Stravinsky eten & drinken

Burgemeester Jansenplein 20 7551 ED Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Stravinsky eten & drinken

Eigentijds genieten in Hengelo

Stravinsky eten & drinken is een eigentijdse horecagelegenheid in het hart van Hengelo. Een warme trendy sfeer, een terras in de zon en heerlijk eten voor een goede prijs. Met de gevarieerde kaart en goedlachse bediening heb je altijd een reden om naar Stravinsky te komen! Van een frisse komkommersoep tot een perfect gegrilde entrecôte, koken kunnen ze hier wel. Kom snel langs en maak het zelf mee.

Meer informatie over restaurant Stravinsky eten & drinken

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
feliciableijerveld .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hadden als voorgerecht proeverijtje van vis leuk opgediend en heerlijk van smaak de salade was veel en goed.Het hoofdgerecht bestond uit varkenshaas met hoisinssaus ook dit was lekker met wat groente erbij op het bord zoals tauge. Nagerecht ijs met caramel het wordt saai maar ook dit was heerlijk! Wij hadden al meerdere keren gegeten in deze gelegenheid altijd lekker en gezellige sfeer en service.
Kayra S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prettig ontvangst...Lekker gegeten en gedronken op een zonnig terras. Voor de kids een uitgebreid kidsmenu en ook lekker. Voor herhaling vatbaar!
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
De tapas waren uitstekend, ik kreeg meteen een vakantie-gevoel????????!!
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Herkansing... en beduidend beter gegeten dan de vorige keer. De verschillende tapas waren goed op smaak en prima bereid. Service weer prima en het blijft een mooie plek om lekker te genieten.
henkos123 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het is een leuk restaurant menu was goed maar prijs technisch te duur. Personeel is correct maar kent geen etiquette. Voor de rest is het oke.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Erg lekker eten! Ik eet vegetarisch, en er was een apart vega keuze menu beschikbaar. Vooral het hoofdgerecht, stoofpotje van zoete aardappel, kikkererwten en linzen en het dessert, een groot stuk brownie mer framboos, aardbei en vanille ijs, waren erg lekker.
Enige minpuntje; we moesten erg lang wachten op het eten. we zaten er om 18:10, 10 minuutjes later de keuze gemaakt, en het hoofdgerecht kwam pas 20:20.
René V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Hartelijke ontvangst, vriendelijk personeel en heerlijk eten voor weinig. De daghap is uitstekend qua portie. (H)eerlijk!
Diann B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Sfeer en bediening waren erg goed! Gezellig gegeten! Eten daarentegen was minder. 2 van ons gezelschap van 4 ziek na eten fish & chips en 1 niet echt ziek, maar rommelende buik na eten van lambs rack.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Lekker gegeten op een mooie zomerse avond.
Laurens R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Gisteren was het een prima avond voor een terrasje met een hapje en een drankje bij Starvinsky. Voorgerecht en bediening was weer perfect.
De "gegrilde" bavet was een grote teleurstelling. De bavet wordt niet gegrild zoals je zou verwachten als er gegrilde bavet op de menukaart staat. De bavet steak komt uit een steamer. Daardoor nul grillsmaak. Met het vlees op zich was niets mis. Los van de ontbrekende grillsmaak was er ook nauwelijks sprake van enige marinade of kruiden. Zonde...
Los van de "niet gegrilde" bavet is Stravinsky zeer aanbevelenswaardig.
Lianne N.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijk tapas gegeten! Zeker een aanrader. Het enige wat opviel was dat we veel gerechten met kip kregen. Service was goed, er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was.
De tafel van Wim B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zeer onder de maat was het eten
Ina H.
Rommelige bediening, bestek werd op de tafel gesmeten, half uur gewacht om smakeloze voorgerechten. De hoofd gerechten lieten nog langer op zich wachten en waren onsmakelijk.
Emiel S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Ik vond het niet zo goed restaurant samen met mn vader heb ik hier gegeten met de keuze van de alberthein zegels en er viel ons een paar dingen op ten eerste kreeg ik het verkeerde drankje maar dat was het niet allemaal uit m'n bord was een scherf en ook uit die van m'n vader daardoor waren ze wel weer hetzelfde buiten dat was het voorgerecht wel lekker maar bij het hoofdgerecht had ik een burger alleen die was niet gaar helaas maar voor de rest was hij wel lekker en toen het toetje we hadden een roomijs dessert met brownie net zoals op de kaart stond alleen er was geen ijs te vinden ik had dit etentje gekregen als extraatje voor m'n 13de verjaardag alleen pakte het niet helemaal geweldig uit
Afz. Lotte
Amanda L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Wij hadden om 19:30 gereserveerd, maar moesten eerst wachten aan de bar, omdat er geen tafel vrij was. Konden pas tegen 20:00 aan tafel. Het duurde allemaal heel lang.. wachten op de gerechten, en de drankjes. Heel jammer was dat. Personeel was opzich heel vriendelijk, en eten was lekker. Het was alleen jammer dat als je gereserveerd hebt en er geen plek is. En dan helemaal als je overal lang op moet wachten.
gerdareerink .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Lange wachttijd vinden wij niet erg. Kun je lekker bijpraten, hou er niet van dat alles snel, snel gaat, je bent een avond uit. Doordat ons hoofdgerecht later kwam kregen we een broodje van Stravinsky erg klantvriendelijk. De servetring was helemaal goed, hielden ons in de gaten. Toetjes waren heerlijk, we mochten zelfs voorproeven omdat we geen flauw benul hadden wat asperges was. Top dus!!!!
Selina M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Lekker eten. Vriendelijke, jonge bediening. Tapas erg grote porties, maar wel lekker.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
De bediening, locatie en sfeer verdienen meer dan deze keuken...wat slecht. De prijs kwaliteit staat geenszins in verhouding tot elkaar. Wij aten tapas van zeer bedenkelijk niveau. Hoe durf je dit je keuken uit te laten gaan...
esmee.bos .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het eten was heerlijk, zo jammer dat er niet even gevraagd werd of alles naar wens was. Ook hadden we veel meer gedronken als het ons gevraagd zou worden. Dit is echt een gemiste kans! Daarom hebben we ook niet afgesloten met koffie of thee. Service zou een heel stuk beter kunnen wat dat betreft. Wel een positief punt over de extra hapjes die werden geserveerd voor we gingen eten (Heerlijke hapjes, kip in pittige saus en gehaktballetjes, klein minpuntje ik was met een vegetarische vriendin en die kreeg geen alternatief aangeboden.) Ontvangst aan het begin was wel top! Er valt nog heel veel winst te behalen als de service verbeterd. De locatie en sfeer is verder top!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Zeer attend dat een jarige niet hoeft te betalen.

Ik vierde mijn verjaardag met familie, met een etentje.

Het eten was erg lekker en de bediening erg vriendelijk.
Grietje I.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We vonden de groenten en salade die het vlees en de vis begeleiden wel heel erg basic. Broccoli en bloemkool zonder enige opsmuk en salade zonder dressing. Vlees en vis waren oke.
Bediening was vlot en vriendelijk.