deze actie. keuze mogelijkheid en kwaliteit, teleur stellend
l.lammers3 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben een gezellig etentje gehad. Personeel was erg vriendelijk en alert. Het eten was prima. Er werd alleen op het terras ook op de barbecue eten klaar gemaakt, enkelen van ons vonden dit erg hinderlijk.
nvandorth .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Restaurant en terras zijn meestal goed bezet, dus gezellig. Voldoende keuze uit gerechten. Kwaliteit is ok.
Overwegend vriendelijke bediening.
florien B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Ontvangst en bediening was goed en erg vriendelijk. Binnen is het erg netjes en sfeervol. Als vegetariër/veganist vond ik de eet keuzes saai. De notenburger zat weinig smaak aan en het broodje was tamelijk droog. En dip bij stokbrood was ook weinig creatief. (alleen olijf olie met zout, knoflook en kruidenboter) Met mijn voorkeur voor plantaardig eten, zal ik niet snel weer hier eten. Buiten eten met een grote groep kan alleen aan hoge tafels met weinig comfortabele stoelen.
Voor een drankje kom ik zeker terug, het eten helaas niet.
feliciableijerveld .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hadden als voorgerecht proeverijtje van vis leuk opgediend en heerlijk van smaak de salade was veel en goed.Het hoofdgerecht bestond uit varkenshaas met hoisinssaus ook dit was lekker met wat groente erbij op het bord zoals tauge. Nagerecht ijs met caramel het wordt saai maar ook dit was heerlijk! Wij hadden al meerdere keren gegeten in deze gelegenheid altijd lekker en gezellige sfeer en service.
Kayra S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prettig ontvangst...Lekker gegeten en gedronken op een zonnig terras. Voor de kids een uitgebreid kidsmenu en ook lekker. Voor herhaling vatbaar!
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
De tapas waren uitstekend, ik kreeg meteen een vakantie-gevoel????????!!
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Herkansing... en beduidend beter gegeten dan de vorige keer. De verschillende tapas waren goed op smaak en prima bereid. Service weer prima en het blijft een mooie plek om lekker te genieten.
henkos123 L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het is een leuk restaurant menu was goed maar prijs technisch te duur. Personeel is correct maar kent geen etiquette. Voor de rest is het oke.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Erg lekker eten! Ik eet vegetarisch, en er was een apart vega keuze menu beschikbaar. Vooral het hoofdgerecht, stoofpotje van zoete aardappel, kikkererwten en linzen en het dessert, een groot stuk brownie mer framboos, aardbei en vanille ijs, waren erg lekker.
Enige minpuntje; we moesten erg lang wachten op het eten. we zaten er om 18:10, 10 minuutjes later de keuze gemaakt, en het hoofdgerecht kwam pas 20:20.
René V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Hartelijke ontvangst, vriendelijk personeel en heerlijk eten voor weinig. De daghap is uitstekend qua portie. (H)eerlijk!