Stravinsky eten & drinken

Burgemeester Jansenplein 20 7551 ED Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Stravinsky eten & drinken

Eigentijds genieten in Hengelo

Stravinsky eten & drinken is een eigentijdse horecagelegenheid in het hart van Hengelo. Een warme trendy sfeer, een terras in de zon en heerlijk eten voor een goede prijs. Met de gevarieerde kaart en goedlachse bediening heb je altijd een reden om naar Stravinsky te komen! Van een frisse komkommersoep tot een perfect gegrilde entrecôte, koken kunnen ze hier wel. Kom snel langs en maak het zelf mee.

Meer informatie over restaurant Stravinsky eten & drinken

Amanda L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
gerdareerink .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Lange wachttijd vinden wij niet erg. Kun je lekker bijpraten, hou er niet van dat alles snel, snel gaat, je bent een avond uit. Doordat ons hoofdgerecht later kwam kregen we een broodje van Stravinsky erg klantvriendelijk. De servetring was helemaal goed, hielden ons in de gaten. Toetjes waren heerlijk, we mochten zelfs voorproeven omdat we geen flauw benul hadden wat asperges was. Top dus!!!!
Selina M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Lekker eten. Vriendelijke, jonge bediening. Tapas erg grote porties, maar wel lekker.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
De bediening, locatie en sfeer verdienen meer dan deze keuken...wat slecht. De prijs kwaliteit staat geenszins in verhouding tot elkaar. Wij aten tapas van zeer bedenkelijk niveau. Hoe durf je dit je keuken uit te laten gaan...
esmee.bos .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het eten was heerlijk, zo jammer dat er niet even gevraagd werd of alles naar wens was. Ook hadden we veel meer gedronken als het ons gevraagd zou worden. Dit is echt een gemiste kans! Daarom hebben we ook niet afgesloten met koffie of thee. Service zou een heel stuk beter kunnen wat dat betreft. Wel een positief punt over de extra hapjes die werden geserveerd voor we gingen eten (Heerlijke hapjes, kip in pittige saus en gehaktballetjes, klein minpuntje ik was met een vegetarische vriendin en die kreeg geen alternatief aangeboden.) Ontvangst aan het begin was wel top! Er valt nog heel veel winst te behalen als de service verbeterd. De locatie en sfeer is verder top!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Zeer attend dat een jarige niet hoeft te betalen.

Ik vierde mijn verjaardag met familie, met een etentje.

Het eten was erg lekker en de bediening erg vriendelijk.
Grietje I.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We vonden de groenten en salade die het vlees en de vis begeleiden wel heel erg basic. Broccoli en bloemkool zonder enige opsmuk en salade zonder dressing. Vlees en vis waren oke.
Bediening was vlot en vriendelijk.
Shirley N.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Leuk restaurant maar de bediening van onze tafel mocht wel iets kindvriendelijker. Autootje die onze zoon had meegenomen was gevallen en werd zo in de speelgoedhoek gegooid. Een vriendelijk "zou je hier niet met dat autootje willen spelen?" had ook gekund. Verder was het oke.
Koen H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gisteravond met z'n 5-en hier gegeten omdat we wat te vieren hadden. Superavond met lekker eten, mooi opgemaakte borden en vriendelijke bediening. De ober heeft tussendoor meegekregen dat we iets te vieren hadden en kregen we daarom bij het dessert vuurwerk, erg leuk.
henkoldenhof .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Diverse foutjes (4 stuks) bij brengen van de bestelling voor in totaal 9 personen; vervolgens blijkt een van de op de kaart staande desserts 'op'. Plus enkele foutjes bij het verzorgen van de bestelde drankjes. Daarnaast een taaie (Angus) biefstuk, onvoldoende gemarineerde sticky drumsticks plus tegenvallende kwaliteit kabeljauw zoals gebruikt in de 'Fish 'n' chips'. Wel wordt bij het afrekenen spontaan aangegeven dat het eerste rondje drinken voor rekening van Stravinsky was.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Prima ontvangst. Ik werd meteen gefeliciteerd met mijn verjaardag. Heerlijk gegeten. Fijne 'pauzes' tussen de gangen. Directe maar vriendelijke en over het algemeen kundige bediening. Helaas was het bij het afrekenen voor deze bediende niet zo duidelijk dat het mijn verjaardagsdiner betrof zoals bij binnenkomst. Dat was jammer om het er over te moeten hebben dat je jarig bent en de rekening er daardoor anders uit komt te zien. Dat zie ik liever terug opende bon na het afrekenen. Verder een hele fijne gezellige avond gehad in jullie restaurant.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met z´n vieren en allemaal tegelijkertijd.
Bediening was erg vriendelijk en correct.
Het was erg druk in de zaak maar daar merkte je als klant niets van. top!
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben een zeer aangename avond gehad bij Stravinsky. Het eten was erg lekker, de sfeer was goed en de bediening vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug.
jolanda351 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We zaten boven. Alles was eigenlijk goed, behalve dat we het op het laatst vonden ruiken naar rokende mensen. Misschien is er een rookruimte boven? De deur naar buiten was dicht, want het vroor op deze avond.
ElizeSophie .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk eten aardige bediening! Keuze genoeg. Overleg mogelijk. Heerlijke carpaccio! Zag er ook nog eens verzorgd uit! Hoofdgerecht was ook lekker. De moeite waard om nog eens terug te komen.
gertieleusink .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Goede service, heerlijk voorgerecht. De Mexicaanse wrap was iets te hollands. Veel bruine bonen met gehakt. Geen tomaten of paprika. Smaak was wat saai. Nagerecht koffie met bijlage was heerlijk.
MarFokkema .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We moesten even wachten, maar kregen een drankje en een plekje aan de bar. Geen probleem dus! We mochten kiezen van de kaart of van de speiciaal gemaakte AH-actie kaart.
Alles was even lekker, heerlijk gegeten!!
We komen zeker weer.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voorgerecht was goed, hoofdgerecht en nagerecht slecht. Iedereen kan toch friet bakken, je serveert toch geen bijna rauwe patat.
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was een AH menu, vondt het vlees een beetje droog, miste de jus. Voor in het restaurant is er meer gezelligheid, wij zaten achterin dit vondt ik minder.
Isa1985 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gelegenheid geschikt voor alle keuzes: met vrienden, met partner, met familie, alleen of zakelijk. Het enige wat vrienden van ons met kinderen missen is een speelhoek voor kinderen. Voor de rest leuk restaurant met een fijn terras, leuke mensen en goed eten!